zo lijkt het inderdaad ja. Maar ok de schuldige is natuurlijk eigenlijk YouTube of wat is het google eigenlijk die dat zo creëert.?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:29 schreef RedShoe het volgende:
Dat is de valkuil van social media. Je moet je kijkers blijven entertainen, anders gaan ze weg. Mensen 24/7 tevreden houden is een zenuwslopend gedoe waar je uiteindelijk aan onderdoorgaat.
Uiteraard de schuld van Google en andere Facebook, Twitter, tiktok etc.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
zo lijkt het inderdaad ja. Maar ok de schuldige is natuurlijk eigenlijk YouTube of wat is het google eigenlijk die dat zo creëert.?
Maar viel me zo op, zie steeds meer van dat soort filmpjes...... Dus mss onderschat (ik)/ jullie het ook nog wel hoe zwaar een beroep dat is?
Maar aan de andere kant denk ik, tja staan ze 6 uur in de ochtend op en komen rond 17:00 weer thuis na een dag hard werken enzo????
nee nee dat begrijp je verkeerd, het zijn echt kanalen die ik volg uit interesse ook gewoon over reizen bv of landen of wetenschappelijk, muziek (maken)quote:Op zaterdag 13 januari 2024 16:57 schreef Scuidward het volgende:
Waarom volg je die kanalen? Leedvermaak?
Ahja, geen huisvrouwen met teveel vrije tijd dus. Mensen hebben blijkbaar een band met hun random volgers en bouwen dan een schuldgevoel op als ze niks delen. En om van dat schuldgevoel af te komen maken ze een random video waarin ze hun shit uitleggen. Terwijl ik ze al vergeten was.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:05 schreef kree het volgende:
nee nee dat begrijp je verkeerd, het zijn echt kanalen die ik volg uit interesse ook gewoon over reizen bv of landen of wetenschappelijk, muziek (maken)
niet zo denigrerend doen he? want vergelijk het nu eens met zeg maar 95% van het werkende volk?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:04 schreef Catkiller het volgende:
Daarom gewoon pallets sorteren.
Neem een YouTuber en verwissel zijn eerste vlogs in het sorteren van pallets, dit is even leuk voor de kijkers, maar na een tijdje is de nieuwigheid er vanaf en willen ze dat hij andere dingen gaat sorteren. Dit gaat steeds verder en verder en het gaat ze tegen staan want om de views te behouden moeten ze dingen sorteren die ze helemaal niet interessant vinden, ze zouden liever pallets sorteren.
Hopelijk snap je het nu.
13 minuten?! Als ik leedvermaak zoek dan kijk ik wel even 1 minuut rond in een willekeurige supermarkt.quote:
nouja daarom?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:11 schreef Scuidward het volgende:
[..]
13 minuten?! Als ik leedvermaak zoek dan kijk ik wel even 1 minuut rond in een willekeurige supermarkt.
Denk dat de denkfout die jij nu maakt is dat je fysiek werk vergelijkt met de mentale problemen die ze wellicht hebben. Een burn-out is wel wat anders dan spierpijn na een dag sjouwen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
nouja daarom?
ze hebben een publiek platform natuurlijk vaak al. maar ik dacht.
hoe zwaar heb je het echt......?
ja wellicht wel, dacht daar ook over, maar eigenlijk anders is het niet ook met ander werk ofzo?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Denk dat de denkfout die jij nu maakt is dat je fysiek werk vergelijkt met de mentale problemen die ze wellicht hebben. Een burn-out is wel wat anders dan spierpijn na een dag sjouwen.
Op mijn werk zeikt iedereen de halve dag en noemt dat humor.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:27 schreef kree het volgende:
en dan moet je niet zeiken ook, want het is je werk, ik kan dat ook niet doen zeg maar bij mijn werk.
sluit me ervoor af tegenwoordig dat soort dingen.... hoewel kan er onwijs om lachen ook wel hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:30 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Op mijn werk zeikt iedereen de halve dag en noemt dat humor.
nou ik volg sommige omdat ik het interessant vind of leuk? Maargoed zit niet echt te wachten over filmpjes van ze met dat ze dan gaan klagen hoe zwaar ze het wel niet hebben, geef dan eerst ook maar eens je inkomsten weer denk ik dan. Dat is content.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:44 schreef halfway het volgende:
Waarom zou je die kneuzen moeten volgen?
Ligt er aan welke.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 17:44 schreef halfway het volgende:
Waarom zou je die kneuzen moeten volgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |