Er is dus geen hoop meer, zeg je?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Als de EBU voorlopig geen domme dingen doet komt dat goed
ik heb koopzegels standaard aan staan. meer rente dan op de bank.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nah, das al veel. En voor je het weet heb je per ongeluk ja gezegd op koopzegels ipv op pinnen en dan gaat t allemaal fout.
koopzegels zijn echt een uitvinding. je geeft 10ct uit per zegel. en per kaart krijg je 2.60 terug voor 25 zegelsquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]Nee dat soort onzin hebben we hier allemaal niet
Serieus nog nooit gezien in Spanje, zegeltjes.
We hebben hier ook wel spaarprogramma's hoor maar dat is gewoon allemaal digitaal. Bijvoorbeeld krijg je bij Carrefour soms opeens een melding dat je bij de volgende keer korting krijgt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
koopzegels zijn echt een uitvinding. je geeft 10ct uit per zegel. en per kaart krijg je 2.60 terug voor 25 zegels
je spaart ongemerkt en eens per jaar lever je al je spaarkaarten in en heb je mooi een extra zakcentje
Ja, en zeker omdat hij het echt heeft meegemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes! Oké ben benieuwd wat je van de laatste drie vindt ook. Goed acteerwerk toch?
ja je kan koopzegels dus ook digitaal doen. heb ik ook aanstaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben hier ook wel spaarprogramma's hoor maar dat is gewoon allemaal digitaal. Bijvoorbeeld krijg je bij Carrefour soms opeens een melding dat je bij de volgende keer korting krijgt.
Inclusief 2 nipple coversquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Over supermarkten gesproken: Lidl heeft nu iets dat ze Foodfestival noemen. Prima. Maar onderaan pagina 23 staat toch iets waarvan ik me afvraag of er geen betere plek in de folder voor was
TFquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Over supermarkten gesproken: Lidl heeft nu iets dat ze Foodfestival noemen. Prima. Maar onderaan pagina 23 staat toch iets waarvan ik me afvraag of er geen betere plek in de folder voor was
Mooi, mijn verbazing ligt dus niet aan mijn eigen bekrompenheidquote:
neequote:Op donderdag 16 mei 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi, mijn verbazing ligt dus niet aan mijn eigen bekrompenheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zeker! Maar van haar ook, echt heel goed gedaan vind ikquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, en zeker omdat hij het echt heeft meegemaakt.
Maar per saldo win je er dus mee?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je kan koopzegels dus ook digitaal doen. heb ik ook aanstaan.
je koopt dan bij je boodschappen voor een bedrag afhankelijk van je hoeveelheid boodschappen voor 10 ct een digitaal zegeltje. zo zet je dus in feite je spaargeld op de bank bij de supermarkt.
en je hoeft niet te wachten tot je veel gespaard hebt. kunt ook gewoon bij de boodschappen een keer klikken op koopzegels inleveren en dan heb je goedkope boodschappen
ik krijgt omgerekend 4% rente op geld wat ik onbewust apart zetquote:
Oké, interessant. Nou ja het is meer dan op de bank...quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijgt omgerekend 4% rente op geld wat ik onbewust apart zet
ligt hier gewoon naast het ijs en de stroop en onder zuurstokkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
Jeetje. Volgende keer als ik in NL ben ga ik bij alle vrouwen staren om te zien of ze boobtape gebruiken. Als dat zo normaal is daar.
iddquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, interessant. Nou ja het is meer dan op de bank...
*Kijkt tussen de benen*quote:
helpt boobtape daar ook eigenlijk?quote:
Had Yentl dat destijds maar gehad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
Jeetje. Volgende keer als ik in NL ben ga ik bij alle vrouwen staren om te zien of ze boobtape gebruiken. Als dat zo normaal is daar.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Ja, ik wilde het nog even over de reden hebben waarom ik destijds vertrokken ben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
In de vier vijf jaar dat ik in deze SC zit hebben we iets van dertig mods versleten. Dit is een heel heel zwaar subforum
Ik heb ze geprobeerd maar vond ze erg taai.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Ben je eindelijk klaar om erover te praten lieve @ijs_beer ?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het nog even over de reden hebben waarom ik destijds vertrokken ben.
quote:
Wanneer er ijsklontjes bij te kijken komen heb je geen boobtape meer nodig lijkt me.quote:
Is het echt plakken? Niet een soort... mja, zuigsysteem?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja je wil die boobtape toch niet rechtstreeks over je tepels plakken
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je eindelijk klaar om erover te praten lieve @:ijs_beer ?
Het wordt nu wel een beetje @ Dave.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het echt plakken? Niet een soort... mja, zuigsysteem?
Dave.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het wordt nu wel een beetje @ Dave.
ik neem aan dat het net zo is als die van kruidvatquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Kruidvat Boob Tape biedt de perfecte onzichtbare ondersteuning voor je borsten. Deze tape is speciaal ontworpen om je borsten te liften en langdurig te ondersteunen.
Strapless, backless of een diepe V-hals zijn geen probleem meer, wat voor cupmaat je ook hebt. Doordat je de boobtape zelf kan plakken, bepaal je de lift en vorm zelf.
Een warme zomerdag? Geen stress, de tape is waterproof en dus bestand tegen transpireren en zwemmen.
Met nipple covers
De bijhorende siliconen nipple covers beschermen je tepels en zorgen ervoor dat je tepels zelfs in hele dunne kleding niet zichtbaar zijn. De Kruidvat Boob Tape bevat één paar nipple covers en vijf meter tape, goed voor meermaals gebruik dus. Bovendien is de tape pijnloos te verwijderen.
Hoe gebruik je Kruidvat Boob Tape?
Zorg bij gebruik van de Kruidvat Boob Tape dat je huid schoon en droog is. Knip een stuk van de rol af en breng de tape op de gewenste manier aan op je borsten. De tape kan op meerdere manieren gedragen worden, zodat je borsten er altijd goed uitzien in elke outfit en je bh onzichtbaar is.
Tip: bij het eerste gebruik raden we je aan om een klein stukje van de tape eerst op je huid te testen.
Waarschuwing: bij het onjuist verwijderen van de tape kunnen beschadigingen aan je huid ontstaan. In het geval van irritatie of pijn, de tape direct van je huid verwijderen.
Hoe verwijder je Kruidvat Boob Tape?
Eindelijk thuis na een lange dag? Omdat de tape goed aan je huid hecht en lang kan blijven zitten, is het belangrijk om bij het verwijderen van de tape lauwwarm water of (baby)olie te gebruiken.
Span je huid en trek de tape parallel aan je huid eraf. Dat wil zeggen dat de tape niet loodrecht van je huid getrokken moet worden. Zo kan huidbeschadiging worden voorkomen.
Nouja, weetje uiteindelijk komt het, zoals gebruikelijk allemaal weer neer op @Em31 .quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, doe je verhaal, het is hier veilig
Is echt tape. Soort tape wat je bij verband gebruikt, maar dan breder.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hč, dacht ik alquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, weetje uiteindelijk komt het, zoals gebruikelijk allemaal weer neer op @:Em31 .
Dan lijkt duct-tape me toch goedkoper...quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is echt tape. Soort tape wat je bij verband gebruikt, maar dan breder.
De verhouding t.o.v. de bovensloters zou helemaal verkeerd komen te liggen ook.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hč, dacht ik alZelfs als user heb ik door haar al zo vaak overwogen om weg te gaan maar we kunnen haar ook niet laten winnen hč
Hansaplast pleisters, heb je ook direct een niet plakkend stukje.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan lijkt duct-tape me toch goedkoper...
Nee maar terecht toch, Israël is altijd slachtoffer, ongeacht de omstandighedenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Mocht iemand zin hebben zich boos te maken, een gezellig artikel op bbc: https://www.bbc.com/news/articles/ckkekk1nl0ro
Ik kwam hier voor de gezelligheid. Maar denk dat ik er maar weer van tussen gaquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Mocht iemand zin hebben zich boos te maken, een gezellig artikel op bbc: https://www.bbc.com/news/articles/ckkekk1nl0ro
gewoon blijvenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor de gezelligheid. Maar denk dat ik er maar weer van tussen ga
Misschien is dat ook eetbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op ieder onderwerp te reagerenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Exact en het lijkt me niet wenselijk dat we elkaar gaan begrenzen in wat wel of niet besproken kan worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op ieder onderwerp te reagerenIk negeer ook weleens bepaalde posts als ik er helemaal niks mee heb.
Hier is alle ruimte voor discussie maar het is allesbehalve een moetje
Het staat gezellig ook onder de zuurstokken en lollies ook hčquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is dat ook eetbaar.
heb het stuk even gelezen en lees niets nieuws er in, same old same old en than somequote:Op donderdag 16 mei 2024 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]ow sorry... Ik ga terug naar de boobtape!
Ohquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn man gaat op vrijgezellenweekend naar Rome. Voor een vriend, niet zichzelf, want al getrouwd dus. Maar een heel weekendIk heb tot nu toe max een dag gehad, beetje eten, borrelen, escape room, dat soort dingen.
When in Rome...quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn man gaat op vrijgezellenweekend naar Rome. Voor een vriend, niet zichzelf, want al getrouwd dus. Maar een heel weekendIk heb tot nu toe max een dag gehad, beetje eten, borrelen, escape room, dat soort dingen.
Daarom is het hier zo leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op ieder onderwerp te reagerenIk negeer ook weleens bepaalde posts als ik er helemaal niks mee heb.
Hier is alle ruimte voor discussie maar het is allesbehalve een moetje
That's the spiritquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Chill, kan ik mooi series kijken die hij niet kijkt.
hahaha ben je eindelijk weer gewoon bij in plaats van dat je elke keer een afleveringetje kan kijken als hij even weg moet enzoquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De man van Egeltje moet ook toeristen gaan scammen en luid op straat staan roepen naar z'n vrienden aan de overkant van de straat?quote:
Het wordt steeds gekker met die vrijgezellenfeestenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
balletje balletjequote:Op donderdag 16 mei 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
De man van Egeltje moet ook toeristen gaan scammen en luid op straat staan roepen naar z'n vrienden aan de overkant van de straat?
Het lijkt mij sowieso vrij erg, een vrijgezellenfeest.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker met die vrijgezellenfeestenNu al een heel weekend!
Als ik soms die bedragen hoor wat je moet betalen voor zo’n dag… Dan moet je niet teveel vrienden hebben die trouwen
Ik was net alleen thuis en keek mooi Bridgertonquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En van die armbandjes verkopen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
De man van Egeltje moet ook toeristen gaan scammen en luid op straat staan roepen naar z'n vrienden aan de overkant van de straat?
En alle handgebaren leren!quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste jaren op eentje geweest. Het was niet helemaal mijn ding. Al heel vroeg gezuip en ik drink weinig tot niets. En ik kende er bijna niemand, terwijl de rest echt vrindinnengroepen waren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt mij sowieso vrij erg, een vrijgezellenfeest.
Deze vriend trouwt ook al voor de tweede keer, drijft de prijs ook op denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker met die vrijgezellenfeestenNu al een heel weekend!
Als ik soms die bedragen hoor wat je moet betalen voor zo’n dag… Dan moet je niet teveel vrienden hebben die trouwen
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Deze vriend trouwt ook al voor de tweede keer, drijft de prijs ook op denk ik.
Ja dat is dan helemaal niks lijkt me. Was het nog wel een beetje netjes (relatief) ?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste jaren op eentje geweest. Het was niet helemaal mijn ding. Al heel vroeg gezuip en ik drink weinig tot niets. En ik kende er bijna niemand, terwijl de rest echt vrindinnengroepen waren.
Dat vind ik trouwens ook nog iets ja, voor een tweede huwelijk ben ik van mening dat de bruiloft sowieso kleiner moet zijn en dat dingen als vrijgezellenfeesten een beetje onnozel worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Deze vriend trouwt ook al voor de tweede keer, drijft de prijs ook op denk ik.
Oh ja hoorquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is dan helemaal niks lijkt me. Was het nog wel een beetje netjes (relatief) ?
Ja eens. Maar deze eerste bruiloft was op maandag zonder mensen erbij en was na een jaar alweer over, dus dat ie t nu iets groter aanpakt snap ik ook wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens ook nog iets ja, voor een tweede huwelijk ben ik van mening dat de bruiloft sowieso kleiner moet zijn en dat dingen als vrijgezellenfeesten een beetje onnozel worden.
Oh. Waar haalden jullie die kale man zo snel vandaan? Wist hij dat dit ging gebeuren?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja hoor![]()
Erg netjes, het meest vunzige dat de bruid moest doen was een kale man op zijn hoofd kussen
In de stad, het was een wildvreemde en de bruid to be sprak hem aAn, legde hem haar opdracht uit en vroeg of hij mee wilde werken. En dat wilde hij welquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. Waar haalden jullie die kale man zo snel vandaan? Wist hij dat dit ging gebeuren?
Oké dan is het goedquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de stad, het was een wildvreemde en de bruid to be sprak hem aAn, legde hem haar opdracht uit en vroeg of hij mee wilde werken. En dat wilde hij wel
Ik had het gezien ja. Wat een loeders hč. Echt uit op het verzieken van de sfeer.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Dít is het filmpje waar ik op doelde een paar dagen geleden, iemand van de Israëlische delegatie (de songwriter dus blijkbaar zelfs) die Joost tegen z'n zin op film zette.
Hou de uitbundigheden voor de oneven huwelijken inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens ook nog iets ja, voor een tweede huwelijk ben ik van mening dat de bruiloft sowieso kleiner moet zijn en dat dingen als vrijgezellenfeesten een beetje onnozel worden.
een vriendin had een vrijgezellefeest omdat ze weer alleen woonde na 7 jaar samenwonen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha ja!quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
een vriendin had een vrijgezellefeest omdat ze weer alleen woonde na 7 jaar samenwonen.
dat zijn de betere vrijgezellefeesten
Dat hoor je nu ook meer ja, van die scheidingsfeestjes. Zo apart vind ik dat, ik kan me er weinig bij voorstellen. Of je moet wel uit een enórm kloterige relatie komen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
een vriendin had een vrijgezellefeest omdat ze weer alleen woonde na 7 jaar samenwonen.
ze had gewoon zin in een feestje om niet bezig te zijn met alleen de draad weer op moeten pakken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat hoor je nu ook meer ja, van die scheidingsfeestjes. Zo apart vind ik dat, ik kan me er weinig bij voorstellen. Of je moet wel uit een enórm kloterige relatie komen.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan is zij een heel ander type dan ik, ik zou weken zwelgen in mijn ellende en somberheid en dit verwerken onder een dekentje op de bank met de kat tegen me aanquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze had gewoon zin in een feestje om niet bezig te zijn met alleen de draad weer op moeten pakken.
Wat nu weerquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, weetje uiteindelijk komt het, zoals gebruikelijk allemaal weer neer op @:Em31 .
Niks mevrouw ee em eenendertig.quote:
ja en met een beetje pech krijg je er nog een Trouwma bij ookquote:
Ik ben niet getrouwd maar al wel een eeuwigheid samen.quote:
mn zus is er achter waarom het bij het voedsel in de folder staatquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
dat stukjequote:Op donderdag 16 mei 2024 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd maar al wel een eeuwigheid samen.
Het klopt wel![]()
Zo zou NM al weeeeken mijn auto een keer wassen. Want naar de wasstraat vindt hij niet nodig. Maar hij vergeet het telkens of is te druk dus mijn auto zit nog steeds onder het Saharazand. Uit principe wacht ik nog steeds![]()
Was ik allleen geweest, dan had ik dit probleem niet gehad en was ik direct naar de autowas gereden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |