Ben je na tien minuten dus al klaar, wat ga je dan de overige 2 uur en 50 minuten doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Ik pleit voor een songfestival zonder wedstrijdelement. Alle landen samen die 'we are the world-achtige' liedjes samen zingen.![]()
Of ben ik nu heel naïef?
In welke zin?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Voor de juryleden zou het wel een goed idee zijn om het jurysysteem in het Amerikaanse rechtssysteem over te nemen.
"We hebben uit betrouwbare bron dat u plantjes heeft?"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... maar ik ben onschuldig! En in NL echt nooit de politie op bezoek gehad (behalve toen wij ze zelf belden ivm inbraak). Hier kwamen ze opeens langs .... narcotics, of X thuis was ... en X was ik dus, dacht echt wtf
Weet het nog niet 100% zeker, maar blijkbaar kwam het omdat ik iets bij een growshop had besteld (voeding, omdat ik peperplanten kweek en die zijn meestal goedkoper bij dat soort winkels haha).
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Ik pleit voor een songfestival zonder wedstrijdelement. Alle landen samen die 'we are the world-achtige' liedjes samen zingen.![]()
Of ben ik nu heel naïef?
Klinkt als een soort muzikale parenclub. 3 uur lang.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
Nee dan zou niemand meer kijken joh. En zulke festivals hebben we verder al genoeg, maar die zijn niet geschikt voor TV.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
Volgens mij was het ESF in het beginsel zo bedoelt zelfs.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
ow jottemquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Klinkt als een soort muzikale parenclub. 3 uur lang.
Het jaar van #WaarIsWaylon viel het zwarte gat ook wel mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hebben een jaar eerder zonder zwart gat gehad omdat de vreugdevuren nog na smeulden
Oké nou is m'n interesse alsnog gewekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ze mochten binnen kijken van mijquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
sure houd dat vooral vol. kijk uit dat je je niet verspreekt.
ik denk ik zet heel dubieus jottem neer, kan sarcastisch zijn. maar nu jij het toe durft te geven,.. ja ik ben best in voor 3uur parenseksquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou is m'n interesse alsnog gewekt.
Het wordt steeds beterquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja en dan met Teach In als afsluiter met een nieuw kerstklokjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
Ik probeer altijd baanbrekend te posten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk ik zet heel dubieus jottem neer, kan sarcastisch zijn. maar nu jij het toe durft te geven,.. ja ik ben best in voor 3uur parenseks
neem ik wel alleen de lekkere wijven maar dat terzijde
je had net alles verscheept en nog geen nieuwe zaadjes gepoot. dat scheelt.quote:
Vooralsnog heb ik nog geen berichten gezien dat hij zondag niet op Freshtival in Enschede staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Wanneer moest Joost nou weer optreden trouwens? Is daar al meer over bekend? Gaat gewoon door neem ik aan?
Iets in Vlaanderen zag ik staan, maar weet niet of dat ook het eerste is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Wanneer moest Joost nou weer optreden trouwens? Is daar al meer over bekend? Gaat gewoon door neem ik aan?
dit weekend frshnogwatquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
Leuk hè trouwens, dat we zoveel kunnen napraten dit jaar dat er geeneens tijd is voor een zwart gat. Beste editie ooit
dat wassemquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik nog geen berichten gezien dat hij zondag niet op Freshtival in Enschede staat.
he sjorsquote:
Moslims en ESF, dat is nog eens een combi die ik wil zienquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had wel eens willen zien hoeveel stemmen Palestina dan had gekregen als ze als land vrij genoeg waren geweest om mee te kunnen doen met iets als het ESF.
ponyclubquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik las paardenclub.
Begreep het enthousiasme van Strani al niet.
Of eigenlijk wel maar daar kan ik niet over uitweiden.
Ja Turkije, Albanië en nog een reeks landen gaven jaarlijks voor een week hun religie op zodat ze met het ESF mee konden doen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:36 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Moslims en ESF, dat is nog eens een combi die ik wil zien
Een soort ramadan, maar dan andersom en met muziekquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja Turkije, Albanië en nog een reeks landen gaven jaarlijks voor een week hun religie op zodat ze met het ESF mee konden doen.
Zou serieus misschien wel goed voor ze zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Een soort ramadan, maar dan andersom en met muziek
Ik hoop dat de waarheid boven tafel komt, of dat nou betekent dat Joost fout zat of niet. Ik denk dat iedereen gebaad is bij de waarheidquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even tussendoor, wie heeft het beste idee? Hoe moet zowel de AvroTros reageren als blijkt dat Joost niet precies de regeltjes volgens de EBU heeft gevolgd en de DQ terecht lijkt, gaan we dan in een hoekje zitten jammeren?
Het gaat er m.i. nog steeds om of de straf proportioneel was en ik ben nog steeds geneigd te denken dat dat niet zo is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
Maar even tussendoor, wie heeft het beste idee? Hoe moet zowel de AvroTros reageren als blijkt dat Joost niet precies de regeltjes volgens de EBU heeft gevolgd en de DQ terecht lijkt, gaan we dan in een hoekje zitten jammeren?
En Ramadandan kan ook mooi op de melodie van Europapa.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Een soort ramadan, maar dan andersom en met muziek
Je klinkt best denigrerend in al je posts. Is daar een reden voor of hou je gewoon van ophef?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
Nu denk ik aan "Ram 'm dan nu"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En Ramadandan kan ook mooi op de melodie van Europapa.
dit iddquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:40 schreef Troel het volgende:
dat voelt wellicht minder kut dan onterecht?
Omdat het Albert is? En omdat die stomp natuurlijk niet had gehoeven? En dan had Albert gewoon lekker naar het Festival kunnen kijken en kunnen zeuren over allesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom doet Kwalbert dan zo zuur over Joost als zijn verhaal hem juist vrijpleit?
Dat klinkt best enorm braaf, je houdt dus van een hierarchie met slechte werkgevers.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Het gaat er m.i. nog steeds om of de straf proportioneel was en ik ben nog steeds geneigd te denken dat dat niet zo is.
In voetbal kent men ook niet alleen de rode kaart, he?
Europaardpaard.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef Andromache het volgende:
ik wist het wel. Joost droeg een cowboyhoed in de clip. Het was dus toch een paardenclub.![]()
![]()
Die regels zijn zodanig dat waarschijnlijk op het verkeerde moment aan je neus zitten ook strafbaar is. De EBU kan eigenlijk gewoon iedereen diskwalificeren als het uitkomt. Dus het is vooral een theoretische vraag.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:38 schreef Firuze60 het volgende:
HUH? Naar wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je klinkt best denigrerend in al je posts. Is daar een reden voor of hou je gewoon van ophef?
Hij zei iets van dat er daarvoor al vanalles gebeurd was en dat je erop kon wachtenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom doet Kwalbert dan zo zuur over Joost als zijn verhaal hem juist vrijpleit?
Ik ben het eens met BetFred.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die regels zijn zodanig dat waarschijnlijk op het verkeerde moment aan je neus zitten ook strafbaar is. De EBU kan eigenlijk gewoon iedereen diskwalificeren als het uitkomt. Dus het is vooral een theoretische vraag.
Het gaat er vooral om wat Joost heeft gedaan. Als dat daadwerkelijk alleen een zwaaiende arm is geweest, dan moet Avrotros wat mij betreft van mening zijn dat diskwalificatie buitenproportioneel is. En als de EBU dat niet vindt, en ze ook op geen enkele wijze verbetering in de organisatie van het ESF tonen, dan mogen wij ze al het gelijk van de wereld gunnen, maar moeten we niet meer meedoen.
ja die microfoon van de telegraaf afpakken was ook wel enorm dom van Joostquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij zei iets van dat er daarvoor al vanalles gebeurd was en dat je erop kon wachten
Is het heel raar dat ik geen idee heb waar je het over hebt?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:45 schreef Strani het volgende:
Als blijkt dat Joost inderdaad te ver is gegaan past het ook wel mooi bij de schop van Nigel de Jong en de klap van Max Verstappen. Zo erg is het niet als de rest van de wereld een beetje bang voor ons is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |