Ook goed!quote:
volgens mij is rechts voorspoelen en links het afdruiprekquote:Op maandag 11 maart 2024 09:51 schreef Jockari het volgende:
Randy aan de afwas. Wast de glazen af, maar spoelt ze niet af. De volgende kan zeepwater drinken.
[ afbeelding ]
ja mijn gedachte klopt, zie haar nu een pindakaasmes even voorspoelen en rechts leggen, ze pakken nu schoon water om af te wassenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
volgens mij is rechts voorspoelen en links het afdruiprek
Ashley heeft tot nu toe veel aan haar gehad.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:42 schreef engine het volgende:
[..]
En wat wil Karen gaan doen? Precies niks zodat ze ook niks fout kan doen. Je hebt er echt niks aan.
Daar is-ie in afgestudeerd.quote:
Ik had dit van elke bewoner gewoon een ontzettend leuke reactie gevondenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Hij blijft me negeren he.
Danny : Ja, het is een hele rare.
Komt vast door Ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weird.
Ik vraag me af waar dit ineens vandaan komt.
Dan was zijn moeder 16 jaar? Dat is idd erg jong en zwaar want je bent zelf nog een kind. Tja dat krijg je als je op jonge leeftijd al seksueel actief bent. Ik was op die leeftijd net verlost van het duimenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Moeder van Dilano is net zo oud als Jimmy. Dat is denk ik pittig geweest voor de moeder van Dilano, zo jong moeder.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |