Was op dat moment win-win voor de EBU, want Israël, want klachten en voorbeeldfunctie voor andere landen (kijk wat er gebeurt als je lastig bent/klaagt).quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:06 schreef Jane het volgende:
Wat het meest schuurt is denk ik dat je het gevoel krijgt dat de EBU er wel ERRUG happig op was om NL te diskwalificeren, terwijl je normaal gesproken zou verwachten dat ze er alles aan zouden doen die zwaarste maatregel niet in te zetten. Nooit. En ze hebben het dus ook nog nooit eerder gedaan.
Zelfs bij de meest corrupte sportbonden moet je het wel aantoonbaar heel erg bont hebben gemaakt voor zo'n maatregel, maar hier is het kennelijk binnen een poep en een scheet besloten om iets vrij lulligs, waar je eigenlijk achteraf gewoon had moeten kunnen lachen. Onverteerbaar.
sowieso hem meteen al bij het juryvote optreden niet mee te laten doen was hardquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:06 schreef Jane het volgende:
Wat het meest schuurt is denk ik dat je het gevoel krijgt dat de EBU er wel ERRUG happig op was om NL te diskwalificeren, terwijl je normaal gesproken zou verwachten dat ze er alles aan zouden doen die zwaarste maatregel niet in te zetten. Nooit. En ze hebben het dus ook nog nooit eerder gedaan.
Zelfs bij de meest corrupte sportbonden moet je het wel aantoonbaar heel erg bont hebben gemaakt voor zo'n maatregel, maar hier is het kennelijk binnen een poep en een scheet besloten om iets vrij lulligs, waar je eigenlijk achteraf gewoon had moeten kunnen lachen. Onverteerbaar.
Heel lief, maar de uitspraak is niet oorspronkelijk van mijquote:
mis je het woordje 'weet'?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:08 schreef Fretwork het volgende:
Weet niet of het al benoemd is, ik scan nog maar een beetje, maar volgens Jaap Reesema in de Zelfspodcast is het slachtoffer Israëlisch noch Zweeds. Dus ook niet iemand die heel veel van het Zweedse recht dan waarschijnlijk.
Volgens mij zijn veel mensen in dat social media team Brits.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:08 schreef Fretwork het volgende:
Weet niet of het al benoemd is, ik scan nog maar een beetje, maar volgens Jaap Reesema in de Zelfspodcast is het slachtoffer Israëlisch noch Zweeds. Dus ook niet iemand die heel veel van het Zweedse recht dan waarschijnlijk.
nu welquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Heel lief, maar de uitspraak is niet oorspronkelijk van mij
Mocht iemand me aanklagen dan haal ik het wel wegquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Heel lief, maar de uitspraak is niet oorspronkelijk van mij
Als dit waar blijkt te zijn, is dat wel ee saillant detail. Moet me erg inhouden om niet te gaan speculeren.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:08 schreef Fretwork het volgende:
vast diezelfde weer die ook aran te woord stondquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:14 schreef GeorgeM het volgende:
Nu een verslaggever van die Zweedse krant bij Shownieuws.
we hebben best veel landen over. Kan zelfs een Nederlandse geweest zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:14 schreef Jane het volgende:
[..]
Als dit waar blijkt te zijn, is dat wel ee saillant detail. Moet me erg inhouden om niet te gaan speculeren.
Dat laatste dacht ik toevallig net aanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben niet van de gifjes maak en er is blijkbaar niet 1 van
[ afbeelding ]
great joke your marjesty
Geen idee, hij had een petje opquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
vast diezelfde weer die ook aran te woord stond
dacht ik bij je eerste plaatje al aan maar wilde je niet meteen op een voetstuk plaatsen door je majesteit te noemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:16 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik toevallig net aan
das wel een uniek kenmerk inderdaad. Nee dan was het hem niet want die van Aran had geen petjequote:
ow dan issie in elk geval zeer goed betrouwbaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze gast begon trouwens in Rotterdam over dat cocaïne snuiven van Måneskin.
Ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
dacht ik bij je eerste plaatje al aan maar wilde je niet meteen op een voetstuk plaatsen door je majesteit te noemen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel een uniek kenmerk inderdaad. Nee dan was het hem niet want die van Aran had geen petje
Ik kan een potje breken bij Nizmoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Oei, doen alsof je een mod niet kent. Dat wordt morgen een diskwalificatie omdat je in de verkeerde richting blaast
mwa toen had ik door dat Strani je wel wilde uitleverenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |