quote:Op zondag 10 maart 2024 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha dat is het ashley!!!
tyron is jaloers op randy omdat hij met haar in een duo mag![]()
quote:Op zondag 10 maart 2024 22:44 schreef kater1 het volgende:
Heeft iemand screenshot van de synchroon grijnzende Glenn en Danny? Zag er niet uit.
Tis maar goed dat TY niet met haar zit......Randy weet hoe hij moet glijen.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:45 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha dat is het ashley!!!
tyron is jaloers op randy omdat hij met haar in een duo mag![]()
Blij dat je het meld , kan haar ff niet meer horen .quote:Op zondag 10 maart 2024 22:47 schreef Schakeltopia het volgende:
tyron kan weer lachen. zo'n fijne kamer
ik ook, maar komt goed uit, dan kan ik vroeg gaan slapen een keerquote:Op zondag 10 maart 2024 22:50 schreef mijntjexx het volgende:
ik word al moe van hoe Randy praat pffffffff
Dat vink nu echt zielig, geen idee wzt voor honden het zijn maar lekker rennen buiten dat mieten ze allemaal kunnenquote:Op zondag 10 maart 2024 23:01 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn laat zijn 3 honden alleen in de zomer uit. ze poepen binnen op poepdoeken
kleine chihuahua'squote:Op zondag 10 maart 2024 23:02 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat vink nu echt zielig, geen idee wzt voor honden het zijn maar lekker rennen buiten dat mieten ze allemaal kunnen
Ik denk dat het haar glad siberisch laat.quote:Op zondag 10 maart 2024 22:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit zit de queen niet lekker hoor.....
Giebel de giebel de giebelquote:
quote:Op zondag 10 maart 2024 23:01 schreef kiki2024 het volgende:
Glenn laat zijn 3 honden alleen in de zomer uit. ze poepen binnen op poepdoeken
Is vaak met aso's idd. Die denken alleen maar ikke ikke.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat het haar glad siberisch laat.
Heb nog nooit zoiets gehoord, maar heb er geen verstand van verderquote:Op zondag 10 maart 2024 23:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus er wordt niet gelopen met die honden.....
Hou op schei uit!quote:Op zondag 10 maart 2024 23:13 schreef Snoozey het volgende:
en ze verschonen die poepdoek maar 1xpd. 3 kleine hondjes
vies hoorquote:Op zondag 10 maart 2024 23:13 schreef Snoozey het volgende:
Ik wist ook niet dat je honden binnen laat poepen en plassen ....en dan nog wel 3quote:Op zondag 10 maart 2024 23:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoiets gehoord, maar heb er geen verstand van verder
Snap dit ook niet, vind Glenn verder nog steeds een topperquote:Op zondag 10 maart 2024 23:14 schreef Snoozey het volgende:
hij zakt nu wel van de ladder hoor. hou ik niet van, zulke lui
Waarom hebben die honden? .....allebei werken snachts....kunnen ze toch overdag de hondjes uitlaten....quote:Op zondag 10 maart 2024 23:13 schreef Snoozey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |