ik ga echt niet ontkennen dat niks aan mij ligt, maar ik heb veel goeds ik te biedenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ergo, ik typ een verhaal waar bij alles aan de ander ligt.
Zo Fok!
@Keep_Walking is this you?quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:12 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik ga echt niet ontkennen dat niks aan mij ligt, maar ik heb veel goeds ik te bieden
waarvan ik zeker weet dat het opweegt tegen de minpunten
dit zeggen de vrouwen zelf namelijk ook en andere mensen die mij kennen
of hun moeten echt ALLEMAAL liegen...
maar uiteraard ben ik niet perfect, echter als ik zie wat de alternatieven voor hun zijn
wat ik bijvoorbeeld fout doe ik TEVEEL voor iemand doen
TE LIEF krijg ik vaak te horen tja ik vind het lastig om met voet op de rem te rijden!
ik heb dan ook teveel vrije tijd en dat zijn ze van andere mannen niet gewent
maar hoor ze daar niet over klagen als ze me wat vragen om te doen
want dan ben ik altijd beschikbaar....
VERDER ZO ENORM FOK DAT DE 1e REACTIE GELIJK ZO'N FIJNE IS HE!
Ik heb niet alles gelezen, maar heeft zij deze plus- en minpunten benoemd?quote:NIET VERDER
-ze wilt mij beschermen voor haar Ex
-ze wilt de advocaat van haar Ex geen munitie geven
-het niet handig is voor de stand van zaken omtrent Jeugdzorg / Veiligthuis
-ze wilt mij geen extra emotionele pijn aan doen
-ze wilt haar dochtertje niet nog meer aan mijn laten hechten
-de andere 2 kinderen heb ik nog niet ontmoet en vermoed dat dit heel stuk lastiger zal wezen
-ze wilt zelfstandig zijn na zo enorm lang huwelijk
-ze wilt eerst alles op een rijtje hebben (scheiding)
-ze wilt iemand vinden waar ze wel verliefd op is?
-ze schaamt zich voor de situatie (cultuur dingetje)
-plus dat ze haar vriendinnen al heeft verteld dat ze niet verder gaat
WEL VERDER
-ze mist het plezier
-ze mist de ondersteuning
-ze wilt graag zekerheid
-ze is bang mij kwijt te raken (ook als vriend)
-ze heeft eindelijk iemand die haar respecteert
-ze heeft eindelijk iemand die haar begrijpt (op meeste vlakken althans)
-ze heeft eindelijk iemand die haar accepteert (ondanks haar psycho ex + kinderen)
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef g60forced het volgende:
Eerst even korte introductie over mijzelf: 42jr 1.86m 80-85kg goed lijf en uiterlijk (voor t gemak 7 van 10)
wie de BLEEP is 'keep_walking' ?? nee echt serieus wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
@:keep_walking is this you?
Typisch fok dat na 10 jaar het zelfmedelijden van de users nog niet is veranderd
Wat wil je hore!?
Kunnen we dat als comment geven zodat je weer lekker kan slapen 😘
jankbalquote:Op woensdag 6 maart 2024 06:52 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
TLDR, ga naar de hoeren, neuk er lekker op los, ga slapen, klaar.
Zo'n boekwerk typen zonder alinea's is domweg onleesbaar.
lol thnx voor die ChatGPT grappig ...quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:56 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, maar heeft zij deze plus- en minpunten benoemd?
Het enige wat ik lees over haar is dat ze Friends with Benefits wil zijn en daar lijkt het ook gewoon op.
Tl;dr, chatgpt:
De tekst beschrijft een persoonlijke reflectie op verschillende aspecten van het leven, waaronder het overnemen van hypotheken, gevoelens voor een vrouw met een dochtertje, uitnodigingen voor verjaardagsfeestjes, en complexe overwegingen over de relatie met een ex-partner. De schrijver uit angst en hoop over zijn toekomst met de vrouw, maar worstelt met tegenstrijdige gevoelens over het al dan niet voortzetten van de relatie. Ze overweegt verschillende redenen om wel of niet verder te gaan, variërend van bescherming tegen haar ex-partner tot het missen van plezier en ondersteuning. De schrijver erkent de mogelijkheid om iemand anders te vinden, maar voelt ook angst en onzekerheid over het achterlaten van de vrouw en haar alleen te zien met een andere man. Het verhaal eindigt met een besef van de complexiteit van de situatie en de innerlijke strijd van de schrijver om de juiste beslissing te nemen.
ja advies zou fijn wezen, verder hielp het opschrijven ook wel....quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:05 schreef Xlarge het volgende:
Wast een lap tekst![]()
Ik heb wel alles gelezen, omdat ik niets te doen heb op mijn werk, Je bent in ieder geval wel lekker van de details.
Ik snap alleen niet precies wat je er mee wil, is het om van je af te schrijven ? Of wil je advis over de laatste Aziatische ?
oh het zal vast wel mijn schuld wezen maar als ik keer op keer dan vrouwen heb die er achteraf spijt van hebben en weer terugwillen komen, beseffen ze schijnbaar pas later dan ik echt wel goed voor ze was... dat ze zich stoorde aan kleinere dingetjes dat geloof ik best wel... toch waren dat dingen waar mee te leven viel, omdat ze anders niet nogmaals wilde proberen toch?quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Vergeet de lange teksten.
Alles wat er in je leven gebeurt is jouw eigen schuld. Dat moet je onthouden.
misschien niks, maar ik dacht zo heel gek veel moeite kost het mij nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Je maakt alles veel te zwaar man. Wat hebben in hemelsnaam al die vorige relaties te maken met de keuze die je nu maakt?
I know... maar denk dat t voornamelijk komt doordat ze mij zo enorm geholpen heeft om door mijn moeilijke periode te komen en daar wil ik graag wat voor terug doen, ik moet bekennen dat ik het heerlijk vind om haar te helpen met van alles en nogwat ben echt een people pleaser om het zo maar even te noemen... dat ik er wat voor terugkrijg ik enkel kers op de taart, los van t feit dat ik dan stiekem hoop dat ze van gedachten verandert...quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Dus de vraag is of je een relatie moet voortzetten met een vrouw met een behoorlijk problematisch leven, omdat je het gevoel hebt dat je haar moet redden.
Dan is het simpel:quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:58 schreef g60forced het volgende:
[..]
lol thnx voor die ChatGPT grappig ...
maar om je vraag te beantwoorden, ik heb geprobeert mij in haar schoenen te verplaatsen
op basis van wat ze door liet schermen en indruk die ik krijg gewoon geprobeert om redenen te zoeken
of ze kloppen weet ik uiteraard niet, maar persoonlijk kan ik me er wat bij voorstellen
Precies dit viel mij ook op.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ergo, ik typ een verhaal waar bij alles aan de ander ligt.
Zo Fok!
Hee, je hebt de spiegel gevonden! Goedzo, dat is alvast 1 succes vandaagquote:
oeps vergeten toe te voegen, die Vietnamees was hier geborenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:21 schreef Document1 het volgende:
Ik heb het geprobeerd, echt, maar die lap tekst is onleesbaar. Ik ben gestopt bij je Vietnamese slet van 24. Er is een rode draad zover ik kan ontcijferen en dat is dat je voor buitenlandse vrouwen gaat die hier op een visum zitten. Misschien daar eens wat aan doen.
ik snap waarom jij geen vrienden hebtquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:29 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Hee, je hebt de spiegel gevonden! Goedzo, dat is alvast 1 succes vandaag![]()
Heb je al een idee wat je vandaag nog meer gaat doen waar je trots op kan zijn?
Ik denk dat dat net zo goed bijzaken zijn, en zeker alles voor wat betreft de voorgaande relaties. Je topic ontspoort langzaamaan omdat je zelf ook niet met een vraagstelling komt. Wat verwacht je hier? Je plempt je halve levensverhaal hier en verwacht dat we exact kunnen pinpointen wat je moet doen?quote:
hmmm de korte versie klopt op diverse punten niet...quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:25 schreef Grublit het volgende:
ChatGPT:
Kortere en leesbaardere versie:
Ik ben een 43-jarige man met een ingewikkeld liefdesleven. Na diverse relaties ontmoette ik een Thaise vrouw met drie kinderen. We hebben een gecompliceerde relatie door haar scheiding en problemen met Jeugdzorg. Ondanks alles proberen we te genieten van onze tijd samen.
Mijn moeder overleed vorig jaar, waardoor ik het huis overnam. Nu, na veel strijd, teken ik binnenkort de laatste hypotheekpapieren. Hierdoor voel ik me minder hopeloos, maar ik ben bang om te hopen op een toekomst samen met mijn Thaise vriendin, hoewel ik dat graag wil.
Ze heeft veel redenen om niet verder te gaan, zoals bescherming tegen haar ex en de complexe situatie met Jeugdzorg. Aan de andere kant mist ze het plezier, de ondersteuning en zoekt ze zekerheid.
Ik overweeg haar niet alleen te laten, omdat ze een sterke vrouw is. Het idee haar met een andere man te zien, vooral als die slecht voor haar is, maakt me bezorgd. Het is een complexe situatie met veel variabelen, en ik ben onzeker over de toekomst.
Ik:
wat zou jij de schrijver adviseren?
ChatGPT:
Hoewel ik geen persoonlijk advies kan geven, zijn hier enkele algemene overwegingen voor de schrijver:
Open communicatie: Probeer open en eerlijk te communiceren met de Thaise vrouw over jullie gevoelens, verwachtingen en zorgen. Het is belangrijk om begrip te hebben voor elkaars standpunten.
{zoals je wellicht merkt ben ik een open-boek dit ben ik ook naar haar toe}
{we weten alles van elkaar en ik probeer haar keuze te respecteren}
{dat zij de keuze maakt voor haarzelf, ze heeft tenslotte al 3 kinderen en is al lang genoeg samengeweest}
{misschien is ze gewoon bang om zich te binden, vooral nu maar mogelijk nogsteeds in de toekomst}
{of ze wilt helemaal geen officiele relatie meer want ze vind hoe het gaat wel lekker prima!}
Zelfreflectie: Denk na over wat je echt wilt in een relatie en of deze relatie aan jouw behoeften voldoet. Zorg ervoor dat je eigen welzijn niet uit het oog wordt verloren.
{het is 50/50 ik haal er enorm veel voldoening uit, het voelt voor mij als een soort lat-relatie}
{heb dit kunnen accepteren omdat voor mij de voordelen zwaarder wegen dan de nadelen}
{wil ik het anders en meer, JA echter kan ik wel begrijpen waarom dat is infeite niet in mijn handen}
{weet dat er risico's zijn zij of ik kunnen er elk moment mee stoppen zonder consequenties}
Professionele hulp: Overweeg om professionele hulp in te schakelen, zoals relatietherapie, om de complexe situatie beter te begrijpen en samen te werken aan mogelijke oplossingen.
{we hebben geen officiele relatie en ook tussen ons beide wilt/durft ze het niet zo te zien}
{ik zou het ervoor over hebben om samen met haar naar iemand te gaan om te praten}
(zelfs als ik hiervoor alle kosten moet dragen, probleem is dat ze nagenoeg geen tijd heeft}
{hoe kun je in godsnaam 'in haar ogen' op relatie-therapie terwijl er geen relatie is?}
Respect voor haar keuzes: Als de Thaise vrouw aangeeft dat ze op dit moment niet verder wil gaan, respecteer dan haar beslissing en geef haar de ruimte die ze nodig heeft.
{dat deed ik dus ook maar ze ging tenslotte zelf weer akkoord doordat ik haar wat extra rust geef}
Zelfzorg: Zorg goed voor jezelf en richt je op aspecten van je leven die je welzijn bevorderen. Zelfzorg is belangrijk, vooral in uitdagende situaties.
{over mijzelf maak ik me niet zo heel veel zorgen, vroeg of laat komt het allemaal goed}
{het succesvol overnemen van de woning is al een droom die werkelijkheid wordt}
Het is belangrijk om te onthouden dat deze overwegingen algemeen zijn, en de schrijver moet beslissingen nemen op basis van zijn eigen unieke situatie en gevoelens. Het kan ook nuttig zijn om met vrienden, familie of een professionele adviseur te praten om verschillende perspectieven te krijgen.
{familie is dus helaas geen optie, kan alleen met mijn beste vriend en zijn vrouw erover praten}
{hun kennen mijn situatie helemaal, maar ondanks ze zelf 3 kinderen hebben is het ook drama bij hun}
{apart van elkaar hebben ze mijn verteld niet meer samen te willen zijn, als de kinderen er niet waren}
{hoeveel waarde kan ik hechten aan advies van iemand die zelf zn zaakjes niet op orde heeft}
{ook reageren ze vaak te zwart/wit.... bijv. STOP ERMEE zoek lekker iemand anders}
{ik vermoed dat ondanks er een kern van waarheid in zit, dat eigenlijk gebasseerd is op wat ze zelf willen}
{maar niet kunnen vanwege hun kinderen, iemand anders zoeken is makkelijker gezegd dan gedaan}
bedankt dan maar hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:17 schreef MultiBanaan het volgende:
Lekker topique, beetje onduidelijk af en toe maar ik heb genoten
En ik snap ook waarom jij met dit topic komt. Je hebt aandacht nodig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:39 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik snap waarom jij geen vrienden hebt
kijk hier kan ik wat mee....quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:06 schreef DjVero het volgende:
Ik dacht, ik ga proberen hier doorheen te worstelen, dus de eerste enorme wall of text doorgeploeterd, met allemaal zaken die er niet toe doen, en dan komt er NOG zo'n enorme wall of text. Daar gestopt.
Je schrijft echt beroerd, man, sorry. Doe wat aan je interpunctie, leesbaarheid (bijv. alinea-indeling) en die enorme lappen tekst, minstens 80% had je weg kunnen laten.
Om je toch inhoudelijk wat van advies te voorzien, want de laatste paar alinea's (niet echt alinea's, maar soit) heb ik nog wel gelezen: je hebt hier te maken met een (jong?) kind. Laat het lekker op z'n beloop en zie waar het schip strandt. Omwille van dat kind.
PS. ik heb ook een Thaise vrouw, met kind.
Vast.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef g60forced het volgende:
42jr 1.86m 80-85kg goed lijf en uiterlijk
succes met je ADDquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:09 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik kan dat echt niet lezen met mijn ADD zonder alinea's.
Maar veel geluk!
Ik begrijp het punt wat je probeert te maken....quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net zo goed bijzaken zijn, en zeker alles voor wat betreft de voorgaande relaties. Je topic ontspoort langzaamaan omdat je zelf ook niet met een vraagstelling komt. Wat verwacht je hier? Je plempt je halve levensverhaal hier en verwacht dat we exact kunnen pinpointen wat je moet doen?
je bent nummer 2 die het zegt... geen flauw idee wie dat is....quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef SemperLibertas het volgende:
Is dit niet @:Keep_Walking in een psychose?
bedankt voor de aai, was niet nodig...quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
En ik snap ook waarom jij met dit topic komt. Je hebt aandacht nodig.
* aai over de bol van g60forced geeft *
dat zou best kunnen, maar veel kan ik niet met jouw reactie...quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:46 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Enige juiste conclusie in heel die lap tekst.
mijn voorkeuren staan daar los van... ik geef toen dat t soms makkelijker is, komt gewoon goed uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:52 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Vast.![]()
Vandaar dat je het moet doen met 3e hands import uit Azië
ja waarom is dit forumdeel er eigenlijk... komt hier uberhaupt wel eens iets nuttigs uit?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik wilde hier echt serieus reageren, maar kom echt niet door de enorme lap tekst vol onnodige details. Verder leest het ook niet echt lekker.
Maar sterkte ermee in ieder geval TS. Je hebt jouw leven zelf in de hand en kunt dus zelf actie ondernemen. Verder denk ik niet dat het je verder erg gaat helpen door dit op internetfora te posten.
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:14 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja waarom is dit forumdeel er eigenlijk... komt hier uberhaupt wel eens iets nuttigs uit?
We kunnen nog wel een heel topic vol lullen, maar het komt gewoon neer op dit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:24 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dan is het simpel:
Je gaat met haar in gesprek over al je genoemde redenen en maakt dan een keus aan de hand van de antwoorden die zij geeft. Niet wat jij denkt.
Klaar. Het gaat niet vanzelf. Niet wachten tot april of whatever reden. Jij moet verder, zij moet verder, klaar.
Heel goed advies, denk ik ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
Beschouw haar als een goede vriendin, steun haar en ga verder met je leven. Als die eerste twee het derde in de weg zitten, neem dan afstand.
Zij is, denk ik, gewoon bang voor complicaties. Dat jij wensen hebt, misschien wilt claimen, zoals meer tijd samen. Wat zij niet wil, want dat is niet HAAR EERSTE prioriteit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:20 schreef Vliegbaard het volgende:
Als in de conclusie zo lees: ze heeft je nodig als vriend, als steun in een voor haar lastige periode. Ze ziet dat jij meer wil en uit bent op een relatie en dat ziet ze zelf (nog) niet zitten.
Als ik het zo lees beschermt ze je voor je eigen gevoelens en breit er een eind aan omwille van jullie beide gevoelens die volgens haar toch niet gaan leiden tot een relatie. de enige reden waarom ze je niet laat vallen is omdat ze je nog nodig heeft als vriend. Aan jou de keus om daar in mee te gaan of niet.
hmmm goed puntquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
Beschouw haar als een goede vriendin, steun haar en ga verder met je leven. Als die eerste twee het derde in de weg zitten, neem dan afstand.
heel heel goed punt... stiekem wist ik het al... maar was even de eye-opener die ik nodig hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:13 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Heel goed advies, denk ik ook.
En verder ... Tja, ik heb best wel wat ervaring met Aziatische mensen, Aziatische vrouwen, situaties en levens. En ook wat relaties met Aziatische vrouwen betreft.
Wat ik meen te zien en denk dat goed is om te benoemen is de situatie en vooral het leven dat Aziatische vrouwen vaak hebben. Velen komen uit de armoede. Het is daar vaak puur overleven en niet eens aan leven toekomen. Ook met kinderen! Op straat of een kamertje van 5 vierkante meter met een heel gezin, Of een moeder alleen met enkele kinderen. Want mannen (heb het zo vaak gezien en gehoord) zijn vaak verdwenen als hun "lief" 5 maanden zwanger is en je duidelijk kunt zien dat ze zwanger is. En ondersteunen, financieel? Forget it. Zelfs mensen met een baan of gezinnen waar twee werken kunnen niet rondkomen. Op een heel ander niveau als hier. Voedselbank? Haha, die zou geplunderd worden! Sociale Dienst, Wat? Zeker een derde van de mensen heeft, lijdt onder, honger. Ook de bewaker die 12 uren per dag zonder een dag vrij met zijn riod gun voor de deur staat (ergens, , tegen overvallers! Ze staan overal).
Een groot bord witte rijst, wat groente, heel weinig vlees of vis, dan heb je het al goed daar. Als je geluk hebt die dag nog een tweede, klein bordje rijst met wat waterige soep of wat saus.
Die vrouwen zijn dus zeer afhankelijk, hun hele leven al. En zien dat ook bij hun moeder, zussen, andere vrouwen. Vaak bedrogen, slechte relaties waarin ze veel geven en weinig terugkrijgen. Foute mannen,, vaak drinken of drugs of hoereren, Vaak huiselijk geweld.
Kortom, het hoogste goed voor zo een vrouw, geloof mij!, is iets van haar eigen, zekerheid. Dat gaat óók BOVEN een relatie uit. Want relaties kunnen kapot gaan, mannen kunnen je bedriegen, of ziek worden, sterven. geld verbrassen etc. Het hoogste goed is dat ze zelf, zonder hulp, kunnen leven en wonen en hun kinderen kunnen verzorgen. En die naar school kunnen sturen zodat hun kinderen het beter hebben straks EN haar kunnen steunen op haar oude dag. ook financieel uiteraard! En .. dat zij zelf haar ouders, broers en zussen en eventueel nog andere kinderen van haar, in de Filipijnen. En dat ze tevens de kinderen van haar broer en zussen en idem neven en nichten en die hun kinderen, kan steunen. Om te wonen. te eten, te studeren. DÁT is de eerste prioriteit in hun leven. een lieve goede man is dan meer een luxe. Fijn als je het hebt, maar niet de eerste prioriteit. Het zelf financieel zich kunnen redden, en hun familie zo goed als mogelijk, dat is de prioriteit. Over wegcijferen gesproken!
En als zij MOET kiezen tussen haar werk dus inkomen dus zelfstandigheid en familie helpen en anderzijds de liefde dan kiest ze niet voor de liefde. Familie is nr. 1! En dan begrijp je ook, dat bv. de Filipijnse mensen, zeker ook de vrouwen, zo graag werken. Als je per uur in West Europa, zelfs als kamermeisje, poetsen of keukenhulp, zoveel verdient als in twee dagen van 12 uren in de Filipijnen, en daarmee je hele familie redt van de armoede ... kun je er(werken, eigen geld, inkomen) niet genoeg van krijgen. Ik ken vrouwen van al een stuk in de 70 die minimaal 55 uren per week werken!
Dus, advies ... leef gewoon je leven. Doe waar je zin in hebt. Je mag een ander hebben, leef gewoon verder. Claim niet! Als je zand in je hand neemt, wanneer heb je het meeste zand? Als je je vingers open houdt, of als je knijpt? Als je knijpt hou je maar weinig zand over in je hand. Zo is het met relaties ook. Dus geniet van je "lat" relatie met haar of als je dat niet kan, zoek een andere. Het maakt niet uit. Echt, zo simpel is het. Succes ....
ok ja daar zit ook wel wat in...quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
We kunnen nog wel een heel topic vol lullen, maar het komt gewoon neer op dit.
Ik denk dat het niet werkt. 1 voor je zelf en 2 wat zit er dan voor haar in?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:46 schreef g60forced het volgende:
[..]
hmmm goed punt
trouwens zou je denken
dat als ik het vriendin gedeelte + steun intact laat
t seks gedeelte langzaam aan uitfaseer wanneer ik daar klaar voor ben
het misschien zelf extra toekomst kans met haar oplever
in tegenstelling tot het laten zoals het nu is?
omdat ik haar laat zien dat ik het los kan koppelen van de lusten
damn dat is best helder en stiekem heeft dat ook wel eens door mijn hoofd gespeeldquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:20 schreef Vliegbaard het volgende:
Als in de conclusie zo lees: ze heeft je nodig als vriend, als steun in een voor haar lastige periode. Ze ziet dat jij meer wil en uit bent op een relatie en dat ziet ze zelf (nog) niet zitten.
Als ik het zo lees beschermt ze je voor je eigen gevoelens en breit er een eind aan omwille van jullie beide gevoelens die volgens haar toch niet gaan leiden tot een relatie. de enige reden waarom ze je niet laat vallen is omdat ze je nog nodig heeft als vriend. Aan jou de keus om daar in mee te gaan of niet.
ja precies hier kan ik mij volledig in vinden....quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:29 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Zij is, denk ik, gewoon bang voor complicaties. Dat jij wensen hebt, misschien wilt claimen, zoals meer tijd samen. Wat zij niet wil, want dat is niet HAAR EERSTE prioriteit.
Ja momenteel draagt ze zeker bij aan mijn gelukquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:33 schreef Masberum het volgende:
Misschien wat minder om haar denken en wat meer om jezelf? Je moet toch je eigen geluk creëren, als ze daaraan bijdraagt dan dat gewoon doen maar anders afstand nemen.. Je kan niet iedereen blij maken is mijn ervaring..
Nou ja een relatie zonder seks is toch niks. Tenzij je het allebei wil maar dat is zelden. Dan ben je gewoon vrienden van elkaar, ongeacht hoe diep die vriendschap gaatquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:30 schreef g60forced het volgende:
[..]
Ja momenteel draagt ze zeker bij aan mijn geluk
en vind het ook geweldig als haar dochtertje erbij is
het gaat me dus absoluut niet alleen om de seks
al weet ik niet of ik helemaal zonder zou kunnen
Als je het doet met in je achterhoofd dat je zo je kansen behoudt, dan lijkt het me gedoemd te falen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:46 schreef g60forced het volgende:
[..]
hmmm goed punt
trouwens zou je denken
dat als ik het vriendin gedeelte + steun intact laat
t seks gedeelte langzaam aan uitfaseer wanneer ik daar klaar voor ben
het misschien zelf extra toekomst kans met haar oplever
in tegenstelling tot het laten zoals het nu is?
omdat ik haar laat zien dat ik het los kan koppelen van de lusten
ja t is knap lastig allemaal...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet werkt. 1 voor je zelf en 2 wat zit er dan voor haar in?
Ga gewoon op badoo op zoek naar de volgende Vietnamese vrouw joh.
ik merk dat t niet 10x moeilijker isquote:
nee maar bedoel weet niet of ik uberhaupt vrienden met haar kan zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja een relatie zonder seks is toch niks. Tenzij je het allebei wil maar dat is zelden. Dan ben je gewoon vrienden van elkaar, ongeacht hoe diep die vriendschap gaat
ik heb geen idee maar je voorkeur voor niet westers lijkt te zorgen voor issues.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:42 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik merk dat t niet 10x moeilijker is
om tot het punt te komen
dat ze daadwerkelijk willen afspreken
(althans als ze aan mijn voorwaarden voldoen)
misschien heb ik ook wel onrealistische eisen
Dat wou ik ook zeggen maar ik durfde die kaart niet zo goed te trekkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar je voorkeur voor niet westers lijkt te zorgen voor issues.
shit ik begrijp wat je zegt...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je het doet met in je achterhoofd dat je zo je kansen behoudt, dan lijkt het me gedoemd te falen.
Ik snap dat het moeilijk is, maar ga verder met je leven. Er is nog zoveel mogelijk voor je. Waarom zou je die kansen voor jezelf verpesten door je vast te klampen aan iemand die heeft gezegd dat ze niet wil wat jij wil? Houd jezelf niet voor de gek.
het spijt me, ik dacht ook echt wel mijn best te hebben gedaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef Cupfighter het volgende:
TS , ooit van leestekens en hoofdletters gehoord,?
Er is bijna niet door te komen
Hou het op vriendschap en ga door met je levrn
daar lijkt het inderdaad sterk op... ben ook niet altijd blind hoor hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar je voorkeur voor niet westers lijkt te zorgen voor issues.
dat mag je zeker zeggen, waar daar lijkt het verdomt veel op lolquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen maar ik durfde die kaart niet zo goed te trekken
Als je gek bent op iemand, dan kun je in allerlei signalen bevestiging zien dat diegene je leuk vindt. Ik heb het zelf maar al te vaak gedaan toen ik jong en hopeloos verliefd was. De realiteit is dat mensen doorgaans menen wat ze zeggen, dat ze werk maken van het versieren van iemand die ze leuk vinden, dat ze als ze afhoudend zijn niet ineens tot een Groot Inzicht komen dat jij de ware bent.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:47 schreef g60forced het volgende:
[..]
shit ik begrijp wat je zegt...
het gekken is dat ik dan denk weet je als die kans met 10% toeneemt
dan moet ik het gewoon proberen!!!
ondanks het winkansen dan nogsteeds belabberd zijn...
bedoel in het casina zet ik ook liever in op ROOD of ZWART
dan een vast nummer, statistisch levert dan meer op maar kans is kleiner
Nou ja dan zou ik denken dat je beter het contact kan verbreken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef g60forced het volgende:
[..]
nee maar bedoel weet niet of ik uberhaupt vrienden met haar kan zijn
(zonder seks) wetende dat ze dan misschien een andere vent daarvoor zoekt
omdat het dan NOG makkelijker voor haar is...
mij is ondersteuning en vriend... plus CHAD's neuken zonder zorgen
ten eerste gefeliciteerd...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je gek bent op iemand, dan kun je in allerlei signalen bevestiging zien dat diegene je leuk vindt. Ik heb het zelf maar al te vaak gedaan toen ik jong en hopeloos verliefd was. De realiteit is dat mensen doorgaans menen wat ze zeggen, dat ze werk maken van het versieren van iemand die ze leuk vinden, dat ze als ze afhoudend zijn niet ineens tot een Groot Inzicht komen dat jij de ware bent.
Wil je in die wetenschap werkelijk op iemand gaan zitten wachten, zelfs als het ten koste gaat van je eigen kans op geluk? Ik ben blij dat ik vroeg tot inkeer ben gekomen. Nu ben ik even oud als jij en ben ik al ruim twintig jaar samen met mijn lief. Als ik daarvoor niet iemand anders had losgelaten, was dat niet gebeurd.
als ik stop met de seks en haar daarmee infeite dwing dat ergens anders te zoekenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja dan zou ik denken dat je beter het contact kan verbreken.
Klinkt voor mij niet op hoop houden. Klinkt toch gewoon alsof je haar kan en wil gebruikenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:14 schreef g60forced het volgende:
[..]
als ik stop met de seks en haar daarmee infeite dwing dat ergens anders te zoeken
ben er zelf toch enkel de dupe van? nu kan ik haar heerlijk neuken
en kost praktisch niks (behalve benzine)
intussen hou ik mijn ogen / oren open...
voor potentieel andere vrouwen
plus die kleine kans dat ze zich toch bedenkt
of dat ik veranderingen opmerkt
EDIT: met andere woorden stiekem blijf ik toch beetje hoop houden
Misschien zie ik het verkeerd. Ik krijg de indruk dat zij hem juist gebruikt. Mannen zijn zwak wat dat betreft, we hebben in TS het lichtende voorbeeld.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt voor mij niet op hoop houden. Klinkt toch gewoon alsof je haar kan gebruiken
ik weet het niet man...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef Vliegbaard het volgende:
En hoelang wil je dat spelletje dan volhouden? Het moment dat zij iemand anders vind en haar in haar poepekontje laat pakken?
Ik heb niet alles gelezen, dus ik mis informatie. Maar ik las van zijn post dat hij haar heerlijk kon neuken en dat het hem alleen maar benzine kostte. Dus klinkt voor mij alsof hij haar gebruiktquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien zie ik het verkeerd. Ik krijg de indruk dat zij hem juist gebruikt. Mannen zijn zwak wat dat betreft, we hebben in TS het lichtende voorbeeld.
Jack Kerouac had er anders aardig succes mee.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Praat je ook zo langdradig want dan snap ik ten eerste de keuze van vrouwen en ten tweede dat ze wegrennen wel.
het zou toch ook beide kunnen wezen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt voor mij niet op hoop houden. Klinkt toch gewoon alsof je haar kan en wil gebruiken
tuurlijk heeft ze me met regelmaat gebruikt,quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien zie ik het verkeerd. Ik krijg de indruk dat zij hem juist gebruikt. Mannen zijn zwak wat dat betreft, we hebben in TS het lichtende voorbeeld.
Ja, heel veel is mogelijk. Maar ik heb teveel alcohol gehad nu dus ik ga hier niet meer reageren want wat ik zeg is wellicht niet het beste advies terwijl dat het enige is wat ik wil aanbiedenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:30 schreef g60forced het volgende:
[..]
het zou toch ook beide kunnen wezen?
hahaha een stuk minder.... weer gerustquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Praat je ook zo langdradig want dan snap ik ten eerste de keuze van vrouwen en ten tweede dat ze wegrennen wel.
ja godverdomme ik dacht dus dat je alles gelezen hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, dus ik mis informatie. Maar ik las van zijn post dat hij haar heerlijk kon neuken en dat het hem alleen maar benzine kostte. Dus klinkt voor mij alsof hij haar gebruikt
Maar dat was op meerdere fronten een aantrekkelijke man voor vrouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jack Kerouac had er anders aardig succes mee.
lol k bro... enjoy op woensdag WTFquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, heel veel is mogelijk. Maar ik heb teveel alcohol gehad nu dus ik ga hier niet meer reageren want wat ik zeg is wellicht niet het beste advies terwijl dat het enige is wat ik wil aanbieden
dan heb je mijn zwoele stem nog niet gehoord...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat was op meerdere fronten een aantrekkelijke man voor vrouwen.
Als je iemand gebruikt heeft dat toch sowieso al een negatieve betekenis?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:34 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja godverdomme ik dacht dus dat je alles gelezen had
dan zou je mijn reactie beter begrijpen...
en ja puur op hoe ik dat zojust schreef leek het alsof ik haar gebruikte
maar infeite gebruiken we elkaar toch...
dat is toch beetje de definitie van Friends With Benefits??
ja als je het zo bekijkt...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je iemand gebruikt heeft dat toch sowieso al een negatieve betekenis?
Is het een doordeweekse dag?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:35 schreef g60forced het volgende:
[..]
lol k bro... enjoy op woensdag WTF
Fucking Fucking you long time for five dollar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:35 schreef g60forced het volgende:
[..]
dan heb je mijn zwoele stem nog niet gehoord...
als ik enkel achter dr sta en in dr oren fluister wordt ze al nat
5bahtquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fucking Fucking you long time for five dollar.
Dat geloof ik gelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dit is geen kloon van mij. Ik heb de OP niet geschreven en de TS is niet een kloon van Keep_Walking.
Ja ik weet niet of ik dan kan, maar begrijp de kritiek wel...quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan niet echt advies geven, maar ik vond het wel vermakelijk om het verhaal te lezen. Helaas moet ik zeggen dat ik het eens ben met de kritiek op de schrijfstijl. Je zou er echt goed aan doen om zo'n verhaal beter te structureren. Als je het een beetje herschrijft zodat het een stuk leesbaarder wordt, dan kan het zo in de Mijn Geheim of in de Intiem.
Overigens vraag ik me af, waar kom je die dames toch allemaal tegen?
Ja mij leek dat ook wel duidelijk, want heb geen flauw idee wie jij bent...quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dit is geen kloon van mij. Ik heb de OP niet geschreven en de TS is niet een kloon van Keep_Walking.
wacht even ... denk je dat ik dyslexie heb of begrijp ik je verkeerd?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:24 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk.
Dyslexie kan je niet faken.
Dat is toch hetzelfde dan in dit geval?quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:15 schreef g60forced het volgende:
[..]
wacht even ... denk je dat ik dyslexie heb of begrijp ik je verkeerd?
Is het van je tweelingbroer wellicht?quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn eerste gedachte ook, hoezo is dat van belangquote:
Ik kan niet anders dan concluderen dat TS een kleine lul heeft, want anders had hij het aantal centimeters ook wel trots genoemdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte ook, hoezo is dat van belangVerder kon ik er echt niet doorheen komen, iets met heel veel aziatische vrouwen.
Vandaar ook de Aziatische dames?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:50 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan concluderen dat TS een kleine lul heeft, want anders had hij het aantal centimeters ook wel trots genoemd
que?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde dan in dit geval?
neenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:40 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Is het van je tweelingbroer wellicht?
ik heb mijn eigen tekst ondanks t niet makkelijk is wel 4x doorgelezenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte ook, hoezo is dat van belangVerder kon ik er echt niet doorheen komen, iets met heel veel aziatische vrouwen.
Interpunctie is jou dus, evenals het gebruik van hoofdletters, totaal vreemd?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:26 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen tekst ondanks t niet makkelijk is wel 4x doorgelezen
en verbeteringen toegepast....
ik kom tot conclusie dat ik vele malen beter ben ik lezen dan jullie! thnx
ben enorm tevreden met mijn lul + dat ik het keer op keer ruim een uur kan volhoudenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:50 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan concluderen dat TS een kleine lul heeft, want anders had hij het aantal centimeters ook wel trots genoemd
dat ontken ik helemaal niet...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Interpunctie is jou dus, evenals het gebruik van hoofdletters, totaal vreemd?
Ja, hallo. Het is je eigen tekst. Jij weet dus al wat er staat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:26 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen tekst ondanks t niet makkelijk is wel 4x doorgelezen
en verbeteringen toegepast....
ik kom tot conclusie dat ik vele malen beter ben ik lezen dan jullie! thnx
je mist mijn sarcasme, hiermee bedoelde ik te zeggen dat jullie (degene die klagen) , niet fatsoenlijk kunnen lezen of misschien kunnen jullie het wel maar vertikken het, omdat de schrijfstijl niet aan jullie eisen voldoet!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, hallo. Het is je eigen tekst. Jij weet dus al wat er staat.
Ik zeg verder niks over je leesvaardigheid, maar ‘begrijpelijk schrijven voor publiek’…
Schrijf je dan voor je brood?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:00 schreef g60forced het volgende:
[..]
je mist mijn sarcasme, hiermee bedoelde ik te zeggen dat jullie (degene die klagen) , niet fatsoenlijk kunnen lezen of misschien kunnen jullie het wel maar vertikken het, omdat de schrijfstijl niet aan jullie eisen voldoet!
ik lees ook wel eens dingen waarvan ik denk, tering dit is 100x erger dan dat van mij
toch lees ik het of stop omdat het onderwerp me niet aanstaat
maar als je in dit deel van het FORUM sowieso al de moeite neemt iets te openen
waarom zo enorm probleem maken over de schrijfstijl??
nog nooit heeft een baas van mij erover geklaagd bijvoorbeeld, ook geen klanten van hem!
Maar misschien kun je dan wel de juiste spatiering, hoofdletters en interpunctie gebruiken. Als je zo'n epistel neer pent is dat wel zo prettig voor de lezer namelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:34 schreef g60forced het volgende:
[..]
dat ontken ik helemaal niet...
hoofdletters gebruik ik inderdaad nu je het zegt eigenlijk nooit.
de rest doe ik echt wel mijn best voor, maar lukt zeker niet altijd
sterker nog in reacties is het helemaal erg
de reden dat ik zo goed mijn best heb geprobeerd te doen
op deze OP tekst is om serieuze reacties te krijgen
echter het zit hier enkel vol met taalnazi's!
jullie (degene die zich aangesproken voelen) verdienen allemaal een schouderklopje en een sticker
1 ding heb ik weer geleerd, nooit geen serieuze vragen meer op FOK te stellen
EDIT3: nu ik er over nadenk, kan het dus wezen dat alle normale lieden die hier kwamen
weggepest zijn door het selecte groepje zeikerts, waardoor die nu de dienst hier uitmaken
met andere woorden hoef ik hier ook geen andere TOPICS te lezen...
en al zeker niet de reacties(ben vast niet de enige die er zo over denkt)
Ik heb dat zojuist even geprobeert in de UPDATE hieronder (boven)quote:Op vrijdag 8 maart 2024 20:34 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar misschien kun je dan wel de juiste spatiering, hoofdletters en interpunctie gebruiken. Als je zo'n epistel neer pent is dat wel zo prettig voor de lezer namelijk.
niet meer ik zat in IT en schreef vrijwillig handleidingen (en rapportages)quote:
Ik ben afgedropen omdat ik nu al moedeloos word van je reacties. Je wil helemaal niet iets aan je situatie en je vooruitzichten veranderen. Ook goed, maar waarom dan hier verder posten?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:34 schreef g60forced het volgende:
EDIT3: nu ik er over nadenk, kan het dus wezen dat alle normale lieden die hier kwamen
weggepest zijn door het selecte groepje zeikerts, waardoor die nu de dienst hier uitmaken
Ik zie ook wel in dat het zoals het nu gaat weinig toekomst perspectief bied.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben afgedropen omdat ik nu al moedeloos word van je reacties. Je wil helemaal niet iets aan je situatie en je vooruitzichten veranderen. Ook goed, maar waarom dan hier verder posten?
HOOFDSTUK 4: PERIKELEN ONDER DE DOUCHEquote:
Bedankt en ik zie wat je bedoelt of ik hetzelf kan is vraag 2, maar kan er proberen op te letten.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
HOOFDSTUK 4: PERIKELEN ONDER DE DOUCHE
Gisteren hebben we eerst lekker samen gegeten en van 20uur tot 22:30 de Johan Cruijf musical bijgewoont, ik haat voetbal maar vond stiekem de muziek-stukken best vermakelijk! Het slappe gelul eromheen kon me niet echt boeien. Desondanks prima te doen voor iets waar ik niet voor hoefde te betalen en zat er gemotiveerd bij in de wetenschap dat de nacht toch fantastisch zou worden.
Apart voor FWB
Heb haar meteen bij thuiskomst langdurig goed gemasseerd, daarna verrast door haar met een BDSM beginners-setje (handen/voeten) aan de hoeken van het bed vast te binden. Ze genoot er intens van en het was de eerste keer (in een later stadium nadat ik dr los had gemaakt) dat ze me ook innig vastpakte.
Voorheen bleef dit altijd bij handen vasthouden en vond dat al vrij apart voor het FWB zoals zij dat steeds benoemde. Ook liet ze me voor het eerst diverse keren toe om haar te kussen op d'r mond, wat ze eigenlijk altijd vermeed. (merkte wel dat ze er nog een beetje aan wennen moest)
De volgende ochtend
De volgende ochtend liep ik dr weer op te geilen en merkte al vrij snel dat ze ongesteld was geworden. (1x eerder kwam dit voor maar was toen minimaal bloed) Dit keer behoorlijk veel en vroeg haar of ze door wilde gaan, we zijn even snel onder de douche gesprongen en gingen daarna verder.
Het was voor het eerst dat ze 2x klaarkwam voor ikzelf (meestal zorg ik tenminste 1 maal en heel af en toe lukt het niet, maar maak ik het voor haar af met andere middelen) Ohja ze laat ook vaak spulletje bij mij liggen, met de melding dan kunnen we dat volgende keer gebruiken etc. inmiddels ook het kadootje voor haar beste vriendin d'r dochter in huis, dus zien we elkaar zondag aangezien ik ze eerst ga ophalen.
Zoveel te doen
Als ik eerlijk ben is wat we allemaal doen, haast voor 90%+ een relatie alleen wilt zij het niet die stempel geven. Met opnieuw weer t zelfde lijstje aan mogelijkheden die ik eerder heb benoemd. Maar de tijd die ik nu met haar doorbreng is zo geweldig, dat ik haast niet klagen kan/mag.
Vreemd is ook dat ze regelmatig zegt dat ze nergens aan toe komt en nog zoveel te doen heeft, maar toch tijd voor mij maakt. Ook zegt ze achteraf vaak geen energie meer te hebben als we weer samen zijn geweest, hoogstwaarschijnlijk doordat we tenminste 3 sessies langdurige seks hebben gehad.
Maarja als ik nu zou stoppen met seks, zouden we enkel vrienden zijn en dan vermoed ik dat we elkaar dan helemaal weinig zien. Omdat er geen noodzaak meer is voor haar om te blijven slapen.
Ik wilde alleen even een kleine redactionele slag maken hoor. Je een na laatste post kan je ook in dichtvorm uitgeven overigensquote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:01 schreef g60forced het volgende:
[..]
Bedankt en ik zie wat je bedoelt of ik hetzelf kan is vraag 2, maar kan er proberen op te letten.
Dit als een gedicht? Dat is geen gezicht!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 22:02 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik wilde alleen even een kleine redactionele slag maken hoor. Je een na laatste post kan je ook in dichtvorm uitgeven overigens
Of…quote:Op vrijdag 8 maart 2024 21:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
HOOFDSTUK 4: PERIKELEN ONDER DE DOUCHE
Gisteren hebben we eerst lekker samen gegeten en van 20uur tot 22:30 de Johan Cruijf musical bijgewoont, ik haat voetbal maar vond stiekem de muziek-stukken best vermakelijk! Het slappe gelul eromheen kon me niet echt boeien. Desondanks prima te doen voor iets waar ik niet voor hoefde te betalen en zat er gemotiveerd bij in de wetenschap dat de nacht toch fantastisch zou worden.
Apart voor FWB
Heb haar meteen bij thuiskomst langdurig goed gemasseerd, daarna verrast door haar met een BDSM beginners-setje (handen/voeten) aan de hoeken van het bed vast te binden. Ze genoot er intens van en het was de eerste keer (in een later stadium nadat ik dr los had gemaakt) dat ze me ook innig vastpakte.
Voorheen bleef dit altijd bij handen vasthouden en vond dat al vrij apart voor het FWB zoals zij dat steeds benoemde. Ook liet ze me voor het eerst diverse keren toe om haar te kussen op d'r mond, wat ze eigenlijk altijd vermeed. (merkte wel dat ze er nog een beetje aan wennen moest)
De volgende ochtend
De volgende ochtend liep ik dr weer op te geilen en merkte al vrij snel dat ze ongesteld was geworden. (1x eerder kwam dit voor maar was toen minimaal bloed) Dit keer behoorlijk veel en vroeg haar of ze door wilde gaan, we zijn even snel onder de douche gesprongen en gingen daarna verder.
Het was voor het eerst dat ze 2x klaarkwam voor ikzelf (meestal zorg ik tenminste 1 maal en heel af en toe lukt het niet, maar maak ik het voor haar af met andere middelen) Ohja ze laat ook vaak spulletje bij mij liggen, met de melding dan kunnen we dat volgende keer gebruiken etc. inmiddels ook het kadootje voor haar beste vriendin d'r dochter in huis, dus zien we elkaar zondag aangezien ik ze eerst ga ophalen.
Zoveel te doen
Als ik eerlijk ben is wat we allemaal doen, haast voor 90%+ een relatie alleen wilt zij het niet die stempel geven. Met opnieuw weer t zelfde lijstje aan mogelijkheden die ik eerder heb benoemd. Maar de tijd die ik nu met haar doorbreng is zo geweldig, dat ik haast niet klagen kan/mag.
Vreemd is ook dat ze regelmatig zegt dat ze nergens aan toe komt en nog zoveel te doen heeft, maar toch tijd voor mij maakt. Ook zegt ze achteraf vaak geen energie meer te hebben als we weer samen zijn geweest, hoogstwaarschijnlijk doordat we tenminste 3 sessies langdurige seks hebben gehad.
Maarja als ik nu zou stoppen met seks, zouden we enkel vrienden zijn en dan vermoed ik dat we elkaar dan helemaal weinig zien. Omdat er geen noodzaak meer is voor haar om te blijven slapen.
Of...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Of…
Gisteravond zijn we gaan eten en naar een musical geweest, en daarna hebben we samen de nacht doorgebracht. Nieuw was dat ze me nu ook innig vastpakte, wat ze eerder niet deed, en dat ik haar op de mond mocht kussen.
En ze laat soms spulletjes liggen ‘voor de volgende keer dat ze hier is’.
Al in al zie ik het voor 90% zeker als een relatie, alleen wil zij het stempel daar niet aan geven. We hebben een geweldige tijd, ze maakt tijd voor me vrij, ook al heeft ze het druk. En de seks is geweldig.
….
Manmanmanman… @:g60forced wat heb jij veel tekst nodig. En is het echt nodig om zowat een beeld voor beeld beschrijving te geven van hoe en hoe vaak jullie seks hebben?
Wat zou zij daarvan vinden, als ze hier meeleest?
Zo komen we er welquote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:33 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Of...
Gisteravond was intiem.
Het voelt bijna als een relatie, de seks is geweldig.
Zonder seks werkt het waarschijnlijk niet.
Ok weet je zo kan ik het inderdaad ook bekijken, goed punt!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:18 schreef LeesFoknl het volgende:
IK heb verder gelezen en mijn mening nu is, (sorry) wat een gezeik. In mijn ogen hebben jullie duidelijk een relatie. en ook nog een waar jullie beiden van genieten. Alleen, de een wil er het ene stickertje, label, naampje aan geven en de ander niet. Of iets anders. Hou op en geniet gewoon. En iets serieus, opbouwen enz. Flauwe kul. Wat is serieus, en wie zegt dat je dat zult bereiken en dat je daar gelukkig of gelukkiger mee wordt, door wordt.
IK denk dat velen jaloers zijn en erg gelukkig zouden zijn met een situatie als waar jij, jullie nu in zijn. Laat dat gedoe met het een relatie willen noemen rusten, zeg gewoon, ja schat, je hebt gelijk, en ga gewoon door met genieten van hoe het is, hoe het gaat. Geef wat jullie hebben gewoon het naampje dat zij er aan wil geven.
Wat maakt het nou uit of je iets bv een stokbrood, een baguette of een Stangenbrot of smörrebröt noemt. Als het goed is en smaakt is het toch goed.
Amateur! (wat Aziatische vrouwen betreft). Geef haar wat zij wil, inclusief de omschrijving / het zoeken van een naam voor jullie relatie. Dan heb je vrede en kunt genieten van al het moois dat er tussen jullie (wel) is. En wat de toekomst betreft. Realiseer je dat als je vannacht sterft er volgende vrijdag over jou wordt gesproken in de zin van .. en, ben jij op zijn begrafenis / crematie geweest. Leven moet je doen in het nu!
![]()
![]()
we spreken alleen Engels met elkaar...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 23:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Of…
Gisteravond zijn we gaan eten en naar een musical geweest, en daarna hebben we samen de nacht doorgebracht. Nieuw was dat ze me nu ook innig vastpakte, wat ze eerder niet deed, en dat ik haar op de mond mocht kussen.
En ze laat soms spulletjes liggen ‘voor de volgende keer dat ze hier is’.
Al in al zie ik het voor 90% zeker als een relatie, alleen wil zij het stempel daar niet aan geven. We hebben een geweldige tijd, ze maakt tijd voor me vrij, ook al heeft ze het druk. En de seks is geweldig.
….
Manmanmanman… @:g60forced wat heb jij veel tekst nodig. En is het echt nodig om zowat een beeld voor beeld beschrijving te geven van hoe en hoe vaak jullie seks hebben?
Wat zou zij daarvan vinden, als ze hier meeleest?
Je draait er mooi omheen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:24 schreef g60forced het volgende:
[..]
we spreken alleen Engels met elkaar...
denk niet dat ze op NL sites komt 555![]()
ja sorry altijd teveel details, kwaaltje zullen we maar zeggen!
(plus dat ik er trots op ben)
met een vleugje humor probeerde ik je gewoon gelijk te gevenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 00:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je draait er mooi omheen.
Laat ik het dan eenvoudiger stellen: zou jij haar een in het Engels vertaalde kopie van je posts hier laten zien? En hoe denk je dat ze zou reageren?
En als je verwacht dat de vrouwen hier in katzwijm aan je voeten liggen en de mannen je schouderklopjes geven omdat je zo’n stoere boi bent die goede seks heeft… think again.
You don't say...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 01:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Teringlap tekst man.
Gaat echt niemand lezen.
-dat ze uit zichzelf een kado koopt voor mijn tantequote:Op dinsdag 2 april 2024 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
En wat is nu precies de update? Klinkt alsof er niets is veranderd.
Dat hij op d'r buik klaar kwam.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
En wat is nu precies de update? Klinkt alsof er niets is veranderd.
ja man dat was stukken beter dan 2x in haar waardoor ze een morningafter moest halenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:00 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat hij op d'r buik klaar kwam.
Hoe kun je dit belangrijke detail nou missen
Voor het geval deze saga onverhoopt echt is en niet een of andere fantasie: voor het zingen de kerk uit is niet een 100% betrouwbare methode zeker niet als je daarvoor al eens bent klaar gekomen en in de tussentijd niet hebt geplast.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:03 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja man dat was stukken beter dan 2x in haar waardoor ze een morningafter moest halen
I know thanks for the tip...quote:Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Voor het geval deze saga onverhoopt echt is en niet een of andere fantasie: voor het zingen de kerk uit is niet een 100% betrouwbare methode zeker niet als je daarvoor al eens bent klaar gekomen en in de tussentijd niet hebt geplast.
Ja, wat extra details zou dit verhaal zeker kunnen gebruiken!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef g60forced het volgende:
Ik kan nog eindeloos meer details melden
Je gaat een ander bed kopen voor iemand die jou niet als relatie materiaal ziet?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:27 schreef g60forced het volgende:
[..]
I know thanks for the tip...
we beginnen altijd zonder, dan gem. 30min later doe ik wel condoom om
de keren dat het mis ging, was 1 we waren erg dronken en was meen ik t 2e rondje
tweede keer was al ronde 3, terwijl ik normaliter vrij zelden een 2e keer klaarkom
maar we gaan dan door voor de lol en kijken of het lukt om haar extra te laten komen
om t even gek te noemen dacht ik wel dat ik leeg was
wbt de saga tja het is toch echt waar, t was makkelijk geweest als ik eerder had opgegeven
omdat er toch best een grote kans is dat het tzt ten einde komt en ik het daar moeilijk mee ga hebben
ik zou t al heel erg fijn vinden als ze mij na een aantal grote belangrijke momenten
toch eens 'officieel' een kans geeft, dan zal ik toch op bepaalde dingen anders kunnen reageren
bijv. vandaag waren we weer langdurig shoppen in Utrecht...
dan zou ik t toch leuk vinden om haar af en toe te knuffelen of kus geven
wellicht hier en daar handje vast houden...
of het echt nodig wellicht niet maar nu durf ik niet de eerste stap te zetten
omdat ik bang ben dan ze er niet van gediend is
als ik dus dingen doe dat ze niet wilt, dan kan ik de seks sowieso op mn buik schrijven
PS: ik typ dit na weer een heerlijke avond (nacht deels)
heb haar net thuis gebracht zodat ze goed kan slapen
mijn bed ik haar te zacht (ik ga een andere kopen)
Als dit een idee geeft over jullie kennis over veilig vrijen en vermijden van een zwangerschap, dan maak ik mij ernstige zorgenquote:Op donderdag 4 april 2024 02:27 schreef g60forced het volgende:
[..]
I know thanks for the tip...
we beginnen altijd zonder, dan gem. 30min later doe ik wel condoom om
de keren dat het mis ging, was 1 we waren erg dronken en was meen ik t 2e rondje
tweede keer was al ronde 3, terwijl ik normaliter vrij zelden een 2e keer klaarkom
maar we gaan dan door voor de lol en kijken of het lukt om haar extra te laten komen
om t even gek te noemen dacht ik wel dat ik leeg was
Jij niet als enigequote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als dit een idee geeft over jullie kennis over veilig vrijen en vermijden van een zwangerschap, dan maak ik mij ernstige zorgen
quote:Op donderdag 4 april 2024 05:30 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Ja, wat extra details zou dit verhaal zeker kunnen gebruiken!
ik woon hier pas officieel sinds 6sept het staat al vanaf dag1 op de planningquote:Op donderdag 4 april 2024 07:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je gaat een ander bed kopen voor iemand die jou niet als relatie materiaal ziet?
Ze wilt je voor de seks, meer niet.
nee we weten het dondersgoed hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als dit een idee geeft over jullie kennis over veilig vrijen en vermijden van een zwangerschap, dan maak ik mij ernstige zorgen
maak je geen zorgen doen wij ook niet...quote:
nee, ik maak me zorgen omdát jullie je geen zorgen maken.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:45 schreef g60forced het volgende:
[..]
maak je geen zorgen doen wij ook niet...
ze zit in deze situatie ECHT NIET op een extra kind te wachten
met andere woorden als t moet zou ze wel een abortus doen
(dat hoeft overigens niet van mij, want ik zou haar blijven steunen)
maar het zou haar situatie compleet op zijn kop zetten
Ja dat snap ik en is ook wel terrecht hoor...quote:Op donderdag 4 april 2024 10:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
nee, ik maak me zorgen omdát jullie je geen zorgen maken.
Is het dan misschien niet eens tijd om dat te laten testen? Is zo gedaan hoor!quote:Op donderdag 4 april 2024 10:44 schreef g60forced het volgende:
[..]
nee we weten het dondersgoed hoor
ik heb stiekem het idee dat ik onvruchtbaar ben
in 20jaar tijd al zoveel 'fout' gegaan zonder resultaat
eigenlijk komt dat stiekem wel goed uit maar t zou minder leuk zijn
als ik in de toekomst samen ben met een vrouw die kinderen met mij wilt
ECHT NIET zou bij mij betekenen dat ik 0 risico zou nemen. En jullie nemen non stop risico zo te lezenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:45 schreef g60forced het volgende:
ze zit in deze situatie ECHT NIET op een extra kind te wachten
met andere woorden als t moet zou ze wel een abortus doen
ja en nee...quote:Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is het dan misschien niet eens tijd om dat te laten testen? Is zo gedaan hoor!
ja IK doe hier inderdaad te makkelijk over (abortus dan)quote:Op donderdag 4 april 2024 10:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
ECHT NIET zou bij mij betekenen dat ik 0 risico zou nemen. En jullie nemen non stop risico zo te lezen![]()
Abortus is trouwens niet zomaar een anticonceptie he?
Jullie doen hier echt iets te makkelijk over.
Vind je het dan wel beter om jaren met zo een meisje te gaan, wetende dat de kans bestaat dat je onvruchtbaar bent en dan na jaren beloven ineens een nee te moeten verkopen? Is dat niet nog erger? Je neemt ook vruchtbare jaren van zo een vrouw af.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:11 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja en nee...
aan de ene kant zeg ik wil het wel weten
de andere kant als t resultaat is dat ik geen kinderen krijgen kan
dat moeilijker te verkopen is als ik het OFFICIEEL al weet
tegenover mijn toekomstige vriendin/vouw??
bijv. via datingsite als er dan een klik is met iemand
die dolgraag kinderen wilt, dan hou ik haar direct al voor de gek
of moet ik het niet zo bekijken omdat er nog genoeg
andere methodes zijn om zwanger te worden (donor etc)
Ik zal niet zeggen dat het bij iedereen zo is maar onderschat niet wat een abortus met een vrouw doet. En dan heb ik het nog niet eens alleen over het fysieke (wat ook geen pretje is)quote:Op donderdag 4 april 2024 11:14 schreef g60forced het volgende:
ja IK doe hier inderdaad te makkelijk over (abortus dan)
EDIT: oeps ik reageer 2x op dezelfde reactie (maar deze is duidelijk denk ik)quote:Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is het dan misschien niet eens tijd om dat te laten testen? Is zo gedaan hoor!
ook hier kan ik niet anders dan 100% mee eens wezen,quote:Op donderdag 4 april 2024 11:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat het bij iedereen zo is maar onderschat niet wat een abortus met een vrouw doet. En dan heb ik het nog niet eens alleen over het fysieke (wat ook geen pretje is)
Nuja kijk, daar doe je mee wat je wil he?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:31 schreef g60forced het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook wel hoor dat t fluitje van een cent is
en voor mijzelf zou ik het best willen weten...
maar zoals ik het al probeerde uit te leggen, is het WETEN van een Negatieve uitkomst
mogelijk een issue als ik een nieuwe vrouw leer kennen
1 die 100% met mij kinderen zou willen
hoe moet ik die dan gaan vertellen dat ik al wist dat het niet kan?
met die redenatie is HET NIET WETEN misschien beter
dan hoef ik mijzelf niet schuldig te voelen
en gaan we daarna wel opzoek naar alternatieven
maar zit er niet op te wachten om vanaf het begin iemand te belazeren
aan de andere kant, kan ik ook moeilijk in mijn profiel of tijdens het 1e gesprek
zeggen HEY mijn zaad is kut!
nouja ik weet niks zeker maar ben het mij in de loop der jaren gewoon gaan afvragenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vind je het dan wel beter om jaren met zo een meisje te gaan, wetende dat de kans bestaat dat je onvruchtbaar bent en dan na jaren beloven ineens een nee te moeten verkopen? Is dat niet nog erger? Je neemt ook vruchtbare jaren van zo een vrouw af.
En voor de gek houden is al helemaal fout ja!
En ja er zijn nog andere methodes natuurlijk.
dit is een goed punt en heb ik overnagedacht...quote:Op donderdag 4 april 2024 11:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja kijk, daar doe je mee wat je wil he?
In je huidige situatie zou ik er wel vanuit gaan dat je vruchtbaar bent en je vriendin is het zeker dus ik zou wel iets voorzichtiger met jullie seksleven beginnen om te gaan.
Kan het zijn dat je mss onbewust/stiekem wil dat ze zwanger raakt zodat ze bij je blijft?
TS is geen Keep_Walkingquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
@:keep_walking is this you?
Typisch fok dat na 10 jaar het zelfmedelijden van de users nog niet is veranderd
Wat wil je hore!?
Kunnen we dat als comment geven zodat je weer lekker kan slapen 😘
TS inderdaad niet nee. Iemand anders in dit topic welquote:
Ohh???quote:Op zondag 7 april 2024 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TS inderdaad niet nee. Iemand anders in dit topic wel
Zo te lezen heeft ze aan jou een prima sekspartner en klusjes sloof man.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:04 schreef g60forced het volgende:
UPDATE:
Ze had mijn hulp nodig voor t helpen en kijken naar een woning. Dat kon in de middag dan hadden we maar 2-3uurtjes, dus ik stelde voor het dan maar na haar diner-afspraak te doen vanaf 19uur. Dacht bij mijzelf dan pakken we daarna wel filmpje en kan ze weer blijven slapen.
Zojuist meld ze voordat ze richting diner gaat, wat ga je na t huiskijken doen? Ik zeg heb geen plannen. Zegt ze ik heb nog andere dingen te doen. Wist dus al dat ze wilde dat ik haar dan meteen thuis zou brengen. Zonder dat overigens letterlijk te zeggen, echter voegde ze er nog wat aan toe. Zegt ik wil niet altijd met mensen zijn, heb personal space nodig. Volkomen te begrijpen, ik interpeteer het even als ze ziet mij al vaak zat (en dat klopt)
Toch blijft ze om van alles en nog wat vragen, help haar namelijk Online ook erg veel. Met emails en vertalingen, ken dus exact haar complete situatie. Precies zoals haar advocaat / Kinderbescherming / Wijkagent en Veilig Thuis dat ook weten. Heb alle die emails gelezen, dat mocht van haar. (was natuurlijk ook wel handig, omdat ik dan beter kan helpen... was overigens niet makkelijk om te lezen wat haar EX d'r allemaal geflikt had) Ze vertrouwd mij 100% ik weet haar wachtwoorden en pincode van de telefoon, die ik ook vaak zat in handen krijg. Dat komt soms beter uit als ik snel voor haar een berichtje beantwoord.
Anyways ik ga d'r vanavond dus netjes thuisbrengen zonder nog wat ervan te verwachten, aangezien mijn geduld toch wel beloond wordt volgende week. Plus ik zie haar morgenochtend weer voor de hulp bij de Voedselbank.
Mijn excuses aan de mensen, die dit allemaal maar onnodig vinden...
ik stel voor aan deze, om dit topic dan niet meer te volgen!
EDIT: mijn dank aan degene die wel netjes deelnemen hier![]()
Nouja is het echt raar om als man geen onderzoek te willen naar je vruchtbaarheid...quote:Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft ze aan jou een prima sekspartner en klusjes sloof man.
Als dat voldoende voor je is zie ik het probleem niet echt.
Als ik het zou zijn zou ik me gebruikt voelen.
Terwijl jij ook raar bezig bent. Met je onveilige ‘veilige seks’ methode en vermijden van onderzoek naar je vruchtbaarheid.
Ja, ik vind het raar dat je kn jouw situatie als man geen vruchtbaarheidsonderzoek doet. In jouw geval omdat jullie aan onveilige seks doen en jullie volgens mij geen kinderwens samen hebben. Met een zwangerschap kun je het je niet veroorloven om de ‘dat zien we dan wel weer’ houding te hebben. En abortus is géén voorbehoedsmiddel. Daar lijk jij erg makkelijk over te denken. Maar ja, niet jouw probleem, jij hoeft dat dan niet te ondergaan…. Natuurlijk is je sekspartner er zelf bij, die gaat ook erg slordig met haar welzijn om.quote:Op zondag 7 april 2024 23:37 schreef g60forced het volgende:
[..]
Nouja is het echt raar om als man geen onderzoek te willen naar je vruchtbaarheid...
kan mij voorstellen (aangezien je de 2e bent) dat vrouwen hier een andere kijk op hebben
dat is natuurlijk vrij normaal, dan zou ik haast zeggen hoe denken andere mannen hierover?
bedoel ik heb toch vrij duidelijk uitgelegd wat de voor en nadelen zijn
zelfde als met bijv. kanker snap ik dat als je er optijd bij bent je +kansen groter zijn
maar mijn moeder heeft na haar borstamputie na 5jaar nooit geen control meer gedaan
omdat ze bang was voor de resultaten (uiteindelijk onverwachts overleden, geen oorzaak)
Ja ik voel me deels gebruikt, maar zoals gezegd krijg ik er ook genoeg voor terug...
niet alleen de seks maar de omgang met haar en via haar leer ik ook andere kennen
kom ik ineens flink vaak op feestjes ben ik veel vaker van huis weg uit mijn saaie leven
vervolgens mag ik alles doen bij haar wat ik wil en zitten daar nagenoeg geen consequenties aan
daar zit veel expiriment werk bij die ik bij mijn 10jarige relatie alleen van kon dromen!
ze heeft t 2-3x eerder gehad over een goede vriendin van haar en die vriend daarvan
beide hebben ze 2kinderen uit eerder huwelijk en wonen na 7jaar nu nogsteeds gescheiden
dat vooruitzicht bevalt haar wel krijg ik het idee...
dus zou kunnen dat ik mijn droom om samen met iemand te women moet opgeven
als wij serieus een relatie zouden kunnen/mogen hebben maar elk een eigen woning behoudt
terwijl ik dit typ heb ik het mij nooit voorgesteld, maar als dit een voorwaarde zou zijn voor haar
ging ik daar absoluut mee akkoord, afhankelijk van wat er gebeuren gaat
wanneer ik de 2 andere kinderen zou ontmoeten!
ze heeft mij trouwens tesamen met haar beste vriendin (dezelfde waar we vaak komen en sliepen)
uitgenodig om mee te gaan naar Thailand... het kan natuurlijk eens test van haar wezen
om te zien of ik mij in kan houden, want ben natuurlijk gek op Aziatische vrouwen
en dat is dan net als een kind in een snoepwinkel hahah
EXTRA:
afgelopen vrijdag avond haar om 00:10 opgehaald van CS
(ze kwam bij vriendin vandaag, geholpen met eten koken etc.)
daarna naar mijn huis, vrijwel direct gingen we naar boven
ik had t bed snel opgemaakt... zij haar toiletdingetjes doen!
toen kwam ze melden dat ze zojuist ongesteld was geworden
moe was ze daarvoor al, dus bood aan haar beter direct naar huis te brengen
komende week komt toch wel weer een herkansing...
deze soort van zekerheid bevalt em zo enorm goed, no string attached
dat ik het ook totaal niet erg vind of telleurgesteld ben
als het dan een keertje niet kan/mag
want ik heb infeite gewoon weinig te klagen!
zoals al eerder gezegd tuurlijk wil ik meer, maar dat kan nu ook gewoonweg niet
Ho ho niet mijn probleem, nou NEE het is meer omdat zij het accepteerd...quote:Op maandag 8 april 2024 07:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, ik vind het raar dat je kn jouw situatie als man geen vruchtbaarheidsonderzoek doet. In jouw geval omdat jullie aan onveilige seks doen en jullie volgens mij geen kinderwens samen hebben. Met een zwangerschap kun je het je niet veroorloven om de ‘dat zien we dan wel weer’ houding te hebben. En abortus is géén voorbehoedsmiddel. Daar lijk jij erg makkelijk over te denken. Maar ja, niet jouw probleem, jij hoeft dat dan niet te ondergaan…. Natuurlijk is je sekspartner er zelf bij, die gaat ook erg slordig met haar welzijn om.
Als je er, naast het gebruikt voelen, genoeg voor terugkrijgt, wat is dan je probleem?
Op dit moment is dit topic meer een soort van dagboek voor je. In het begin leek je om advies te vragen, nu zijn het vooral ellenlange verhalen over jullie (seks)leven. Die hoef ik niet per se te lezen, als je geen behoefte (meer) hebt aan meedenken en advies. Maar zeg dat dan even, ook voor andere lezers.
Dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of hij je topic al dan niet links laat liggen en je lekker laat doorschrijven, evt alleen voor jezelf.
ja ik begrijp je punt wel...quote:Op maandag 8 april 2024 09:06 schreef prunus het volgende:
Ik vind dat je zo obsessief bezig bent met seks. Waarom?
En ik kan me daardoor haast niet voorstellen dat we hier met een veertiger te maken hebben.quote:Op maandag 8 april 2024 09:06 schreef prunus het volgende:
Ik vind dat je zo obsessief bezig bent met seks. Waarom?
nouja inmiddels beide handige voor mij is dat alles op 1plek staat... excuses!quote:Op maandag 8 april 2024 12:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Post je hier voor advies of om je verhaal te vertellen?
toch is het echt zo!quote:Op maandag 8 april 2024 13:15 schreef Samhain het volgende:
[..]
En ik kan me daardoor haast niet voorstellen dat we hier met een veertiger te maken hebben.
Oh, niet dat ik vind dat je het veel doet voor een veertiger ofzo, maar meer om de manier waarop je erover praat.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:10 schreef g60forced het volgende:
[..]
toch is het echt zo!
stiekem hoop ik dat nog wel even vol te kunnen houden 50-60
kijk als ik samen met haar kan blijven en t wordt officieel
wil ik het best een beetje afbouwen, voornamelijk omdat ik vermoed
dat we dan vaker de (haar) kinderen in de buurt hebben
denk dat het bare-minimum 1x weekelijk prima te hanteren valt
geef toe dat ik erover lul alsof ik pas 20 benquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef Samhain het volgende:
[..]
Oh, niet dat ik vind dat je het veel doet voor een veertiger ofzo, maar meer om de manier waarop je erover praat.
Ik ben bereidt te wachten tot alles voorbij is en op de huidige manier verder te gaan, het enige risico is de verloren tijd waarin ik dus niemand anders kan ontmoeten omdat ik niet actief aan het zoeken ben (behalve het flirten met 1 aziatisch dame in een Oosterse Toko, waar wellicht wat uit kan ontstaan) weet nu al dat het zal gaan voelen als een breakup, maar infeite nu het al 1jaar zo gaat verwacht ik niet dat het EXTRA pijnlijk zal zijn na bijv. 2jaarquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:19 schreef Halcon het volgende:
Ik zou haar sowieso eerst maar eens de shit met haar ex op laten lossen.
Verder geldt ook hier wel de ongeschreven wet dat hoe langer de OP is, hoe groter de kans is dat het niet goed komt.
555 hallo mede-kaaskopquote:Op woensdag 10 april 2024 14:07 schreef babipangang het volgende:
Niet alles gelezen, maar het verhaal wat betreft aziatische vrouwen herkenbaar hier. Zelf ervaring met Vietnamese vrouw en Thaise vrouwen.
Kan uit mijn ervaring alleen maar zeggen, kies voor jezelf en laat je niet leven. Aziatische vrouwen zijn heel goed in manipuleren, je bespelen, je gebruiken en drama maken. Tegenover elke goede aziatische vrouw staan 50 slechte. Je moet echt een goede treffen, is mij nog niet gelukt.
Een relatie moet soepel gaan, tuurlijk kan het soms stroef lopen, maar het moet geen chronische drama worden.
Ondanks mijn gebruikersnaam, ben ik overigens gewoon een blanke kaaskop.
Ik beaam dit. Ze hebben vaak geen of minder onderwijs genoten, dus het ontbeert ze aan algemene vaardigheden die wij onze jongeren aanleren, met name op het gebied van zelfreflectie. Ook worden pubers daar veelal aan hun lot overgelaten en krijgen ze niet de (intensieve) begeleiding die wij hier genieten, dus dat sijpelt door in de rest van hun volwassen leven. Maak het zo nu en dan mee met mijn vrouw.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:07 schreef babipangang het volgende:
Niet alles gelezen, maar het verhaal wat betreft aziatische vrouwen herkenbaar hier. Zelf ervaring met Vietnamese vrouw en Thaise vrouwen.
Kan uit mijn ervaring alleen maar zeggen, kies voor jezelf en laat je niet leven. Aziatische vrouwen zijn heel goed in manipuleren, je bespelen, je gebruiken en drama maken. Tegenover elke goede aziatische vrouw staan 50 slechte. Je moet echt een goede treffen, is mij nog niet gelukt.
Een relatie moet soepel gaan, tuurlijk kan het soms stroef lopen, maar het moet geen chronische drama worden.
Dit dus ook, deze details zijn niet nodig en hoef ik ook niet te lezen. Deze verhalen kun je beter op een ero-verhalensite delen. Ik begin bijna te denken dat TS wel enige hulp nodig met zijn psyche..quote:Op donderdag 11 april 2024 16:21 schreef Lienekien het volgende:
Echt, wat móeten wij nou met dit soort uitgebreide verslagen, inclusief al die details van je seksleven?
Het zal vast leuk zijn dit allemaal op te schrijven en te herbeleven maar hier zit echt niemand op te wachten..quote:
Kom op hè!quote:Op donderdag 11 april 2024 17:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het zal vast leuk zijn dit allemaal op te schrijven en te herbeleven maar hier zit echt niemand op te wachten..
In het SEX forum heb je verschillende topics over seks verhalen, daar kan je helemaal los gaan.
Dit is R&P.. buiten dat je af en toe nog aangeeft bang te zijn dat het alsnog misgaat met je relatie, is het dus inderdaad een groot dagboek geworden.
En daar is dit niet de plaats voor.
waarom volg je het dan?quote:Op donderdag 11 april 2024 16:21 schreef Lienekien het volgende:
Echt, wat móeten wij nou met dit soort uitgebreide verslagen, inclusief al die details van je seksleven?
ja dat merk ik hier en daar ook wel.... vooral met de filipijnse en deze thaise...quote:Op donderdag 11 april 2024 16:22 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ik beaam dit. Ze hebben vaak geen of minder onderwijs genoten, dus het ontbeert ze aan algemene vaardigheden die wij onze jongeren aanleren, met name op het gebied van zelfreflectie. Ook worden pubers daar veelal aan hun lot overgelaten en krijgen ze niet de (intensieve) begeleiding die wij hier genieten, dus dat sijpelt door in de rest van hun volwassen leven. Maak het zo nu en dan mee met mijn vrouw.
Keep in mind, puur mijn observatie, en het zal ook deels karakter zijn, maar ik hoor dit zó vaak.
maar ik dwing je niks te lezen en had dit keer tijdig een waarschuwingquote:Op donderdag 11 april 2024 17:04 schreef babipangang het volgende:
[..]
Dit dus ook, deze details zijn niet nodig en hoef ik ook niet te lezen. Deze verhalen kun je beter op een ero-verhalensite delen. Ik begin bijna te denken dat TS wel enige hulp nodig met zijn psyche..
dat weet je toch helemaal niet alleen de klagers zul je horen, niet degene die t geweldig vindenquote:Op donderdag 11 april 2024 17:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het zal vast leuk zijn dit allemaal op te schrijven en te herbeleven maar hier zit echt niemand op te wachten..
In het SEX forum heb je verschillende topics over seks verhalen, daar kan je helemaal los gaan.
Dit is R&P.. buiten dat je af en toe nog aangeeft bang te zijn dat het alsnog misgaat met je relatie, is het dus inderdaad een groot dagboek geworden.
En daar is dit niet de plaats voor.
precies eerst allemaal taalnazi's en nu weer politie-agentjes...quote:Op donderdag 11 april 2024 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom op hè!
Laat die man toch, tis toch een geneuzel zo’n forum.
Oh nee. Ik heb het gelezen en het is echt een kontverhaal. Wissen die bende
Die details voegen niks toe voor anderen, anders dan dat niet iedereen erop zit te wachten. "De seks/ intimiteit is geweldig/goed" is voldoende om je verhaal te verduidelijken. Sowieso zou ik details zelf prive houden, heeft niemand iets mee te maken.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:35 schreef g60forced het volgende:
[..]
dat weet je toch helemaal niet alleen de klagers zul je horen, niet degene die t geweldig vinden
dan zal ik het concreter vragen... MAG HET WEL?
ik hou t liever nu op 1 plek ... het gaat dus over mijn relaties en dat hoort er toch gewoon bij?
Tja ieder voor zich mijn motto is beter te veel dan te weinig infoquote:Op donderdag 11 april 2024 18:22 schreef babipangang het volgende:
[..]
Die details voegen niks toe voor anderen, anders dan dat niet iedereen erop zit te wachten. "De seks/ intimiteit is geweldig/goed" is voldoende om je verhaal te verduidelijken. Sowieso zou ik details zelf prive houden, heeft niemand iets mee te maken.
En dat is niet het motto van R&P. Zoals een mod je ook al zei.quote:Op donderdag 11 april 2024 19:00 schreef g60forced het volgende:
[..]
Tja ieder voor zich mijn motto is beter te veel dan te weinig info
Bah, wat kinderachtig.quote:Op donderdag 11 april 2024 17:28 schreef g60forced het volgende:
[..]
waarom volg je het dan?
ik heb er notabene een waarschuwing ingezet
of wil je ook nog even klagen over mijn schrijfstijl?
ben je misschien een beetje jaloers op haar,
wat ik allemaal voor haar doe?![]()
zou kunnen maar wat ik vertel is geen fictie,quote:Op donderdag 11 april 2024 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dat is niet het motto van R&P. Zoals een mod je ook al zei.
Seksualiteit Voor je seksroman.
In iedere grap zit een kern van waarheid.quote:Op donderdag 11 april 2024 20:05 schreef g60forced het volgende:
[..]
dat laatste is een grap he... hence the smiley
als ik een grap maak over de lul van Koning Willem Alexander,quote:Op vrijdag 12 april 2024 00:02 schreef Samhain het volgende:
[..]
In iedere grap zit een kern van waarheid.
Zo kan je letterlijk alles wel met het brein linken he?quote:Op donderdag 11 april 2024 23:09 schreef g60forced het volgende:
Oh ik vergeet nog iets bijzonder te noemen, het was de eerste keer dat ze tijdens de sex mijn schouder kuste en voorzichtig beet. (had een andere keer al wel eens voorzichtig in mijn bicep gebeten) Het was in de moment toen ze op me zat en bijna klaarkwam, wellicht dat ze met alle remmen los dan niet meer rationeel kan nadenken en daardoor haar eigen gestelde grenzen overschrijdt?![]()
Bedoel het onderwerp is dan welliswaar seksueel, maar het brein staat tenslotte met alles in verbinding!
Laat hem een topic in kpd openen. Daar zijn genoeg fans van dit soort teksten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 08:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zo kan je letterlijk alles wel met het brein linken he?
Ik heb het je vriendelijk gevraagd, maar nu is het klaar.
De dingen in het SEX subforum zijn niet allemaal verzonnen, zet je verhalen en details daar neer, waar ze horen. Je gaat er sowieso een publiek hebben wat er meer voor open staat.
Hier hou je het bij je relationele zorgen.
wat is KPD?quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:25 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Laat hem een topic in kpd openen. Daar zijn genoeg fans van dit soort teksten.
Een besloten porno forum. Daar moet je toegang voor aanvragen.quote:
ah thnx geen behoeftequote:Op vrijdag 12 april 2024 15:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een besloten porno forum. Daar moet je toegang voor aanvragen.
nouja meer hier en daar wat ideetjes meepikken...quote:Op vrijdag 12 april 2024 15:40 schreef VEM2012 het volgende:
OP is mij te lang. Maar als je op Fok! moet vragen of je verder moet met je relatie, dan is het antwoord in 999 vd 1.000 gevallen al nee. Gelet op de lengte van de OP maak ik er 999.999 vd 1.000.000 van.
Iedereen is anders, elke vrouw is anders en we horen maar 1 kant van het verhaal. Dan is je partner ook nog afkomstig uit een heel andere cultuur dus zij gaat anders om met dingen tov de doorsnee vrouw hier. En zo te lezen zit er ook wat trauma achter. Complex dus.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:08 schreef g60forced het volgende:
[..]
nouja meer hier en daar wat ideetjes meepikken...
maar echt helemaal niemand komt ook met iets waar ik wat mee kan
bedoel als voorbeeld dat ze zouden zeggen 'hey je moet hard to get spelen'
niet te snel op haar berichten reageren etc.
(nu weet ik al dat het echt wel werk in sommige gevallen)
dit was natuurlijk maar een random iets...
echter op basis van mijn info
moet er toch wel iemand zijn die wat bij te dragen heeft?
Ik geloof allemaal niet in dat soort moeilijkdoenerij. Het is vrij simpel: als je beiden tot elkaar aangetrokken bent, dan loopt het allemaal wel vanzelf. En als je dan ook echt bij elkaar past, dan rol je vanzelf van daten naar relatie.quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:08 schreef g60forced het volgende:
[..]
nouja meer hier en daar wat ideetjes meepikken...
maar echt helemaal niemand komt ook met iets waar ik wat mee kan
bedoel als voorbeeld dat ze zouden zeggen 'hey je moet hard to get spelen'
niet te snel op haar berichten reageren etc.
(nu weet ik al dat het echt wel werk in sommige gevallen)
dit was natuurlijk maar een random iets...
echter op basis van mijn info
moet er toch wel iemand zijn die wat bij te dragen heeft?
kijk dit is een mooie reactie, waarvoor dank!quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iedereen is anders, elke vrouw is anders en we horen maar 1 kant van het verhaal. Dan is je partner ook nog afkomstig uit een heel andere cultuur dus zij gaat anders om met dingen tov de doorsnee vrouw hier. En zo te lezen zit er ook wat trauma achter. Complex dus.
Maar als iemand hard to get speelt bij mij of bewust laat op berichten reageert dan is het voor mij klaar.
Zo zie je maar dat zo een adviezen wel eens flink averechts kunnen werken?
Mijn mening over jullie relatie?
Het is een labiele, onzekere relatie maar jullie lijken er alletwee genoeg uit te halen wat jullie bij elkaar houdt.
Dus ja, de toekomst zal het uitwijzen?
begrijp wat je zegt (geen zorgen)quote:Op vrijdag 12 april 2024 16:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik geloof allemaal niet in dat soort moeilijkdoenerij. Het is vrij simpel: als je beiden tot elkaar aangetrokken bent, dan loopt het allemaal wel vanzelf. En als je dan ook echt bij elkaar past, dan rol je vanzelf van daten naar relatie.
Als ik een vrouw leuk vind, dan zal ze dat merken. En vrouwen die dan wegrennen omdat je interesse in ze hebt, daar heb ik geen trek in. Aantrek/afstoot gedoe heb ik wel eens meegemaakt en ik word daar zelf helemaal mesjogge van. Ik voel mijzelf niet geroepen om een soort van psychiatrische verpleger te spelen.
Works for me.
En gelukkig zijn er meer dan genoeg vrouwen die wel mentaal stabiel zijn.
een aantal ja en dat is best begrijpelijk...quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:10 schreef blessed19 het volgende:
[..]
De mensen in r&p hebben geen behoefte aan jouw gedetailleerde posts.
Je wil het ook echt niet snappen hè 🤣quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:49 schreef g60forced het volgende:
[..]
een aantal ja en dat is best begrijpelijk...
maar die kunnen nu toch gewoon dit topic negeren...
ik ga tenminste niet zoals 'vele anderen' keer op keer dezelfde topics aanmaken
Nee, die hoeven dit topic niet te negeren. Velen willen wel graag een luisterend oor en advies bieden.quote:Op vrijdag 12 april 2024 17:49 schreef g60forced het volgende:
[..]
een aantal ja en dat is best begrijpelijk...
maar die kunnen nu toch gewoon dit topic negeren...
ik ga tenminste niet zoals 'vele anderen' keer op keer dezelfde topics aanmaken
maar als ik die voortaan succesvol in SPOILER kan verbergen, dan zie ik het probleem niet zo...quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, die hoeven dit topic niet te negeren. Velen willen wel graag een luisterend oor en advies bieden.
Maar jij gaat hier in R&P geen uitgebreide seks verhalen meer schrijven.
zie mijn andere reactie, wat als ik dat deel voortaan succesvol in spoilers plaatsquote:Op vrijdag 12 april 2024 17:55 schreef babipangang het volgende:
[..]
Je wil het ook echt niet snappen hè 🤣
NEE.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:43 schreef g60forced het volgende:
[..]
maar als ik die voortaan succesvol in SPOILER kan verbergen, dan zie ik het probleem niet zo...
Dit is wel typerend over hoe ik je met advies over je relatie om zie gaan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:44 schreef g60forced het volgende:
[..]
zie mijn andere reactie, wat als ik dat deel voortaan succesvol in spoilers plaats
dan hoeven de klagers toch niet te klikken??? je wilt ook echt niet snappen wat ik zeg
Nou sommige mensen hier hebben anders wel heel erg de drang om hun 'advies' op te dringen en anders worden ze chagrijnig en gaan ze in de aanvalquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
Met adviseren is het net als met strandjutten: wat je vindt mag je houden. Of laten liggen. Niemand die je dwingt het aan te nemen.
bedoelde dus dat ik het kan splitsen...quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
NEE.
Hoe vaak moet ik dit nu nog herhalen?
Zet die verhalen in SEX, start daar je eigen topic.
Hou het relationele hier.
Ik BEN de mod hier.. @CoolGuy mag vanzelfsprekend mee beslissen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:51 schreef g60forced het volgende:
[..]
bedoelde dus dat ik het kan splitsen...
dus bij 1 update (1comment) deel A iets waar iemand die t sex gedeelte niet wilt
het daadwerkel niet sex-gelateerde wel netjes kan lezen
deel B zit dan onder spoiler)
zou je dit even voor kunnen leggen bij de rest van de MODS thnx
kan me niet al het advies meer herinneren maar kan me niet voorstellen dat ik overal JA MAAR op reageerde? zal strak weer even teruglezen! ik reageerde voornamelijk op mensen die dus niks zinnigs over de inhoud konden melden en enkel klagen... wat ik wel kan herinneren dat er diverse hun bericht begonnen met IK HEB NIET ALLES GELEZEN, MAAR.... ja sorry natuurlijk kan ik dat niet serieus nemen als je een oordeel gaat vellen zonder inhoudelijk de situatie te kennen toch? als iemand goed advies zou geven op basis van alle info, kan ik alleen maar zeggen bedankt voor de input en het in overweging te nemen zonder inderdaad verplichtingenquote:Op vrijdag 12 april 2024 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit is wel typerend over hoe ik je met advies over je relatie om zie gaan.
Jij post over je relatie. Je krijgt advies, vanuit het perspectief van de reageerder. En reageert zowat voortdurend met ‘ja maar’. En klaagt vervolgens dat niemand goed advies geeft.
Met adviseren is het net als met strandjutten: wat je vindt mag je houden. Of laten liggen. Niemand die je dwingt het aan te nemen. Maar je kunt ook geen bestelling plaatsen bij de zee om precies aan te leveren wat jij wil hebben.
Ik sta achter jouw beslissing. Simpel.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik BEN de mod hier.. @:CoolGuy mag vanzelfsprekend mee beslissen.
Anyway, dit is nu voor mij de laatste keer of ik gooi het topic op slot... NEE
Seks in SEX, relatie en psychiatrie hier.
Lijkt wel of ik met een tiener bezig ben man...
Ik heb een beetje problemen met gezag wanneer dat niet wettelijk is vastgelegd excusesquote:Op vrijdag 12 april 2024 20:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik BEN de mod hier.. @:CoolGuy mag vanzelfsprekend mee beslissen.
Anyway, dit is nu voor mij de laatste keer of ik gooi het topic op slot... NEE
Seks in SEX, relatie en psychiatrie hier.
Lijkt wel of ik met een tiener bezig ben man...
ok duidelijk zou ook jij op bovenstaande vraag kunnen antwoorden thnxquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik sta achter jouw beslissing. Simpel.
Het uiterste maximum wat je hier over seks mag schrijven: we hebben daarna seks gehad. Geen enkel detail.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:10 schreef g60forced het volgende:
[..]
Ik heb een beetje problemen met gezag wanneer dat niet wettelijk is vastgelegd excuses
maar als alle mods het met jou eens zijn, dan heb ik daar vrede mee!
(liefst ook van Danny, maar als hij jouw groenlicht heeft gegeven beslissen te maken PRIMA!)
voor nu zal ik het seks gedeelte zwaat tot het uiterste minimum proberen te beperken
of ik dan uberhaupt nog noodzaak zie om te posten dat zien we dan wel weer...
maar concrete vraag nog, mag ik behalve het seks gedeelte toch updates schrijven
(noem het maar even in een dagboek vorm, al zal ik proberen het in te korten)
[..]
ok duidelijk zou ook jij op bovenstaande vraag kunnen antwoorden thnx
Jij wordt graag hard in je oor geneuktquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef Masberum het volgende:
Maar seks gaat toch ook via je hersenen en daarmee is het psychologie..
Lol… aap komt uit de mouw. Je wil het niet (meer?) hebben over je relatie en je zoektocht en twijfels daarin. Maar je wilde een platform om je seksverhalen op te plempen -> SEX of KPDquote:Op vrijdag 12 april 2024 21:10 schreef g60forced het volgende:
[..]
Ik heb een beetje problemen met gezag wanneer dat niet wettelijk is vastgelegd excuses
maar als alle mods het met jou eens zijn, dan heb ik daar vrede mee!
(liefst ook van Danny, maar als hij jouw groenlicht heeft gegeven beslissen te maken PRIMA!)
voor nu zal ik het seks gedeelte zwaat tot het uiterste minimum proberen te beperken
of ik dan uberhaupt nog noodzaak zie om te posten dat zien we dan wel weer...
maar concrete vraag nog, mag ik behalve het seks gedeelte toch updates schrijven
(noem het maar even in een dagboek vorm, al zal ik proberen het in te korten)
[..]
ok duidelijk zou ook jij op bovenstaande vraag kunnen antwoorden thnx
sorry dat ik t vraag wat is VER?quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het uiterste maximum wat je hier over seks mag schrijven: we hebben daarna seks gehad. Geen enkel detail.
Je dagboek is ook twijfelachtig want dan kan iedereen hier wel dagelijks komen melden waar ze naartoe zijn geweest, wat ze gegeten hebben enz.
We hebben niet voor niets subfora, net om alles overzichtelijk te maken. Zo werkt het gewoon hier.
Als het niet over je twijfels gaat, je zorgen, enz...gaat, dan mag je dagboek over ditjes en datjes naar VER: daar is dat subforum voor uitgevonden.
vooral de complexheid die ik aankaart, maargoed het mag niet van de baas...quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef Masberum het volgende:
Maar seks gaat toch ook via je hersenen en daarmee is het psychologie..
Nee het is bij mij alles of niets... dat heb je toch wel gemerkt?quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol… aap komt uit de mouw. Je wil het niet (meer?) hebben over je relatie en je zoektocht en twijfels daarin. Maar je wilde een platform om je seksverhalen op te plempen -> SEX of KPD
Ga je vast zeggen dat je het niet zo bedoelt maar zo staat het er wel. Heb je zelf geschreven.
ok bedankt...quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De Vergaarbak
In de index kun je alle subfora en bijbehorende afkortingen vinden.
De bouwt dan gewoon een teleporter, want GOT is fictie maat!quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef Cockwhale het volgende:
Als deze wall of text in Game of Thrones had gestaan, had de Night King nooit een voet in Westeros gezet.
Zeg dat ook eens tegen die scharrel van je dan.quote:Op vrijdag 12 april 2024 22:54 schreef g60forced het volgende:
[..]
Nee het is bij mij alles of niets...
Nee (nog niet) want zolang ik niet erover klaag levert het iig goede seks op...quote:Op vrijdag 12 april 2024 23:37 schreef MegaKonijn het volgende:
[..]
Zeg dat ook eens tegen die scharrel van je dan.
Kortom, je komt hier niet voor relatieadvies want je neemt niets aan en hebt al lang bepaald dat je de situatie voorlopig zo laat omwille van de sex.quote:Op zondag 14 april 2024 01:26 schreef g60forced het volgende:
[..]
Nee (nog niet) want zolang ik niet erover klaag levert het iig goede seks op...
zojuist heb ik haar weer een fantastisch beurt gegeven en netjes thuisgebracht
zodat ze lekker kan uitrusten als ze morgen haar dochtertje krijgt
de hele dag waren we samen met haar vriendin en man was echt superchill
Wat is dan nog het doel van dit topic? Echt 100% lief dagboek, ja. Was je bij het openen van dit topic überhaupt van plan om adviezen tot je te nemen en er iets mee te doen?quote:Op zondag 14 april 2024 01:26 schreef g60forced het volgende:
[..]
Nee (nog niet) want zolang ik niet erover klaag levert het iig goede seks op...
zojuist heb ik haar weer een fantastisch beurt gegeven en netjes thuisgebracht
zodat ze lekker kan uitrusten als ze morgen haar dochtertje krijgt
de hele dag waren we samen met haar vriendin en man was echt superchill
hier ben t ik het ook echt wel mee eens want dat wilt ze ook voor mij...quote:Op zondag 14 april 2024 10:03 schreef MegaKonijn het volgende:
[..]
Wat is dan nog het doel van dit topic? Echt 100% lief dagboek, ja. Was je bij het openen van dit topic überhaupt van plan om adviezen tot je te nemen en er iets mee te doen?
Je kan niet aangeven dat je het een relatie wil noemen, want je bent bang dat je haar kwijtraakt. Daarna heb je het erover om haar te testen. Dit zijn puberale spelletjes. Is toch niet nog jaren vol te houden?
En wat denk je dat er gebeurt als ze iemand tegenkomt voor wie ze wel vol gaat? Sta je daarWant 9 van de 10 keer is geen relatie willen, geen relatie willen tot de juiste persoon voorbij komt. En dat ben jij schijnbaar niet voor haar. Kun je nog zo veel wippen.
ja en nee... momenteel welquote:Op zondag 14 april 2024 09:55 schreef FYazz het volgende:
[..]
Kortom, je komt hier niet voor relatieadvies want je neemt niets aan en hebt al lang bepaald dat je de situatie voorlopig zo laat omwille van de sex.
Dus blijft over, niets meer dan ordinaire sexpraatjes.
Zie post 20, 51, 53 en voor de rest van het topic mag je je eigen huiswerk doen. Let wel: het gaat om de gegeven adviezen. En NIET of het adviezen zijn waar jij iets mee kan.quote:Op zondag 14 april 2024 10:17 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja en nee... momenteel wel
tot er zichtbaren of noemenswaardige veranderen optreden, dat is logisch toch
ook hier ... welke adviseren dan? ik ben oprecht benieuwt
ik waardeer serieus die genomen moeite dus ik zal ze even goed bekijkenquote:Op zondag 14 april 2024 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zie post 20, 51, 53 en voor de rest van het topic mag je je eigen huiswerk doen. Let wel: het gaat om de gegeven adviezen. En NIET of het adviezen zijn waar jij iets mee kan.
Dat in die eerste 50 posts verder weinig adviezen kwamen kwam door je schrijfstijl… niet doorheen te komen. Dus als ‘compacter schrijven’ ook als advies telt had je er sowieso al een stuk of 10 bij in die eerste 50 posts.
Ik zal met nieuwe info en tijd die er sindsdien is verstreken opnieuw even naar kijken(luisteren)quote:
Ik vind dat zeer zeker geen slecht advies, bedoel in principe ben ik ook een goede vriend van haar zo ziet zij het uiteraard ook. Daarom hebben we het altijd leuk wanneer we samen zijn (ook als er andere bij zijn en het die dag niks met seks te maken heeft, ivm vriendinnen of dochter) Momenteel is dit ook hoe ik kies om verder te gaan met mijn leven, zonder dat ik 100% weet wat er komen gaat al neig ik meer naar de negatieve kant van het spectrum.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik moet inderdaad moed vinden om dit te doen, vooral omdat ik bang ben voor het antwoord in de huidige situatie zal het statistisch gezien NEE wezen (althans dat vermoed ik). Veel liever stel ik haar die vraag als ze in wat rustiger vaarwater komt. (mits ze me ruimschoots voor die tijd al wegduwd of ik iemand anders ontmoet ofzoiets)quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:24 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dan is het simpel:
Je gaat met haar in gesprek over al je genoemde redenen en maakt dan een keus aan de hand van de antwoorden die zij geeft. Niet wat jij denkt.
Klaar. Het gaat niet vanzelf. Niet wachten tot april of whatever reden. Jij moet verder, zij moet verder, klaar.
Dit is zo ontzettend waar, als ik terug denk aan alle relaties kneep ik veel meer dan nuquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:13 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Heel goed advies, denk ik ook.
En verder ... Tja, ik heb best wel wat ervaring met Aziatische mensen, Aziatische vrouwen, situaties en levens. En ook wat relaties met Aziatische vrouwen betreft.
Wat ik meen te zien en denk dat goed is om te benoemen is de situatie en vooral het leven dat Aziatische vrouwen vaak hebben. Velen komen uit de armoede. Het is daar vaak puur overleven en niet eens aan leven toekomen. Ook met kinderen! Op straat of een kamertje van 5 vierkante meter met een heel gezin, Of een moeder alleen met enkele kinderen. Want mannen (heb het zo vaak gezien en gehoord) zijn vaak verdwenen als hun "lief" 5 maanden zwanger is en je duidelijk kunt zien dat ze zwanger is. En ondersteunen, financieel? Forget it. Zelfs mensen met een baan of gezinnen waar twee werken kunnen niet rondkomen. Op een heel ander niveau als hier. Voedselbank? Haha, die zou geplunderd worden! Sociale Dienst, Wat? Zeker een derde van de mensen heeft, lijdt onder, honger. Ook de bewaker die 12 uren per dag zonder een dag vrij met zijn riod gun voor de deur staat (ergens, , tegen overvallers! Ze staan overal).
Een groot bord witte rijst, wat groente, heel weinig vlees of vis, dan heb je het al goed daar. Als je geluk hebt die dag nog een tweede, klein bordje rijst met wat waterige soep of wat saus.
Die vrouwen zijn dus zeer afhankelijk, hun hele leven al. En zien dat ook bij hun moeder, zussen, andere vrouwen. Vaak bedrogen, slechte relaties waarin ze veel geven en weinig terugkrijgen. Foute mannen,, vaak drinken of drugs of hoereren, Vaak huiselijk geweld.
Kortom, het hoogste goed voor zo een vrouw, geloof mij!, is iets van haar eigen, zekerheid. Dat gaat óók BOVEN een relatie uit. Want relaties kunnen kapot gaan, mannen kunnen je bedriegen, of ziek worden, sterven. geld verbrassen etc. Het hoogste goed is dat ze zelf, zonder hulp, kunnen leven en wonen en hun kinderen kunnen verzorgen. En die naar school kunnen sturen zodat hun kinderen het beter hebben straks EN haar kunnen steunen op haar oude dag. ook financieel uiteraard! En .. dat zij zelf haar ouders, broers en zussen en eventueel nog andere kinderen van haar, in de Filipijnen. En dat ze tevens de kinderen van haar broer en zussen en idem neven en nichten en die hun kinderen, kan steunen. Om te wonen. te eten, te studeren. DÁT is de eerste prioriteit in hun leven. een lieve goede man is dan meer een luxe. Fijn als je het hebt, maar niet de eerste prioriteit. Het zelf financieel zich kunnen redden, en hun familie zo goed als mogelijk, dat is de prioriteit. Over wegcijferen gesproken!
En als zij MOET kiezen tussen haar werk dus inkomen dus zelfstandigheid en familie helpen en anderzijds de liefde dan kiest ze niet voor de liefde. Familie is nr. 1! En dan begrijp je ook, dat bv. de Filipijnse mensen, zeker ook de vrouwen, zo graag werken. Als je per uur in West Europa, zelfs als kamermeisje, poetsen of keukenhulp, zoveel verdient als in twee dagen van 12 uren in de Filipijnen, en daarmee je hele familie redt van de armoede ... kun je er(werken, eigen geld, inkomen) niet genoeg van krijgen. Ik ken vrouwen van al een stuk in de 70 die minimaal 55 uren per week werken!
Dus, advies ... leef gewoon je leven. Doe waar je zin in hebt. Je mag een ander hebben, leef gewoon verder. Claim niet! Als je zand in je hand neemt, wanneer heb je het meeste zand? Als je je vingers open houdt, of als je knijpt? Als je knijpt hou je maar weinig zand over in je hand. Zo is het met relaties ook. Dus geniet van je "lat" relatie met haar of als je dat niet kan, zoek een andere. Het maakt niet uit. Echt, zo simpel is het. Succes ....
mijn gevoel zegt juist dat t makkelijker gaat, maar ik kies dus de verkeerde lolquote:Op zondag 14 april 2024 13:30 schreef Halcon het volgende:
Zelf ook wel buitenlandse dames als partner gehad hoor, maar de kans dat het dan mislukt is gewoon een stuk groter.
huh wat heeft dat hele avond op de bank zitten ermee te maken...quote:Op zondag 14 april 2024 15:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Heb nog niet veel topics gelezen met zoveel nietszeggend gezeik. Jeetje wat een gelul. Als je zo hele avonden op de bank zit met dit, snap ik wel dat ze geen relatie wil.
Dit dus. Ik ben niet verder gekomen dan de dood van TS zijn vader.quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:52 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
TLDR, ga naar de hoeren, neuk er lekker op los, ga slapen, klaar.
Zo'n boekwerk typen zonder alinea's is domweg onleesbaar.
Ja, ze zijn misschien makkelijker te krijgen (zeker als er welvaartsverschil is tussen Nederland en het land waar de dame vandaan komt), maar daarna is het moeilijker.quote:Op zondag 14 april 2024 20:31 schreef g60forced het volgende:
[..]
mijn gevoel zegt juist dat t makkelijker gaat, maar ik kies dus de verkeerde lol
aangezien het met Europese dames helemaal een drama was...
vooral om uberhaupt tot dat punt te kunnen komen, hun eisen zijn compleet onrealistich!
Ter info deze Thaise haar Ex had heel veel geld dus luxe is ze sowieso al gewent.quote:Op maandag 15 april 2024 13:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, ze zijn misschien makkelijker te krijgen (zeker als er welvaartsverschil is tussen Nederland en het land waar de dame vandaan komt), maar daarna is het moeilijker.
Het is niet voor niets dat de mannen die een Thaise scoren niet zo makkelijk een Zwitserse of Noorse scoren...
Ja, dat geld zal voor een buitenproportioneel deel de reden zijn dat ze is begonnen met die inmiddels ex. Dat jij niet arm bent, is ook wel handig als ze luxe gewend is. Aan luxe wennen is niet zo moeilijk, van luxe afkicken des te moeilijker.quote:Op maandag 15 april 2024 14:37 schreef g60forced het volgende:
[..]
Ter info deze Thaise haar Ex had heel veel geld dus luxe is ze sowieso al gewent.
Ze is grootendeels met mij vanwege mijn goede karakter, maar ben gelukkig ook niet arm!
Ben best knap maar voor EU zou ik dan sneller een 7/10 vrouw kunnen krijgen terwijl de Aziatisch vrouwen 9/10 (en dat heb ik al tenminste 2x bewezen) punt is dat ik dus 2 punten hoger daar dan in EU dat betekend als ik lelijk was zoals de meeste EU mannen genoegen nemen met een Thaise 6 zouden ze hier maar een 4 kunnen krijgen, ja dan snap ik ze ook wel dat ze er gouden bergen voor over hebben. Ikzelf heb nog nooit 1 vandaag gehaald, heb ze allemaal hier leren kennen. Wie weet zal ik ooit eens daarheen moeten, maar ben bang dat ik me dan als een kind in een snoepwinkel ga voelen en niet meer normaal kan denken / kiezen!
als ze wat vraagt heeft ze t binnen 1maand terugbetaaldquote:Op maandag 15 april 2024 16:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat geld zal voor een buitenproportioneel deel de reden zijn dat ze is begonnen met die inmiddels ex. Dat jij niet arm bent, is ook wel handig als ze luxe gewend is. Aan luxe wennen is niet zo moeilijk, van luxe afkicken des te moeilijker.
Ja, je hebt zo een Thaise geregeld natuurlijk. Helemaal in Thailand. In Afrika, Zuid-Amerika e.d. lukt dat ook allemaal wel makkelijk.
Dat heeft natuurlijk een reden dat het daar veel makkelijker lukt dan in Zwitserland of Noorwegen.
Wat klinkt dit fout zeg, gewoon verkapte prostitutie ditquote:Op maandag 15 april 2024 17:42 schreef g60forced het volgende:
[..]
als ze wat vraagt heeft ze t binnen 1maand terugbetaald
het meeste wat ik aan haar spendeer is benzine (best wel veel stiekem)
tuurlijk geef ik dr af en toe mooie bloemen...
dat had hij volgens haar zeggen in bijna 20jaar nooit gedaan!
ook drinken we samen veel wijn en ja dat betaal ik ook
evenals de geribbelde condooms en gem. 1-2 maandelijk uiteten
vorig jaar zomen flink wat keertjes naar t strand geweest
dan betaal ik het parkeren ook, maar zo gek is dit allemaal niet toch?
(nouja ik zou t niet doen als we geen seks 'meer' hadden denk ik)
Meer Sugar Daddyquote:Op maandag 15 april 2024 18:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat klinkt dit fout zeg, gewoon verkapte prostitutie dit
vind je? bedoel ik heb t nu enkel over de keren dat IK wat voor haar doe...quote:Op maandag 15 april 2024 18:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar volgens de stelling van Pythagoras ben je dan weer oerlelijkquote:Op maandag 15 april 2024 14:37 schreef g60forced het volgende:
[..]
Ben best knap maar voor EU zou ik dan sneller een 7/10 vrouw kunnen krijgen terwijl de Aziatisch vrouwen 9/10 (en dat heb ik al tenminste 2x bewezen) punt is dat ik dus 2 punten hoger daar dan in EU dat betekend als ik lelijk was zoals de meeste EU mannen genoegen nemen met een Thaise 6 zouden ze hier maar een 4 kunnen krijgen,
Ze kan toch scheiding aanvragen? Of moet ze dan terug naar Thailand? En partneralimentatie zal ze ook wel recht op hebbenquote:Op maandag 15 april 2024 20:33 schreef g60forced het volgende:
[..]
vind je? bedoel ik heb t nu enkel over de keren dat IK wat voor haar doe...
ze heeft al diverse keren bij haar vriendin voor me gekookt
regelmatig krijg ik mooie Tshirts van d'r komen welliswaar uit de Kringloop
maar ze weet wel kwalitatief + kostbare uit te zoeken
vervolgens krijg ik 2x maandelijks heerlijk uitgebreid Thais eten
wellicht dat ik nog wel wat dingen vergeet
OK het is niet 50/50 maar dat komt door haar situatie
ik wil ook dat ze haar dochtertje prioriteit geeft
want haar financien zijn zwaar beperkt
doordat op papier nog getrouwd is doet de overheid verdomt weinig
om haar te helpen en dan maak ik het graag klein beetje dragelijker voor d'r
Tja ik weet niet blijf het dubieus vinden, ook met die zoektochten naar Aziatische vrouwen omdat die gemakkelijker blijken te krijgen dan Europesequote:Op maandag 15 april 2024 20:33 schreef g60forced het volgende:
[..]
vind je? bedoel ik heb t nu enkel over de keren dat IK wat voor haar doe...
ze heeft al diverse keren bij haar vriendin voor me gekookt
regelmatig krijg ik mooie Tshirts van d'r komen welliswaar uit de Kringloop
maar ze weet wel kwalitatief + kostbare uit te zoeken
vervolgens krijg ik 2x maandelijks heerlijk uitgebreid Thais eten
wellicht dat ik nog wel wat dingen vergeet
OK het is niet 50/50 maar dat komt door haar situatie
ik wil ook dat ze haar dochtertje prioriteit geeft
want haar financien zijn zwaar beperkt
doordat op papier nog getrouwd is doet de overheid verdomt weinig
om haar te helpen en dan maak ik het graag klein beetje dragelijker voor d'r
idd. Hij zegt ook dat hij niet meer veel gaat betalen als ze geen seks meer wil met hem. Dan heb je het niet over liefde iig als je er zo in staat en dan betaal je toch wel echt voor intimiteit.quote:Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja ik weet niet blijf het dubieus vinden, ook met die zoektochten naar Aziatische vrouwen omdat die gemakkelijker blijken te krijgen dan Europese
Er kan best wel (een beetje) liefde bij zitten aangezien ze het concept 'liefde' in die contreien anders ervaren cq. daarin andere verwachtingen hebben. Daar leeft nog echt het 'zorgen voor' in de breedste zin die neigt naar afhankelijkheid.quote:Op maandag 15 april 2024 21:59 schreef prunus het volgende:
[..]
idd. Hij zegt ook dat hij niet meer veel gaat betalen als ze geen seks meer wil met hem. Dan heb je het niet over liefde iig als je er zo in staat en dan betaal je toch wel echt voor intimiteit.
Ik krijg er eerder een beetje een triest gevoel bij, of zelf een beetje een vies gevoelquote:Op maandag 15 april 2024 18:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap dit antwoord niet.quote:Op maandag 15 april 2024 20:34 schreef g60forced het volgende:
[..]
zoveel suiker is t niet al lust ze wel zout
Maar dan hopelijk niet (te) zoutquote:
Dat begrijp ik volledigquote:Op maandag 15 april 2024 22:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik krijg er eerder een beetje een triest gevoel bij, of zelf een beetje een vies gevoel
dat loop dus al sinds 2022 tot 2x uitgesteld omdat er in heel NL maar 4 beedigt vertalers zijnquote:Op maandag 15 april 2024 21:03 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Ze kan toch scheiding aanvragen? Of moet ze dan terug naar Thailand? En partneralimentatie zal ze ook wel recht op hebben
ik kan een waslijst van dingen noemen waarom ik hun beter vind,quote:Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja ik weet niet blijf het dubieus vinden, ook met die zoektochten naar Aziatische vrouwen omdat die gemakkelijker blijken te krijgen dan Europese
zij wilt zo graag FWB...quote:Op maandag 15 april 2024 21:59 schreef prunus het volgende:
[..]
idd. Hij zegt ook dat hij niet meer veel gaat betalen als ze geen seks meer wil met hem. Dan heb je het niet over liefde iig als je er zo in staat en dan betaal je toch wel echt voor intimiteit.
zie mijn andere reactie welke het een beetje toelichtquote:Op maandag 15 april 2024 22:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik krijg er eerder een beetje een triest gevoel bij, of zelf een beetje een vies gevoel
Smaken verschillen, ik vind ze over het algemeen niet aantrekkelijk plus dat ik met die dames vaak het idee heb dat ze je zien als een lopende pinpasquote:Op maandag 15 april 2024 23:30 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik kan een waslijst van dingen noemen waarom ik hun beter vind,
maar t is voornamelijk gewoon waar ik dol op ben... dat heb ik minder met EU vrouwen
dus dan is het vrij simpel, weet niet of je t weet maar t is algemeen bekendt
dat bijv. Thaise vrouwen veel vrouwelijker zijn in het algemeen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 15 april 2024 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Eens, het is bijna dicht dus om het nu voor die paar reacties nog dicht te gooien, nah. Maar inderdaad, er hoeft geen vervolgtopic te komen waarin exact hetzelfde gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |