Ja wel mee eens. Al zou ik Ashley ook prima kunnen missen. Die is zo bepalend dat het ook wel leuk is om te zien wat er gebeurd als dat weg is.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan is gelijk zo beladen, ik vond Sabo ook een raar mokkel maar was wel vermaak. Net als Asley die zou ik ook niet als vriendin hebben. Het zijn smaakmakers van een rls. Daar kijk ik voor
Krekelgeluiden...quote:Op maandag 11 maart 2024 00:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel mee eens. Al zou ik Ashley ook prima kunnen missen. Die is zo bepalend dat het ook wel leuk is om te zien wat er gebeurd als dat weg is.
Ze was vreselijk. Voor iedereen was er iemand maar we hebben een half uur lang alleen maar moeten horen hoe goed bart was dat hij heel sterk is dat hij zo knap is dat hij zo goed coacht. ze stond te springen voor het beeldscherm als een puber. Toen later de foto kwam begon het weer opnieuw. Het was een foto voor iedereen maar ze deed net alsof die foto alleen over Bart ging. Weer dat stomme puber gedrag. Je bent een moeder van 33 doe een beetje normaal. En dan vervolgens zegt ze tegen Ty dat hij kinderachtig is. Of het nu nep of echt het was ongezond over de top. Die andere laten haar maar Ty heeft daar meer moeite mee.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:43 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag wel heel erg om Ashley kunnen lachen. Ik ben geen fan maar heb me toch wel vermaakt.
Velen zaten te gillen en hysterisch te doen, niet alleen Ashley. En dan nog, ze is een gevoelsmens die veel om haar gezin geeft en ze had als één van de weinige daar in 2 maanden tijd nog helemaal niets van het thuisfront waar andere bewoners brieven, audio/video boodschappen (Ty) of persoonlijke items hebben gekregen.quote:Op maandag 11 maart 2024 01:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ze was vreselijk. Voor iedereen was er iemand maar weh het half uur lang alleen maar moeten goren hoe goed bart was dat hij heel syerk is dat hij zo knap is dat hij zo goed coach. ze stond te springen voor het beeldscherm als een puber. Toen later de foto kwam begon het weer opnieuw. Het was een foto voor iedereen maar ze deed net aksof die foto alleen over Bart ging. Weer dat stomme puber gedrag. Je bent een moeder van 33 doe een beetje normaal. En dan vervolgens zegt ze tegen Ty dat hij kinderachtig is. Of het nu nep of echt het was ongezond over de top. Die andere laten haar maar Ty heeft daar meer moeite mee.
zegt een Ashley fanquote:Op maandag 11 maart 2024 01:32 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Velen zaten te gillen en hysterisch te doen, niet alleen Ashley. En dan nog, ze is een gevoelsmens die veel om haar gezin geeft en ze had als één van de weinige daar in 2 maanden tijd nog helemaal niets van het thuisfront waar andere bewoners brieven, audio/video boodschappen (Ty) of persoonlijke items hebben gekregen.
Nou gehele, met mond dicht eten zou netter zijn in theorie, in praktijk erger ik me niet aan haar eet gedragquote:Op maandag 11 maart 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Voor Karen
"Zou jij ook met je mond dicht kunnen eten? Alvast bedankt, de gehele "commentaar op Streams" groep van FOK!"
Nee je had te kalver liefde tussen ariana en tom , je ziet de giga klik tussen karen en tomquote:Op maandag 11 maart 2024 00:45 schreef freaky40 het volgende:
Zo is dat: https://lovereality.nl/ge(...)her-oersaai-geweest/
"Die veel om haar gezin geeft"quote:Op maandag 11 maart 2024 01:32 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Velen zaten te gillen en hysterisch te doen, niet alleen Ashley. En dan nog, ze is een gevoelsmens die veel om haar gezin geeft en ze had als één van de weinige daar in 2 maanden tijd nog helemaal niets van het thuisfront waar andere bewoners brieven, audio/video boodschappen (Ty) of persoonlijke items hebben gekregen.
Zonder Ashley zijn ze niets meer. Het gaat om de karakters, daar valt of staat een echte RLS mee zoals BB, daar is een team van deelnemers op samengesteld. Dat zag je ook gebeuren in een EJVJL, Jeffrey ging er uit en toen werd het niet zo makkelijk meer om er nog wat van te maken met de andere die over bleven, het werd een gezapig zooitje.quote:Op maandag 11 maart 2024 01:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee je had te kalver liefde tussen ariana en tom , je ziet de giga klik tussen karen en tom
Ronahi lijkt me een leuk persoon zonder doriana , maar doriana was heel erg met ashley bezig waar ze ronahi in mee trok
Iedereen stuk voor stuk is nu in het spel met ashley bezig, of met ashley haar dominante spel
Ik denk juist dat ze het spel en de karakters van de andere spelers huerdoor beinvloed
Het is dus de grote ashley show geworden.. wat ten koste gaat van de andere deelnemers
Mooi op tijd.quote:Op maandag 11 maart 2024 05:04 schreef danaqui het volgende:
Danny is al wakker, hij is druk met sinaasappels uitpersen.
De rest zijn geen gevoels mensen? Zij neemt centerstage. Oh wat vinden jullie van hem ? Oh wat een mooie man he. O hij is zo sterk bla bla bla. Zoals gewoonlijk kwam ze overal bovenuit. Als andere wat over hun familie of vriend(in) wilde vertellen moest het al heel snel weer over Bart gaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 01:32 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze was er al uit. Als Sonja gebleven was had het heel anders gelopen en had BB het ook wel overleefd. Er zaten dit jaar 18 karakters in. Er komen altijd karakters bovendrijven. Als die groep van 4 er niet was geweest dan had ze niets gehad om zich met haar groep tegen te keren. Zo kunnen we alles wel draaien.quote:Op maandag 11 maart 2024 02:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zonder Ashley zijn ze niets meer. Het gaat om de karakters, daar valt of staat een echte RLS mee zoals BB, daar is een team van deelnemers op samengesteld. Dat zag je ook gebeuren in een EJVJL, Jeffrey ging er uit en toen werd het niet zo makkelijk meer om er nog wat van te maken met de andere die over bleven, het werd een gezapig zooitje.
Weet niet wat ik lees ..wat erg dit...ben gelijk klaar met Glenquote:Op zondag 10 maart 2024 23:01 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn laat zijn 3 honden alleen in de zomer uit. ze poepen binnen op poepdoeken
Sorry maar als je heel veel om je gezin geeft stap.je niet voor 3 maanden in een tv programma waar je ze niet kan knuffelen of met ze kan praten.quote:Op maandag 11 maart 2024 01:32 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2024 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben meer van de filmpjes, van specifieke gebeurtenissen, die ik graag nog een keer wil zien omdat er dan wat gezegd is enzo. Ik kijk zelf veel, dus om die gewone lange uur stukken terug te zien, hoeft voor mij niet, en om dan in uur filmpjes het bepaalde stuk op te zoeken vind ik( lui, en door mn ziekte snel moe ) dan weer te veel werk. Maar zoals in verleden, andere jaren, en zoals @ledn81 deed , van stukjes waar dan iedereen het over had, of vliegtuig momenten, dat vind ik voor MIJ leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Ja, was lief.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley gister toen ze Bart zag
https://tenor.com/2L5I.gif
quote:Op maandag 11 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley gister toen ze Bart zag.
Ik vind dit dus niet normaal. Ty zegt dat het show is en errlijk gezegd denk ik van niet. Ze is echt zo. Ze zit dan wel in een verkeerd huis. Misschien was Parnassia beter geweest.quote:
Voor DGK was ze prima geweest.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:20 schreef marky het volgende:
[..]
Ik vind dit dus niet normaal. Ty zegt dat het show is en errlijk gezegd denk ik van niet. Ze is echt zo. Ze zit dan wel in een verkeerd huis. Misschien was Parnassia beter geweest.
Er zijn er meer met kinderen, die toch die 3 maanden zijn aangegaan. Het zijn niet alleen je kinderen die je 3 maanden moet missen, maar ook je ouders, andere familie enz.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar als je heel veel om je gezin geeft stap.je niet voor 3 maanden in een tv programma waar je ze niet kan knuffelen of met ze kan praten.
Met een uitzending heb je wel iets meer contact.Maar ik snap je vergelijking wel en er zullen wel goede afspraken over zijn gemaakt.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn er meer met kinderen, die toch die 3 maanden zijn aangegaan. Het zijn niet alleen je kinderen die je 3 maanden moet missen, maar ook je ouders, andere familie enz.
edit, sorry voor het offtopic, Dit is een discussie die hier natuurlijk al vaker is gevoerd, en die niets met de streams te maken heeft. Ik zal er verder over ophouden![]()
Het is denk ik te vergelijken met mensen die bijv uitgezonden worden voor hun werk.
Ik denk dat iedereen dit weloverwogen heeft besloten, ook met partners, kinderen, ouders enz.
tom mist ook zijn zoontje, Glenn zijn kinderen enz.
Duidelijk statement.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:36 schreef Ireth het volgende:
De handdoek van Jim is van zijn haakje afgehaald en op de verwarming gegooid en de badjassen van Karen en Ashley hingen op het haakje van Jim...
Jim is not amused.
En het weetje van de dag: Jimmy doet een blauwe onderbroek aan vandaag, want hij is team blauw!
Schattig.quote:Op maandag 11 maart 2024 07:49 schreef marky het volgende:
[..]
Ashley gister toen ze Bart zag.
Dit wilde ik nou net even weten.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:41 schreef Ireth het volgende:
Weetje 2 van de dag: Ashley kan niet poepen als Bart er is...![]()
(Disclaimer: het Nederlandse poepen dus...)
Blauw beter dan wit , denk ik dan maarquote:Op maandag 11 maart 2024 08:36 schreef Ireth het volgende:
De handdoek van Jim is van zijn haakje afgehaald en op de verwarming gegooid en de badjassen van Karen en Ashley hingen op het haakje van Jim...
Jim is not amused.
En het weetje van de dag: Jimmy doet een blauwe onderbroek aan vandaag, want hij is team blauw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |