Sorry maar als je heel veel om je gezin geeft stap.je niet voor 3 maanden in een tv programma waar je ze niet kan knuffelen of met ze kan praten.quote:Op maandag 11 maart 2024 01:32 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Velen zaten te gillen en hysterisch te doen, niet alleen Ashley. En dan nog, ze is een gevoelsmens die veel om haar gezin geeft en ze had als één van de weinige daar in 2 maanden tijd nog helemaal niets van het thuisfront waar andere bewoners brieven, audio/video boodschappen (Ty) of persoonlijke items hebben gekregen.
quote:Op zondag 10 maart 2024 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben meer van de filmpjes, van specifieke gebeurtenissen, die ik graag nog een keer wil zien omdat er dan wat gezegd is enzo. Ik kijk zelf veel, dus om die gewone lange uur stukken terug te zien, hoeft voor mij niet, en om dan in uur filmpjes het bepaalde stuk op te zoeken vind ik( lui, en door mn ziekte snel moe ) dan weer te veel werk. Maar zoals in verleden, andere jaren, en zoals @ledn81 deed , van stukjes waar dan iedereen het over had, of vliegtuig momenten, dat vind ik voor MIJ leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ja, was lief.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley gister toen ze Bart zag
https://tenor.com/2L5I.gif
quote:Op maandag 11 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley gister toen ze Bart zag.
Ik vind dit dus niet normaal. Ty zegt dat het show is en errlijk gezegd denk ik van niet. Ze is echt zo. Ze zit dan wel in een verkeerd huis. Misschien was Parnassia beter geweest.quote:
Voor DGK was ze prima geweest.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind dit dus niet normaal. Ty zegt dat het show is en errlijk gezegd denk ik van niet. Ze is echt zo. Ze zit dan wel in een verkeerd huis. Misschien was Parnassia beter geweest.
Er zijn er meer met kinderen, die toch die 3 maanden zijn aangegaan. Het zijn niet alleen je kinderen die je 3 maanden moet missen, maar ook je ouders, andere familie enz.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar als je heel veel om je gezin geeft stap.je niet voor 3 maanden in een tv programma waar je ze niet kan knuffelen of met ze kan praten.
Met een uitzending heb je wel iets meer contact.Maar ik snap je vergelijking wel en er zullen wel goede afspraken over zijn gemaakt.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn er meer met kinderen, die toch die 3 maanden zijn aangegaan. Het zijn niet alleen je kinderen die je 3 maanden moet missen, maar ook je ouders, andere familie enz.
edit, sorry voor het offtopic, Dit is een discussie die hier natuurlijk al vaker is gevoerd, en die niets met de streams te maken heeft. Ik zal er verder over ophouden![]()
Het is denk ik te vergelijken met mensen die bijv uitgezonden worden voor hun werk.
Ik denk dat iedereen dit weloverwogen heeft besloten, ook met partners, kinderen, ouders enz.
tom mist ook zijn zoontje, Glenn zijn kinderen enz.
Duidelijk statement.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:36 schreef Ireth het volgende:
De handdoek van Jim is van zijn haakje afgehaald en op de verwarming gegooid en de badjassen van Karen en Ashley hingen op het haakje van Jim...
Jim is not amused.
En het weetje van de dag: Jimmy doet een blauwe onderbroek aan vandaag, want hij is team blauw!
Schattig.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley gister toen ze Bart zag.
Dit wilde ik nou net even weten.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:41 schreef Ireth het volgende:
Weetje 2 van de dag: Ashley kan niet poepen als Bart er is...![]()
(Disclaimer: het Nederlandse poepen dus...)
Blauw beter dan wit , denk ik dan maarquote:Op maandag 11 maart 2024 08:36 schreef Ireth het volgende:
De handdoek van Jim is van zijn haakje afgehaald en op de verwarming gegooid en de badjassen van Karen en Ashley hingen op het haakje van Jim...
Jim is not amused.
En het weetje van de dag: Jimmy doet een blauwe onderbroek aan vandaag, want hij is team blauw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |