Precies. Eens!quote:Op maandag 11 maart 2024 00:15 schreef Mercedes. het volgende:
Dilano is een hele lieve maar heel onzekere jongeman. Lekker gemakkelijk om hem af te zeiken.
Ik zeik liever dominante domme types af zoals een Ashley die enkel aan haarzelf denkt.
Wij poepen er hier op los met elkaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Ashley kan niet poepen als Bart in de buurt is.
Bestaat dat nog die onderbroeken ?quote:Op maandag 11 maart 2024 08:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Blauw beter dan wit , denk ik dan maar
[ link | afbeelding ]
Zij en Karen zijn de enigen die een beetje leven in de brouwerij brengen daar.quote:Op maandag 11 maart 2024 06:41 schreef marky het volgende:
[..]
Ze was er al uit. Als Sonja gebleven was had het heel anders gelopen en had BB het ook wel overleefd. Er zaten dit jaar 18 karakters in. Er komen altijd karakters bovendrijven. Als die groep van 4 er niet was geweest dan had ze niets gehad om zich met haar groep tegen te keren. Zo kunnen we alles wel draaien.
Bij de HEMA.quote:
Ja, ik wist ook niet wat ik zag, misschien in speciale winkels?quote:
Ik kijk graag naar aquariaquote:Op maandag 11 maart 2024 08:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zij en Karen zijn de enigen die een beetje leven in de brouwerij brengen daar.
Zonder hen zou het kijken naar een aquarium spannender zijn dan kijken naar BB.
Dus zeelieden, expats, werkers op een booreiland, militairen op missie, etc. geven niet om hun gezin? 🤔quote:Op maandag 11 maart 2024 07:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar als je heel veel om je gezin geeft stap.je niet voor 3 maanden in een tv programma waar je ze niet kan knuffelen of met ze kan praten.
Dit beeld zal ik nu dus eeuwig voor me blijven zien als Jimmy in beeld is op de streamsquote:Op maandag 11 maart 2024 08:44 schreef rinardo het volgende:
[..]
Blauw beter dan wit , denk ik dan maar
[ link | afbeelding ]
Niet eens.Een geintje is leuk maar wanneer het afzeiken gaat worden haak ik af.En het maakt me niet uit over wie het gaat.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Eens!
Goedemorgen![]()
Danny kwam aan Alice vragen of ze al klaar was met opmaken denk ik want hij stond achter haar te mompelen over eten enzo en Alice hoorde ik zeggen: ga maar lekker eten hoor schat. Ik ben zo klaar en dan kom ik er bij. ( en eerder dat zij niet houdt van heel vroeg eten.
Dat is werk vind ik verschil. Maar dan hebben ze ook nog contact via telefoon enzo. Toch iets anders dan afgesloten zitten. En ik zeg niet dat ze niet om haar familie geeftquote:Op maandag 11 maart 2024 08:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus zeelieden, expats, werkers op een booreiland, militairen op missie, etc. geven niet om hun gezin? 🤔
Die hebben contact met hun gezin.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dus zeelieden, expats, werkers op een booreiland, militairen op missie, etc. geven niet om hun gezin? 🤔
Het is nu de Ashley Show.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:51 schreef marky het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker maar dit is niet de goude kooi die is BB.
Dit is geen werk?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in het BB-huis niet?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 08:55 schreef Jockari het volgende:
Zeldzame naaktbeelden BB 2024Laat het inderdaad maar geen gewoonte worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Natuurlijk is het beter om helemaal niemand af te zeiken. Dat is waar. Maar ik begrijp haar gevoel dat ze dit schrijft.quote:Op maandag 11 maart 2024 08:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet eens.Een geintje is leuk maar wanneer het afzeiken gaat worden haak ik af.En het maakt me niet uit over wie het gaat.
Zeldzame naaktbeelden BB 2024Ehhh dit zien wel elke dag hoor, water in bakjes en dan wassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
Zeldzame naaktbeelden BB 2024Hebben ze een muntje gebruikt? Ze staan zich zo lekker in te zepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of douchen ze koud?
No mercy for animal abusers
douche staat volgens mij niet aan, er staan twee grijze teilen met warm water volgens mij om af te spoelen.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hebben ze een muntje gebruikt? Ze staan zich zo lekker in te zepen.Of douchen ze koud?
Ze worden er handig in.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
douche staat volgens mij niet aan, er staan twee grijze teilen met warm water volgens mij om af te spoelen.
Aan douchen besteden ze geen enkele coin.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
douche staat volgens mij niet aan, er staan twee grijze teilen met warm water volgens mij om af te spoelen.
Vorig jaar hadden ze een emmertje met gaatjes erin.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het beter om helemaal niemand af te zeiken. Dat is waar. Maar ik begrijp haar gevoel dat ze dit schrijft.
Het nare gevoel dat de sterkere, brutale het voor het zeggen hebben en de rest doet niet mee of krijgen restjes. .
Dit is BB, een afvalrace, dat begrijp ik, maar je gevoel trekt je vaak naar het echte leven. Waar dit ook gebeurt.
De bokkenpruik heeft hij al.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met die kin erbij is het een echte geitensikje.
En dylano heeft alleen maar geholpen bij Jimmy, die heeft zelf ook niet zoveel ideeen wat koken betreftquote:Op maandag 11 maart 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Wie gaat er koken
Dylano wil wel maar hij denkt dat ty niet wil
Die heb ik ook nog nooit zien koken
Nogal cynisch, probeert dat te verbergen, maar het lukt hem niet altijd.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Ik heb een vulkaan op m'n gezicht. Daar heb ik zo hard aan lopen knijpen gisteravond. Niet normaal.
Ja ik zat ook al te kijken?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Er staat iemand nep te lachen.![]()
En waarom wordt er al afgewassen terwijl de helft nog aan het eten is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |