Ben je na tien minuten dus al klaar, wat ga je dan de overige 2 uur en 50 minuten doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Ik pleit voor een songfestival zonder wedstrijdelement. Alle landen samen die 'we are the world-achtige' liedjes samen zingen.![]()
Of ben ik nu heel naïef?
In welke zin?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Voor de juryleden zou het wel een goed idee zijn om het jurysysteem in het Amerikaanse rechtssysteem over te nemen.
"We hebben uit betrouwbare bron dat u plantjes heeft?"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... maar ik ben onschuldig! En in NL echt nooit de politie op bezoek gehad (behalve toen wij ze zelf belden ivm inbraak). Hier kwamen ze opeens langs .... narcotics, of X thuis was ... en X was ik dus, dacht echt wtf
Weet het nog niet 100% zeker, maar blijkbaar kwam het omdat ik iets bij een growshop had besteld (voeding, omdat ik peperplanten kweek en die zijn meestal goedkoper bij dat soort winkels haha).
jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Ik pleit voor een songfestival zonder wedstrijdelement. Alle landen samen die 'we are the world-achtige' liedjes samen zingen.![]()
Of ben ik nu heel naïef?
Klinkt als een soort muzikale parenclub. 3 uur lang.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
Nee dan zou niemand meer kijken joh. En zulke festivals hebben we verder al genoeg, maar die zijn niet geschikt voor TV.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
Volgens mij was het ESF in het beginsel zo bedoelt zelfs.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
ow jottemquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Klinkt als een soort muzikale parenclub. 3 uur lang.
Het jaar van #WaarIsWaylon viel het zwarte gat ook wel mee.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
we hebben een jaar eerder zonder zwart gat gehad omdat de vreugdevuren nog na smeulden
Oké nou is m'n interesse alsnog gewekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ze mochten binnen kijken van mijquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
sure houd dat vooral vol. kijk uit dat je je niet verspreekt.
ik denk ik zet heel dubieus jottem neer, kan sarcastisch zijn. maar nu jij het toe durft te geven,.. ja ik ben best in voor 3uur parenseksquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké nou is m'n interesse alsnog gewekt.
Het wordt steeds beterquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ja en dan met Teach In als afsluiter met een nieuw kerstklokjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:31 schreef -Spring het volgende:
Of ben ik nu heel naïef?
Ik probeer altijd baanbrekend te posten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk ik zet heel dubieus jottem neer, kan sarcastisch zijn. maar nu jij het toe durft te geven,.. ja ik ben best in voor 3uur parenseks
neem ik wel alleen de lekkere wijven maar dat terzijde
je had net alles verscheept en nog geen nieuwe zaadjes gepoot. dat scheelt.quote:
Vooralsnog heb ik nog geen berichten gezien dat hij zondag niet op Freshtival in Enschede staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Wanneer moest Joost nou weer optreden trouwens? Is daar al meer over bekend? Gaat gewoon door neem ik aan?
Iets in Vlaanderen zag ik staan, maar weet niet of dat ook het eerste is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Evenstar het volgende:
Wanneer moest Joost nou weer optreden trouwens? Is daar al meer over bekend? Gaat gewoon door neem ik aan?
dit weekend frshnogwatquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:34 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
Leuk hè trouwens, dat we zoveel kunnen napraten dit jaar dat er geeneens tijd is voor een zwart gat. Beste editie ooit
dat wassemquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik nog geen berichten gezien dat hij zondag niet op Freshtival in Enschede staat.
he sjorsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |