In 1999 startte FOK! met verslagen van de eerste editie van Big Brother. Dit jaar wordt het de bewoners extra moeilijk gemaakt. Ze komen terecht in een bijzonderhuis waar elke houvast met het echte leven verdwijnt. En FOK! is er natuurlijk weer gewoon bij
(Credits: Tom Cornelissen & Rob Jacobs) Tom 31 jaar (Burcht, BE)
"Ik ben ook een persoon en wil geen lustobject zijn."
Tom doet mee aan Big Brother voor de winst. Hij werkt als single papa hard om zijn zoontje alles te kunnen geven wat hij nodig heeft. Big Brother is voor hem een beetje een uitvlucht van de realiteit. Met zijn twee jobs, de zorg voor zijn zoontje en obsessie met sporten gaat Tom maar door. Tom doet zijn best om alle ballen hoog te houden en zijn sociale batterij staat continu aan. Hij wil zijn levenservaring nu gaan inzetten om het spel te spelen, want Tom wil maar één ding: met de winst naar huis.
[ Bericht 69% gewijzigd door Dotteke op 16-01-2024 04:32:18 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen! Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b] Dot houdt van lekker vlot :P
Dus toch Tom Peeters! BB had dat al gelekt door hem vroegtijdig te volgen op Insta
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.