quote:Op donderdag 18 april 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Morgen zal dit subforum dicht gaan.
Nogmaals allemaal dank en tot een volgende BB of andere RLS
Zorg dat het 'kijkcijfers' topic even veilig gesteld wordt want er komen tot zaterdag nog kijkcijfers uit van vorige week! Dank.quote:Op donderdag 18 april 2024 07:41 schreef Dotteke het volgende:
Morgen zal dit subforum dicht gaan.
Nogmaals allemaal dank en tot een volgende BB of andere RLS
Geen idee hoe dat mogelijk is, het hele forum gaat dichtquote:Op donderdag 18 april 2024 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zorg dat het 'kijkcijfers' topic even veilig gesteld wordt want er komen tot zaterdag nog kijkcijfers uit van vorige week! Dank.
Ik dacht dat je onderdelen uit dit forumdeel kon overzetten. Misschien kan jij dat niet maar iemand anders van de mods/admins?quote:Op donderdag 18 april 2024 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat mogelijk is, het hele forum gaat dicht
Dat kan ik wel, maar dan is het uit BB weg en dat is zonde.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je onderdelen uit dit forumdeel kon overzetten. Misschien kan jij dat niet maar iemand anders van de mods/admins?
Maar dit gaat toch op slot en kan ik de komende dagen niet meer invullen.quote:Op donderdag 18 april 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ik wel, maar dan is het uit BB weg en dat is zonde.
Kan het bv in RLS zetten maar dan heb het hier niet meer bij staan.
Mooi zo. Ik heb het verhuisde adres al op de bookmarkbalk staanquote:Op donderdag 18 april 2024 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Op verzoek is de BB sc verplaatst naar RLS
RLS / [BB 24 SC #53] Gezellige kletshoek deel 28
En ik ben daar ook mod dus kan de bolide mooi meenemen 🤣quote:Op donderdag 18 april 2024 20:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb het verhuisde adres al op de bookmarkbalk staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |