quote:Op maandag 11 maart 2024 00:04 schreef Mercedes. het volgende:
Maar goed, Tom gaat winnen en dat is oké. Ik hoop wel Tyron in de finale en eerder die stomme Ashley eruit met haar egoïstisch gedrag en het zegt ook veel over de mensen die Ashley tof vinden.
Jimmy moet te horen krijgen dat hij Delano in de gaten moet houden?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er nog veel meer bommen gedropt worden en dat Mr. Ja man te horen krijgt dat hij over komt als een oude luie man, die meer ligt dan wat doet.
Ook Ty mag wel even te horen krijgen dat zij de mensen op de bank zetten en de kijken kiest wie er mag blijven, want dat schijnt hij niet te begrijpen.
Jimmy moet te horen krijgen dat hij Dillie in de gaten moet houden etc.
Vraag me af of dit soort teksten de bewoners bereiken, de Febo zit er nog tussen dus er wordt gecensureerd als een malle.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop dat er nog veel meer bommen gedropt worden en dat Mr. Ja man te horen krijgt dat hij over komt als een oude luie man, die meer ligt dan wat doet.
Ook Ty mag wel even te horen krijgen dat zij de mensen op de bank zetten en de kijken kiest wie er mag blijven, want dat schijnt hij niet te begrijpen.
Mwah ik denk dat ze het beide oprecht wel goed met haar kunnen vinden.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:00 schreef Mercedes. het volgende:
Maar echt, Karen en Tom zijn enkel maar lief voor Ashley omdat ze populair oogt.
Nee want feit.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:09 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jimmy moet te horen krijgen dat hij Delano in de gaten moet houden?
Hele rare redenering.
Dan onderschat jij het speltactiek van Karen.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat ze het beide oprecht wel goed met haar kunnen vinden.
Ze blijft toch het beste maatje van Karen en deelt dezelfde humor met Tom.
Vooral over dilano please ja, die blijft hopelijk echt niet lang meerquote:Op maandag 11 maart 2024 00:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Vind Karen niet echt tactisch bezig. Ze zit in een groepje dat ze trouw blijft.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:11 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Dan onderschat jij het speltactiek van Karen.
Ik vraag me af of de telefoontjes echt van fans zijn en niet van een stagiaire die moet zorgen voor wat opschudding in het huisquote:Op maandag 11 maart 2024 00:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vraag me af of dit soort teksten de bewoners bereiken, de Febo zit er nog tussen dus er wordt gecensureerd als een malle.
Ik vind Karen een leuke meid, die een leuke tijd wil hebben met de mensen die haar goed liggen en verder wel ziet hoe ver ze komt. Dat is hoe ik haar ziequote:Op maandag 11 maart 2024 00:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind Karen niet echt tactisch bezig. Ze zit in een groepje dat ze trouw blijft.
Die wil vooral overblijven met de personen waar ze het goed mee kan vinden.
Maar als jij weet wat haar tactiek is dan hoor ik dat graag van je.
Ik kreeg ook de oproep om een voicebericht voor een bewoner op te nemen, met iets wat ik kwijt wilde.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de telefoontjes echt van fans zijn en niet van een stagiaire die moet zorgen voor wat opschudding in het huis
Dat is niet zo moeilijk.....dicht bij Ashley blijven. Doen Danny en Glenn ook.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:18 schreef BB-King het volgende:
[..]
Vind Karen niet echt tactisch bezig. Ze zit in een groepje dat ze trouw blijft.
Die wil vooral overblijven met de personen waar ze het goed mee kan vinden.
Maar als jij weet wat haar tactiek is dan hoor ik dat graag van je.
En heb je dat gedaan?quote:Op maandag 11 maart 2024 00:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg ook de oproep om een voicebericht voor een bewoner op te nemen, met iets wat ik kwijt wilde.
Commentaar, een tip, complimenten.
Nopezquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 00:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nopez
Ik zou niet weten voor wie ik wat had in willen spreken.
"Hey Ty, je lijkt me echt een geschikte kerel, maar probeer eens wat minder pessimistisch te zijn, je zou veel meer fans hebben als je wat vrolijker was en minder beren op de weg zag"
![]()
![]()
Zo iets???
Die klinkt wel als een goede ja.quote:Op maandag 11 maart 2024 00:25 schreef Snoozey het volgende:
of voor tom, veel vrouwen van fok soppen op je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |