Randy, Ty gingen douchen ipv eten. Alice eet 's ochtends altijd later want moet eerst plamuren. Oh, en wil niet bij de groep zitten zei ze van de week.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weird.
Ik vraag me af waar dit ineens vandaan komt.
het zal te maken hebben met het niet meer aan tafel willen zitten met Ashley denk ik. Ty heeft gisteren ook zijn matras verplaatst omdat hij haar niet meer wilde zien.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Weird.
Ik vraag me af waar dit ineens vandaan komt.
Tom had eerder zo'n duo maatje.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen en Tom tactisch overleg. Tom vindt dat Karen denkspellen moet doen.
Karen : Ik het denkwerk? Als het een puzzel is dan kunt gij dat beter doen he... of wiskundige berekeningen .. of tactisch denken..
En wat wil Karen gaan doen? Precies niks zodat ze ook niks fout kan doen. Je hebt er echt niks aan.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen en Tom tactisch overleg. Tom vindt dat Karen denkspellen moet doen.
Karen : Ik het denkwerk? Als het een puzzel is dan kunt gij dat beter doen he... of wiskundige berekeningen .. of tactisch denken..
Ïs dan andersom dan toch ook. Allebei praten ze niet tegen elkaar. Allebei kinderachtig. Ruzie maken kan maar uitpraten is beterquote:Op maandag 11 maart 2024 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Hij blijft me negeren he.
Danny : Ja, het is een hele rare.
Wie is zij omdat te bepalen.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik denk dat Dilano nu ook wel een kant moet kiezen.
Well... I've got news for you.....
Ik typ alleen wat ze zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ïs dan andersom dan toch ook. Allebei praten ze niet tegen elkaar. Allebei kinderachtig. Ruzie maken kan maar uitpraten is beter
Een rare en vooral rancuneus mannetje.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Hij blijft me negeren he.
Danny : Ja, het is een hele rare.
Best wel ja.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een rare en vooral rancuneus mannetje.
Met Tomquote:Op maandag 11 maart 2024 09:14 schreef Clasientjuh het volgende:
Die Tom vind ik een rare vent hij heeft iets raars. Glenn vind ik wel een finale type. Maar met wie zou hou hij daar staan sowieso geen Ashley no please.
Ik denk zelf mijn vermoeden Jimmy?
Cause maybeeeeequote:Op maandag 11 maart 2024 09:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met Tomen die gaat er met de winst vandoor
Nah vind het wel verstandig, beter negeren dan laten crashenquote:Op maandag 11 maart 2024 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een rare en vooral rancuneus mannetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Hij is niet raar!!! Hij is heel bijzonder.quote:Op maandag 11 maart 2024 09:14 schreef Clasientjuh het volgende:
Die Tom vind ik een rare vent hij heeft iets raars. Glenn vind ik wel een finale type. Maar met wie zou hou hij daar staan sowieso geen Ashley no please.
Ik denk zelf mijn vermoeden Jimmy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |