abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:01:16 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212745825
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:00 schreef g60forced het volgende:

[..]
je mist mijn sarcasme, hiermee bedoelde ik te zeggen dat jullie (degene die klagen) , niet fatsoenlijk kunnen lezen of misschien kunnen jullie het wel maar vertikken het, omdat de schrijfstijl niet aan jullie eisen voldoet!

ik lees ook wel eens dingen waarvan ik denk, tering dit is 100x erger dan dat van mij
toch lees ik het of stop omdat het onderwerp me niet aanstaat
maar als je in dit deel van het FORUM sowieso al de moeite neemt iets te openen
waarom zo enorm probleem maken over de schrijfstijl??

nog nooit heeft een baas van mij erover geklaagd bijvoorbeeld, ook geen klanten van hem!
Schrijf je dan voor je brood?
The love you take is equal to the love you make.
pi_212746476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 17:34 schreef g60forced het volgende:

[..]
dat ontken ik helemaal niet...

hoofdletters gebruik ik inderdaad nu je het zegt eigenlijk nooit.
de rest doe ik echt wel mijn best voor, maar lukt zeker niet altijd

sterker nog in reacties is het helemaal erg
de reden dat ik zo goed mijn best heb geprobeerd te doen
op deze OP tekst is om serieuze reacties te krijgen
echter het zit hier enkel vol met taalnazi's!

jullie (degene die zich aangesproken voelen) verdienen allemaal een schouderklopje en een sticker

1 ding heb ik weer geleerd, nooit geen serieuze vragen meer op FOK te stellen

EDIT3: nu ik er over nadenk, kan het dus wezen dat alle normale lieden die hier kwamen
weggepest zijn door het selecte groepje zeikerts, waardoor die nu de dienst hier uitmaken
met andere woorden hoef ik hier ook geen andere TOPICS te lezen...
en al zeker niet de reacties :D (ben vast niet de enige die er zo over denkt)
Maar misschien kun je dan wel de juiste spatiering, hoofdletters en interpunctie gebruiken. Als je zo'n epistel neer pent is dat wel zo prettig voor de lezer namelijk.
pi_212746482
UPDATE: Gisteren hebben we eerst lekker samen gegeten en van 20uur tot 22:30 de Johan Cruijf musical bijgewoont, ik haat voetbal maar vond stiekem de muziek-stukken best vermakelijk! Het slappe gelul eromheen kon me niet echt boeien. Desondanks prima te doen voor iets waar ik niet voor hoefde te betalen en zat er gemotiveerd bij in de wetenschap dat de nacht toch fantastisch zou worden. Heb haar meteen bij thuiskomst langdurig goed gemasseerd, daarna verrast door haar met een BDSM beginners-setje (handen/voeten) aan de hoeken van het bed vast te binden. Ze genoot er intens van en het was de eerste keer (in een later stadium nadat ik dr los had gemaakt) dat ze me ook innig vastpakte. Voorheen bleef dit altijd bij handen vasthouden en vond dat al vrij apart voor het FWB zoals zij dat steeds benoemde. Ook liet ze me voor het eerst diverse keren toe om haar te kussen op d'r mond, wat ze eigenlijk altijd vermeed. (merkte wel dat ze er nog een beetje aan wennen moest) De volgende ochtend liep ik dr weer op te geilen en merkte al vrij snel dat ze ongesteld was geworden. (1x eerder kwam dit voor maar was toen minimaal bloed) Dit keer behoorlijk veel en vroeg haar of ze door wilde gaan, we zijn even snel onder de douche gesprongen en gingen daarna verder. Het was voor het eerst dat ze 2x klaarkwam voor ikzelf (meestal zorg ik tenminste 1 maal en heel af en toe lukt het niet, maar maak ik het voor haar af met andere middelen) Ohja ze laat ook vaak spulletje bij mij liggen, met de melding dan kunnen we dat volgende keer gebruiken etc. inmiddels ook het kadootje voor haar beste vriendin d'r dochter in huis, dus zien we elkaar zondag aangezien ik ze eerst ga ophalen. Als ik eerlijk ben is wat we allemaal doen, haast voor 90%+ een relatie alleen wilt zij het niet die stempel geven. Met opnieuw weer t zelfde lijstje aan mogelijkheden die ik eerder heb benoemd. Maar de tijd die ik nu met haar doorbreng is zo geweldig, dat ik haast niet klagen kan/mag. Vreemd is ook dat ze regelmatig zegt dat ze nergens aan toe komt en nog zoveel te doen heeft, maar toch tijd voor mij maakt. Ook zegt ze achteraf vaak geen energie meer te hebben als we weer samen zijn geweest, hoogstwaarschijnlijk doordat we tenminste 3 sessies langdurige seks hebben gehad.

Maarja als ik nu zou stoppen met seks, zouden we enkel vrienden zijn en dan vermoed ik dat we elkaar dan helemaal weinig zien. Omdat er geen noodzaak meer is voor haar om te blijven slapen.
pi_212746505
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar misschien kun je dan wel de juiste spatiering, hoofdletters en interpunctie gebruiken. Als je zo'n epistel neer pent is dat wel zo prettig voor de lezer namelijk.
Ik heb dat zojuist even geprobeert in de UPDATE hieronder (boven)
pi_212746729
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Schrijf je dan voor je brood?
niet meer ik zat in IT en schreef vrijwillig handleidingen (en rapportages)
echter waren dat korte instructies, eigenlijk meer tutorials met veel screenshots
infeite ben ik nu met vervroegd pensioen
pi_212747082
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 17:34 schreef g60forced het volgende:

EDIT3: nu ik er over nadenk, kan het dus wezen dat alle normale lieden die hier kwamen
weggepest zijn door het selecte groepje zeikerts, waardoor die nu de dienst hier uitmaken
Ik ben afgedropen omdat ik nu al moedeloos word van je reacties. Je wil helemaal niet iets aan je situatie en je vooruitzichten veranderen. Ook goed, maar waarom dan hier verder posten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_212747927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 21:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik ben afgedropen omdat ik nu al moedeloos word van je reacties. Je wil helemaal niet iets aan je situatie en je vooruitzichten veranderen. Ook goed, maar waarom dan hier verder posten?
Ik zie ook wel in dat het zoals het nu gaat weinig toekomst perspectief bied.
Nouja dat was het eigenlijk vanaf begin al, maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig.
Wat er bij diverse mijlpalen in haar nabije toekomst zal gebeuren en wat dat kan betekenen voor mij.
Zoals hetgeen wat er het meest recent zal gaan gebeuren eind April moet ze haar woning uit.
(dit was een tijdelijke woning voor mensen die problemen hebben met hun partner)
Ze heeft Urgentie toegewezen gekregen, dus als ze eindelijk iets voor zichzelf heeft.
Misschien dat het wat extra stress zal wegnemen en anders naar 'ons' gaat kijken.
De stap die er daarna volgt is wanneer ze eindelijk haar andere kinderen mag zien.
Er was namelijk vastgesteld dat alleen de jongste in haar huidige woning mocht blijven.
Daarna zal hopelijk het belangrijkste moeten komen, als de scheiding officieel is.
Stel dat ik voor al deze grote veranderingen in haar leven, nu al zou stoppen.
Dan is de uitkost sowieso duidelijk, ze ziet dan dat ik niet op haar ga/kan/wil wachten.
Daarmee verspeel ik toch directh al mijn (mogelijke) kansen? (hoe klein dan ook)
Enkel wanneer ik kan volhouden en accepteren op de huidige manier verder te gaan.
Zal het geduld mogelijk beloond kunnen worden, uiteraard met 0 garantie!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 21:53:48 #133
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212748131
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:34 schreef g60forced het volgende:

HOOFDSTUK 4: PERIKELEN ONDER DE DOUCHE

Gisteren hebben we eerst lekker samen gegeten en van 20uur tot 22:30 de Johan Cruijf musical bijgewoont, ik haat voetbal maar vond stiekem de muziek-stukken best vermakelijk! Het slappe gelul eromheen kon me niet echt boeien. Desondanks prima te doen voor iets waar ik niet voor hoefde te betalen en zat er gemotiveerd bij in de wetenschap dat de nacht toch fantastisch zou worden.

Apart voor FWB
Heb haar meteen bij thuiskomst langdurig goed gemasseerd, daarna verrast door haar met een BDSM beginners-setje (handen/voeten) aan de hoeken van het bed vast te binden. Ze genoot er intens van en het was de eerste keer (in een later stadium nadat ik dr los had gemaakt) dat ze me ook innig vastpakte.

Voorheen bleef dit altijd bij handen vasthouden en vond dat al vrij apart voor het FWB zoals zij dat steeds benoemde. Ook liet ze me voor het eerst diverse keren toe om haar te kussen op d'r mond, wat ze eigenlijk altijd vermeed. (merkte wel dat ze er nog een beetje aan wennen moest)

De volgende ochtend
De volgende ochtend liep ik dr weer op te geilen en merkte al vrij snel dat ze ongesteld was geworden. (1x eerder kwam dit voor maar was toen minimaal bloed) Dit keer behoorlijk veel en vroeg haar of ze door wilde gaan, we zijn even snel onder de douche gesprongen en gingen daarna verder.

Het was voor het eerst dat ze 2x klaarkwam voor ikzelf (meestal zorg ik tenminste 1 maal en heel af en toe lukt het niet, maar maak ik het voor haar af met andere middelen) Ohja ze laat ook vaak spulletje bij mij liggen, met de melding dan kunnen we dat volgende keer gebruiken etc. inmiddels ook het kadootje voor haar beste vriendin d'r dochter in huis, dus zien we elkaar zondag aangezien ik ze eerst ga ophalen.

Zoveel te doen
Als ik eerlijk ben is wat we allemaal doen, haast voor 90%+ een relatie alleen wilt zij het niet die stempel geven. Met opnieuw weer t zelfde lijstje aan mogelijkheden die ik eerder heb benoemd. Maar de tijd die ik nu met haar doorbreng is zo geweldig, dat ik haast niet klagen kan/mag.

Vreemd is ook dat ze regelmatig zegt dat ze nergens aan toe komt en nog zoveel te doen heeft, maar toch tijd voor mij maakt. Ook zegt ze achteraf vaak geen energie meer te hebben als we weer samen zijn geweest, hoogstwaarschijnlijk doordat we tenminste 3 sessies langdurige seks hebben gehad.

Maarja als ik nu zou stoppen met seks, zouden we enkel vrienden zijn en dan vermoed ik dat we elkaar dan helemaal weinig zien. Omdat er geen noodzaak meer is voor haar om te blijven slapen.
Le Diable
pi_212748315
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 21:53 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Gisteren hebben we eerst lekker samen gegeten en van 20uur tot 22:30 de Johan Cruijf musical bijgewoont, ik haat voetbal maar vond stiekem de muziek-stukken best vermakelijk! Het slappe gelul eromheen kon me niet echt boeien. Desondanks prima te doen voor iets waar ik niet voor hoefde te betalen en zat er gemotiveerd bij in de wetenschap dat de nacht toch fantastisch zou worden.

Apart voor FWB
Heb haar meteen bij thuiskomst langdurig goed gemasseerd, daarna verrast door haar met een BDSM beginners-setje (handen/voeten) aan de hoeken van het bed vast te binden. Ze genoot er intens van en het was de eerste keer (in een later stadium nadat ik dr los had gemaakt) dat ze me ook innig vastpakte.

Voorheen bleef dit altijd bij handen vasthouden en vond dat al vrij apart voor het FWB zoals zij dat steeds benoemde. Ook liet ze me voor het eerst diverse keren toe om haar te kussen op d'r mond, wat ze eigenlijk altijd vermeed. (merkte wel dat ze er nog een beetje aan wennen moest)

De volgende ochtend
De volgende ochtend liep ik dr weer op te geilen en merkte al vrij snel dat ze ongesteld was geworden. (1x eerder kwam dit voor maar was toen minimaal bloed) Dit keer behoorlijk veel en vroeg haar of ze door wilde gaan, we zijn even snel onder de douche gesprongen en gingen daarna verder.

Het was voor het eerst dat ze 2x klaarkwam voor ikzelf (meestal zorg ik tenminste 1 maal en heel af en toe lukt het niet, maar maak ik het voor haar af met andere middelen) Ohja ze laat ook vaak spulletje bij mij liggen, met de melding dan kunnen we dat volgende keer gebruiken etc. inmiddels ook het kadootje voor haar beste vriendin d'r dochter in huis, dus zien we elkaar zondag aangezien ik ze eerst ga ophalen.

Zoveel te doen
Als ik eerlijk ben is wat we allemaal doen, haast voor 90%+ een relatie alleen wilt zij het niet die stempel geven. Met opnieuw weer t zelfde lijstje aan mogelijkheden die ik eerder heb benoemd. Maar de tijd die ik nu met haar doorbreng is zo geweldig, dat ik haast niet klagen kan/mag.

Vreemd is ook dat ze regelmatig zegt dat ze nergens aan toe komt en nog zoveel te doen heeft, maar toch tijd voor mij maakt. Ook zegt ze achteraf vaak geen energie meer te hebben als we weer samen zijn geweest, hoogstwaarschijnlijk doordat we tenminste 3 sessies langdurige seks hebben gehad.

Bedankt en ik zie wat je bedoelt of ik hetzelf kan is vraag 2, maar kan er proberen op te letten.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 22:02:59 #135
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212748340
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 22:01 schreef g60forced het volgende:

[..]
Bedankt en ik zie wat je bedoelt of ik hetzelf kan is vraag 2, maar kan er proberen op te letten.
Ik wilde alleen even een kleine redactionele slag maken hoor. Je een na laatste post kan je ook in dichtvorm uitgeven overigens
Le Diable
  vrijdag 8 maart 2024 @ 23:18:50 #136
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_212749263
IK heb verder gelezen en mijn mening nu is, (sorry) wat een gezeik. In mijn ogen hebben jullie duidelijk een relatie. en ook nog een waar jullie beiden van genieten. Alleen, de een wil er het ene stickertje, label, naampje aan geven en de ander niet. Of iets anders. Hou op en geniet gewoon. En iets serieus, opbouwen enz. Flauwe kul. Wat is serieus, en wie zegt dat je dat zult bereiken en dat je daar gelukkig of gelukkiger mee wordt, door wordt.
IK denk dat velen jaloers zijn en erg gelukkig zouden zijn met een situatie als waar jij, jullie nu in zijn. Laat dat gedoe met het een relatie willen noemen rusten, zeg gewoon, ja schat, je hebt gelijk, en ga gewoon door met genieten van hoe het is, hoe het gaat. Geef wat jullie hebben gewoon het naampje dat zij er aan wil geven.
Wat maakt het nou uit of je iets bv een stokbrood, een baguette of een Stangenbrot of smörrebröt noemt. Als het goed is en smaakt is het toch goed.
Amateur! (wat Aziatische vrouwen betreft). Geef haar wat zij wil, inclusief de omschrijving / het zoeken van een naam voor jullie relatie. Dan heb je vrede en kunt genieten van al het moois dat er tussen jullie (wel) is. En wat de toekomst betreft. Realiseer je dat als je vannacht sterft er volgende vrijdag over jou wordt gesproken in de zin van .. en, ben jij op zijn begrafenis / crematie geweest. Leven moet je doen in het nu!

*O* ^p^ :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 23:19:54 #137
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_212749276
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 22:02 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik wilde alleen even een kleine redactionele slag maken hoor. Je een na laatste post kan je ook in dichtvorm uitgeven overigens
Dit als een gedicht? Dat is geen gezicht!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_212749363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 21:53 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Apart voor FWB

De volgende ochtend

Zoveel te doen

Of…
Gisteravond zijn we gaan eten en naar een musical geweest, en daarna hebben we samen de nacht doorgebracht. Nieuw was dat ze me nu ook innig vastpakte, wat ze eerder niet deed, en dat ik haar op de mond mocht kussen.
En ze laat soms spulletjes liggen ‘voor de volgende keer dat ze hier is’.

Al in al zie ik het voor 90% zeker als een relatie, alleen wil zij het stempel daar niet aan geven. We hebben een geweldige tijd, ze maakt tijd voor me vrij, ook al heeft ze het druk. En de seks is geweldig.

….

Manmanmanman… @g60forced wat heb jij veel tekst nodig. En is het echt nodig om zowat een beeld voor beeld beschrijving te geven van hoe en hoe vaak jullie seks hebben?
Wat zou zij daarvan vinden, als ze hier meeleest?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 8 maart 2024 @ 23:33:23 #139
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212749399
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Of…
Gisteravond zijn we gaan eten en naar een musical geweest, en daarna hebben we samen de nacht doorgebracht. Nieuw was dat ze me nu ook innig vastpakte, wat ze eerder niet deed, en dat ik haar op de mond mocht kussen.

Al in al zie ik het voor 90% zeker als een relatie, alleen wil zij het stempel daar niet aan geven. We hebben een geweldige tijd, ze maakt tijd voor me vrij, ook al heeft ze het druk. En de seks is geweldig.

….

Manmanmanman… @:g60forced wat heb jij veel tekst nodig. En is het echt nodig om zowat een beeld voor beeld beschrijving te geven van hoe en hoe vaak jullie seks hebben?
Of...

Gisteravond was intiem.

Het voelt bijna als een relatie, de seks is geweldig.

Zonder seks werkt het waarschijnlijk niet.
Le Diable
pi_212749650
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:33 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Of...

Gisteravond was intiem.

Het voelt bijna als een relatie, de seks is geweldig.

Zonder seks werkt het waarschijnlijk niet.
Zo komen we er wel ^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212749715
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:18 schreef LeesFoknl het volgende:
IK heb verder gelezen en mijn mening nu is, (sorry) wat een gezeik. In mijn ogen hebben jullie duidelijk een relatie. en ook nog een waar jullie beiden van genieten. Alleen, de een wil er het ene stickertje, label, naampje aan geven en de ander niet. Of iets anders. Hou op en geniet gewoon. En iets serieus, opbouwen enz. Flauwe kul. Wat is serieus, en wie zegt dat je dat zult bereiken en dat je daar gelukkig of gelukkiger mee wordt, door wordt.
IK denk dat velen jaloers zijn en erg gelukkig zouden zijn met een situatie als waar jij, jullie nu in zijn. Laat dat gedoe met het een relatie willen noemen rusten, zeg gewoon, ja schat, je hebt gelijk, en ga gewoon door met genieten van hoe het is, hoe het gaat. Geef wat jullie hebben gewoon het naampje dat zij er aan wil geven.
Wat maakt het nou uit of je iets bv een stokbrood, een baguette of een Stangenbrot of smörrebröt noemt. Als het goed is en smaakt is het toch goed.
Amateur! (wat Aziatische vrouwen betreft). Geef haar wat zij wil, inclusief de omschrijving / het zoeken van een naam voor jullie relatie. Dan heb je vrede en kunt genieten van al het moois dat er tussen jullie (wel) is. En wat de toekomst betreft. Realiseer je dat als je vannacht sterft er volgende vrijdag over jou wordt gesproken in de zin van .. en, ben jij op zijn begrafenis / crematie geweest. Leven moet je doen in het nu!

*O* ^p^ :Y
Ok weet je zo kan ik het inderdaad ook bekijken, goed punt! :@
pi_212749730
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Of…

….

Manmanmanman… @:g60forced wat heb jij veel tekst nodig. En is het echt nodig om zowat een beeld voor beeld beschrijving te geven van hoe en hoe vaak jullie seks hebben?
we spreken alleen Engels met elkaar...
denk niet dat ze op NL sites komt 555 :7

ja sorry altijd teveel details, kwaaltje zullen we maar zeggen!
(plus dat ik er trots op ben :% )
pi_212749733
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 00:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zo komen we er wel ^O^
get a room you two ^)
pi_212749745
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 00:24 schreef g60forced het volgende:

[..]
we spreken alleen Engels met elkaar...
denk niet dat ze op NL sites komt 555 :7

ja sorry altijd teveel details, kwaaltje zullen we maar zeggen!
(plus dat ik er trots op ben :% )
Je draait er mooi omheen.
Laat ik het dan eenvoudiger stellen: zou jij haar een in het Engels vertaalde kopie van je posts hier laten zien? En hoe denk je dat ze zou reageren?

En als je verwacht dat de vrouwen hier in katzwijm aan je voeten liggen en de mannen je schouderklopjes geven omdat je zo’n stoere boi bent die goede seks heeft… think again.
pi_212749789
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 00:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je draait er mooi omheen.
Laat ik het dan eenvoudiger stellen: zou jij haar een in het Engels vertaalde kopie van je posts hier laten zien? En hoe denk je dat ze zou reageren?

En als je verwacht dat de vrouwen hier in katzwijm aan je voeten liggen en de mannen je schouderklopjes geven omdat je zo’n stoere boi bent die goede seks heeft… think again.
met een vleugje humor probeerde ik je gewoon gelijk te geven
door te stellen dat ze geen NL spreekt
maw als ik letterlijk zou vertellen in het Engels wat ik hier schreef
zou ze het niet goedkeuren en dat is wel terrecht ook

nee ik hoef geen schouderklopjes
doe werkelijk alles voor vrouwen en leg ze helemaal in watten
(helaas waardeert niet iedereen dat, geef toe het kan ook teveel wezen
maar ook mbt overspel, terwijl ze infeite iedereen zou kunnen neuken
zou ik me daar enorm schuldig om voelen terwijl ik een vrijbrief heb
weet overigens dan ik aan haar genoeg heb dus er is geen behoefte verder te zoeken
behalve dan het feit dat ik niemand kan vertellen dat ze mijn vriendin is
heb kan ook zijn dat het haar nu gewoon goed uitkomt
omdat ze andere dingen aan haar hoofd heeft
geen tijd om iemand anders te leren kennen
tevreden is met wat ze van mij krijgt... voorlopig wellicht
  zaterdag 9 maart 2024 @ 01:23:12 #146
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_212749953
Teringlap tekst man.
Gaat echt niemand lezen.
pi_212751332
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 01:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Teringlap tekst man.
Gaat echt niemand lezen.
You don't say...
waarom kom je hier uberhaupt dan?
pi_213061741
UPDATE:

(ik ga mijn best doen te letten op mijn schrijfstijl)

Er zijn veel dingen gebeurt in de afgelopen periode (sinds de vorige update) maar denk dat het meest recente de moeite waard is om te delen. Aangezien de andere zaken wellicht meer een beetje van hetzelfde was.

Het begon afgelopen zaterdag, ze moest haar vriendin helpen op de markt. Toen belde ze mij met de vraag of ik haar wilde ophalen, nu heb ik dat wel vaker gedaan. Dat ophalen ansich vind ik geen probleem, omdat ik weet dat er meestal wat tegenover staat. Ineens stond ze daar met een mooie bos bloemen en zei die is voor jouw tante! (had haar verteld dat ik zondag een brunch zou hebben) Dit kwam enorm goed uit, want ik had niet over een kadootje nagedacht. Het feit dus dat ze dit uit zichzelf voor mij deed, vond ik best bijzonder.

Ook dit keer zijn we direct doorgereden naar mijn huis en heeft ze voor mij gekookt. Daarna keken we een film die goed beviel en zijn we naar bed gegaan. Na een wilde nacht heb ik haar om 3:30 thuisgebracht zodat ze nog even goed kon rusten, want haar dochtertje zou dus deze zondag 9:00 wordt gebracht. Extra: wellicht nog belangrijk om te vermelden, dat de 2e keer dat we seks hadden kwam ik erachter dat ik geen condooms meer had. Zelf wist ze ook niet waar en of ze die had. Dus kwam ik nadat zij geholpen was, op haar buik klaar.

Nadat ze thuis was vroeg ze of ik om 12uur naar haar wilde komen en hun naar een vriendin te brengen. Als dat tenminst op de route lag voor mijn brunch (dat was maar 5min omrijden) Toen we uitstapte, kwam ze naar mij toe en gaf ze wat condooms en glimlachte 'vrolijk pasen' ik vond dit schattig, want dat betekend dat ze enkel samen met mij seks heeft lijkt me? (alhoewel ze natuurlijk ook zelf weer nieuwe kan kopen)

Bedoel ik spreek haar dagelijks en ken haar exact schema, het ziet er niet naar uit dat ze nog tijd voor iemand anders heeft. Maargoed tot op heden zijn we volgens haar nogsteeds alleen vrienden. Maar de dingen die we samen doen voelt alsof we gewoon een complete relatie hebben! Ik sta altijd voor haar klaar en doe infeite meer voor haar dan wat ik voor mijn Ex deed in onze relatie van 10jaar notabene. Moet bekennen dat ik daar ook van geniet, het voelt voor mij ook gewoon goed. Al weet ik dondersgoed dat er iets niet klopt en als dit ook tzt nooit anders zal worden, vroeg of laat de klap wel hard aan zal komen. Ik hou hier overigens al 1jaar rekening mee.

Steeds als ik probeer contact te leggen met andere vrouwen, haak ik meestal zelf als eerste af. Deels omdat ik nog niet wil opgeven wat we nu hebben of merk dat die specifieke vrouw toch niet zal voldoen aan mijn eisen. Heb totaal geen zin en behoefte om eens alleen tijd voor mijzelf te nemen en helemaal niet met vrouwen bezig te zijn.

EDIT: inb4 lief dagboek :7

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2024 15:44:00 ]
pi_213062765
En wat is nu precies de update? Klinkt alsof er niets is veranderd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213066035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
En wat is nu precies de update? Klinkt alsof er niets is veranderd.
-dat ze uit zichzelf een kado koopt voor mijn tante
-dat ze voor het eerst voor mij kookt bij mij thuis
-dat ze condooms geeft omdat ze die dus niet nodig heeft (voor iemand anders dan mij)

wellicht was ik niet duidelijk genoeg :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')