quote:Op zondag 10 maart 2024 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha dat is het ashley!!!
tyron is jaloers op randy omdat hij met haar in een duo mag![]()
quote:Op zondag 10 maart 2024 22:44 schreef kater1 het volgende:
Heeft iemand screenshot van de synchroon grijnzende Glenn en Danny? Zag er niet uit.
Tis maar goed dat TY niet met haar zit......Randy weet hoe hij moet glijen.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha dat is het ashley!!!
tyron is jaloers op randy omdat hij met haar in een duo mag![]()
Blij dat je het meld , kan haar ff niet meer horen .quote:Op zondag 10 maart 2024 22:47 schreef Schakeltopia het volgende:
tyron kan weer lachen. zo'n fijne kamer
ik ook, maar komt goed uit, dan kan ik vroeg gaan slapen een keerquote:Op zondag 10 maart 2024 22:50 schreef mijntjexx het volgende:
ik word al moe van hoe Randy praat pffffffff
Dat vink nu echt zielig, geen idee wzt voor honden het zijn maar lekker rennen buiten dat mieten ze allemaal kunnenquote:Op zondag 10 maart 2024 23:01 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn laat zijn 3 honden alleen in de zomer uit. ze poepen binnen op poepdoeken
kleine chihuahua'squote:Op zondag 10 maart 2024 23:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat vink nu echt zielig, geen idee wzt voor honden het zijn maar lekker rennen buiten dat mieten ze allemaal kunnen
Ik denk dat het haar glad siberisch laat.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit zit de queen niet lekker hoor.....
Giebel de giebel de giebelquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 23:01 schreef kiki2024 het volgende:
Is vaak met aso's idd. Die denken alleen maar ikke ikke.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar glad siberisch laat.
Heb nog nooit zoiets gehoord, maar heb er geen verstand van verderquote:Op zondag 10 maart 2024 23:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus er wordt niet gelopen met die honden.....
Hou op schei uit!quote:Op zondag 10 maart 2024 23:13 schreef Snoozey het volgende:
en ze verschonen die poepdoek maar 1xpd. 3 kleine hondjes
vies hoorquote:Op zondag 10 maart 2024 23:13 schreef Snoozey het volgende:
Ik wist ook niet dat je honden binnen laat poepen en plassen ....en dan nog wel 3quote:Op zondag 10 maart 2024 23:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoiets gehoord, maar heb er geen verstand van verder
Snap dit ook niet, vind Glenn verder nog steeds een topperquote:Op zondag 10 maart 2024 23:14 schreef Snoozey het volgende:
hij zakt nu wel van de ladder hoor. hou ik niet van, zulke lui
Waarom hebben die honden? .....allebei werken snachts....kunnen ze toch overdag de hondjes uitlaten....quote:Op zondag 10 maart 2024 23:13 schreef Snoozey het volgende:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 10 maart 2024 23:13 schreef Snoozey het volgende:
in de zomer. in de winter is het blijkbaar te koud. neem dan verdomme geen huisdierenquote:Op zondag 10 maart 2024 23:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom hebben die honden? .....allebei werken snachts....kunnen ze toch overdag de hondjes uitlaten....
Ik kan ze niet verstaan....quote:Op zondag 10 maart 2024 23:18 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ik luisterde naar het gesprek. jij niet?
Dat is waar.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:19 schreef Snoozey het volgende:
[..]
sommige dingen kan je beter niet weten
Weet even niet wie waar nu ligt, wie wil jij zien dan?quote:
Ja gelukkig die twee nog! hier is ook iedereen vroeg in de bedstee lijkt het.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:27 schreef kater1 het volgende:
Heeeej, iedereen slaapt behalve tom en Karen!!!
Die kunnen da allebei nie zeggen zonder te lachenquote:Op zondag 10 maart 2024 23:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze gaan de anderen wijsmaken dat er foto's op het scherm kwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 10 maart 2024 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Paar x gestuurd maar geen reactie gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nu zelf kunnen kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel fijn als ik er niet ben.
Het ligt er een beetje aan wat er op de dag is gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het gisteren wel fijn na een dagje weg te zijn geweest om het terug te zien.
Vandaag wel weer veel kunnen kijken.
Het wordt in ieder geval altijd gewaardeerd.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Ze gaan toch nog één spelleke doenquote:Op zondag 10 maart 2024 23:53 schreef kater1 het volgende:
Ah.Tandenpoetsen. Ik wilde net gaan zingen 'en ze gaan niet slapen nie, nog lange nie, nog lange nie'.
quote:Op maandag 11 maart 2024 00:04 schreef Mercedes. het volgende:
Maar goed, Tom gaat winnen en dat is oké. Ik hoop wel Tyron in de finale en eerder die stomme Ashley eruit met haar egoïstisch gedrag en het zegt ook veel over de mensen die Ashley tof vinden.
Jimmy moet te horen krijgen dat hij Delano in de gaten moet houden?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er nog veel meer bommen gedropt worden en dat Mr. Ja man te horen krijgt dat hij over komt als een oude luie man, die meer ligt dan wat doet.
Ook Ty mag wel even te horen krijgen dat zij de mensen op de bank zetten en de kijken kiest wie er mag blijven, want dat schijnt hij niet te begrijpen.
Jimmy moet te horen krijgen dat hij Dillie in de gaten moet houden etc.
Vraag me af of dit soort teksten de bewoners bereiken, de Febo zit er nog tussen dus er wordt gecensureerd als een malle.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er nog veel meer bommen gedropt worden en dat Mr. Ja man te horen krijgt dat hij over komt als een oude luie man, die meer ligt dan wat doet.
Ook Ty mag wel even te horen krijgen dat zij de mensen op de bank zetten en de kijken kiest wie er mag blijven, want dat schijnt hij niet te begrijpen.
Mwah ik denk dat ze het beide oprecht wel goed met haar kunnen vinden.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:00 schreef Mercedes. het volgende:
Maar echt, Karen en Tom zijn enkel maar lief voor Ashley omdat ze populair oogt.
Nee want feit.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:09 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jimmy moet te horen krijgen dat hij Delano in de gaten moet houden?
Hele rare redenering.
Dan onderschat jij het speltactiek van Karen.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat ze het beide oprecht wel goed met haar kunnen vinden.
Ze blijft toch het beste maatje van Karen en deelt dezelfde humor met Tom.
Vooral over dilano please ja, die blijft hopelijk echt niet lang meerquote:Op maandag 11 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind Karen niet echt tactisch bezig. Ze zit in een groepje dat ze trouw blijft.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:11 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Dan onderschat jij het speltactiek van Karen.
Ik vraag me af of de telefoontjes echt van fans zijn en niet van een stagiaire die moet zorgen voor wat opschudding in het huisquote:Op maandag 11 maart 2024 00:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of dit soort teksten de bewoners bereiken, de Febo zit er nog tussen dus er wordt gecensureerd als een malle.
Ik vind Karen een leuke meid, die een leuke tijd wil hebben met de mensen die haar goed liggen en verder wel ziet hoe ver ze komt. Dat is hoe ik haar ziequote:Op maandag 11 maart 2024 00:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind Karen niet echt tactisch bezig. Ze zit in een groepje dat ze trouw blijft.
Die wil vooral overblijven met de personen waar ze het goed mee kan vinden.
Maar als jij weet wat haar tactiek is dan hoor ik dat graag van je.
Ik kreeg ook de oproep om een voicebericht voor een bewoner op te nemen, met iets wat ik kwijt wilde.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de telefoontjes echt van fans zijn en niet van een stagiaire die moet zorgen voor wat opschudding in het huis
Dat is niet zo moeilijk.....dicht bij Ashley blijven. Doen Danny en Glenn ook.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind Karen niet echt tactisch bezig. Ze zit in een groepje dat ze trouw blijft.
Die wil vooral overblijven met de personen waar ze het goed mee kan vinden.
Maar als jij weet wat haar tactiek is dan hoor ik dat graag van je.
En heb je dat gedaan?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg ook de oproep om een voicebericht voor een bewoner op te nemen, met iets wat ik kwijt wilde.
Commentaar, een tip, complimenten.
Nopezquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nopez
Ik zou niet weten voor wie ik wat had in willen spreken.
"Hey Ty, je lijkt me echt een geschikte kerel, maar probeer eens wat minder pessimistisch te zijn, je zou veel meer fans hebben als je wat vrolijker was en minder beren op de weg zag"
![]()
![]()
Zo iets???
Die klinkt wel als een goede ja.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:25 schreef Snoozey het volgende:
of voor tom, veel vrouwen van fok soppen op je
Ze gaat het niet winnen lieverd. Teveel mensen die het haar niet meer gunnen en goh, hoe zou dat nou komen.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Boodschap voor Ashley: "Voorwaarts mars Generaal, beuk ze op die bank!"
Denk dat je nog wel eens flink op je neus gaat kijken...quote:Op maandag 11 maart 2024 00:31 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ze gaat het niet winnen lieverd. Teveel mensen die het haar niet meer gunnen en goh, hoe zou dat nou komen.
Neu.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat je nog wel eens flink op je neus gaat kijken...
gehele graag weglaten, ik vind Karen een leuke positieve meid en dat gezeur over met de mond dicht eten, gewoon niet kijken als ze zitten te eten, want ze zijn er geen van allen echt netjes inquote:Op maandag 11 maart 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Voor Karen
"Zou jij ook met je mond dicht kunnen eten? Alvast bedankt, de gehele "commentaar op Streams" groep van FOK!"
Je begrijpt dat de sluitingstermijn van de voice berichten al achter ons ligt? En dit dus grapjes zijn?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gehele graag weglaten, ik vind Karen een leuke positieve meid en dat gezeur over met de mond dicht eten, gewoon niet kijken als ze zitten te eten, want ze zijn er geen van allen echt netjes in
Dicht bij Ashley blijven maakt haar juist meer een doelwit.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:20 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.....dicht bij Ashley blijven. Doen Danny en Glenn ook.
quote:Op maandag 11 maart 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de sluitingstermijn van de voice berichten al achter ons ligt? En dit dus grapjes zijn?
Geen idee, ze waren nog o aan het maken, toen naar de badkamer tandenpoetsen en toen beide streams op slapende mensen, ik heb ze niet naar bed zien gaanquote:Op maandag 11 maart 2024 00:38 schreef Snoozey het volgende:
liggen karen en tom nu al in bed? want dan kan ik net zo goed de streams uitzetten
MOD edit: Niet persoonlijk wordenquote:Op maandag 11 maart 2024 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aaah, ik begrijp het al, we mogen alleen Ashley afzeiken. Nou ik doe lekker wat ik zelf wil
Het komt door die stomme ondoordachte pro reacties over Ashley in dit forum dat ik zum kotzen ga meestal.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:43 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag wel heel erg om Ashley kunnen lachen. Ik ben geen fan maar heb me toch wel vermaakt.
Fan is gelijk zo beladen, ik vond Sabo ook een raar mokkel maar was wel vermaak. Net als Asley die zou ik ook niet als vriendin hebben. Het zijn smaakmakers van een rls. Daar kijk ik voorquote:Op maandag 11 maart 2024 00:43 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag wel heel erg om Ashley kunnen lachen. Ik ben geen fan maar heb me toch wel vermaakt.
Fan zijn is voor zoomers.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan is gelijk zo beladen, ik vond Sabo ook een raar mokkel maar was wel vermaak. Net als Asley die zou ik ook niet als vriendin hebben. Het zijn smaakmakers van een rls. Daar kijk ik voor
Ja wel mee eens. Al zou ik Ashley ook prima kunnen missen. Die is zo bepalend dat het ook wel leuk is om te zien wat er gebeurd als dat weg is.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan is gelijk zo beladen, ik vond Sabo ook een raar mokkel maar was wel vermaak. Net als Asley die zou ik ook niet als vriendin hebben. Het zijn smaakmakers van een rls. Daar kijk ik voor
Krekelgeluiden...quote:Op maandag 11 maart 2024 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. Al zou ik Ashley ook prima kunnen missen. Die is zo bepalend dat het ook wel leuk is om te zien wat er gebeurd als dat weg is.
Ze was vreselijk. Voor iedereen was er iemand maar we hebben een half uur lang alleen maar moeten horen hoe goed bart was dat hij heel sterk is dat hij zo knap is dat hij zo goed coacht. ze stond te springen voor het beeldscherm als een puber. Toen later de foto kwam begon het weer opnieuw. Het was een foto voor iedereen maar ze deed net alsof die foto alleen over Bart ging. Weer dat stomme puber gedrag. Je bent een moeder van 33 doe een beetje normaal. En dan vervolgens zegt ze tegen Ty dat hij kinderachtig is. Of het nu nep of echt het was ongezond over de top. Die andere laten haar maar Ty heeft daar meer moeite mee.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:43 schreef engine het volgende:
Velen zaten te gillen en hysterisch te doen, niet alleen Ashley. En dan nog, ze is een gevoelsmens die veel om haar gezin geeft en ze had als één van de weinige daar in 2 maanden tijd nog helemaal niets van het thuisfront waar andere bewoners brieven, audio/video boodschappen (Ty) of persoonlijke items hebben gekregen.quote:Op maandag 11 maart 2024 01:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ze was vreselijk. Voor iedereen was er iemand maar weh het half uur lang alleen maar moeten goren hoe goed bart was dat hij heel syerk is dat hij zo knap is dat hij zo goed coach. ze stond te springen voor het beeldscherm als een puber. Toen later de foto kwam begon het weer opnieuw. Het was een foto voor iedereen maar ze deed net aksof die foto alleen over Bart ging. Weer dat stomme puber gedrag. Je bent een moeder van 33 doe een beetje normaal. En dan vervolgens zegt ze tegen Ty dat hij kinderachtig is. Of het nu nep of echt het was ongezond over de top. Die andere laten haar maar Ty heeft daar meer moeite mee.
zegt een Ashley fanquote:Op maandag 11 maart 2024 01:32 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Velen zaten te gillen en hysterisch te doen, niet alleen Ashley. En dan nog, ze is een gevoelsmens die veel om haar gezin geeft en ze had als één van de weinige daar in 2 maanden tijd nog helemaal niets van het thuisfront waar andere bewoners brieven, audio/video boodschappen (Ty) of persoonlijke items hebben gekregen.
Nou gehele, met mond dicht eten zou netter zijn in theorie, in praktijk erger ik me niet aan haar eet gedragquote:Op maandag 11 maart 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Voor Karen
"Zou jij ook met je mond dicht kunnen eten? Alvast bedankt, de gehele "commentaar op Streams" groep van FOK!"
Nee je had te kalver liefde tussen ariana en tom , je ziet de giga klik tussen karen en tomquote:Op maandag 11 maart 2024 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Zo is dat: https://lovereality.nl/ge(...)her-oersaai-geweest/
"Die veel om haar gezin geeft"quote:Op maandag 11 maart 2024 01:32 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Velen zaten te gillen en hysterisch te doen, niet alleen Ashley. En dan nog, ze is een gevoelsmens die veel om haar gezin geeft en ze had als één van de weinige daar in 2 maanden tijd nog helemaal niets van het thuisfront waar andere bewoners brieven, audio/video boodschappen (Ty) of persoonlijke items hebben gekregen.
Zonder Ashley zijn ze niets meer. Het gaat om de karakters, daar valt of staat een echte RLS mee zoals BB, daar is een team van deelnemers op samengesteld. Dat zag je ook gebeuren in een EJVJL, Jeffrey ging er uit en toen werd het niet zo makkelijk meer om er nog wat van te maken met de andere die over bleven, het werd een gezapig zooitje.quote:Op maandag 11 maart 2024 01:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee je had te kalver liefde tussen ariana en tom , je ziet de giga klik tussen karen en tom
Ronahi lijkt me een leuk persoon zonder doriana , maar doriana was heel erg met ashley bezig waar ze ronahi in mee trok
Iedereen stuk voor stuk is nu in het spel met ashley bezig, of met ashley haar dominante spel
Ik denk juist dat ze het spel en de karakters van de andere spelers huerdoor beinvloed
Het is dus de grote ashley show geworden.. wat ten koste gaat van de andere deelnemers
Mooi op tijd.quote:Op maandag 11 maart 2024 05:04 schreef danaqui het volgende:
Danny is al wakker, hij is druk met sinaasappels uitpersen.
De rest zijn geen gevoels mensen? Zij neemt centerstage. Oh wat vinden jullie van hem ? Oh wat een mooie man he. O hij is zo sterk bla bla bla. Zoals gewoonlijk kwam ze overal bovenuit. Als andere wat over hun familie of vriend(in) wilde vertellen moest het al heel snel weer over Bart gaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 01:32 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze was er al uit. Als Sonja gebleven was had het heel anders gelopen en had BB het ook wel overleefd. Er zaten dit jaar 18 karakters in. Er komen altijd karakters bovendrijven. Als die groep van 4 er niet was geweest dan had ze niets gehad om zich met haar groep tegen te keren. Zo kunnen we alles wel draaien.quote:Op maandag 11 maart 2024 02:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zonder Ashley zijn ze niets meer. Het gaat om de karakters, daar valt of staat een echte RLS mee zoals BB, daar is een team van deelnemers op samengesteld. Dat zag je ook gebeuren in een EJVJL, Jeffrey ging er uit en toen werd het niet zo makkelijk meer om er nog wat van te maken met de andere die over bleven, het werd een gezapig zooitje.
Weet niet wat ik lees ..wat erg dit...ben gelijk klaar met Glenquote:Op zondag 10 maart 2024 23:01 schreef kiki2024 het volgende:
Sorry maar als je heel veel om je gezin geeft stap.je niet voor 3 maanden in een tv programma waar je ze niet kan knuffelen of met ze kan praten.quote:Op maandag 11 maart 2024 01:32 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de filmpjes, van specifieke gebeurtenissen, die ik graag nog een keer wil zien omdat er dan wat gezegd is enzo. Ik kijk zelf veel, dus om die gewone lange uur stukken terug te zien, hoeft voor mij niet, en om dan in uur filmpjes het bepaalde stuk op te zoeken vind ik( lui, en door mn ziekte snel moe ) dan weer te veel werk. Maar zoals in verleden, andere jaren, en zoals @ledn81 deed , van stukjes waar dan iedereen het over had, of vliegtuig momenten, dat vind ik voor MIJ leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ja, was lief.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley gister toen ze Bart zag
https://tenor.com/2L5I.gif
quote:Op maandag 11 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley gister toen ze Bart zag.
Ik vind dit dus niet normaal. Ty zegt dat het show is en errlijk gezegd denk ik van niet. Ze is echt zo. Ze zit dan wel in een verkeerd huis. Misschien was Parnassia beter geweest.quote:
Voor DGK was ze prima geweest.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind dit dus niet normaal. Ty zegt dat het show is en errlijk gezegd denk ik van niet. Ze is echt zo. Ze zit dan wel in een verkeerd huis. Misschien was Parnassia beter geweest.
Er zijn er meer met kinderen, die toch die 3 maanden zijn aangegaan. Het zijn niet alleen je kinderen die je 3 maanden moet missen, maar ook je ouders, andere familie enz.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar als je heel veel om je gezin geeft stap.je niet voor 3 maanden in een tv programma waar je ze niet kan knuffelen of met ze kan praten.
Met een uitzending heb je wel iets meer contact.Maar ik snap je vergelijking wel en er zullen wel goede afspraken over zijn gemaakt.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn er meer met kinderen, die toch die 3 maanden zijn aangegaan. Het zijn niet alleen je kinderen die je 3 maanden moet missen, maar ook je ouders, andere familie enz.
edit, sorry voor het offtopic, Dit is een discussie die hier natuurlijk al vaker is gevoerd, en die niets met de streams te maken heeft. Ik zal er verder over ophouden![]()
Het is denk ik te vergelijken met mensen die bijv uitgezonden worden voor hun werk.
Ik denk dat iedereen dit weloverwogen heeft besloten, ook met partners, kinderen, ouders enz.
tom mist ook zijn zoontje, Glenn zijn kinderen enz.
Duidelijk statement.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:36 schreef Ireth het volgende:
De handdoek van Jim is van zijn haakje afgehaald en op de verwarming gegooid en de badjassen van Karen en Ashley hingen op het haakje van Jim...
Jim is not amused.
En het weetje van de dag: Jimmy doet een blauwe onderbroek aan vandaag, want hij is team blauw!
Schattig.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley gister toen ze Bart zag.
Dit wilde ik nou net even weten.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:41 schreef Ireth het volgende:
Weetje 2 van de dag: Ashley kan niet poepen als Bart er is...![]()
(Disclaimer: het Nederlandse poepen dus...)
Blauw beter dan wit , denk ik dan maarquote:Op maandag 11 maart 2024 08:36 schreef Ireth het volgende:
De handdoek van Jim is van zijn haakje afgehaald en op de verwarming gegooid en de badjassen van Karen en Ashley hingen op het haakje van Jim...
Jim is not amused.
En het weetje van de dag: Jimmy doet een blauwe onderbroek aan vandaag, want hij is team blauw!
Precies. Eens!quote:Op maandag 11 maart 2024 00:15 schreef Mercedes. het volgende:
Dilano is een hele lieve maar heel onzekere jongeman. Lekker gemakkelijk om hem af te zeiken.
Ik zeik liever dominante domme types af zoals een Ashley die enkel aan haarzelf denkt.
Wij poepen er hier op los met elkaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley kan niet poepen als Bart in de buurt is.
Bestaat dat nog die onderbroeken ?quote:Op maandag 11 maart 2024 08:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Blauw beter dan wit , denk ik dan maar
[ link | afbeelding ]
Zij en Karen zijn de enigen die een beetje leven in de brouwerij brengen daar.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:41 schreef marky het volgende:
[..]
Ze was er al uit. Als Sonja gebleven was had het heel anders gelopen en had BB het ook wel overleefd. Er zaten dit jaar 18 karakters in. Er komen altijd karakters bovendrijven. Als die groep van 4 er niet was geweest dan had ze niets gehad om zich met haar groep tegen te keren. Zo kunnen we alles wel draaien.
Bij de HEMA.quote:
Ja, ik wist ook niet wat ik zag, misschien in speciale winkels?quote:
Ik kijk graag naar aquariaquote:Op maandag 11 maart 2024 08:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij en Karen zijn de enigen die een beetje leven in de brouwerij brengen daar.
Zonder hen zou het kijken naar een aquarium spannender zijn dan kijken naar BB.
Dus zeelieden, expats, werkers op een booreiland, militairen op missie, etc. geven niet om hun gezin? 🤔quote:Op maandag 11 maart 2024 07:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar als je heel veel om je gezin geeft stap.je niet voor 3 maanden in een tv programma waar je ze niet kan knuffelen of met ze kan praten.
Dit beeld zal ik nu dus eeuwig voor me blijven zien als Jimmy in beeld is op de streamsquote:Op maandag 11 maart 2024 08:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Blauw beter dan wit , denk ik dan maar
[ link | afbeelding ]
Niet eens.Een geintje is leuk maar wanneer het afzeiken gaat worden haak ik af.En het maakt me niet uit over wie het gaat.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Eens!
Goedemorgen![]()
Danny kwam aan Alice vragen of ze al klaar was met opmaken denk ik want hij stond achter haar te mompelen over eten enzo en Alice hoorde ik zeggen: ga maar lekker eten hoor schat. Ik ben zo klaar en dan kom ik er bij. ( en eerder dat zij niet houdt van heel vroeg eten.
Dat is werk vind ik verschil. Maar dan hebben ze ook nog contact via telefoon enzo. Toch iets anders dan afgesloten zitten. En ik zeg niet dat ze niet om haar familie geeftquote:Op maandag 11 maart 2024 08:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus zeelieden, expats, werkers op een booreiland, militairen op missie, etc. geven niet om hun gezin? 🤔
Die hebben contact met hun gezin.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus zeelieden, expats, werkers op een booreiland, militairen op missie, etc. geven niet om hun gezin? 🤔
Het is nu de Ashley Show.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:51 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker maar dit is niet de goude kooi die is BB.
Dit is geen werk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in het BB-huis niet?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Jockari het volgende:
Zeldzame naaktbeelden BB 2024Laat het inderdaad maar geen gewoonte worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Natuurlijk is het beter om helemaal niemand af te zeiken. Dat is waar. Maar ik begrijp haar gevoel dat ze dit schrijft.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet eens.Een geintje is leuk maar wanneer het afzeiken gaat worden haak ik af.En het maakt me niet uit over wie het gaat.
Zeldzame naaktbeelden BB 2024Ehhh dit zien wel elke dag hoor, water in bakjes en dan wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Zeldzame naaktbeelden BB 2024Hebben ze een muntje gebruikt? Ze staan zich zo lekker in te zepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of douchen ze koud?
No mercy for animal abusers
douche staat volgens mij niet aan, er staan twee grijze teilen met warm water volgens mij om af te spoelen.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hebben ze een muntje gebruikt? Ze staan zich zo lekker in te zepen.Of douchen ze koud?
Ze worden er handig in.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
douche staat volgens mij niet aan, er staan twee grijze teilen met warm water volgens mij om af te spoelen.
Aan douchen besteden ze geen enkele coin.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
douche staat volgens mij niet aan, er staan twee grijze teilen met warm water volgens mij om af te spoelen.
Vorig jaar hadden ze een emmertje met gaatjes erin.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het beter om helemaal niemand af te zeiken. Dat is waar. Maar ik begrijp haar gevoel dat ze dit schrijft.
Het nare gevoel dat de sterkere, brutale het voor het zeggen hebben en de rest doet niet mee of krijgen restjes. .
Dit is BB, een afvalrace, dat begrijp ik, maar je gevoel trekt je vaak naar het echte leven. Waar dit ook gebeurt.
De bokkenpruik heeft hij al.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met die kin erbij is het een echte geitensikje.
En dylano heeft alleen maar geholpen bij Jimmy, die heeft zelf ook niet zoveel ideeen wat koken betreftquote:Op maandag 11 maart 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Wie gaat er koken
Dylano wil wel maar hij denkt dat ty niet wil
Die heb ik ook nog nooit zien koken
Nogal cynisch, probeert dat te verbergen, maar het lukt hem niet altijd.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Ik heb een vulkaan op m'n gezicht. Daar heb ik zo hard aan lopen knijpen gisteravond. Niet normaal.
Ja ik zat ook al te kijken?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Er staat iemand nep te lachen.![]()
En waarom wordt er al afgewassen terwijl de helft nog aan het eten is?
Randy, Ty gingen douchen ipv eten. Alice eet 's ochtends altijd later want moet eerst plamuren. Oh, en wil niet bij de groep zitten zei ze van de week.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weird.
Ik vraag me af waar dit ineens vandaan komt.
het zal te maken hebben met het niet meer aan tafel willen zitten met Ashley denk ik. Ty heeft gisteren ook zijn matras verplaatst omdat hij haar niet meer wilde zien.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weird.
Tom had eerder zo'n duo maatje.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen en Tom tactisch overleg. Tom vindt dat Karen denkspellen moet doen.
Karen : Ik het denkwerk? Als het een puzzel is dan kunt gij dat beter doen he... of wiskundige berekeningen .. of tactisch denken..
En wat wil Karen gaan doen? Precies niks zodat ze ook niks fout kan doen. Je hebt er echt niks aan.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen en Tom tactisch overleg. Tom vindt dat Karen denkspellen moet doen.
Karen : Ik het denkwerk? Als het een puzzel is dan kunt gij dat beter doen he... of wiskundige berekeningen .. of tactisch denken..
Ïs dan andersom dan toch ook. Allebei praten ze niet tegen elkaar. Allebei kinderachtig. Ruzie maken kan maar uitpraten is beterquote:Op maandag 11 maart 2024 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Hij blijft me negeren he.
Danny : Ja, het is een hele rare.
Wie is zij omdat te bepalen.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik denk dat Dilano nu ook wel een kant moet kiezen.
Well... I've got news for you.....
Ik typ alleen wat ze zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ïs dan andersom dan toch ook. Allebei praten ze niet tegen elkaar. Allebei kinderachtig. Ruzie maken kan maar uitpraten is beter
Een rare en vooral rancuneus mannetje.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Best wel ja.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een rare en vooral rancuneus mannetje.
Met Tomquote:Op maandag 11 maart 2024 09:14 schreef Clasientjuh het volgende:
Die Tom vind ik een rare vent hij heeft iets raars. Glenn vind ik wel een finale type. Maar met wie zou hou hij daar staan sowieso geen Ashley no please.
Ik denk zelf mijn vermoeden Jimmy?
Cause maybeeeeequote:Op maandag 11 maart 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met Tomen die gaat er met de winst vandoor
Nah vind het wel verstandig, beter negeren dan laten crashenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een rare en vooral rancuneus mannetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hij is niet raar!!! Hij is heel bijzonder.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:14 schreef Clasientjuh het volgende:
Die Tom vind ik een rare vent hij heeft iets raars. Glenn vind ik wel een finale type. Maar met wie zou hou hij daar staan sowieso geen Ashley no please.
Ik denk zelf mijn vermoeden Jimmy?
Ook goed!quote:
volgens mij is rechts voorspoelen en links het afdruiprekquote:Op maandag 11 maart 2024 09:51 schreef Jockari het volgende:
Randy aan de afwas. Wast de glazen af, maar spoelt ze niet af. De volgende kan zeepwater drinken.
[ afbeelding ]
ja mijn gedachte klopt, zie haar nu een pindakaasmes even voorspoelen en rechts leggen, ze pakken nu schoon water om af te wassenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens mij is rechts voorspoelen en links het afdruiprek
Ashley heeft tot nu toe veel aan haar gehad.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
En wat wil Karen gaan doen? Precies niks zodat ze ook niks fout kan doen. Je hebt er echt niks aan.
Daar is-ie in afgestudeerd.quote:
Ik had dit van elke bewoner gewoon een ontzettend leuke reactie gevondenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Komt vast door Ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weird.
Dan was zijn moeder 16 jaar? Dat is idd erg jong en zwaar want je bent zelf nog een kind. Tja dat krijg je als je op jonge leeftijd al seksueel actief bent. Ik was op die leeftijd net verlost van het duimenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Moeder van Dilano is net zo oud als Jimmy. Dat is denk ik pittig geweest voor de moeder van Dilano, zo jong moeder.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |