Ik zag het, ben nu bezig, kijken of het mij gaat lukkenquote:
Weet niet wie het gedaan heeft maar het was al verplaatstquote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:27 schreef kree het volgende:
sorry scheef geklikt @:dotteke
Mag deze ff naar KLB?
KLB / YouTubes die klagen over hoe zwaar leven ze wel niet hebben.
thanks
denk iemand vanuit KLB, maar thanks iigquote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet wie het gedaan heeft maar het was al verplaatst
Maakt ook niet uit. Het is gebeurd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:30 schreef kree het volgende:
[..]
denk iemand vanuit KLB, maar thanks iig
Heb de nieuwe gesloten stond nog niets en in de oude de TT aangepastquote:Op maandag 15 januari 2024 07:01 schreef Epicouros het volgende:
Dit keer met de correcte 'traditionele' topicnaam.![]()
Een mod mag gerust de inhoud van het eerder door mij gestarte "Scanman!" topic naar hier verhuizen, en dat topic daarna verwijderen. Ikzelf slaag daar niet in.
Het lijkt erop dat beide topics nu gesloten zijn... :-/quote:Op maandag 15 januari 2024 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb de nieuwe gesloten stond nog niets en in de oude de TT aangepast
Dat is mijn fout,quote:Op maandag 15 januari 2024 11:41 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat beide topics nu gesloten zijn... :-/
Dit was hopelijk niet de bedoeling?...
Ik zag het ook net.quote:Op maandag 15 januari 2024 11:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is mijn fout,sorry vergat hem weer op open te zetten .
Hij is er weer
JJe bedoeld de 20 weghalen?quote:Op maandag 15 januari 2024 22:06 schreef Ireth het volgende:
* Ireth begint gelijk te mrnnkn![]()
Kunnen de SC en COS qua titel misschien ingekort worden met "BB24-SC" en "BB24-COS" qua beginnend? Op mijn mobiel zijn het nu vrij lange beginnetjes waardoor het voor mij niet echt heel duidelijk is...
Heeft altijd BB '23 gestaan als ik die 20 weghaal heb je een lettertje winstquote:
Ik ben met elk karakter minder al blijquote:Op maandag 15 januari 2024 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft altijd BB '23 gestaan als ik die 20 weghaal heb je een lettertje winst![]()
Maar ik heb van 2024 24 gemaakt korter kan ik hem echt niet maken Het moet er wel netjes uitzien natuurlijk
dat dus ..quote:Op maandag 15 januari 2024 23:01 schreef greysbones het volgende:
de cos is niet gereekst en er zijn er nu 2
Ik heb geen idee waarom ze niet kan meelezen. Ik kan gewoon meelezen als ik niet ingelogd ben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:56 schreef Rhosyn het volgende:
Vraag.
Iemand ie heel lang geleden op fok was wil nu weer graag mee doen met het bb forum.
Zij weet haar inlog niet meer.
Als zij op fok probeert te komen krijgt ze dit: Je bent niet ingelogd of hebt een ban, in beide gevallen heb je geen toegang tot deze tool.
Fok is toch openbaar? Iedereen kan op fok mee lezen dacht ik. Zonder in te loggen.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 12:10 schreef b_engeltje het volgende:
Is het een idee om een "wat zal jij maken/koken met de basis ingredienten van bb" topic te openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |