quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
Ik zei niet reglement omgooien, ik zei een nieuw ESF beginnen. En als dat zou gebeuren (ik acht de kans erop overigens erg klein) denk ik dat er aardig wat steun zou zijn voor een regel dat alleen landen die daadwerkelijk in Europa liggen mee kunnen doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het slaat nergens op om nu het hele reglement om te gooien dat een land geografisch in Europa moet liggen omdat er nu toevallig iets is in Israël. Nu komt het misschien even goed uit dat Israël niet in Europa ligt en dat als argument gebruikt kan worden: Niet-Europese landen niet toelaten.
Als er ooit iets is in Finland, moeten we dan ook meer Scandinavische landen uitnodigen? Of Ierland, waar in het verleden ook van alles was, alleen Europese landen op het vasteland mee laten doen?
Laten we ophouden met die onzin, je kan een land (ongeacht de locatie) uitsluiten als daar een goede reden en draagvlak voor is, daar hoef je niet een geografisch uitsluitprotocol voor te hanteren.
en tieten traalalalalalaquote:
Mij heb je al. Australië is toch een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei niet reglement omgooien, ik zei een nieuw ESF beginnen. En als dat zou gebeuren (ik acht de kans erop overigens erg klein) denk ik dat er aardig wat steun zou zijn voor een regel dat alleen landen die daadwerkelijk in Europa liggen mee kunnen doen.
Alleen landen die deelnemen aan de EBU lijkt me een goede startquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zei niet reglement omgooien, ik zei een nieuw ESF beginnen. En als dat zou gebeuren (ik acht de kans erop overigens erg klein) denk ik dat er aardig wat steun zou zijn voor een regel dat alleen landen die daadwerkelijk in Europa liggen mee kunnen doen.
heb ik niet gezien bij Joost (daar gaat dit topic overquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
en tieten traalalalalala
(en we zijn weer ontopic, want die tieten waren ook veelvuldig zichtbaar tijdens de liveshows)
Puur even over bovenstaande:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:52 schreef Shreyas het volgende:
Of Ierland, waar in het verleden ook van alles was
Ook wat dat betreft zou ik heel graag een volledige revisie van het stemsysteem willen zien. Om te beginnen gewoon 1 stem per apparaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt er politiek gestemd, maar dat is niet nieuw toch? Oekraïne won ook een aantal jaar geleden tot groot ergernis van Engeland.
Zo waren er ook mensen die al aangaven 20 keer op Loreen te gaan stemmen toen men hoorde dat zij het weer ging doen voor Zweden, nog voordat haar nummer Tattoo was uitgebracht.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
de reactie van Nattekat op dit stuk heeft denk ik meer betrekking op het feit dat tweede worden in de televoting in het geval van Israel een beetje raar gegaan lijkt te zijn.
True enoughquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ik niet gezien bij Joost (daar gaat dit topic over)
dat is het al.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Alleen landen die deelnemen aan de EBU lijkt me een goede start
Mooie grote billen ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:57 schreef Troel het volgende:
[..]
en tieten traalalalalala
(en we zijn weer ontopic, want die tieten waren ook veelvuldig zichtbaar tijdens de liveshows)
Ik was niet onwelwillend die link aan Andromache te geven, en heb dat ook al gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:51 schreef Nizno het volgende:
heb even een deel van de post van Za gegoogled en kom o.a. bij deze site uit
https://www.mr-online.nl/(...)en-rond-joost-klein/
JURISTEN OVER DE SONGFESTIVALPERIKELEN ROND JOOST KLEIN
Die met die leren luiers bedoel je van Spanje?quote:
Ja tochquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mij heb je al. Australië is toch een beetje vreemd.
Waarom denk je daar steun voor te krijgen? Veel mensen in Europa vinden het juist leuk dat Australië en Israël meedoen. Maar goed, ik ben wel met je eens dat je de anti-Israël groep het hardste hoort de laatste weken, dat betekent echter niet dat die groep groter is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
twintig stemmen is wat anders dan 60 of 100 he....quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo waren er ook mensen die al aangaven 20 keer op Loreen te gaan stemmen toen men hoorde dat zij het weer ging doen voor Zweden, nog voordat haar nummer Tattoo was uitgebracht.
Het is in ieder geval wel een signaal dat mensen veel op Israël stemmen en dus toch enigszins sympathie hebben voor het land en het land er graag bij willen hebben.
Maar zoals ik al zei, als er draagvlak voor is kun je natuurlijk best een land voor een aantal jaar uitsluiten, daar hoef je niet een nieuw protocol of nieuw toernooi voor in het leven te roepen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook wat dat betreft zou ik heel graag een volledige revisie van het stemsysteem willen zien. Om te beginnen gewoon 1 stem per apparaat.
Nee die met een bil bloot van een Italië (achtergrondzangeressen). Bleek achteraf dat het dezelfde achtergrond en podium die werd gebruikt voor Joost zijn optreden. En hij had inderdaad grote schouders, die nog lang iconisch gaan zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Die met die leren luiers bedoel je van Spanje?
In het geval van Joost mooie grote schouders
Gewoon een stempas in de bus net zoals voor de verkiezingenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook wat dat betreft zou ik heel graag een volledige revisie van het stemsysteem willen zien. Om te beginnen gewoon 1 stem per apparaat.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewoon een stempas in de bus net zoals voor de verkiezingen
"De stemlokalen zijn nu open!"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Gewoon een stempas in de bus net zoals voor de verkiezingen
Waarom kom je hier threads volledig vervuilen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:57 schreef Troel het volgende:
en tieten traalalalalala
Ok, maarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
twintig stemmen is wat anders dan 60 of 100 he....
twintig is de 'max' per persoon.
Er waren blijkbaar mogelijkheden om meermaals te betalen om vanuit 'andere landen' te kunnen stemmen en zo meer dan 20 per persoon te kunnen doen.
Ik kan natuurlijk geen cijfers overleggen dus dit is puur een indruk die ik heb, niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom denk je daar steun voor te krijgen? Veel mensen in Europa vinden het juist leuk dat Australië en Israël meedoen. Maar goed, ik ben wel met je eens dat je de anti-Israël groep het hardste hoort de laatste weken, dat betekent echter niet dat die groep groter is.
geintje moet kunnen. niet hetgene doen waar je haar in vorig topic nog van beschuldigd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom kom je hier threads volledig vervuilen?
Wat een laag niveau, zo zeg.
En een streep eronder.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Za het volgende:
[..]
Waarom kom je hier threads volledig vervuilen?
Wat een laag niveau, zo zeg.
Ik heb altijd het idee dat mensen die ze allebei maar triest vinden doen nooit worden meegerekend of het is een select groepje, dat kan ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk geen cijfers overleggen dus dit is puur een indruk die ik heb, niet meer dan dat.
Wat het tweede betreft: Ik las van de week een Spaanse enquete waarin stond dat 60% van de Spanjaarden meer sympathie heeft voor de Palestijnse kant van het verhaal dan voor de Israëlische kant. Geen idee hoe dat momenteel in Nederland zit.
Daarnaast is het erg bijzonder dat men de stemmen voor Israël lijkt te gebruiken als een soort Europese goedkeuring voor hun campagne in Palestina. Ik had wel eens willen zien hoeveel stemmen Palestina dan had gekregen als ze als land vrij genoeg waren geweest om mee te kunnen doen met iets als het ESF.
euh...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, maar
1) Is er verder bewijs voor dat dit op grote schaal is gebeurd, anders dan een paar stoere gephotoshopte berichten op internet
2) Is dat alleen bij Israël gebeurd of hebben meerdere landen van deze mogelijkheid geprofiteerd?
Nou ja, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer en gaat het om de verhouding tussen pro en contra, ook als je een groep weglaat. Maar daar komt ook wel bij dat veel mensen Hamas en Palestina als één iets zien.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat mensen die ze allebei maar triest vinden doen nooit worden meegerekend of het is een select groepje, dat kan ook.
Dat is natuurlijk niet omdat televoting rigged was, maar omdat alle juryleden van alle deelnemende landen antisemitisch zijn. Snap dat dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh...
1 heb jij bewijs dat het fotoshop is?
2 geen idee
maar vind je het nu serieus zelf niet verdacht dat een land die bij de jury amper votes krijgt en ook niet een heel bijzonder nummer had bij de televotes tweede wordt met slechts 10 punten verschil tov de eerste?
Ik ook, excuses voor oftopic zijn. Ik hoop dat je aanvaart, unlike de EBU, in het geval van Joost.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer en gaat het om de verhouding tussen pro en contra, ook als je een groep weglaat. Maar daar komt ook wel bij dat veel mensen Hamas en Palestina als één iets zien.
Anyway, excuus overigens voor het toch wel off-topic gepraat.
Je gaat er wel heel makkelijk vanuit dat het gephotoshopt is, ik heb zelf geen idee.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, maar
1) Is er verder bewijs voor dat dit op grote schaal is gebeurd, anders dan een paar stoere gephotoshopte berichten op internet
2) Is dat alleen bij Israël gebeurd of hebben meerdere landen van deze mogelijkheid geprofiteerd?
Je hebt wel een beetje gelijk, screenshots zijn geen bewijs of bron.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, maar
Ik denk dat haar optreden niet zoveel te maken heeft met wat Israël als land allemaal uitspookt. Deze mevrouw kwam door de halve finale en mocht daarom naar de finale. Ze kwam gewoon haar best doen door een nummer zingen en wilde dat zo goed mogelijk doen. Ze probeerde een leuke show te geven en heeft er veel energie, tijd en moeite in gestoken in een setting waarbij bijna iedereen haar uitkotste.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk geen cijfers overleggen dus dit is puur een indruk die ik heb, niet meer dan dat.
Wat het tweede betreft: Ik las van de week een Spaanse enquete waarin stond dat 60% van de Spanjaarden meer sympathie heeft voor de Palestijnse kant van het verhaal dan voor de Israëlische kant. Geen idee hoe dat momenteel in Nederland zit.
Daarnaast is het erg bijzonder dat men de stemmen voor Israël lijkt te gebruiken als een soort Europese goedkeuring voor hun campagne in Palestina. Ik had wel eens willen zien hoeveel stemmen Palestina dan had gekregen als ze als land vrij genoeg waren geweest om mee te kunnen doen met iets als het ESF.
ow en daarom stemden ze allemaal op een neutraal land.... klinkt plausibel eigenlijk welquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet omdat televoting rigged was, maar omdat alle juryleden van alle deelnemende landen antisemitisch zijn. Snap dat dan.
In het verleden waren er toch ook wel aanwijzingen dat Malta en Azerbeidzjan met stemmen gesjoemeld hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ok, maar
Maar ook een X-bericht zegt natuurlijk nog niets hequote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk, screenshots zijn geen bewijs of bron.
Daarom ben ik even in haar tijdlijn gedoken.
[ x ]
Ja, maar is het ooit concreter geworden dan aanwijzingen? Zijn er stemmen ongeldig verklaard en is er een nieuwe uitslag gekomen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
In het verleden waren er toch ook wel aanwijzingen dat Malta en Azerbeidzjan met stemmen gesjoemeld hebben.
Gezien de hele post historie van deze persoon (ze plaatst per dag meer Tweets dan ik in 12 jaar op Twitter / X) is het wel aannemelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar ook een X-bericht zegt natuurlijk nog niets heMaar het maakt het wel aannemelijker
Wellicht dat ze dan niet twee eerdere versies van haar liedje in had moeten leveren die heel duidelijk antwoord geven op deze vragenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:09 schreef Shreyas het volgende:
Misschien is zij wel anti-Israël, of wil helemaal geen politieke positie kiezen
Oh dat denk ik ook hoor, dat er ook genoeg mensen zijn die gewoon sympathie voor haar voelden. Alleen ik denk niet dat de mensen die bijvoorbeeld 60 keer stemmen in die categorie vallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat haar optreden niet zoveel te maken heeft met wat Israël als land allemaal uitspookt. Deze mevrouw kwam door de halve finale en mocht daarom naar de finale. Ze kwam gewoon haar best doen door een nummer zingen en wilde dat zo goed mogelijk doen. Ze probeerde een leuke show te geven en heeft er veel energie, tijd en moeite in gestoken in een setting waarbij bijna iedereen haar uitkotste.
Misschien is zij wel anti-Israël, of wil helemaal geen politieke positie kiezen. Toch werd ze daar even neergezet als de dochter van Netanyahu. Ik begrijp dat mensen ook gewoon sympathie hebben voor deze deelneemster, wat kan zij er verder aan doen dat "haar" land (ze is vooral in Rusland opgegroeid en van Oekraïnse/Letse ouders) zich nu misdraagt in Palestina?
In 2022 zijn er stemmen ongeldig verklaard. Daar heb ik al eerder iets over geschreven. (en ik ga dat even terugzoeken)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, maar is het ooit concreter geworden dan aanwijzingen? Zijn er stemmen ongeldig verklaard en is er een nieuwe uitslag gekomen?
Zij is niet degene die het lied geschreven, dat weet je hè?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Wellicht dat ze dan niet twee eerdere versies van haar liedje in had moeten leveren die heel duidelijk antwoord geven op deze vragen
Je gaat toch niet iets zingen waar je niet achter staat?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zij is niet degene die het lied geschreven, dat weet je hè?
Ik denk dat dit heel vaak gebeurt (ook buiten het Eurovisie songfestival trouwens)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iets zingen waar je niet achter staat?
Koningslied gemist?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:13 schreef Troel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet iets zingen waar je niet achter staat?
Bijvoorbeeld jaquote:
Nouja, misschien ben ik dan de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat dit heel vaak gebeurt (ook buiten het Eurovisie songfestival trouwens)
Het is ook wel allemaal vrij belachelijk geworden natuurlijk. Het festival overleefde járen op alleen jury's, en daarna nog eens jaren met alleen stemmen per telefoon of sms (waarbij 20 keer stemmen toch minder vaak zal voorkomen, als het toen überhaupt mocht). Waarom kon de show toen overleven zonder die inkomsten en nu niet? Of hebben we een monster gecreëerd met een ESF dat elk jaar groter en spectaculairder moet?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
De EBU heeft er aan de inkomsten zijde belang bij dat mensen zo fanatiek stemmen.
Dat is wel een beetje een vreemde verstrengeling van belangen maar ik weet ook niet hoe je dat makkelijk scheidt.
zijn inderdaad meerdere nieuwssites waar alle schandalen van het ESF op staan waar deze ook tussen staatquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:12 schreef Troel het volgende:
[..]
In 2022 zijn er stemmen ongeldig verklaard. Daar heb ik al eerder iets over geschreven. (en ik ga dat even terugzoeken)
Geen idee of ik dit specifieke artikel toen gaf, maar hier is het terug te lezen: https://songfestival.be/t(...)aar-punten-te-geven/
Dit geloof je toch zeker zelf niet. Zij stond daar gewoon als propagandavehikel. Het grootste deel van de stemmers op haar heeft de show niet eens gezien, en vond haar nummer ook niet de moeite waard om te luisteren. Ze komt immers in de streaminglijstjes helemaal niet voor, terwijl ze toch 2e is geworden in de televote... Het was 100% een politieke stem, en als zij anti-Israël is had ze niet moeten gaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat haar optreden niet zoveel te maken heeft met wat Israël als land allemaal uitspookt. Deze mevrouw kwam door de halve finale en mocht daarom naar de finale. Ze kwam gewoon haar best doen door een nummer zingen en wilde dat zo goed mogelijk doen. Ze probeerde een leuke show te geven en heeft er veel energie, tijd en moeite in gestoken in een setting waarbij bijna iedereen haar uitkotste.
Misschien is zij wel anti-Israël, of wil helemaal geen politieke positie kiezen. Toch werd ze daar even neergezet als de dochter van Netanyahu. Ik begrijp dat mensen ook gewoon sympathie hebben voor deze deelneemster, wat kan zij er verder aan doen dat "haar" land (ze is vooral in Rusland opgegroeid en van Oekraïnse/Letse ouders) zich nu misdraagt in Palestina?
de w van willen en wakker worden met stamppot worstquote:
oke tx voor de infoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:15 schreef superniger het volgende:
Albert Verlinde sloopt Joost nu bij VI.
Wel fijn als vervelende mensen bij vervelende programma's gaan zitten. Dan hoef je maar één programma wegens vervelende invloeden niet te kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:15 schreef superniger het volgende:
Die groep zal er vast zijn, maar dat percentage aan televotes dat bekend werd in Italië was 20% hoger dan wat Oekraïne daar kreeg in 2022. Ik denk dat we toch wel vast kunnen stellen dat die steun echt wel wat hoger was toen dan voor Israël nu.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat denk ik ook hoor, dat er ook genoeg mensen zijn die gewoon sympathie voor haar voelden. Alleen ik denk niet dat de mensen die bijvoorbeeld 60 keer stemmen in die categorie vallen.
Overigens heb ik begrip voor jouw standpunt hoor, daar niet van. Dit is ook niet een discussie met één duidelijke waarheid maar eerder de persoonlijke voorkeuren van een ieder.
Ik zou bijna zeggen "Fuck you AV".quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:15 schreef superniger het volgende:
Dat denk ik ook, en meer van de mensen die wel degelijk voor haar of haar liedje stemden zullen gewoon 1 keer hebben gestemd, in plaats van 20, 60 of 100 keer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die groep zal er vast zijn, maar dat percentage aan televotes dat bekend werd in Italië was 20% hoger dan wat Oekraïne daar kreeg in 2022. Ik denk dat we toch wel vast kunnen stellen dat die steun echt wel wat hoger was toen dan voor Israël nu.
Zoals ik al eerder aangaf wordt er inderdaad politiek gestemd en dat is een paar jaar geleden ook met Oekraïne gebeurd. Verder heb ik niet gezegd dat ze anti-Israël is, dat weet niet, ik gaf dat slechts al voorbeeld, net zoals ik als voorbeeld gaf dat ze politiek misschien helemaal geen positie wil kiezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit geloof je toch zeker zelf niet. Zij stond daar gewoon als propagandavehikel. Het grootste deel van de stemmers op haar heeft de show niet eens gezien, en vond haar nummer ook niet de moeite waard om te luisteren. Ze komt immers in de streaminglijstjes helemaal niet voor, terwijl ze toch 2e is geworden in de televote... Het was 100% een politieke stem, en als zij anti-Israël is had ze niet moeten gaan.
Mwa Joost werd wel verdedigd door de mannen van VIquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel fijn als vervelende mensen bij vervelende programma's gaan zitten. Dan hoef je maar één programma wegens vervelende invloeden niet te kijken.
Dat geloof ik meteen. Maar het blijft verder een vrij dommig programma.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:19 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Mwa Joost werd wel verdedigd door de mannen van VI
Nou is het wel een beetje de gewoonte in VI om mensen te verdedigen die iets fouts hebben gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:21 schreef d_elise het volgende:
Albert Verlinde heeft Joost vanaf het begin al niet leuk gevonden want niet "zijn muziek". Dus hij doet nu waarin hij goed is: makkelijk scoren. Maar goed, als zelfs Johan Derksen het voor je gaat opnemen terwijl hij Joost eerst ook nog vervelend vond..
ftfyquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Maar het blijft verder een vrij dommig programma.
De enige heldere aan die tafel is nog Wilfred Genee die een stel halve zolen in het gareel moet houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:19 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Mwa Joost werd wel verdedigd door de mannen van VI
is goedquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké maar als deze post viral gaat wil ik 80% van de inkomsten.
Ze heeft haar nummer tot twee keer toe moeten aanpassen/veranderen omdat het politiek geladen was, maar hey ze was vooral niet bezig met politiek. Of ze nou zelf schreef of niet, of zelf kiest of niet, zij wist echt wel waar zij mee bezig was.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dit geloof je toch zeker zelf niet. Zij stond daar gewoon als propagandavehikel. Het grootste deel van de stemmers op haar heeft de show niet eens gezien, en vond haar nummer ook niet de moeite waard om te luisteren. Ze komt immers in de streaminglijstjes helemaal niet voor, terwijl ze toch 2e is geworden in de televote... Het was 100% een politieke stem, en als zij anti-Israël is had ze niet moeten gaan.
De kosten van veel dingen, met name personeel, zijn wel echt veel hoger geworden in de voorbije jaren naar het schijnt. Dan kan je de televotinginkomsten beperken, maar dat betekent dus dat de deelnemende landen meer moeten bijdragen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel allemaal vrij belachelijk geworden natuurlijk. Het festival overleefde járen op alleen jury's, en daarna nog eens jaren met alleen stemmen per telefoon of sms (waarbij 20 keer stemmen toch minder vaak zal voorkomen, als het toen überhaupt mocht). Waarom kon de show toen overleven zonder die inkomsten en nu niet? Of hebben we een monster gecreëerd met een ESF dat elk jaar groter en spectaculairder moet?
Oehh daar ga je spijt van krijgen vrees ik. Maar zodra ik miljonair ben mag je als bedankje wel een keer een weekje komen logeren op m'n Italiaanse landgoedquote:
Als dit het echt blijkt te zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:15 schreef michiel_merk het volgende:
Volgens Albert Verlinde (zit nu bij vi) is er richting de telefoon gestompt waar mee gefilmt werd(niet raak) Ze schrok, liet de tel vallen, dame in panieken Joost heeft meteen excuus aangeboden.Telefoon werd btw gebruikt om dingen op de socials te posten. Bron is iemand die er bij was
je bent oprecht 1 van de weinigen die dat zal boeien...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:24 schreef Evenstar het volgende:
...on-topic wat heeft Albert nou weer te zeuren dan?
Ik vraag me dan ook wel af of dat personeel beperkt zou kunnen worden als het festival zelf weer wat kleinschaliger zou zijn. We hoeven niet direct terug naar de zaaltjes van de jaren 70 maar een middenweg moet toch mogelijk zijn, zou je denken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De kosten van veel dingen, met name personeel, zijn wel echt veel hoger geworden in de voorbije jaren naar het schijnt. Dan kan je de televotinginkomsten beperken, maar dat betekent dus dat de deelnemende landen meer moeten bijdragen.
In 2020 kostte het (belastinggeldverslindende circus) ESF 4 cent per Europeaan per jaar volgens Sietse Bakker.
Maar dan snap ik serieus niet wat ze bij de Zweedse politie hebben gesnoven dat ze zeggen dat ze denken dat er een vervolging komtquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Maar dan snap ik serieus niet wat ze bij de Zweedse politie hebben gesnoven dat ze zeggen dat ze denken dat er een vervolging komt
dan heeft de politie wel een rare uitspraak gedaan door te stellen dat het dreigen was. want dan had er dus ook iets genoemd moeten worden over kapot maken van spullen blabla juridische term die ik niet meer wetquote:
Maar een normale homofiel, hoor, pas op!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent oprecht 1 van de weinigen die dat zal boeien...
mister kwalbert
was eerder al een kwal maar sinds hij nergens meer vast in een roddelprogramma zit is hij nog valser geworden.
echt een valse nicht dus
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
I
Ik denk dat ik wat minder vertrouwen heb in het integere karakter van de televote-punten voor Israël dan jij.
ik zou je in NL ook allang verlinkt hebben als ik je buur wasquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:26 schreef Evenstar het volgende:
.... verder is Zweedse politie lief, maar ook een beetje big-brother is watching youHad ze na 4 maanden wonen in Zweden al op de stoep
Komt uit NL, Turkse roots, moet vast wiet kweken ... ofzo.
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Maar dan snap ik serieus niet wat ze bij de Zweedse politie hebben gesnoven dat ze zeggen dat ze denken dat er een vervolging komt
.... verder is Zweedse politie lief, maar ook een beetje big-brother is watching youHad ze na 4 maanden wonen in Zweden al op de stoep
Komt uit NL, Turkse roots, moet vast wiet kweken ... ofzo.
ik wens niet mijn geaardheid te delen met een valse nichtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar een normale homofiel, hoor, pas op!
Het zal mij niks verbazen dat Joost dat uit schijtlolligheid deed en niet uit agressie, zoals hij wel vaker auwehoert voor de camera (telegraaf microfoon) etcquote:
Onjuist, Jan Nepomnjasjtsjii speelde vorig jaar nog de finale van het wereldkampioenschap schaken tegen Ding Liren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:23 schreef Miloutchi het volgende:
Ze kan er niets aan doen dat ze uit Israël komt. Net zoals Russische zangers en sporters er niets aan kunnen doen dat ze Russisch zijn en nu overal buitengesloten worden. De wereld is nu eenmaal niet eerlijk.
Als er voldoende draagvlak voor is kun je een land best uitsluiten natuurlijk, maar als dat niet zo is en een land mag meedoen, doe dan op z'n minst normaal tegen die deelnemer. Het is nogal kortzichtig en dom om die ene persoon dan voor die avond even verantwoordelijk te houden voor als wat zijn/haar land doet.quote:Maar ze heeft er toch echt zelf voor gekozen om voor een land uit te komen dat op z’n zachtst gezegd controversieel is. Het gaat om een vrouw van 20 die echt wel verstandig genoeg zou moeten zijn om te weten wat dat inhoudt. Op het ESF vertegenwoordig je nu eenmaal een land.
... maar ik ben onschuldig! En in NL echt nooit de politie op bezoek gehad (behalve toen wij ze zelf belden ivm inbraakquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou je in NL ook allang verlinkt hebben als ik je buur was
we hebben een jaar eerder zonder zwart gat gehad omdat de vreugdevuren nog na smeuldenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
Leuk hè trouwens, dat we zoveel kunnen napraten dit jaar dat er geeneens tijd is voor een zwart gat. Beste editie ooit
Voor de juryleden zou het wel een goed idee zijn om het jurysysteem in het Amerikaanse rechtssysteem over te nemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat fijn dat die bron die erbij was tijd gevonden heeft om dit met Albert Verlinde uit The Netherlands te delen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:15 schreef michiel_merk het volgende:
Volgens Albert Verlinde (zit nu bij vi) is er richting de telefoon gestompt waar mee gefilmt werd(niet raak) Ze schrok, liet de tel vallen, dame in panieken Joost heeft meteen excuus aangeboden.Telefoon werd btw gebruikt om dingen op de socials te posten. Bron is iemand die er bij was
sure houd dat vooral vol. kijk uit dat je je niet verspreekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... maar ik ben onschuldig! En in NL echt nooit de politie op bezoek gehad (behalve toen wij ze zelf belden ivm inbraak). Hier kwamen ze opeens langs .... narcotics, of X thuis was ... en X was ik dus, dacht echt wtf
Weet het nog niet 100% zeker, maar blijkbaar kwam het omdat ik iets bij een growshop had besteld (voeding, omdat ik peperplanten kweek en die zijn meestal goedkoper bij dat soort winkels haha).
Ben je na tien minuten dus al klaar, wat ga je dan de overige 2 uur en 50 minuten doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Ik pleit voor een songfestival zonder wedstrijdelement. Alle landen samen die 'we are the world-achtige' liedjes samen zingen.![]()
Of ben ik nu heel naïef?
In welke zin?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Voor de juryleden zou het wel een goed idee zijn om het jurysysteem in het Amerikaanse rechtssysteem over te nemen.
"We hebben uit betrouwbare bron dat u plantjes heeft?"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... maar ik ben onschuldig! En in NL echt nooit de politie op bezoek gehad (behalve toen wij ze zelf belden ivm inbraak). Hier kwamen ze opeens langs .... narcotics, of X thuis was ... en X was ik dus, dacht echt wtf
Weet het nog niet 100% zeker, maar blijkbaar kwam het omdat ik iets bij een growshop had besteld (voeding, omdat ik peperplanten kweek en die zijn meestal goedkoper bij dat soort winkels haha).
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Ik pleit voor een songfestival zonder wedstrijdelement. Alle landen samen die 'we are the world-achtige' liedjes samen zingen.![]()
Of ben ik nu heel naïef?
Klinkt als een soort muzikale parenclub. 3 uur lang.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
Nee dan zou niemand meer kijken joh. En zulke festivals hebben we verder al genoeg, maar die zijn niet geschikt voor TV.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
Volgens mij was het ESF in het beginsel zo bedoelt zelfs.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
ow jottemquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Klinkt als een soort muzikale parenclub. 3 uur lang.
Het jaar van #WaarIsWaylon viel het zwarte gat ook wel mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hebben een jaar eerder zonder zwart gat gehad omdat de vreugdevuren nog na smeulden
Oké nou is m'n interesse alsnog gewekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ze mochten binnen kijken van mijquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
sure houd dat vooral vol. kijk uit dat je je niet verspreekt.
ik denk ik zet heel dubieus jottem neer, kan sarcastisch zijn. maar nu jij het toe durft te geven,.. ja ik ben best in voor 3uur parenseksquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou is m'n interesse alsnog gewekt.
Het wordt steeds beterquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja en dan met Teach In als afsluiter met een nieuw kerstklokjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
Ik probeer altijd baanbrekend te posten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk ik zet heel dubieus jottem neer, kan sarcastisch zijn. maar nu jij het toe durft te geven,.. ja ik ben best in voor 3uur parenseks
neem ik wel alleen de lekkere wijven maar dat terzijde
je had net alles verscheept en nog geen nieuwe zaadjes gepoot. dat scheelt.quote:
Vooralsnog heb ik nog geen berichten gezien dat hij zondag niet op Freshtival in Enschede staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Wanneer moest Joost nou weer optreden trouwens? Is daar al meer over bekend? Gaat gewoon door neem ik aan?
Iets in Vlaanderen zag ik staan, maar weet niet of dat ook het eerste is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Wanneer moest Joost nou weer optreden trouwens? Is daar al meer over bekend? Gaat gewoon door neem ik aan?
dit weekend frshnogwatquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
Leuk hè trouwens, dat we zoveel kunnen napraten dit jaar dat er geeneens tijd is voor een zwart gat. Beste editie ooit
dat wassemquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik nog geen berichten gezien dat hij zondag niet op Freshtival in Enschede staat.
he sjorsquote:
Moslims en ESF, dat is nog eens een combi die ik wil zienquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had wel eens willen zien hoeveel stemmen Palestina dan had gekregen als ze als land vrij genoeg waren geweest om mee te kunnen doen met iets als het ESF.
ponyclubquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik las paardenclub.
Begreep het enthousiasme van Strani al niet.
Of eigenlijk wel maar daar kan ik niet over uitweiden.
Ja Turkije, Albanië en nog een reeks landen gaven jaarlijks voor een week hun religie op zodat ze met het ESF mee konden doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Moslims en ESF, dat is nog eens een combi die ik wil zien
Een soort ramadan, maar dan andersom en met muziekquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Turkije, Albanië en nog een reeks landen gaven jaarlijks voor een week hun religie op zodat ze met het ESF mee konden doen.
Zou serieus misschien wel goed voor ze zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Een soort ramadan, maar dan andersom en met muziek
Ik hoop dat de waarheid boven tafel komt, of dat nou betekent dat Joost fout zat of niet. Ik denk dat iedereen gebaad is bij de waarheidquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even tussendoor, wie heeft het beste idee? Hoe moet zowel de AvroTros reageren als blijkt dat Joost niet precies de regeltjes volgens de EBU heeft gevolgd en de DQ terecht lijkt, gaan we dan in een hoekje zitten jammeren?
Het gaat er m.i. nog steeds om of de straf proportioneel was en ik ben nog steeds geneigd te denken dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even tussendoor, wie heeft het beste idee? Hoe moet zowel de AvroTros reageren als blijkt dat Joost niet precies de regeltjes volgens de EBU heeft gevolgd en de DQ terecht lijkt, gaan we dan in een hoekje zitten jammeren?
En Ramadandan kan ook mooi op de melodie van Europapa.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Een soort ramadan, maar dan andersom en met muziek
Je klinkt best denigrerend in al je posts. Is daar een reden voor of hou je gewoon van ophef?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
Nu denk ik aan "Ram 'm dan nu"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En Ramadandan kan ook mooi op de melodie van Europapa.
dit iddquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:40 schreef Troel het volgende:
dat voelt wellicht minder kut dan onterecht?
Omdat het Albert is? En omdat die stomp natuurlijk niet had gehoeven? En dan had Albert gewoon lekker naar het Festival kunnen kijken en kunnen zeuren over allesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom doet Kwalbert dan zo zuur over Joost als zijn verhaal hem juist vrijpleit?
Dat klinkt best enorm braaf, je houdt dus van een hierarchie met slechte werkgevers.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Het gaat er m.i. nog steeds om of de straf proportioneel was en ik ben nog steeds geneigd te denken dat dat niet zo is.
In voetbal kent men ook niet alleen de rode kaart, he?
Europaardpaard.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef Andromache het volgende:
ik wist het wel. Joost droeg een cowboyhoed in de clip. Het was dus toch een paardenclub.![]()
![]()
Die regels zijn zodanig dat waarschijnlijk op het verkeerde moment aan je neus zitten ook strafbaar is. De EBU kan eigenlijk gewoon iedereen diskwalificeren als het uitkomt. Dus het is vooral een theoretische vraag.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
HUH? Naar wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je klinkt best denigrerend in al je posts. Is daar een reden voor of hou je gewoon van ophef?
Hij zei iets van dat er daarvoor al vanalles gebeurd was en dat je erop kon wachtenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom doet Kwalbert dan zo zuur over Joost als zijn verhaal hem juist vrijpleit?
Ik ben het eens met BetFred.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die regels zijn zodanig dat waarschijnlijk op het verkeerde moment aan je neus zitten ook strafbaar is. De EBU kan eigenlijk gewoon iedereen diskwalificeren als het uitkomt. Dus het is vooral een theoretische vraag.
Het gaat er vooral om wat Joost heeft gedaan. Als dat daadwerkelijk alleen een zwaaiende arm is geweest, dan moet Avrotros wat mij betreft van mening zijn dat diskwalificatie buitenproportioneel is. En als de EBU dat niet vindt, en ze ook op geen enkele wijze verbetering in de organisatie van het ESF tonen, dan mogen wij ze al het gelijk van de wereld gunnen, maar moeten we niet meer meedoen.
ja die microfoon van de telegraaf afpakken was ook wel enorm dom van Joostquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij zei iets van dat er daarvoor al vanalles gebeurd was en dat je erop kon wachten
Is het heel raar dat ik geen idee heb waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:45 schreef Strani het volgende:
Als blijkt dat Joost inderdaad te ver is gegaan past het ook wel mooi bij de schop van Nigel de Jong en de klap van Max Verstappen. Zo erg is het niet als de rest van de wereld een beetje bang voor ons is
Was een duwtjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:45 schreef Strani het volgende:
Als blijkt dat Joost inderdaad te ver is gegaan past het ook wel mooi bij de schop van Nigel de Jong en de klap van Max Verstappen. Zo erg is het niet als de rest van de wereld een beetje bang voor ons is
Ja, ik denk dat zij ook alletwee Nederlands bloed hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik geen idee heb waar je het over hebt?
Is het te vergelijking met de kopstoot van Zidane en het oor afbijten van Mike Tyson?
En jij houdt dus van een systeem waarbij op fout parkeren al een levenslange gevangenisstraf staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat klinkt best enorm braaf, je houdt dus van een hierarchie met slechte werkgevers.
Ik niet.
Qua impactquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat zij ook alletwee Nederlands bloed hebben.
Nouja, of de doodstrafquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Jane het volgende:
[..]
En jij houdt dus van een systeem waarbij op fout parkeren al een levenslange gevangenisstraf staat.
WTF voor aannames doe jij, gek!
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Qua impact
(De duw (niet klap!) van Max herken ik overigens wel)
Met een voetquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké, dit was ook een duwtje:
[ afbeelding ]
Dit was wel rood denk ik toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met de stoelquote:
Laag koppen, dan vraag je erom.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus niet rood bij zoiets en DQ bij Joostquote:
van alle drie is Joost het zwaarst gestraftquote:
Ja, je zou een team van vertrouwenspersonen neer kunnen zetten. Ervaren mensen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef GeorgeM het volgende:
Is het niet een idee om voor het volgende Esf een vertrouwenspersoon/commissie in het leven te roepen waar deelnemers (en eventueel medewerkers) terecht kunnen. Net zoals na de Voice is gebeurd.
HUH? Integendeel juist.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Jane het volgende:
[..]
En jij houdt dus van een systeem waarbij op fout parkeren al een levenslange gevangenisstraf staat.
WTF voor aannames doe jij, gek!
Max een taakstrafquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
van alle drie is Joost het zwaarst gestraft
Geel dacht ik ja. De scheids had het dus nota bene wel gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max een taakstraf
Nigel zal vast geel gehad hebben
en Joost... was uitgesloten van deelname
quote:
Dan heb ik het vast verkeerd gezien. Nigel probeerde natuurlijk een nieuwe balletmove uit en die ander liep er tegenaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max een taakstraf
Nigel zal vast geel gehad hebben
en Joost... was uitgesloten van deelname
dat was maar goed ook anders was het niet beoordeeld en had er alsnog na de wedstrijd een belissing kunnen plaats vindenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Geel dacht ik ja. De scheids had het dus nota bene wel gezien.
Na die wedstrijd maakte het allemaal toch al niks meer uitquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was maar goed ook anders was het niet beoordeeld en had er alsnog na de wedstrijd een belissing kunnen plaats vinden
IK WIL DIT NOOIT MEER ZIEN!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, mss toch maar Gerard Joling sturen dan volgend jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
En bij bijvoorbeeld een Rico Verhoeven werd zulk agressief gedrag tijdens de wedstrijd zelfs toegejuigd
Waaruit vooral de lakse en hypocriete houding van de EBU blijkt. Hmz, ik snap er nog steeds niet veel van, maar ik ga mezelf Vandaag Inside niet aandoen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij zei iets van dat er daarvoor al vanalles gebeurd was en dat je erop kon wachten
Oei, doen alsof je een mod niet kent. Dat wordt morgen een diskwalificatie omdat je in de verkeerde richting blaastquote:
uitsluiting van deelnamequote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Na die wedstrijd maakte het allemaal toch al niks meer uit
Het dreigende gebaar van Joost tijdens de wedstrijd natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
En bij bijvoorbeeld een Rico Verhoeven werd zulk agressief gedrag tijdens de wedstrijd zelfs toegejuigd
het wordt wel het onderliggende niveau van dit topic bier in de TT doet goedquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, mss toch maar Gerard Joling sturen dan volgend jaar.
Je weet dat je kansloos bent maar iig geen grote risico's op vechtpartijen en mediageil genoeg.
Op zich wel. En ik heb niet eens bier. Dat was vrijdagavond al opquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
het wordt wel het onderliggende niveau van dit topic bier in de TT doet goed
sjors komt niet in FHF en TV dus is vergevenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, doen alsof je een mod niet kent. Dat wordt morgen een diskwalificatie omdat je in de verkeerde richting blaast
Ja maar er is een uitleveringsverdrag met een aantal andere fora dus ze moet alsnog heel voorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjors komt niet in FHF en TV dus is vergeven
Ze kunnen tijdens een sessie voorlezen uit eigen werk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, je zou een team van vertrouwenspersonen neer kunnen zetten. Ervaren mensen.
Ik denk aan bijvoorbeeld Jeroen Rietbergen, Ali Bouali, Jorik Scholten en Marco Borsato.
"Hoop is waarschijnlijk uitgestelde teleurstelling"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:58 schreef Troel het volgende:
Nou, hopelijk is er morgen weer meer duidelijk, ook al is mijn hoop waarschijnlijk weer uitgestelde teleurstelling.
Vezels eten!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:58 schreef Troel het volgende:
ook al is mijn hoop waarschijnlijk weer uitgestelde teleurstelling.
ik lusset niet eensquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op zich wel. En ik heb niet eens bier. Dat was vrijdagavond al op
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:59 schreef Strani het volgende:
"Hoop is waarschijnlijk uitgestelde teleurstelling"
Het mag op een tegeltje hoor!
bronvermelding graag.quote:
quote:
ik ben niet van de gifjes maak en er is blijkbaar niet 1 vanquote:
Was op dat moment win-win voor de EBU, want Israël, want klachten en voorbeeldfunctie voor andere landen (kijk wat er gebeurt als je lastig bent/klaagt).quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:06 schreef Jane het volgende:
Wat het meest schuurt is denk ik dat je het gevoel krijgt dat de EBU er wel ERRUG happig op was om NL te diskwalificeren, terwijl je normaal gesproken zou verwachten dat ze er alles aan zouden doen die zwaarste maatregel niet in te zetten. Nooit. En ze hebben het dus ook nog nooit eerder gedaan.
Zelfs bij de meest corrupte sportbonden moet je het wel aantoonbaar heel erg bont hebben gemaakt voor zo'n maatregel, maar hier is het kennelijk binnen een poep en een scheet besloten om iets vrij lulligs, waar je eigenlijk achteraf gewoon had moeten kunnen lachen. Onverteerbaar.
sowieso hem meteen al bij het juryvote optreden niet mee te laten doen was hardquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:06 schreef Jane het volgende:
Wat het meest schuurt is denk ik dat je het gevoel krijgt dat de EBU er wel ERRUG happig op was om NL te diskwalificeren, terwijl je normaal gesproken zou verwachten dat ze er alles aan zouden doen die zwaarste maatregel niet in te zetten. Nooit. En ze hebben het dus ook nog nooit eerder gedaan.
Zelfs bij de meest corrupte sportbonden moet je het wel aantoonbaar heel erg bont hebben gemaakt voor zo'n maatregel, maar hier is het kennelijk binnen een poep en een scheet besloten om iets vrij lulligs, waar je eigenlijk achteraf gewoon had moeten kunnen lachen. Onverteerbaar.
Heel lief, maar de uitspraak is niet oorspronkelijk van mijquote:
mis je het woordje 'weet'?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:08 schreef Fretwork het volgende:
Weet niet of het al benoemd is, ik scan nog maar een beetje, maar volgens Jaap Reesema in de Zelfspodcast is het slachtoffer Israëlisch noch Zweeds. Dus ook niet iemand die heel veel van het Zweedse recht dan waarschijnlijk.
Volgens mij zijn veel mensen in dat social media team Brits.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:08 schreef Fretwork het volgende:
Weet niet of het al benoemd is, ik scan nog maar een beetje, maar volgens Jaap Reesema in de Zelfspodcast is het slachtoffer Israëlisch noch Zweeds. Dus ook niet iemand die heel veel van het Zweedse recht dan waarschijnlijk.
nu welquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Heel lief, maar de uitspraak is niet oorspronkelijk van mij
Mocht iemand me aanklagen dan haal ik het wel wegquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Heel lief, maar de uitspraak is niet oorspronkelijk van mij
Als dit waar blijkt te zijn, is dat wel ee saillant detail. Moet me erg inhouden om niet te gaan speculeren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:08 schreef Fretwork het volgende:
vast diezelfde weer die ook aran te woord stondquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:14 schreef GeorgeM het volgende:
Nu een verslaggever van die Zweedse krant bij Shownieuws.
we hebben best veel landen over. Kan zelfs een Nederlandse geweest zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Als dit waar blijkt te zijn, is dat wel ee saillant detail. Moet me erg inhouden om niet te gaan speculeren.
Dat laatste dacht ik toevallig net aanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben niet van de gifjes maak en er is blijkbaar niet 1 van
[ afbeelding ]
great joke your marjesty
Geen idee, hij had een petje opquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
vast diezelfde weer die ook aran te woord stond
dacht ik bij je eerste plaatje al aan maar wilde je niet meteen op een voetstuk plaatsen door je majesteit te noemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik toevallig net aan
das wel een uniek kenmerk inderdaad. Nee dan was het hem niet want die van Aran had geen petjequote:
ow dan issie in elk geval zeer goed betrouwbaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze gast begon trouwens in Rotterdam over dat cocaïne snuiven van Måneskin.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dacht ik bij je eerste plaatje al aan maar wilde je niet meteen op een voetstuk plaatsen door je majesteit te noemen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel een uniek kenmerk inderdaad. Nee dan was het hem niet want die van Aran had geen petje
Ik kan een potje breken bij Nizmoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, doen alsof je een mod niet kent. Dat wordt morgen een diskwalificatie omdat je in de verkeerde richting blaast
mwa toen had ik door dat Strani je wel wilde uitleverenquote:
Zus van Merel?quote:
ah nee dat is niet die van het interview met Aranquote:
Ja, dat levert altijd punten opquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa toen had ik door dat Strani je wel wilde uitleveren
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waaruit vooral de lakse en hypocriete houding van de EBU blijkt. Hmz, ik snap er nog steeds niet veel van, maar ik ga mezelf Vandaag Inside niet aandoen.
Is dit nu de eerste keer dat een andere partij dan de EBU en AvroTros komt met een verhaal van een ooggetuige (of dat in ieder geval claimt)?
En dan is MorrocanOil uit Israel ook nog eens de hoofdsponsor van het songfestivalquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:32 schreef aarontje112 het volgende:
Misschien dat het al eens voorbij is gekomen hoor: maar hoe bizar is het eigenlijk dat Nederland en Israël oorspronkelijk na elkaar (en ook nog eens in het begin) van de running order zaten. Nota bene de nummer 1 en 2 (met overmacht) in de semi. Zo’n beslissing valt in het niet met de rest, maar ook al vrij apart.
En in een sandwich met Luxemburg en Israël, maar misschien riekt dat iets te veel naar een complot
Het podium was ook in de vorm van de zwitserse vlagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:32 schreef aarontje112 het volgende:
Misschien dat het al eens voorbij is gekomen hoor: maar hoe bizar is het eigenlijk dat Nederland en Israël oorspronkelijk na elkaar (en ook nog eens in het begin) van de running order zaten. Nota bene de nummer 1 en 2 (met overmacht) in de semi. Zo’n beslissing valt in het niet met de rest, maar ook al vrij apart.
En in een sandwich met Luxemburg en Israël, maar misschien riekt dat iets te veel naar een complot
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:41 schreef KingRoland het volgende:
De uiteindelijke winnaar is toch Joost, naja als ze hem niet strafbaar gaan vervolgen tenminste (denk het niet, anders hadden wij het allang gehoord - of naja anders werd het allang gelekt)
niemand praat over Zwitserland, iedereen is het al vergeten of Israel. Alles gaat over Joost![]()
en als hij kaal was was het Billquote:
wat een kutgeluidquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Een samenvatting van een journalist ter plekke, die ook achter de schermen meekeek.
Tldr: de Israëlische delegatie misdroeg zich, Joost zwaaide met zijn arm maar raakte cameravrouw niet en iedereen was blij dat Israël niet won.
Een filmpje van 9 minuten en dan zo'n prutsamenvatting. Kunnen we niets meequote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Een samenvatting van een journalist ter plekke, die ook achter de schermen meekeek.
Tldr: de Israëlische delegatie misdroeg zich, Joost zwaaide met zijn arm maar raakte cameravrouw niet en iedereen was blij dat Israël niet won.
het filmpje zou langer zijn als de persoon de stem niet had aangepast en versneld.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een filmpje van 9 minuten en dan zo'n prutsamenvatting. Kunnen we niets mee
Graag, kan Snollebollekes niet meer horenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:31 schreef zatoichi het volgende:
Ik hoop dat ze Europapa lekker veel draaien tijdens het EK, soort officieus anthem. Of zijn de EBU en UEFA vriendjes van elkaar?
Ik luister mee. IJsland team lastiggevallen, juist jong iemand uit dat team volgen. Incident met de Belgische delegatie. Ook veel aandacht van Israël voor het team rond Nemo en Joost. Constant filmen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Waarom is dat bizar? (Volgens mjj mis ik heel veel info nu)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:32 schreef aarontje112 het volgende:
En in een sandwich met Luxemburg en Israël, maar misschien riekt dat iets te veel naar een complot![]()
Het is een beetje 'Ome Henk geeft zijn ongezouten mening over dingen waar ie geen verstand van heeft'.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen. Maar het blijft verder een vrij dommig programma.
Inderdaad ja. Nemo won het ESF, maar begint nu al bijna zijn naam eer aan te doen en eindigt niet eens op het podium qua meest besproken inzendingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:41 schreef KingRoland het volgende:
De uiteindelijke winnaar is toch Joost, naja als ze hem niet strafbaar gaan vervolgen tenminste (denk het niet, anders hadden wij het allang gehoord - of naja anders werd het allang gelekt)
niemand praat over Zwitserland, iedereen is het al vergeten of Israel. Alles gaat over Joost![]()
heb ik dat eerste filmpje echt gewoon zo vermoeiend moeten luisteren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:59 schreef Strani het volgende:
Als je de video's die @:Fred_B hier postte op Twitter zelf bekijkt kan je de playback speed veranderen naar 0.75 en dat lijkt veel natuurlijker.
Mevrouw zegt dat ook veel mensen achter de schermen waren verbaasd dat het incident met Joost naar de politie ging. Bambie Thug had al eerder klacht ingediend.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik luister mee. IJsland team lastiggevallen, juist jong iemand uit dat team volgen. Incident met de Belgische delegatie. Ook veel aandacht van Israël voor het team rond Nemo en Joost. Constant filmen.
Timeline strookt niet met wat AvroTros ons vertelde (en die vertrouw ik meer dan een random twitter dodo).quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Ik kan me ergens niet voorstellen dat een journalist daar pal bij stond bij dat incident dat ze bijna kon horen wat hij zei. Journalisten zitten in het perscentrum tijdens de show, volgens mij niet backstage.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
ik hoorde toch echt na de halve finale maar dat hij de vlaggenparade nog mocht doen en daarna niets meer mocht doenquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:07 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Timeline strookt niet met wat AvroTros ons vertelde (en die vertrouw ik meer dan een random twitter dodo).
De twitter dodo heeft het over dat het gebeurde na de vlaggenparade op vrijdag, iets wat vele media ook rapporteerde. AvroTros zei dat het direct na het optreden op donderdag was.
Ergo, geloof geen reedt van de video.
ze zegt nergens een journalist te zijnquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me ergens niet voorstellen dat een journalist daar pal bij stond bij dat incident dat ze bijna kon horen wat hij zei. Journalisten zitten in het perscentrum tijdens de show, volgens mij niet backstage.
Beetje afgeven op Zweden, Israël en de EBU. Heerlijk tochquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
1e 12 seconden, 2e video.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:10 schreef Nizno het volgende:
ik hoorde toch echt na de halve finale maar dat hij de vlaggenparade nog mocht doen en daarna niets meer mocht doen
die ga ik zo even weer luisterenquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
1e 12 seconden, 2e video.
"So Joost comes off stage, after the flag parade. And he is rushing to the green room. And this camera woman, is filming him and he asked her to stop. And she doesn't. So he keeps saying it, and she doesn't stop. So he snapped at her."
hmm oke ja... toen had ik de snelheid nog niet aangepast.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
"So Joost comes off stage, after the flag parade. And he is rushing to the green room. And this camera woman, is filming him and he asked her to stop. And she doesn't. So he keeps saying it, and she doesn't stop. So he snapped at her."
V N gedragquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:15 schreef superniger het volgende:
Ierland mocht blij zijn dat de EBU het pentagram niet veranderd hadden in een Davidssterquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:34 schreef CarloV het volgende:
[..]
Het podium was ook in de vorm van de zwitserse vlag
Oké maar ik reageerde op Fred z'n post waarin het woord journalist stond dus vandaar dat ik dat nog even wilde zeggen.quote:
Flag parade van de semi?quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm oke ja... toen had ik de snelheid nog niet aangepast.
Ja dan klopt de tijdlijn idd niet
schrijven we deze bron af.
gaan we verder wachten...hopen,
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:32 schreef aarontje112 het volgende:
Van Zaquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben bijna bij gelezen.Dus nog niet helemaal.
Maar ik vraag me toch sterk af hoe Albert Verlinde en Jaap Reesema (en god weet wie nog meer) ineens aan al die "inside info" komen die ze spuien..
ik heb nog vakantiequote:Op woensdag 15 mei 2024 00:22 schreef yvonne het volgende:
Volgende week beginnen z'n optredens weer, ik hoop dat hij het van zich af kan schudden en wij weer een beeje vroeger naar bed kunnen.
molletjes van yvonne geleendquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar ik vraag me toch sterk af hoe Albert Verlinde en Jaap Reesema (en god weet wie nog meer) ineens aan al die "inside info" komen die ze spuien..
EBU verzorgt ook het EK, WK, Olympische Spelen.. eigenlijk alle europese uitzendingen zijn zij de overkoepelende organistatie van.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:31 schreef zatoichi het volgende:
Ik hoop dat ze Europapa lekker veel draaien tijdens het EK, soort officieus anthem. Of zijn de EBU en UEFA vriendjes van elkaar?
Yvonne is niet zo goed met molletjes.quote:
juist daarom, ideaal om dat als nummer te gebruiken voor de orange army ipv van links naar rechtsquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
EBU verzorgt ook het EK, WK, Olympische Spelen.. eigenlijk alle europese uitzendingen zijn zij de overkoepelende organistatie van.
Uitwisseling van nieuwsitems tussen de diverse eurpese omroepen regelen ze.
EBU is zeer groot en als Nederland zou stoppen met het ESF dan merken ze daar niks van.
En voor de andere zaken heeft Nederand gewoon nodig dus daar kunnen we niet mee stoppen.
coneheads!quote:
Jaap Reesema zou nog wel kunnen aangezien hij in de commissie zit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
en kwallie heeft zn contacten in de mediawereld ookquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaap Reesema zou nog wel kunnen aangezien hij in de commissie zit.
Wel apart, aangezien de EBU en de Zweedse politie aangeven getuigenverklaringen te hebben die iets anders zeggen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal denk ik niemand dat gaan terugkijken en elke vrouw daarin gaan benaderen of aan de schandpaal gooien lijkt me, omdat zij waarschijnlijk óf in alle drukte en stress of dommigheid of weet ik wat vergeten was dat Joost dat toch echt niet wilde ondanks meerdere keren eerder aankaarten óf orders van bovenaf volgde om het gewoon toch te doen tegen z'n wens in.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:19 schreef hole1988 het volgende:
Ik zat net te bedenken op de aftiteling van de show staan alle namen die meewerken aan het songfestival. Ook diegene die in het "ESC digital team" zitten. Lijkt me niet heel handig.
de dreiging mag gelijk zijn. joh de zinnen "kappen nou " en "ik mol je camera als je niet kapt" kan hij wel hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wel apart, aangezien de EBU en de Zweedse politie aangeven getuigenverklaringen te hebben die iets anders zeggen.
Laten we hopen voor Joost (en vooral de mentale gezondheid van zijn fans) dat de Zweedse politie uiteindelijk met iets anders komt want dan hebben wel een paar mensen (behalve Joost) een probleem.
Scherpquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:19 schreef hole1988 het volgende:
Ik zat net te bedenken op de aftiteling van de show staan alle namen die meewerken aan het songfestival. Ook diegene die in het "ESC digital team" zitten. Lijkt me niet heel handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zullen zoiets gezegd hebben als:quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de andere kant zal denk ik niemand dat gaan terugkijken en elke vrouw daarin gaan benaderen of aan de schandpaal gooien lijkt me, omdat zij waarschijnlijk óf in alle drukte en stress of dommigheid of weet ik wat vergeten was dat Joost dat toch echt niet wilde ondanks meerdere keren eerder aankaarten óf orders van bovenaf volgde om het gewoon toch te doen tegen z'n wens in.
Hoe stom en zonde ik het hele verloop ook vind, de EBU en deels ook het hoofd van die social media club is to blame voor het ongewenst filmen, niet zij zelf. 'Ja maar Greys het is toch kut van haar dat ze geen excuses wilde aanvaarden of niet wilde praten'. Zelfs dat kan haar opgedragen zijn van bovenaf. Dikke kans zelfs.
Alleen jammer dat het bij het grote publiek niet bekend is dat het EBU daar ook bij betrokken is.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
juist daarom, ideaal om dat als nummer te gebruiken voor de orange army ipv van links naar rechts
-quote:
de melodie is bij de hele orange army er snel ingepeperd hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het bij het grote publiek niet bekend is dat het EBU daar ook bij betrokken is.
Maar ik zou het een goede actie vinden
quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:29 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
ScherpHet kan ook iemand zijn die misschien niet eens tot dat team behoort maar bv iemand die namens official partner Tiktok zelf daar mocht zijn voor content voor op hun eigen platform.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Trage molletjes dan...quote:
hey je bent bijquote:
True that.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kan ook iemand zijn die misschien niet eens tot dat team behoort maar bv iemand die namens official partner Tiktok zelf daar mocht zijn voor content voor op hun eigen platform.
Ik ben inderdaad bij nuquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hey je bent bij
blij dat je al die likes zo mooi op volgorde gaf, wissik ongeveer waar je was met bijlezen
quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oké, we kunnen weer, snorhaartje is bij.
ja die albert is ook al even doodquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trage molletjes dan...
Al moet ik zeggen dat ik nog nooit nog nooit een mol een sprintje heb zien trekken
even gecheckt... 20 jaar en 2 maand alweer...... time fliesquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trage molletjes dan...
Al moet ik zeggen dat ik nog nooit nog nooit een mol een sprintje heb zien trekken
Dan zou ik juist helemaal mijn mond houden en het aan AVROTROS overlaten. In ieder geval tot blijkt dat ze er een potje van maken. En daar wijst m.i. nu nog niks op.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jaap Reesema zou nog wel kunnen aangezien hij in de commissie zit.
Ik weet dat je het niet slecht bedoeld maar ik vind dit een beetje heksenjachterig worden. Niemand weet of diegene daar wel tussen staat, laat staan of zij het is. Voor je het weet morgen in Boulevard. Laten we dit gewoon niet doen?quote:
verwijderd. ik snap je punt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet slecht bedoeld maar ik vind dit een beetje heksenjachterig worden. Niemand weet of diegene daar wel tussen staat, laat staan of zij het is. Voor je het weet morgen in Boulevard. Laten we dit gewoon niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |