quote:Op maandag 11 maart 2024 00:04 schreef Mercedes. het volgende:
Maar goed, Tom gaat winnen en dat is oké. Ik hoop wel Tyron in de finale en eerder die stomme Ashley eruit met haar egoïstisch gedrag en het zegt ook veel over de mensen die Ashley tof vinden.
Jimmy moet te horen krijgen dat hij Delano in de gaten moet houden?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er nog veel meer bommen gedropt worden en dat Mr. Ja man te horen krijgt dat hij over komt als een oude luie man, die meer ligt dan wat doet.
Ook Ty mag wel even te horen krijgen dat zij de mensen op de bank zetten en de kijken kiest wie er mag blijven, want dat schijnt hij niet te begrijpen.
Jimmy moet te horen krijgen dat hij Dillie in de gaten moet houden etc.
Vraag me af of dit soort teksten de bewoners bereiken, de Febo zit er nog tussen dus er wordt gecensureerd als een malle.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er nog veel meer bommen gedropt worden en dat Mr. Ja man te horen krijgt dat hij over komt als een oude luie man, die meer ligt dan wat doet.
Ook Ty mag wel even te horen krijgen dat zij de mensen op de bank zetten en de kijken kiest wie er mag blijven, want dat schijnt hij niet te begrijpen.
Mwah ik denk dat ze het beide oprecht wel goed met haar kunnen vinden.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:00 schreef Mercedes. het volgende:
Maar echt, Karen en Tom zijn enkel maar lief voor Ashley omdat ze populair oogt.
Nee want feit.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:09 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jimmy moet te horen krijgen dat hij Delano in de gaten moet houden?
Hele rare redenering.
Dan onderschat jij het speltactiek van Karen.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat ze het beide oprecht wel goed met haar kunnen vinden.
Ze blijft toch het beste maatje van Karen en deelt dezelfde humor met Tom.
Vooral over dilano please ja, die blijft hopelijk echt niet lang meerquote:Op maandag 11 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind Karen niet echt tactisch bezig. Ze zit in een groepje dat ze trouw blijft.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:11 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Dan onderschat jij het speltactiek van Karen.
Ik vraag me af of de telefoontjes echt van fans zijn en niet van een stagiaire die moet zorgen voor wat opschudding in het huisquote:Op maandag 11 maart 2024 00:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of dit soort teksten de bewoners bereiken, de Febo zit er nog tussen dus er wordt gecensureerd als een malle.
Ik vind Karen een leuke meid, die een leuke tijd wil hebben met de mensen die haar goed liggen en verder wel ziet hoe ver ze komt. Dat is hoe ik haar ziequote:Op maandag 11 maart 2024 00:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind Karen niet echt tactisch bezig. Ze zit in een groepje dat ze trouw blijft.
Die wil vooral overblijven met de personen waar ze het goed mee kan vinden.
Maar als jij weet wat haar tactiek is dan hoor ik dat graag van je.
Ik kreeg ook de oproep om een voicebericht voor een bewoner op te nemen, met iets wat ik kwijt wilde.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de telefoontjes echt van fans zijn en niet van een stagiaire die moet zorgen voor wat opschudding in het huis
Dat is niet zo moeilijk.....dicht bij Ashley blijven. Doen Danny en Glenn ook.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind Karen niet echt tactisch bezig. Ze zit in een groepje dat ze trouw blijft.
Die wil vooral overblijven met de personen waar ze het goed mee kan vinden.
Maar als jij weet wat haar tactiek is dan hoor ik dat graag van je.
En heb je dat gedaan?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg ook de oproep om een voicebericht voor een bewoner op te nemen, met iets wat ik kwijt wilde.
Commentaar, een tip, complimenten.
Nopezquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nopez
Ik zou niet weten voor wie ik wat had in willen spreken.
"Hey Ty, je lijkt me echt een geschikte kerel, maar probeer eens wat minder pessimistisch te zijn, je zou veel meer fans hebben als je wat vrolijker was en minder beren op de weg zag"
![]()
![]()
Zo iets???
Die klinkt wel als een goede ja.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:25 schreef Snoozey het volgende:
of voor tom, veel vrouwen van fok soppen op je
Ze gaat het niet winnen lieverd. Teveel mensen die het haar niet meer gunnen en goh, hoe zou dat nou komen.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Boodschap voor Ashley: "Voorwaarts mars Generaal, beuk ze op die bank!"
Denk dat je nog wel eens flink op je neus gaat kijken...quote:Op maandag 11 maart 2024 00:31 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ze gaat het niet winnen lieverd. Teveel mensen die het haar niet meer gunnen en goh, hoe zou dat nou komen.
Neu.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat je nog wel eens flink op je neus gaat kijken...
gehele graag weglaten, ik vind Karen een leuke positieve meid en dat gezeur over met de mond dicht eten, gewoon niet kijken als ze zitten te eten, want ze zijn er geen van allen echt netjes inquote:Op maandag 11 maart 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
Voor Karen
"Zou jij ook met je mond dicht kunnen eten? Alvast bedankt, de gehele "commentaar op Streams" groep van FOK!"
Je begrijpt dat de sluitingstermijn van de voice berichten al achter ons ligt? En dit dus grapjes zijn?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
gehele graag weglaten, ik vind Karen een leuke positieve meid en dat gezeur over met de mond dicht eten, gewoon niet kijken als ze zitten te eten, want ze zijn er geen van allen echt netjes in
Dicht bij Ashley blijven maakt haar juist meer een doelwit.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:20 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.....dicht bij Ashley blijven. Doen Danny en Glenn ook.
quote:Op maandag 11 maart 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je begrijpt dat de sluitingstermijn van de voice berichten al achter ons ligt? En dit dus grapjes zijn?
Geen idee, ze waren nog o aan het maken, toen naar de badkamer tandenpoetsen en toen beide streams op slapende mensen, ik heb ze niet naar bed zien gaanquote:Op maandag 11 maart 2024 00:38 schreef Snoozey het volgende:
liggen karen en tom nu al in bed? want dan kan ik net zo goed de streams uitzetten
MOD edit: Niet persoonlijk wordenquote:Op maandag 11 maart 2024 00:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Aaah, ik begrijp het al, we mogen alleen Ashley afzeiken. Nou ik doe lekker wat ik zelf wil
Het komt door die stomme ondoordachte pro reacties over Ashley in dit forum dat ik zum kotzen ga meestal.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:43 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag wel heel erg om Ashley kunnen lachen. Ik ben geen fan maar heb me toch wel vermaakt.
Fan is gelijk zo beladen, ik vond Sabo ook een raar mokkel maar was wel vermaak. Net als Asley die zou ik ook niet als vriendin hebben. Het zijn smaakmakers van een rls. Daar kijk ik voorquote:Op maandag 11 maart 2024 00:43 schreef engine het volgende:
Ik heb vandaag wel heel erg om Ashley kunnen lachen. Ik ben geen fan maar heb me toch wel vermaakt.
Fan zijn is voor zoomers.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fan is gelijk zo beladen, ik vond Sabo ook een raar mokkel maar was wel vermaak. Net als Asley die zou ik ook niet als vriendin hebben. Het zijn smaakmakers van een rls. Daar kijk ik voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |