Was een duwtjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:45 schreef Strani het volgende:
Als blijkt dat Joost inderdaad te ver is gegaan past het ook wel mooi bij de schop van Nigel de Jong en de klap van Max Verstappen. Zo erg is het niet als de rest van de wereld een beetje bang voor ons is
Ja, ik denk dat zij ook alletwee Nederlands bloed hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Is het heel raar dat ik geen idee heb waar je het over hebt?
Is het te vergelijking met de kopstoot van Zidane en het oor afbijten van Mike Tyson?
En jij houdt dus van een systeem waarbij op fout parkeren al een levenslange gevangenisstraf staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat klinkt best enorm braaf, je houdt dus van een hierarchie met slechte werkgevers.
Ik niet.
Qua impactquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat zij ook alletwee Nederlands bloed hebben.
Nouja, of de doodstrafquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Jane het volgende:
[..]
En jij houdt dus van een systeem waarbij op fout parkeren al een levenslange gevangenisstraf staat.
WTF voor aannames doe jij, gek!
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Qua impact
(De duw (niet klap!) van Max herken ik overigens wel)
Met een voetquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké, dit was ook een duwtje:
[ afbeelding ]
Dit was wel rood denk ik toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met de stoelquote:
Laag koppen, dan vraag je erom.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus niet rood bij zoiets en DQ bij Joostquote:
van alle drie is Joost het zwaarst gestraftquote:
Ja, je zou een team van vertrouwenspersonen neer kunnen zetten. Ervaren mensen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef GeorgeM het volgende:
Is het niet een idee om voor het volgende Esf een vertrouwenspersoon/commissie in het leven te roepen waar deelnemers (en eventueel medewerkers) terecht kunnen. Net zoals na de Voice is gebeurd.
HUH? Integendeel juist.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Jane het volgende:
[..]
En jij houdt dus van een systeem waarbij op fout parkeren al een levenslange gevangenisstraf staat.
WTF voor aannames doe jij, gek!
Max een taakstrafquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
van alle drie is Joost het zwaarst gestraft
Geel dacht ik ja. De scheids had het dus nota bene wel gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max een taakstraf
Nigel zal vast geel gehad hebben
en Joost... was uitgesloten van deelname
quote:
Dan heb ik het vast verkeerd gezien. Nigel probeerde natuurlijk een nieuwe balletmove uit en die ander liep er tegenaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max een taakstraf
Nigel zal vast geel gehad hebben
en Joost... was uitgesloten van deelname
dat was maar goed ook anders was het niet beoordeeld en had er alsnog na de wedstrijd een belissing kunnen plaats vindenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Geel dacht ik ja. De scheids had het dus nota bene wel gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |