Ze gaat het niet winnen lieverd. Teveel mensen die het haar niet meer gunnen en goh, hoe zou dat nou komen.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Boodschap voor Ashley: "Voorwaarts mars Generaal, beuk ze op die bank!"
Denk dat je nog wel eens flink op je neus gaat kijken...quote:Op maandag 11 maart 2024 00:31 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ze gaat het niet winnen lieverd. Teveel mensen die het haar niet meer gunnen en goh, hoe zou dat nou komen.
Neu.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat je nog wel eens flink op je neus gaat kijken...
gehele graag weglaten, ik vind Karen een leuke positieve meid en dat gezeur over met de mond dicht eten, gewoon niet kijken als ze zitten te eten, want ze zijn er geen van allen echt netjes inquote:Op maandag 11 maart 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Voor Karen
"Zou jij ook met je mond dicht kunnen eten? Alvast bedankt, de gehele "commentaar op Streams" groep van FOK!"
Je begrijpt dat de sluitingstermijn van de voice berichten al achter ons ligt? En dit dus grapjes zijn?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gehele graag weglaten, ik vind Karen een leuke positieve meid en dat gezeur over met de mond dicht eten, gewoon niet kijken als ze zitten te eten, want ze zijn er geen van allen echt netjes in
Dicht bij Ashley blijven maakt haar juist meer een doelwit.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:20 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.....dicht bij Ashley blijven. Doen Danny en Glenn ook.
quote:Op maandag 11 maart 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de sluitingstermijn van de voice berichten al achter ons ligt? En dit dus grapjes zijn?
Geen idee, ze waren nog o aan het maken, toen naar de badkamer tandenpoetsen en toen beide streams op slapende mensen, ik heb ze niet naar bed zien gaanquote:Op maandag 11 maart 2024 00:38 schreef Snoozey het volgende:
liggen karen en tom nu al in bed? want dan kan ik net zo goed de streams uitzetten
MOD edit: Niet persoonlijk wordenquote:Op maandag 11 maart 2024 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aaah, ik begrijp het al, we mogen alleen Ashley afzeiken. Nou ik doe lekker wat ik zelf wil
Het komt door die stomme ondoordachte pro reacties over Ashley in dit forum dat ik zum kotzen ga meestal.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:43 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag wel heel erg om Ashley kunnen lachen. Ik ben geen fan maar heb me toch wel vermaakt.
Fan is gelijk zo beladen, ik vond Sabo ook een raar mokkel maar was wel vermaak. Net als Asley die zou ik ook niet als vriendin hebben. Het zijn smaakmakers van een rls. Daar kijk ik voorquote:Op maandag 11 maart 2024 00:43 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag wel heel erg om Ashley kunnen lachen. Ik ben geen fan maar heb me toch wel vermaakt.
Fan zijn is voor zoomers.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan is gelijk zo beladen, ik vond Sabo ook een raar mokkel maar was wel vermaak. Net als Asley die zou ik ook niet als vriendin hebben. Het zijn smaakmakers van een rls. Daar kijk ik voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |