Aan douchen besteden ze geen enkele coin.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:05 schreef Verida het volgende:
[..]
douche staat volgens mij niet aan, er staan twee grijze teilen met warm water volgens mij om af te spoelen.
Vorig jaar hadden ze een emmertje met gaatjes erin.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 09:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Natuurlijk is het beter om helemaal niemand af te zeiken. Dat is waar. Maar ik begrijp haar gevoel dat ze dit schrijft.
Het nare gevoel dat de sterkere, brutale het voor het zeggen hebben en de rest doet niet mee of krijgen restjes. .
Dit is BB, een afvalrace, dat begrijp ik, maar je gevoel trekt je vaak naar het echte leven. Waar dit ook gebeurt.
De bokkenpruik heeft hij al.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met die kin erbij is het een echte geitensikje.
En dylano heeft alleen maar geholpen bij Jimmy, die heeft zelf ook niet zoveel ideeen wat koken betreftquote:Op maandag 11 maart 2024 09:22 schreef greysbones het volgende:
Wie gaat er koken
Dylano wil wel maar hij denkt dat ty niet wil
Die heb ik ook nog nooit zien koken
Nogal cynisch, probeert dat te verbergen, maar het lukt hem niet altijd.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Ik heb een vulkaan op m'n gezicht. Daar heb ik zo hard aan lopen knijpen gisteravond. Niet normaal.
Ja ik zat ook al te kijken?quote:Op maandag 11 maart 2024 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
Er staat iemand nep te lachen.![]()
En waarom wordt er al afgewassen terwijl de helft nog aan het eten is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |