Ik kan me ergens niet voorstellen dat een journalist daar pal bij stond bij dat incident dat ze bijna kon horen wat hij zei. Journalisten zitten in het perscentrum tijdens de show, volgens mij niet backstage.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Een samenvatting van een journalist ter plekke, die ook achter de schermen meekeek.
Tldr: de Israëlische delegatie misdroeg zich, Joost zwaaide met zijn arm maar raakte cameravrouw niet en iedereen was blij dat Israël niet won.
ik hoorde toch echt na de halve finale maar dat hij de vlaggenparade nog mocht doen en daarna niets meer mocht doenquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:07 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Timeline strookt niet met wat AvroTros ons vertelde (en die vertrouw ik meer dan een random twitter dodo).
De twitter dodo heeft het over dat het gebeurde na de vlaggenparade op vrijdag, iets wat vele media ook rapporteerde. AvroTros zei dat het direct na het optreden op donderdag was.
Ergo, geloof geen reedt van de video.
ze zegt nergens een journalist te zijnquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me ergens niet voorstellen dat een journalist daar pal bij stond bij dat incident dat ze bijna kon horen wat hij zei. Journalisten zitten in het perscentrum tijdens de show, volgens mij niet backstage.
Beetje afgeven op Zweden, Israël en de EBU. Heerlijk tochquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
Leuk hè trouwens, dat we zoveel kunnen napraten dit jaar dat er geeneens tijd is voor een zwart gat. Beste editie ooit
1e 12 seconden, 2e video.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:10 schreef Nizno het volgende:
ik hoorde toch echt na de halve finale maar dat hij de vlaggenparade nog mocht doen en daarna niets meer mocht doen
die ga ik zo even weer luisterenquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
1e 12 seconden, 2e video.
"So Joost comes off stage, after the flag parade. And he is rushing to the green room. And this camera woman, is filming him and he asked her to stop. And she doesn't. So he keeps saying it, and she doesn't stop. So he snapped at her."
hmm oke ja... toen had ik de snelheid nog niet aangepast.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
1e 12 seconden, 2e video.
"So Joost comes off stage, after the flag parade. And he is rushing to the green room. And this camera woman, is filming him and he asked her to stop. And she doesn't. So he keeps saying it, and she doesn't stop. So he snapped at her."
V N gedragquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:15 schreef superniger het volgende:
Albert Verlinde sloopt Joost nu bij VI.
Ierland mocht blij zijn dat de EBU het pentagram niet veranderd hadden in een Davidssterquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:34 schreef CarloV het volgende:
[..]
Het podium was ook in de vorm van de zwitserse vlag
Oké maar ik reageerde op Fred z'n post waarin het woord journalist stond dus vandaar dat ik dat nog even wilde zeggen.quote:
Flag parade van de semi?quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm oke ja... toen had ik de snelheid nog niet aangepast.
Ja dan klopt de tijdlijn idd niet
schrijven we deze bron af.
gaan we verder wachten...hopen,
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:32 schreef aarontje112 het volgende:
Misschien dat het al eens voorbij is gekomen hoor: maar hoe bizar is het eigenlijk dat Nederland en Israël oorspronkelijk na elkaar (en ook nog eens in het begin) van de running order zaten. Nota bene de nummer 1 en 2 (met overmacht) in de semi. Zo’n beslissing valt in het niet met de rest, maar ook al vrij apart.
En in een sandwich met Luxemburg en Israël, maar misschien riekt dat iets te veel naar een complot
Van Zaquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben bijna bij gelezen.Dus nog niet helemaal.
Maar ik vraag me toch sterk af hoe Albert Verlinde en Jaap Reesema (en god weet wie nog meer) ineens aan al die "inside info" komen die ze spuien..
ik heb nog vakantiequote:Op woensdag 15 mei 2024 00:22 schreef yvonne het volgende:
Volgende week beginnen z'n optredens weer, ik hoop dat hij het van zich af kan schudden en wij weer een beeje vroeger naar bed kunnen.
molletjes van yvonne geleendquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben bijna bij gelezen.Dus nog niet helemaal.
Maar ik vraag me toch sterk af hoe Albert Verlinde en Jaap Reesema (en god weet wie nog meer) ineens aan al die "inside info" komen die ze spuien..
EBU verzorgt ook het EK, WK, Olympische Spelen.. eigenlijk alle europese uitzendingen zijn zij de overkoepelende organistatie van.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:31 schreef zatoichi het volgende:
Ik hoop dat ze Europapa lekker veel draaien tijdens het EK, soort officieus anthem. Of zijn de EBU en UEFA vriendjes van elkaar?
Yvonne is niet zo goed met molletjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |