Ja gelukkig die twee nog! hier is ook iedereen vroeg in de bedstee lijkt het.quote:Op zondag 10 maart 2024 23:27 schreef kater1 het volgende:
Heeeej, iedereen slaapt behalve tom en Karen!!!
Die kunnen da allebei nie zeggen zonder te lachenquote:Op zondag 10 maart 2024 23:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze gaan de anderen wijsmaken dat er foto's op het scherm kwamen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 10 maart 2024 23:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Paar x gestuurd maar geen reactie gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb nu zelf kunnen kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het wel fijn als ik er niet ben.
Het ligt er een beetje aan wat er op de dag is gebeurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het gisteren wel fijn na een dagje weg te zijn geweest om het terug te zien.
Vandaag wel weer veel kunnen kijken.
Het wordt in ieder geval altijd gewaardeerd.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
Ze gaan toch nog één spelleke doenquote:Op zondag 10 maart 2024 23:53 schreef kater1 het volgende:
Ah.Tandenpoetsen. Ik wilde net gaan zingen 'en ze gaan niet slapen nie, nog lange nie, nog lange nie'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |