Na die wedstrijd maakte het allemaal toch al niks meer uitquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was maar goed ook anders was het niet beoordeeld en had er alsnog na de wedstrijd een belissing kunnen plaats vinden
IK WIL DIT NOOIT MEER ZIEN!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké, dit was ook een duwtje:
[ afbeelding ]
Ja, mss toch maar Gerard Joling sturen dan volgend jaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
En bij bijvoorbeeld een Rico Verhoeven werd zulk agressief gedrag tijdens de wedstrijd zelfs toegejuigd
Waaruit vooral de lakse en hypocriete houding van de EBU blijkt. Hmz, ik snap er nog steeds niet veel van, maar ik ga mezelf Vandaag Inside niet aandoen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:45 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij zei iets van dat er daarvoor al vanalles gebeurd was en dat je erop kon wachten
Oei, doen alsof je een mod niet kent. Dat wordt morgen een diskwalificatie omdat je in de verkeerde richting blaastquote:
uitsluiting van deelnamequote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Na die wedstrijd maakte het allemaal toch al niks meer uit
Het dreigende gebaar van Joost tijdens de wedstrijd natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
En bij bijvoorbeeld een Rico Verhoeven werd zulk agressief gedrag tijdens de wedstrijd zelfs toegejuigd
het wordt wel het onderliggende niveau van dit topic bier in de TT doet goedquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:53 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, mss toch maar Gerard Joling sturen dan volgend jaar.
Je weet dat je kansloos bent maar iig geen grote risico's op vechtpartijen en mediageil genoeg.
Op zich wel. En ik heb niet eens bier. Dat was vrijdagavond al opquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
het wordt wel het onderliggende niveau van dit topic bier in de TT doet goed
sjors komt niet in FHF en TV dus is vergevenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, doen alsof je een mod niet kent. Dat wordt morgen een diskwalificatie omdat je in de verkeerde richting blaast
Ja maar er is een uitleveringsverdrag met een aantal andere fora dus ze moet alsnog heel voorzichtig zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
sjors komt niet in FHF en TV dus is vergeven
Ze kunnen tijdens een sessie voorlezen uit eigen werk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, je zou een team van vertrouwenspersonen neer kunnen zetten. Ervaren mensen.
Ik denk aan bijvoorbeeld Jeroen Rietbergen, Ali Bouali, Jorik Scholten en Marco Borsato.
"Hoop is waarschijnlijk uitgestelde teleurstelling"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:58 schreef Troel het volgende:
Nou, hopelijk is er morgen weer meer duidelijk, ook al is mijn hoop waarschijnlijk weer uitgestelde teleurstelling.
Vezels eten!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:58 schreef Troel het volgende:
ook al is mijn hoop waarschijnlijk weer uitgestelde teleurstelling.
ik lusset niet eensquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Op zich wel. En ik heb niet eens bier. Dat was vrijdagavond al op
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:59 schreef Strani het volgende:
"Hoop is waarschijnlijk uitgestelde teleurstelling"
Het mag op een tegeltje hoor!
bronvermelding graag.quote:
quote:
ik ben niet van de gifjes maak en er is blijkbaar niet 1 vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |