abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212723286
Ik kan niet echt advies geven, maar ik vond het wel vermakelijk om het verhaal te lezen. Helaas moet ik zeggen dat ik het eens ben met de kritiek op de schrijfstijl. Je zou er echt goed aan doen om zo'n verhaal beter te structureren. Als je het een beetje herschrijft zodat het een stuk leesbaarder wordt, dan kan het zo in de Mijn Geheim of in de Intiem.

Overigens vraag ik me af, waar kom je die dames toch allemaal tegen?
  donderdag 7 maart 2024 @ 00:31:46 #103
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_212723338
Even voor de duidelijkheid, dit is geen kloon van mij. Ik heb de OP niet geschreven en de TS is niet een kloon van Keep_Walking.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_212726029
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 00:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dit is geen kloon van mij. Ik heb de OP niet geschreven en de TS is niet een kloon van Keep_Walking.
Dat geloof ik gelijk.

Dyslexie kan je niet faken.
pi_212726548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 23:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan niet echt advies geven, maar ik vond het wel vermakelijk om het verhaal te lezen. Helaas moet ik zeggen dat ik het eens ben met de kritiek op de schrijfstijl. Je zou er echt goed aan doen om zo'n verhaal beter te structureren. Als je het een beetje herschrijft zodat het een stuk leesbaarder wordt, dan kan het zo in de Mijn Geheim of in de Intiem.

Overigens vraag ik me af, waar kom je die dames toch allemaal tegen?
Ja ik weet niet of ik dan kan, maar begrijp de kritiek wel...
maar het kan toch allemaal wel 1000x erger denk ik dan

bedankt dat je het vermakelijk vond!

waar ik ze tegen kom, nou eigenlijk tot nu toe allemaal op Facebook Dating
(op de 1e Aziaat na want dat bestond toen nog niet)
pi_212726557
quote:
Ja mij leek dat ook wel duidelijk, want heb geen flauw idee wie jij bent...
maar bedankt dat je het even komt melden :D
pi_212726577
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 11:24 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Dat geloof ik gelijk.

Dyslexie kan je niet faken.
wacht even ... denk je dat ik dyslexie heb of begrijp ik je verkeerd?
pi_212729379
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 12:15 schreef g60forced het volgende:

[..]
wacht even ... denk je dat ik dyslexie heb of begrijp ik je verkeerd?
Dat is toch hetzelfde dan in dit geval?
  vrijdag 8 maart 2024 @ 16:40:39 #109
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_212742576
quote:
Is het van je tweelingbroer wellicht?
  Moderator vrijdag 8 maart 2024 @ 16:46:13 #110
9859 crew  Karina
Woman
pi_212742654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 06:58 schreef Raw85 het volgende:

[..]
:')
Mijn eerste gedachte ook, hoezo is dat van belang :') Verder kon ik er echt niet doorheen komen, iets met heel veel aziatische vrouwen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_212742709
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 16:46 schreef Karina het volgende:

[..]
Mijn eerste gedachte ook, hoezo is dat van belang :') Verder kon ik er echt niet doorheen komen, iets met heel veel aziatische vrouwen.
Ik kan niet anders dan concluderen dat TS een kleine lul heeft, want anders had hij het aantal centimeters ook wel trots genoemd
  vrijdag 8 maart 2024 @ 16:53:36 #112
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_212742747
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 16:50 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik kan niet anders dan concluderen dat TS een kleine lul heeft, want anders had hij het aantal centimeters ook wel trots genoemd
Vandaar ook de Aziatische dames?
pi_212743180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2024 16:08 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dat is toch hetzelfde dan in dit geval?
que?
pi_212743185
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 16:40 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Is het van je tweelingbroer wellicht?
neen
pi_212743200
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 16:46 schreef Karina het volgende:

[..]
ik heb mijn eigen tekst ondanks t niet makkelijk is wel 4x doorgelezen
en verbeteringen toegepast....

ik kom tot conclusie dat ik vele malen beter ben ik lezen dan jullie! thnx
pi_212743243
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 17:26 schreef g60forced het volgende:

[..]

Interpunctie is jou dus, evenals het gebruik van hoofdletters, totaal vreemd?
pi_212743249
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 16:50 schreef Raw85 het volgende:

[..]
ben enorm tevreden met mijn lul + dat ik het keer op keer ruim een uur kan volhouden
heb nooit klachten gehad en als je het goed gelezen had ...
komt je JUIST tot conclusie dat ze eerder vanwege de seks bij me bleven
dat is dus ook nagenoeg de enige reden dat ik zolang door kon gaan
al kan je dat ook als negatief zien, omdat ik tijd investeerde in iets zonder toekomst
pi_212743265
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 16:53 schreef Kamelenteen het volgende:

[..]
Vandaar ook de Aziatische dames?
Haha nope, heb soms wel beetje medelijden met de dames
maar de meeste vinden pijn wel fijn!
pi_212743303
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 17:29 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Interpunctie is jou dus, evenals het gebruik van hoofdletters, totaal vreemd?
dat ontken ik helemaal niet...

hoofdletters gebruik ik inderdaad nu je het zegt eigenlijk nooit.
de rest doe ik echt wel mijn best voor, maar lukt zeker niet altijd

sterker nog in reacties is het helemaal erg
de reden dat ik zo goed mijn best heb geprobeerd te doen
op deze OP tekst is om serieuze reacties te krijgen
echter het zit hier enkel vol met taalnazi's!

jullie (degene die zich aangesproken voelen) verdienen allemaal een schouderklopje en een sticker

1 ding heb ik weer geleerd, nooit geen serieuze vragen meer op FOK te stellen

EDIT3: nu ik er over nadenk, kan het dus wezen dat alle normale lieden die hier kwamen
weggepest zijn door het selecte groepje zeikerts, waardoor die nu de dienst hier uitmaken
met andere woorden hoef ik hier ook geen andere TOPICS te lezen...
en al zeker niet de reacties :D (ben vast niet de enige die er zo over denkt)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2024 17:38:46 ]
  vrijdag 8 maart 2024 @ 17:46:29 #120
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212743428
Hoeveel bench je?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 8 maart 2024 @ 17:49:44 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212743469
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 17:26 schreef g60forced het volgende:

[..]

Ja, hallo. Het is je eigen tekst. Jij weet dus al wat er staat.

Ik zeg verder niks over je leesvaardigheid, maar ‘begrijpelijk schrijven voor publiek’… :X
The love you take is equal to the love you make.
pi_212743940
Ik begrijp wel wat je hebt getypt.
pi_212745693
quote:
16s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoeveel bench je?
JA
pi_212745804
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 17:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, hallo. Het is je eigen tekst. Jij weet dus al wat er staat.

Ik zeg verder niks over je leesvaardigheid, maar ‘begrijpelijk schrijven voor publiek’… :X
je mist mijn sarcasme, hiermee bedoelde ik te zeggen dat jullie (degene die klagen) , niet fatsoenlijk kunnen lezen of misschien kunnen jullie het wel maar vertikken het, omdat de schrijfstijl niet aan jullie eisen voldoet!

ik lees ook wel eens dingen waarvan ik denk, tering dit is 100x erger dan dat van mij
toch lees ik het of stop omdat het onderwerp me niet aanstaat
maar als je in dit deel van het FORUM sowieso al de moeite neemt iets te openen
waarom zo enorm probleem maken over de schrijfstijl??

nog nooit heeft een baas van mij erover geklaagd bijvoorbeeld, ook geen klanten van hem!
pi_212745824
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 18:22 schreef Masberum het volgende:
Ik begrijp wel wat je hebt getypt.
gefeliciteerd niet iedereen lukt het :D
  vrijdag 8 maart 2024 @ 20:01:16 #126
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212745825
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:00 schreef g60forced het volgende:

[..]
je mist mijn sarcasme, hiermee bedoelde ik te zeggen dat jullie (degene die klagen) , niet fatsoenlijk kunnen lezen of misschien kunnen jullie het wel maar vertikken het, omdat de schrijfstijl niet aan jullie eisen voldoet!

ik lees ook wel eens dingen waarvan ik denk, tering dit is 100x erger dan dat van mij
toch lees ik het of stop omdat het onderwerp me niet aanstaat
maar als je in dit deel van het FORUM sowieso al de moeite neemt iets te openen
waarom zo enorm probleem maken over de schrijfstijl??

nog nooit heeft een baas van mij erover geklaagd bijvoorbeeld, ook geen klanten van hem!
Schrijf je dan voor je brood?
pi_212746476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 17:34 schreef g60forced het volgende:

[..]
dat ontken ik helemaal niet...

hoofdletters gebruik ik inderdaad nu je het zegt eigenlijk nooit.
de rest doe ik echt wel mijn best voor, maar lukt zeker niet altijd

sterker nog in reacties is het helemaal erg
de reden dat ik zo goed mijn best heb geprobeerd te doen
op deze OP tekst is om serieuze reacties te krijgen
echter het zit hier enkel vol met taalnazi's!

jullie (degene die zich aangesproken voelen) verdienen allemaal een schouderklopje en een sticker

1 ding heb ik weer geleerd, nooit geen serieuze vragen meer op FOK te stellen

EDIT3: nu ik er over nadenk, kan het dus wezen dat alle normale lieden die hier kwamen
weggepest zijn door het selecte groepje zeikerts, waardoor die nu de dienst hier uitmaken
met andere woorden hoef ik hier ook geen andere TOPICS te lezen...
en al zeker niet de reacties :D (ben vast niet de enige die er zo over denkt)
Maar misschien kun je dan wel de juiste spatiering, hoofdletters en interpunctie gebruiken. Als je zo'n epistel neer pent is dat wel zo prettig voor de lezer namelijk.
pi_212746482
UPDATE: Gisteren hebben we eerst lekker samen gegeten en van 20uur tot 22:30 de Johan Cruijf musical bijgewoont, ik haat voetbal maar vond stiekem de muziek-stukken best vermakelijk! Het slappe gelul eromheen kon me niet echt boeien. Desondanks prima te doen voor iets waar ik niet voor hoefde te betalen en zat er gemotiveerd bij in de wetenschap dat de nacht toch fantastisch zou worden. Heb haar meteen bij thuiskomst langdurig goed gemasseerd, daarna verrast door haar met een BDSM beginners-setje (handen/voeten) aan de hoeken van het bed vast te binden. Ze genoot er intens van en het was de eerste keer (in een later stadium nadat ik dr los had gemaakt) dat ze me ook innig vastpakte. Voorheen bleef dit altijd bij handen vasthouden en vond dat al vrij apart voor het FWB zoals zij dat steeds benoemde. Ook liet ze me voor het eerst diverse keren toe om haar te kussen op d'r mond, wat ze eigenlijk altijd vermeed. (merkte wel dat ze er nog een beetje aan wennen moest) De volgende ochtend liep ik dr weer op te geilen en merkte al vrij snel dat ze ongesteld was geworden. (1x eerder kwam dit voor maar was toen minimaal bloed) Dit keer behoorlijk veel en vroeg haar of ze door wilde gaan, we zijn even snel onder de douche gesprongen en gingen daarna verder. Het was voor het eerst dat ze 2x klaarkwam voor ikzelf (meestal zorg ik tenminste 1 maal en heel af en toe lukt het niet, maar maak ik het voor haar af met andere middelen) Ohja ze laat ook vaak spulletje bij mij liggen, met de melding dan kunnen we dat volgende keer gebruiken etc. inmiddels ook het kadootje voor haar beste vriendin d'r dochter in huis, dus zien we elkaar zondag aangezien ik ze eerst ga ophalen. Als ik eerlijk ben is wat we allemaal doen, haast voor 90%+ een relatie alleen wilt zij het niet die stempel geven. Met opnieuw weer t zelfde lijstje aan mogelijkheden die ik eerder heb benoemd. Maar de tijd die ik nu met haar doorbreng is zo geweldig, dat ik haast niet klagen kan/mag. Vreemd is ook dat ze regelmatig zegt dat ze nergens aan toe komt en nog zoveel te doen heeft, maar toch tijd voor mij maakt. Ook zegt ze achteraf vaak geen energie meer te hebben als we weer samen zijn geweest, hoogstwaarschijnlijk doordat we tenminste 3 sessies langdurige seks hebben gehad.

Maarja als ik nu zou stoppen met seks, zouden we enkel vrienden zijn en dan vermoed ik dat we elkaar dan helemaal weinig zien. Omdat er geen noodzaak meer is voor haar om te blijven slapen.
pi_212746505
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar misschien kun je dan wel de juiste spatiering, hoofdletters en interpunctie gebruiken. Als je zo'n epistel neer pent is dat wel zo prettig voor de lezer namelijk.
Ik heb dat zojuist even geprobeert in de UPDATE hieronder (boven)
pi_212746729
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Schrijf je dan voor je brood?
niet meer ik zat in IT en schreef vrijwillig handleidingen (en rapportages)
echter waren dat korte instructies, eigenlijk meer tutorials met veel screenshots
infeite ben ik nu met vervroegd pensioen
pi_212747082
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 17:34 schreef g60forced het volgende:

Ik ben afgedropen omdat ik nu al moedeloos word van je reacties. Je wil helemaal niet iets aan je situatie en je vooruitzichten veranderen. Ook goed, maar waarom dan hier verder posten?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_212747927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 21:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik ben afgedropen omdat ik nu al moedeloos word van je reacties. Je wil helemaal niet iets aan je situatie en je vooruitzichten veranderen. Ook goed, maar waarom dan hier verder posten?
Ik zie ook wel in dat het zoals het nu gaat weinig toekomst perspectief bied.
Nouja dat was het eigenlijk vanaf begin al, maar ik ben gewoon zo nieuwsgierig.
Wat er bij diverse mijlpalen in haar nabije toekomst zal gebeuren en wat dat kan betekenen voor mij.
Zoals hetgeen wat er het meest recent zal gaan gebeuren eind April moet ze haar woning uit.
(dit was een tijdelijke woning voor mensen die problemen hebben met hun partner)
Ze heeft Urgentie toegewezen gekregen, dus als ze eindelijk iets voor zichzelf heeft.
Misschien dat het wat extra stress zal wegnemen en anders naar 'ons' gaat kijken.
De stap die er daarna volgt is wanneer ze eindelijk haar andere kinderen mag zien.
Er was namelijk vastgesteld dat alleen de jongste in haar huidige woning mocht blijven.
Daarna zal hopelijk het belangrijkste moeten komen, als de scheiding officieel is.
Stel dat ik voor al deze grote veranderingen in haar leven, nu al zou stoppen.
Dan is de uitkost sowieso duidelijk, ze ziet dan dat ik niet op haar ga/kan/wil wachten.
Daarmee verspeel ik toch directh al mijn (mogelijke) kansen? (hoe klein dan ook)
Enkel wanneer ik kan volhouden en accepteren op de huidige manier verder te gaan.
Zal het geduld mogelijk beloond kunnen worden, uiteraard met 0 garantie!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 21:53:48 #133
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212748131
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 20:34 schreef g60forced het volgende:

HOOFDSTUK 4: PERIKELEN ONDER DE DOUCHE

Gisteren hebben we eerst lekker samen gegeten en van 20uur tot 22:30 de Johan Cruijf musical bijgewoont, ik haat voetbal maar vond stiekem de muziek-stukken best vermakelijk! Het slappe gelul eromheen kon me niet echt boeien. Desondanks prima te doen voor iets waar ik niet voor hoefde te betalen en zat er gemotiveerd bij in de wetenschap dat de nacht toch fantastisch zou worden.

Apart voor FWB
Heb haar meteen bij thuiskomst langdurig goed gemasseerd, daarna verrast door haar met een BDSM beginners-setje (handen/voeten) aan de hoeken van het bed vast te binden. Ze genoot er intens van en het was de eerste keer (in een later stadium nadat ik dr los had gemaakt) dat ze me ook innig vastpakte.

Voorheen bleef dit altijd bij handen vasthouden en vond dat al vrij apart voor het FWB zoals zij dat steeds benoemde. Ook liet ze me voor het eerst diverse keren toe om haar te kussen op d'r mond, wat ze eigenlijk altijd vermeed. (merkte wel dat ze er nog een beetje aan wennen moest)

De volgende ochtend
De volgende ochtend liep ik dr weer op te geilen en merkte al vrij snel dat ze ongesteld was geworden. (1x eerder kwam dit voor maar was toen minimaal bloed) Dit keer behoorlijk veel en vroeg haar of ze door wilde gaan, we zijn even snel onder de douche gesprongen en gingen daarna verder.

Het was voor het eerst dat ze 2x klaarkwam voor ikzelf (meestal zorg ik tenminste 1 maal en heel af en toe lukt het niet, maar maak ik het voor haar af met andere middelen) Ohja ze laat ook vaak spulletje bij mij liggen, met de melding dan kunnen we dat volgende keer gebruiken etc. inmiddels ook het kadootje voor haar beste vriendin d'r dochter in huis, dus zien we elkaar zondag aangezien ik ze eerst ga ophalen.

Zoveel te doen
Als ik eerlijk ben is wat we allemaal doen, haast voor 90%+ een relatie alleen wilt zij het niet die stempel geven. Met opnieuw weer t zelfde lijstje aan mogelijkheden die ik eerder heb benoemd. Maar de tijd die ik nu met haar doorbreng is zo geweldig, dat ik haast niet klagen kan/mag.

Vreemd is ook dat ze regelmatig zegt dat ze nergens aan toe komt en nog zoveel te doen heeft, maar toch tijd voor mij maakt. Ook zegt ze achteraf vaak geen energie meer te hebben als we weer samen zijn geweest, hoogstwaarschijnlijk doordat we tenminste 3 sessies langdurige seks hebben gehad.

Maarja als ik nu zou stoppen met seks, zouden we enkel vrienden zijn en dan vermoed ik dat we elkaar dan helemaal weinig zien. Omdat er geen noodzaak meer is voor haar om te blijven slapen.
Le Diable
pi_212748315
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 21:53 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Gisteren hebben we eerst lekker samen gegeten en van 20uur tot 22:30 de Johan Cruijf musical bijgewoont, ik haat voetbal maar vond stiekem de muziek-stukken best vermakelijk! Het slappe gelul eromheen kon me niet echt boeien. Desondanks prima te doen voor iets waar ik niet voor hoefde te betalen en zat er gemotiveerd bij in de wetenschap dat de nacht toch fantastisch zou worden.

Apart voor FWB
Heb haar meteen bij thuiskomst langdurig goed gemasseerd, daarna verrast door haar met een BDSM beginners-setje (handen/voeten) aan de hoeken van het bed vast te binden. Ze genoot er intens van en het was de eerste keer (in een later stadium nadat ik dr los had gemaakt) dat ze me ook innig vastpakte.

Voorheen bleef dit altijd bij handen vasthouden en vond dat al vrij apart voor het FWB zoals zij dat steeds benoemde. Ook liet ze me voor het eerst diverse keren toe om haar te kussen op d'r mond, wat ze eigenlijk altijd vermeed. (merkte wel dat ze er nog een beetje aan wennen moest)

De volgende ochtend
De volgende ochtend liep ik dr weer op te geilen en merkte al vrij snel dat ze ongesteld was geworden. (1x eerder kwam dit voor maar was toen minimaal bloed) Dit keer behoorlijk veel en vroeg haar of ze door wilde gaan, we zijn even snel onder de douche gesprongen en gingen daarna verder.

Het was voor het eerst dat ze 2x klaarkwam voor ikzelf (meestal zorg ik tenminste 1 maal en heel af en toe lukt het niet, maar maak ik het voor haar af met andere middelen) Ohja ze laat ook vaak spulletje bij mij liggen, met de melding dan kunnen we dat volgende keer gebruiken etc. inmiddels ook het kadootje voor haar beste vriendin d'r dochter in huis, dus zien we elkaar zondag aangezien ik ze eerst ga ophalen.

Zoveel te doen
Als ik eerlijk ben is wat we allemaal doen, haast voor 90%+ een relatie alleen wilt zij het niet die stempel geven. Met opnieuw weer t zelfde lijstje aan mogelijkheden die ik eerder heb benoemd. Maar de tijd die ik nu met haar doorbreng is zo geweldig, dat ik haast niet klagen kan/mag.

Vreemd is ook dat ze regelmatig zegt dat ze nergens aan toe komt en nog zoveel te doen heeft, maar toch tijd voor mij maakt. Ook zegt ze achteraf vaak geen energie meer te hebben als we weer samen zijn geweest, hoogstwaarschijnlijk doordat we tenminste 3 sessies langdurige seks hebben gehad.

Bedankt en ik zie wat je bedoelt of ik hetzelf kan is vraag 2, maar kan er proberen op te letten.
  vrijdag 8 maart 2024 @ 22:02:59 #135
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212748340
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 22:01 schreef g60forced het volgende:

[..]
Bedankt en ik zie wat je bedoelt of ik hetzelf kan is vraag 2, maar kan er proberen op te letten.
Ik wilde alleen even een kleine redactionele slag maken hoor. Je een na laatste post kan je ook in dichtvorm uitgeven overigens
Le Diable
  vrijdag 8 maart 2024 @ 23:18:50 #136
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_212749263
IK heb verder gelezen en mijn mening nu is, (sorry) wat een gezeik. In mijn ogen hebben jullie duidelijk een relatie. en ook nog een waar jullie beiden van genieten. Alleen, de een wil er het ene stickertje, label, naampje aan geven en de ander niet. Of iets anders. Hou op en geniet gewoon. En iets serieus, opbouwen enz. Flauwe kul. Wat is serieus, en wie zegt dat je dat zult bereiken en dat je daar gelukkig of gelukkiger mee wordt, door wordt.
IK denk dat velen jaloers zijn en erg gelukkig zouden zijn met een situatie als waar jij, jullie nu in zijn. Laat dat gedoe met het een relatie willen noemen rusten, zeg gewoon, ja schat, je hebt gelijk, en ga gewoon door met genieten van hoe het is, hoe het gaat. Geef wat jullie hebben gewoon het naampje dat zij er aan wil geven.
Wat maakt het nou uit of je iets bv een stokbrood, een baguette of een Stangenbrot of smörrebröt noemt. Als het goed is en smaakt is het toch goed.
Amateur! (wat Aziatische vrouwen betreft). Geef haar wat zij wil, inclusief de omschrijving / het zoeken van een naam voor jullie relatie. Dan heb je vrede en kunt genieten van al het moois dat er tussen jullie (wel) is. En wat de toekomst betreft. Realiseer je dat als je vannacht sterft er volgende vrijdag over jou wordt gesproken in de zin van .. en, ben jij op zijn begrafenis / crematie geweest. Leven moet je doen in het nu!

*O* ^p^ :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 8 maart 2024 @ 23:19:54 #137
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_212749276
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 22:02 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik wilde alleen even een kleine redactionele slag maken hoor. Je een na laatste post kan je ook in dichtvorm uitgeven overigens
Dit als een gedicht? Dat is geen gezicht!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_212749363
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 21:53 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]

Apart voor FWB

De volgende ochtend

Zoveel te doen

Of…
Gisteravond zijn we gaan eten en naar een musical geweest, en daarna hebben we samen de nacht doorgebracht. Nieuw was dat ze me nu ook innig vastpakte, wat ze eerder niet deed, en dat ik haar op de mond mocht kussen.
En ze laat soms spulletjes liggen ‘voor de volgende keer dat ze hier is’.

Al in al zie ik het voor 90% zeker als een relatie, alleen wil zij het stempel daar niet aan geven. We hebben een geweldige tijd, ze maakt tijd voor me vrij, ook al heeft ze het druk. En de seks is geweldig.

….

Manmanmanman… @g60forced wat heb jij veel tekst nodig. En is het echt nodig om zowat een beeld voor beeld beschrijving te geven van hoe en hoe vaak jullie seks hebben?
Wat zou zij daarvan vinden, als ze hier meeleest?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 8 maart 2024 @ 23:33:23 #139
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_212749399
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Of…
Gisteravond zijn we gaan eten en naar een musical geweest, en daarna hebben we samen de nacht doorgebracht. Nieuw was dat ze me nu ook innig vastpakte, wat ze eerder niet deed, en dat ik haar op de mond mocht kussen.

Al in al zie ik het voor 90% zeker als een relatie, alleen wil zij het stempel daar niet aan geven. We hebben een geweldige tijd, ze maakt tijd voor me vrij, ook al heeft ze het druk. En de seks is geweldig.

….

Manmanmanman… @:g60forced wat heb jij veel tekst nodig. En is het echt nodig om zowat een beeld voor beeld beschrijving te geven van hoe en hoe vaak jullie seks hebben?
Of...

Gisteravond was intiem.

Het voelt bijna als een relatie, de seks is geweldig.

Zonder seks werkt het waarschijnlijk niet.
Le Diable
pi_212749650
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:33 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Of...

Gisteravond was intiem.

Het voelt bijna als een relatie, de seks is geweldig.

Zonder seks werkt het waarschijnlijk niet.
Zo komen we er wel ^O^
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212749715
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:18 schreef LeesFoknl het volgende:
IK heb verder gelezen en mijn mening nu is, (sorry) wat een gezeik. In mijn ogen hebben jullie duidelijk een relatie. en ook nog een waar jullie beiden van genieten. Alleen, de een wil er het ene stickertje, label, naampje aan geven en de ander niet. Of iets anders. Hou op en geniet gewoon. En iets serieus, opbouwen enz. Flauwe kul. Wat is serieus, en wie zegt dat je dat zult bereiken en dat je daar gelukkig of gelukkiger mee wordt, door wordt.
IK denk dat velen jaloers zijn en erg gelukkig zouden zijn met een situatie als waar jij, jullie nu in zijn. Laat dat gedoe met het een relatie willen noemen rusten, zeg gewoon, ja schat, je hebt gelijk, en ga gewoon door met genieten van hoe het is, hoe het gaat. Geef wat jullie hebben gewoon het naampje dat zij er aan wil geven.
Wat maakt het nou uit of je iets bv een stokbrood, een baguette of een Stangenbrot of smörrebröt noemt. Als het goed is en smaakt is het toch goed.
Amateur! (wat Aziatische vrouwen betreft). Geef haar wat zij wil, inclusief de omschrijving / het zoeken van een naam voor jullie relatie. Dan heb je vrede en kunt genieten van al het moois dat er tussen jullie (wel) is. En wat de toekomst betreft. Realiseer je dat als je vannacht sterft er volgende vrijdag over jou wordt gesproken in de zin van .. en, ben jij op zijn begrafenis / crematie geweest. Leven moet je doen in het nu!

*O* ^p^ :Y
Ok weet je zo kan ik het inderdaad ook bekijken, goed punt! :@
pi_212749730
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 23:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Of…

….

Manmanmanman… @:g60forced wat heb jij veel tekst nodig. En is het echt nodig om zowat een beeld voor beeld beschrijving te geven van hoe en hoe vaak jullie seks hebben?
we spreken alleen Engels met elkaar...
denk niet dat ze op NL sites komt 555 :7

ja sorry altijd teveel details, kwaaltje zullen we maar zeggen!
(plus dat ik er trots op ben :% )
pi_212749733
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 00:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zo komen we er wel ^O^
get a room you two ^)
pi_212749745
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 00:24 schreef g60forced het volgende:

[..]
we spreken alleen Engels met elkaar...
denk niet dat ze op NL sites komt 555 :7

ja sorry altijd teveel details, kwaaltje zullen we maar zeggen!
(plus dat ik er trots op ben :% )
Je draait er mooi omheen.
Laat ik het dan eenvoudiger stellen: zou jij haar een in het Engels vertaalde kopie van je posts hier laten zien? En hoe denk je dat ze zou reageren?

En als je verwacht dat de vrouwen hier in katzwijm aan je voeten liggen en de mannen je schouderklopjes geven omdat je zo’n stoere boi bent die goede seks heeft… think again.
pi_212749789
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 00:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Je draait er mooi omheen.
Laat ik het dan eenvoudiger stellen: zou jij haar een in het Engels vertaalde kopie van je posts hier laten zien? En hoe denk je dat ze zou reageren?

En als je verwacht dat de vrouwen hier in katzwijm aan je voeten liggen en de mannen je schouderklopjes geven omdat je zo’n stoere boi bent die goede seks heeft… think again.
met een vleugje humor probeerde ik je gewoon gelijk te geven
door te stellen dat ze geen NL spreekt
maw als ik letterlijk zou vertellen in het Engels wat ik hier schreef
zou ze het niet goedkeuren en dat is wel terrecht ook

nee ik hoef geen schouderklopjes
doe werkelijk alles voor vrouwen en leg ze helemaal in watten
(helaas waardeert niet iedereen dat, geef toe het kan ook teveel wezen
maar ook mbt overspel, terwijl ze infeite iedereen zou kunnen neuken
zou ik me daar enorm schuldig om voelen terwijl ik een vrijbrief heb
weet overigens dan ik aan haar genoeg heb dus er is geen behoefte verder te zoeken
behalve dan het feit dat ik niemand kan vertellen dat ze mijn vriendin is
heb kan ook zijn dat het haar nu gewoon goed uitkomt
omdat ze andere dingen aan haar hoofd heeft
geen tijd om iemand anders te leren kennen
tevreden is met wat ze van mij krijgt... voorlopig wellicht
  zaterdag 9 maart 2024 @ 01:23:12 #146
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_212749953
Teringlap tekst man.
Gaat echt niemand lezen.
pi_212751332
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 01:23 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Teringlap tekst man.
Gaat echt niemand lezen.
You don't say...
waarom kom je hier uberhaupt dan?
pi_213061741
UPDATE:

(ik ga mijn best doen te letten op mijn schrijfstijl)

Er zijn veel dingen gebeurt in de afgelopen periode (sinds de vorige update) maar denk dat het meest recente de moeite waard is om te delen. Aangezien de andere zaken wellicht meer een beetje van hetzelfde was.

Het begon afgelopen zaterdag, ze moest haar vriendin helpen op de markt. Toen belde ze mij met de vraag of ik haar wilde ophalen, nu heb ik dat wel vaker gedaan. Dat ophalen ansich vind ik geen probleem, omdat ik weet dat er meestal wat tegenover staat. Ineens stond ze daar met een mooie bos bloemen en zei die is voor jouw tante! (had haar verteld dat ik zondag een brunch zou hebben) Dit kwam enorm goed uit, want ik had niet over een kadootje nagedacht. Het feit dus dat ze dit uit zichzelf voor mij deed, vond ik best bijzonder.

Ook dit keer zijn we direct doorgereden naar mijn huis en heeft ze voor mij gekookt. Daarna keken we een film die goed beviel en zijn we naar bed gegaan. Na een wilde nacht heb ik haar om 3:30 thuisgebracht zodat ze nog even goed kon rusten, want haar dochtertje zou dus deze zondag 9:00 wordt gebracht. Extra: wellicht nog belangrijk om te vermelden, dat de 2e keer dat we seks hadden kwam ik erachter dat ik geen condooms meer had. Zelf wist ze ook niet waar en of ze die had. Dus kwam ik nadat zij geholpen was, op haar buik klaar.

Nadat ze thuis was vroeg ze of ik om 12uur naar haar wilde komen en hun naar een vriendin te brengen. Als dat tenminst op de route lag voor mijn brunch (dat was maar 5min omrijden) Toen we uitstapte, kwam ze naar mij toe en gaf ze wat condooms en glimlachte 'vrolijk pasen' ik vond dit schattig, want dat betekend dat ze enkel samen met mij seks heeft lijkt me? (alhoewel ze natuurlijk ook zelf weer nieuwe kan kopen)

Bedoel ik spreek haar dagelijks en ken haar exact schema, het ziet er niet naar uit dat ze nog tijd voor iemand anders heeft. Maargoed tot op heden zijn we volgens haar nogsteeds alleen vrienden. Maar de dingen die we samen doen voelt alsof we gewoon een complete relatie hebben! Ik sta altijd voor haar klaar en doe infeite meer voor haar dan wat ik voor mijn Ex deed in onze relatie van 10jaar notabene. Moet bekennen dat ik daar ook van geniet, het voelt voor mij ook gewoon goed. Al weet ik dondersgoed dat er iets niet klopt en als dit ook tzt nooit anders zal worden, vroeg of laat de klap wel hard aan zal komen. Ik hou hier overigens al 1jaar rekening mee.

Steeds als ik probeer contact te leggen met andere vrouwen, haak ik meestal zelf als eerste af. Deels omdat ik nog niet wil opgeven wat we nu hebben of merk dat die specifieke vrouw toch niet zal voldoen aan mijn eisen. Heb totaal geen zin en behoefte om eens alleen tijd voor mijzelf te nemen en helemaal niet met vrouwen bezig te zijn.

EDIT: inb4 lief dagboek :7

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2024 15:44:00 ]
pi_213062765
En wat is nu precies de update? Klinkt alsof er niets is veranderd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213066035
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
-dat ze uit zichzelf een kado koopt voor mijn tante
-dat ze voor het eerst voor mij kookt bij mij thuis
-dat ze condooms geeft omdat ze die dus niet nodig heeft (voor iemand anders dan mij)

wellicht was ik niet duidelijk genoeg :@
pi_213066084
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
Dat hij op d'r buik klaar kwam.
Hoe kun je dit belangrijke detail nou missen :{w
pi_213066131
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 21:00 schreef FYazz het volgende:

[..]
Dat hij op d'r buik klaar kwam.
Hoe kun je dit belangrijke detail nou missen :{w
ja man dat was stukken beter dan 2x in haar waardoor ze een morningafter moest halen :X
pi_213073004
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 21:03 schreef g60forced het volgende:

[..]
ja man dat was stukken beter dan 2x in haar waardoor ze een morningafter moest halen :X
Voor het geval deze saga onverhoopt echt is en niet een of andere fantasie: voor het zingen de kerk uit is niet een 100% betrouwbare methode zeker niet als je daarvoor al eens bent klaar gekomen en in de tussentijd niet hebt geplast.
pi_213078884
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef Sweet_Jane het volgende:

[..]
Voor het geval deze saga onverhoopt echt is en niet een of andere fantasie: voor het zingen de kerk uit is niet een 100% betrouwbare methode zeker niet als je daarvoor al eens bent klaar gekomen en in de tussentijd niet hebt geplast.
I know thanks for the tip...
we beginnen altijd zonder, dan gem. 30min later doe ik wel condoom om
de keren dat het mis ging, was 1 we waren erg dronken en was meen ik t 2e rondje
tweede keer was al ronde 3, terwijl ik normaliter vrij zelden een 2e keer klaarkom
maar we gaan dan door voor de lol en kijken of het lukt om haar extra te laten komen
om t even gek te noemen dacht ik wel dat ik leeg was :D

wbt de saga tja het is toch echt waar, t was makkelijk geweest als ik eerder had opgegeven
omdat er toch best een grote kans is dat het tzt ten einde komt en ik het daar moeilijk mee ga hebben
ik zou t al heel erg fijn vinden als ze mij na een aantal grote belangrijke momenten
toch eens 'officieel' een kans geeft, dan zal ik toch op bepaalde dingen anders kunnen reageren
bijv. vandaag waren we weer langdurig shoppen in Utrecht...
dan zou ik t toch leuk vinden om haar af en toe te knuffelen of kus geven
wellicht hier en daar handje vast houden...
of het echt nodig wellicht niet maar nu durf ik niet de eerste stap te zetten
omdat ik bang ben dan ze er niet van gediend is
als ik dus dingen doe dat ze niet wilt, dan kan ik de seks sowieso op mn buik schrijven

PS: ik typ dit na weer een heerlijke avond (nacht deels)
heb haar net thuis gebracht zodat ze goed kan slapen
mijn bed ik haar te zacht (ik ga een andere kopen)
pi_213079090
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef g60forced het volgende:
Ik kan nog eindeloos meer details melden
Ja, wat extra details zou dit verhaal zeker kunnen gebruiken!
pi_213079433
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 02:27 schreef g60forced het volgende:

[..]
de keren dat het mis ging, was 1 we waren erg dronken en was meen ik t 2e rondje
tweede keer was al ronde 3, terwijl ik normaliter vrij zelden een 2e keer klaarkom
maar we gaan dan door voor de lol en kijken of het lukt om haar extra te laten komen

wbt de saga tja het is toch echt waar, t was makkelijk geweest als ik eerder had opgegeven
omdat er toch best een grote kans is dat het tzt ten einde komt en ik het daar moeilijk mee ga hebben
ik zou t al heel erg fijn vinden als ze mij na een aantal grote belangrijke momenten
toch eens 'officieel' een kans geeft, dan zal ik toch op bepaalde dingen anders kunnen reageren
bijv. vandaag waren we weer langdurig shoppen in Utrecht...
dan zou ik t toch leuk vinden om haar af en toe te knuffelen of kus geven
wellicht hier en daar handje vast houden...
of het echt nodig wellicht niet maar nu durf ik niet de eerste stap te zetten
omdat ik bang ben dan ze er niet van gediend is
als ik dus dingen doe dat ze niet wilt, dan kan ik de seks sowieso op mn buik schrijven

PS: ik typ dit na weer een heerlijke avond (nacht deels)
heb haar net thuis gebracht zodat ze goed kan slapen
mijn bed ik haar te zacht (ik ga een andere kopen)
Je gaat een ander bed kopen voor iemand die jou niet als relatie materiaal ziet?
Ze wilt je voor de seks, meer niet.
Life is a highway...let's ride it!
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 10:28:06 #157
441859 crew  Lenny77
pi_213080884
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 02:27 schreef g60forced het volgende:

[..]

Als dit een idee geeft over jullie kennis over veilig vrijen en vermijden van een zwangerschap, dan maak ik mij ernstige zorgen :o
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 10:31:32 #158
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213080939
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Als dit een idee geeft over jullie kennis over veilig vrijen en vermijden van een zwangerschap, dan maak ik mij ernstige zorgen :o
Jij niet als enige :{
Breitling - Instruments for Professionals
pi_213080987
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 05:30 schreef No239SquadronRAF het volgende:

[..]
Ja, wat extra details zou dit verhaal zeker kunnen gebruiken!
:D :@ :'(
pi_213081080
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 07:49 schreef Luuntje het volgende:

[..]
Je gaat een ander bed kopen voor iemand die jou niet als relatie materiaal ziet?
Ze wilt je voor de seks, meer niet.
ik woon hier pas officieel sinds 6sept het staat al vanaf dag1 op de planning
aangezien ik nu geimproviseerd heb met de spullen die ik nog had
dus NEE niet voor haar, maar als ze hier betere rust kan vinden
daardoor wellicht graag hier blijft slapen is dat mooi meegenomen
ja ik weet dat we elkaar grotendeels voor de seks blijven zien
dat ik blijf hopen dat er een toekomst samen is
maargoed we gaan het allemaal wel zien
ze heeft tot eind Juli de tijd om via Urgentie een woning te krijgen
dan zal de Kinderbescherming eindelijk kunnen besluiten
of ze ook de oudste 2 over de vloer krijgt
denk dat ze dan enorm zal veranderen en dat wil ik graag afwachten
pi_213081107
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
nee we weten het dondersgoed hoor
ik heb stiekem het idee dat ik onvruchtbaar ben
in 20jaar tijd al zoveel 'fout' gegaan zonder resultaat
eigenlijk komt dat stiekem wel goed uit maar t zou minder leuk zijn
als ik in de toekomst samen ben met een vrouw die kinderen met mij wilt
pi_213081128
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Jij niet als enige :{
maak je geen zorgen doen wij ook niet...
ze zit in deze situatie ECHT NIET op een extra kind te wachten
met andere woorden als t moet zou ze wel een abortus doen
(dat hoeft overigens niet van mij, want ik zou haar blijven steunen)
maar het zou haar situatie compleet op zijn kop zetten
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 10:46:48 #163
16180 crew  CoolGuy
pi_213081142
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:45 schreef g60forced het volgende:

[..]
maak je geen zorgen doen wij ook niet...
(dat hoeft overigens niet van mij, want ik zou haar blijven steunen)
maar het zou haar situatie compleet op zijn kop zetten
nee, ik maak me zorgen omdát jullie je geen zorgen maken.
pi_213081147
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
nee, ik maak me zorgen omdát jullie je geen zorgen maken.
Ja dat snap ik en is ook wel terrecht hoor...
maar ik denk dat het wel goed komt (met het niet zwanger raken)
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 10:55:32 #165
441859 crew  Lenny77
pi_213081215
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:44 schreef g60forced het volgende:

[..]
nee we weten het dondersgoed hoor
ik heb stiekem het idee dat ik onvruchtbaar ben
in 20jaar tijd al zoveel 'fout' gegaan zonder resultaat
eigenlijk komt dat stiekem wel goed uit maar t zou minder leuk zijn
als ik in de toekomst samen ben met een vrouw die kinderen met mij wilt
Is het dan misschien niet eens tijd om dat te laten testen? Is zo gedaan hoor!
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 10:57:21 #166
441859 crew  Lenny77
pi_213081228
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:45 schreef g60forced het volgende:

ECHT NIET zou bij mij betekenen dat ik 0 risico zou nemen. En jullie nemen non stop risico zo te lezen :{
Abortus is trouwens niet zomaar een anticonceptie he?
Jullie doen hier echt iets te makkelijk over.
pi_213081376
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
ja en nee...
aan de ene kant zeg ik wil het wel weten
de andere kant als t resultaat is dat ik geen kinderen krijgen kan
dat moeilijker te verkopen is als ik het OFFICIEEL al weet
tegenover mijn toekomstige vriendin/vouw??
bijv. via datingsite als er dan een klik is met iemand
die dolgraag kinderen wilt, dan hou ik haar direct al voor de gek
of moet ik het niet zo bekijken omdat er nog genoeg
andere methodes zijn om zwanger te worden (donor etc)
pi_213081410
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
ECHT NIET zou bij mij betekenen dat ik 0 risico zou nemen. En jullie nemen non stop risico zo te lezen :{
Abortus is trouwens niet zomaar een anticonceptie he?
Jullie doen hier echt iets te makkelijk over.
ja IK doe hier inderdaad te makkelijk over (abortus dan)
aangezien het nooit te sprake is gekomen dus geen idee hoe zij denkt
klopt we nemen behoorlijk wat risico...
maar op deze manier gaat het al zo lang goed
zolang ik maar geen domme dingen doe
dat heb ik haar belooft want na de 2e keer was ze niet happy
de eerste keer heeft ze er niks van gezegd btw

maar begrijp me niet verkeerd IK SNAP 100% wat jullie zeggen!
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 11:16:33 #169
441859 crew  Lenny77
pi_213081426
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 11:11 schreef g60forced het volgende:

[..]
ja en nee...
aan de ene kant zeg ik wil het wel weten
de andere kant als t resultaat is dat ik geen kinderen krijgen kan
dat moeilijker te verkopen is als ik het OFFICIEEL al weet
tegenover mijn toekomstige vriendin/vouw??
bijv. via datingsite als er dan een klik is met iemand
die dolgraag kinderen wilt, dan hou ik haar direct al voor de gek
of moet ik het niet zo bekijken omdat er nog genoeg
andere methodes zijn om zwanger te worden (donor etc)
Vind je het dan wel beter om jaren met zo een meisje te gaan, wetende dat de kans bestaat dat je onvruchtbaar bent en dan na jaren beloven ineens een nee te moeten verkopen? Is dat niet nog erger? Je neemt ook vruchtbare jaren van zo een vrouw af.
En voor de gek houden is al helemaal fout ja!

En ja er zijn nog andere methodes natuurlijk.
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 11:17:52 #170
441859 crew  Lenny77
pi_213081438
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 11:14 schreef g60forced het volgende:

ja IK doe hier inderdaad te makkelijk over (abortus dan)

Ik zal niet zeggen dat het bij iedereen zo is maar onderschat niet wat een abortus met een vrouw doet. En dan heb ik het nog niet eens alleen over het fysieke (wat ook geen pretje is)
pi_213081567
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
EDIT: oeps ik reageer 2x op dezelfde reactie (maar deze is duidelijk denk ik)

Oh dat geloof ik ook wel hoor dat t fluitje van een cent is
en voor mijzelf zou ik het best willen weten...
maar zoals ik het al probeerde uit te leggen, is het WETEN van een Negatieve uitkomst
mogelijk een issue als ik een nieuwe vrouw leer kennen
1 die 100% met mij kinderen zou willen
hoe moet ik die dan gaan vertellen dat ik al wist dat het niet kan?
met die redenatie is HET NIET WETEN misschien beter
dan hoef ik mijzelf niet schuldig te voelen
en gaan we daarna wel opzoek naar alternatieven
maar zit er niet op te wachten om vanaf het begin iemand te belazeren
aan de andere kant, kan ik ook moeilijk in mijn profiel of tijdens het 1e gesprek
zeggen HEY mijn zaad is kut! :7

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2024 11:33:26 ]
pi_213081581
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 11:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik zal niet zeggen dat het bij iedereen zo is maar onderschat niet wat een abortus met een vrouw doet. En dan heb ik het nog niet eens alleen over het fysieke (wat ook geen pretje is)
ook hier kan ik niet anders dan 100% mee eens wezen,
maar het lijkt erop dat zij weldegelijk deze risico's aanvaard
anders had ze wel gezegd NIET bij mij erin zonder condoom
  Moderator donderdag 4 april 2024 @ 11:33:26 #173
441859 crew  Lenny77
pi_213081585
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 11:31 schreef g60forced het volgende:

[..]
Oh dat geloof ik ook wel hoor dat t fluitje van een cent is
en voor mijzelf zou ik het best willen weten...
maar zoals ik het al probeerde uit te leggen, is het WETEN van een Negatieve uitkomst
mogelijk een issue als ik een nieuwe vrouw leer kennen
1 die 100% met mij kinderen zou willen
hoe moet ik die dan gaan vertellen dat ik al wist dat het niet kan?
met die redenatie is HET NIET WETEN misschien beter
dan hoef ik mijzelf niet schuldig te voelen
en gaan we daarna wel opzoek naar alternatieven
maar zit er niet op te wachten om vanaf het begin iemand te belazeren
aan de andere kant, kan ik ook moeilijk in mijn profiel of tijdens het 1e gesprek
zeggen HEY mijn zaad is kut! :7
Nuja kijk, daar doe je mee wat je wil he?
In je huidige situatie zou ik er wel vanuit gaan dat je vruchtbaar bent en je vriendin is het zeker dus ik zou wel iets voorzichtiger met jullie seksleven beginnen om te gaan.

Kan het zijn dat je mss onbewust/stiekem wil dat ze zwanger raakt zodat ze bij je blijft?
pi_213081640
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 11:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Vind je het dan wel beter om jaren met zo een meisje te gaan, wetende dat de kans bestaat dat je onvruchtbaar bent en dan na jaren beloven ineens een nee te moeten verkopen? Is dat niet nog erger? Je neemt ook vruchtbare jaren van zo een vrouw af.
En voor de gek houden is al helemaal fout ja!

En ja er zijn nog andere methodes natuurlijk.
nouja ik weet niks zeker maar ben het mij in de loop der jaren gewoon gaan afvragen
zelfde als dat mijn complete familie iedereen kanker heeft gehad en meeste overleden zijn
zou je haast zeggen misschien moet ik mij compleet laten checken??

anyways ja dat voor de gek houden ga ik dus niet doen
maar ik kan het dus voorkomen door het niet officieel te laten uitzoeken
hoop dat je mijn punt ook begrijpen kunt en dat zal voor een vrouw
anders zijn dan voor een man!

nouja DAT JAREN in twijfel ga ik ook niet doen...
zodra ik in een goede relatie zou zitten en kinderen komen op tafel als onderwerp
kan ik dan prima mijn vermoedens aankaarten
als zij zegt zullen we het dan eens uit gaan zoeken, PRIMA!
(met t risico dan ze bij Negatieve uitslag hard weg loopt)
pi_213081717
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 11:33 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nuja kijk, daar doe je mee wat je wil he?
In je huidige situatie zou ik er wel vanuit gaan dat je vruchtbaar bent en je vriendin is het zeker dus ik zou wel iets voorzichtiger met jullie seksleven beginnen om te gaan.

Kan het zijn dat je mss onbewust/stiekem wil dat ze zwanger raakt zodat ze bij je blijft?
dit is een goed punt en heb ik overnagedacht...
maar het zou de situatie zo extreem veel ingewikkelde maken
dat ik zeker weet haar daardoor 100% kwijt te raken
tenminste als ze zou merken dat ik het met opzet doe
dit wil ik haar absoluut niet aandoen!
vooral omdat de scheidingsprocedure nog niet rond is
plus ze genoeg andere dingen aan haar hoofd heeft!
ik denk dat het HELEMAAL geen goed idee is op kort termijn een kind met haar te hebben
persoonlijk zou ik ermee kunnen leven NOOIT geen eigen kinderen met haar te hebben
ken haar andere 2 kinderen dus niet, maar haar jongste is echt geweldig
zou met liefde een goede stiefvader voor haar willen zijn...
hoop ook niet dat de moeder mij niet als relatie ziet,
omdat ze weet dat ze mij geen kind wilt geven

PS: ik vind het lastig om te lezen dat je zegt ze is mijn vriendin
aan de ene kant klopt het maar ook weer niet...
vriendin als in doe alles voor haar en infeite lijkt ook alles wat we doen op een relatie
maar dat is het zeer zeker niet... maar haar zien als 'gewone' vriendin kan ik ook niet
voor mij is het duidelijk meer dan dat... het zit er tussenin
stiekem vermoed ik dat het voor haar ook zo is maar ze wilt het niet toegeven
omdat ze wellicht bang is dat het dan nog meer hoop geef voor mij
ze een soort van muurtje heeft gebouwd voor haarzelf om het goed te praten
want ja deze situatie is extreem apart en normaliter niet wenselijk!

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2024 11:48:11 ]
pi_213086393
UPDATE:
Ze had mijn hulp nodig voor t helpen en kijken naar een woning. Dat kon in de middag dan hadden we maar 2-3uurtjes, dus ik stelde voor het dan maar na haar diner-afspraak te doen vanaf 19uur. Dacht bij mijzelf dan pakken we daarna wel filmpje en kan ze weer blijven slapen.

Zojuist meld ze voordat ze richting diner gaat, wat ga je na t huiskijken doen? Ik zeg heb geen plannen. Zegt ze ik heb nog andere dingen te doen. Wist dus al dat ze wilde dat ik haar dan meteen thuis zou brengen. Zonder dat overigens letterlijk te zeggen, echter voegde ze er nog wat aan toe. Zegt ik wil niet altijd met mensen zijn, heb personal space nodig. Volkomen te begrijpen, ik interpeteer het even als ze ziet mij al vaak zat (en dat klopt)

Toch blijft ze om van alles en nog wat vragen, help haar namelijk Online ook erg veel. Met emails en vertalingen, ken dus exact haar complete situatie. Precies zoals haar advocaat / Kinderbescherming / Wijkagent en Veilig Thuis dat ook weten. Heb alle die emails gelezen, dat mocht van haar. (was natuurlijk ook wel handig, omdat ik dan beter kan helpen... was overigens niet makkelijk om te lezen wat haar EX d'r allemaal geflikt had) Ze vertrouwd mij 100% ik weet haar wachtwoorden en pincode van de telefoon, die ik ook vaak zat in handen krijg. Dat komt soms beter uit als ik snel voor haar een berichtje beantwoord.

Anyways ik ga d'r vanavond dus netjes thuisbrengen zonder nog wat ervan te verwachten, aangezien mijn geduld toch wel beloond wordt volgende week. Plus ik zie haar morgenochtend weer voor de hulp bij de Voedselbank.

Mijn excuses aan de mensen, die dit allemaal maar onnodig vinden...
ik stel voor aan deze, om dit topic dan niet meer te volgen!

EDIT: mijn dank aan degene die wel netjes deelnemen hier :@

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2024 18:05:28 ]
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 05:44:54 #177
57816 crew  Mijk
BAM
pi_213118119
Alinea's men ;(
As above, so below.
pi_213118196
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 00:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]
@:keep_walking is this you?

Typisch fok dat na 10 jaar het zelfmedelijden van de users nog niet is veranderd

Wat wil je hore!?

Kunnen we dat als comment geven zodat je weer lekker kan slapen 😘
TS is geen Keep_Walking
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 08:53:32 #179
16180 crew  CoolGuy
pi_213119793
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 06:44 schreef TheProdigySon het volgende:

[..]
TS is geen Keep_Walking
TS niet nee.
  zondag 7 april 2024 @ 10:05:39 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213120728
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 06:44 schreef TheProdigySon het volgende:

[..]
TS is geen Keep_Walking
TS inderdaad niet nee. Iemand anders in dit topic wel O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213130311
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
TS inderdaad niet nee. Iemand anders in dit topic wel O-)
Ohh??? :wtf:
pi_213132329
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 18:04 schreef g60forced het volgende:
UPDATE:
Ze had mijn hulp nodig voor t helpen en kijken naar een woning. Dat kon in de middag dan hadden we maar 2-3uurtjes, dus ik stelde voor het dan maar na haar diner-afspraak te doen vanaf 19uur. Dacht bij mijzelf dan pakken we daarna wel filmpje en kan ze weer blijven slapen.

Zojuist meld ze voordat ze richting diner gaat, wat ga je na t huiskijken doen? Ik zeg heb geen plannen. Zegt ze ik heb nog andere dingen te doen. Wist dus al dat ze wilde dat ik haar dan meteen thuis zou brengen. Zonder dat overigens letterlijk te zeggen, echter voegde ze er nog wat aan toe. Zegt ik wil niet altijd met mensen zijn, heb personal space nodig. Volkomen te begrijpen, ik interpeteer het even als ze ziet mij al vaak zat (en dat klopt)

Toch blijft ze om van alles en nog wat vragen, help haar namelijk Online ook erg veel. Met emails en vertalingen, ken dus exact haar complete situatie. Precies zoals haar advocaat / Kinderbescherming / Wijkagent en Veilig Thuis dat ook weten. Heb alle die emails gelezen, dat mocht van haar. (was natuurlijk ook wel handig, omdat ik dan beter kan helpen... was overigens niet makkelijk om te lezen wat haar EX d'r allemaal geflikt had) Ze vertrouwd mij 100% ik weet haar wachtwoorden en pincode van de telefoon, die ik ook vaak zat in handen krijg. Dat komt soms beter uit als ik snel voor haar een berichtje beantwoord.

Anyways ik ga d'r vanavond dus netjes thuisbrengen zonder nog wat ervan te verwachten, aangezien mijn geduld toch wel beloond wordt volgende week. Plus ik zie haar morgenochtend weer voor de hulp bij de Voedselbank.

Mijn excuses aan de mensen, die dit allemaal maar onnodig vinden...
ik stel voor aan deze, om dit topic dan niet meer te volgen!

EDIT: mijn dank aan degene die wel netjes deelnemen hier :@
Zo te lezen heeft ze aan jou een prima sekspartner en klusjes sloof man.
Als dat voldoende voor je is zie ik het probleem niet echt.

Als ik het zou zijn zou ik me gebruikt voelen.

Terwijl jij ook raar bezig bent. Met je onveilige ‘veilige seks’ methode en vermijden van onderzoek naar je vruchtbaarheid.
pi_213132528
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zo te lezen heeft ze aan jou een prima sekspartner en klusjes sloof man.
Als dat voldoende voor je is zie ik het probleem niet echt.

Als ik het zou zijn zou ik me gebruikt voelen.

Terwijl jij ook raar bezig bent. Met je onveilige ‘veilige seks’ methode en vermijden van onderzoek naar je vruchtbaarheid.
Nouja is het echt raar om als man geen onderzoek te willen naar je vruchtbaarheid...
kan mij voorstellen (aangezien je de 2e bent) dat vrouwen hier een andere kijk op hebben
dat is natuurlijk vrij normaal, dan zou ik haast zeggen hoe denken andere mannen hierover?
bedoel ik heb toch vrij duidelijk uitgelegd wat de voor en nadelen zijn
zelfde als met bijv. kanker snap ik dat als je er optijd bij bent je +kansen groter zijn
maar mijn moeder heeft na haar borstamputie na 5jaar nooit geen control meer gedaan
omdat ze bang was voor de resultaten (uiteindelijk onverwachts overleden, geen oorzaak)

Ja ik voel me deels gebruikt, maar zoals gezegd krijg ik er ook genoeg voor terug...
niet alleen de seks maar de omgang met haar en via haar leer ik ook andere kennen
kom ik ineens flink vaak op feestjes ben ik veel vaker van huis weg uit mijn saaie leven
vervolgens mag ik alles doen bij haar wat ik wil en zitten daar nagenoeg geen consequenties aan
daar zit veel expiriment werk bij die ik bij mijn 10jarige relatie alleen van kon dromen!

ze heeft t 2-3x eerder gehad over een goede vriendin van haar en die vriend daarvan
beide hebben ze 2kinderen uit eerder huwelijk en wonen na 7jaar nu nogsteeds gescheiden
dat vooruitzicht bevalt haar wel krijg ik het idee...
dus zou kunnen dat ik mijn droom om samen met iemand te women moet opgeven
als wij serieus een relatie zouden kunnen/mogen hebben maar elk een eigen woning behoudt
terwijl ik dit typ heb ik het mij nooit voorgesteld, maar als dit een voorwaarde zou zijn voor haar
ging ik daar absoluut mee akkoord, afhankelijk van wat er gebeuren gaat
wanneer ik de 2 andere kinderen zou ontmoeten!

ze heeft mij trouwens tesamen met haar beste vriendin (dezelfde waar we vaak komen en sliepen)
uitgenodig om mee te gaan naar Thailand... het kan natuurlijk eens test van haar wezen
om te zien of ik mij in kan houden, want ben natuurlijk gek op Aziatische vrouwen
en dat is dan net als een kind in een snoepwinkel hahah

EXTRA:
afgelopen vrijdag avond haar om 00:10 opgehaald van CS
(ze kwam bij vriendin vandaag, geholpen met eten koken etc.)
daarna naar mijn huis, vrijwel direct gingen we naar boven
ik had t bed snel opgemaakt... zij haar toiletdingetjes doen!
toen kwam ze melden dat ze zojuist ongesteld was geworden
moe was ze daarvoor al, dus bood aan haar beter direct naar huis te brengen
komende week komt toch wel weer een herkansing...
deze soort van zekerheid bevalt em zo enorm goed, no string attached
dat ik het ook totaal niet erg vind of telleurgesteld ben
als het dan een keertje niet kan/mag
want ik heb infeite gewoon weinig te klagen!
zoals al eerder gezegd tuurlijk wil ik meer, maar dat kan nu ook gewoonweg niet

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2024 23:46:53 ]
pi_213133337
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 23:37 schreef g60forced het volgende:

[..]
Nouja is het echt raar om als man geen onderzoek te willen naar je vruchtbaarheid...
kan mij voorstellen (aangezien je de 2e bent) dat vrouwen hier een andere kijk op hebben
dat is natuurlijk vrij normaal, dan zou ik haast zeggen hoe denken andere mannen hierover?
bedoel ik heb toch vrij duidelijk uitgelegd wat de voor en nadelen zijn
zelfde als met bijv. kanker snap ik dat als je er optijd bij bent je +kansen groter zijn
maar mijn moeder heeft na haar borstamputie na 5jaar nooit geen control meer gedaan
omdat ze bang was voor de resultaten (uiteindelijk onverwachts overleden, geen oorzaak)

Ja ik voel me deels gebruikt, maar zoals gezegd krijg ik er ook genoeg voor terug...
niet alleen de seks maar de omgang met haar en via haar leer ik ook andere kennen
kom ik ineens flink vaak op feestjes ben ik veel vaker van huis weg uit mijn saaie leven
vervolgens mag ik alles doen bij haar wat ik wil en zitten daar nagenoeg geen consequenties aan
daar zit veel expiriment werk bij die ik bij mijn 10jarige relatie alleen van kon dromen!

ze heeft t 2-3x eerder gehad over een goede vriendin van haar en die vriend daarvan
beide hebben ze 2kinderen uit eerder huwelijk en wonen na 7jaar nu nogsteeds gescheiden
dat vooruitzicht bevalt haar wel krijg ik het idee...
dus zou kunnen dat ik mijn droom om samen met iemand te women moet opgeven
als wij serieus een relatie zouden kunnen/mogen hebben maar elk een eigen woning behoudt
terwijl ik dit typ heb ik het mij nooit voorgesteld, maar als dit een voorwaarde zou zijn voor haar
ging ik daar absoluut mee akkoord, afhankelijk van wat er gebeuren gaat
wanneer ik de 2 andere kinderen zou ontmoeten!

ze heeft mij trouwens tesamen met haar beste vriendin (dezelfde waar we vaak komen en sliepen)
uitgenodig om mee te gaan naar Thailand... het kan natuurlijk eens test van haar wezen
om te zien of ik mij in kan houden, want ben natuurlijk gek op Aziatische vrouwen
en dat is dan net als een kind in een snoepwinkel hahah

EXTRA:
afgelopen vrijdag avond haar om 00:10 opgehaald van CS
(ze kwam bij vriendin vandaag, geholpen met eten koken etc.)
daarna naar mijn huis, vrijwel direct gingen we naar boven
ik had t bed snel opgemaakt... zij haar toiletdingetjes doen!
toen kwam ze melden dat ze zojuist ongesteld was geworden
moe was ze daarvoor al, dus bood aan haar beter direct naar huis te brengen
komende week komt toch wel weer een herkansing...
deze soort van zekerheid bevalt em zo enorm goed, no string attached
dat ik het ook totaal niet erg vind of telleurgesteld ben
als het dan een keertje niet kan/mag
want ik heb infeite gewoon weinig te klagen!
zoals al eerder gezegd tuurlijk wil ik meer, maar dat kan nu ook gewoonweg niet
Ja, ik vind het raar dat je kn jouw situatie als man geen vruchtbaarheidsonderzoek doet. In jouw geval omdat jullie aan onveilige seks doen en jullie volgens mij geen kinderwens samen hebben. Met een zwangerschap kun je het je niet veroorloven om de ‘dat zien we dan wel weer’ houding te hebben. En abortus is géén voorbehoedsmiddel. Daar lijk jij erg makkelijk over te denken. Maar ja, niet jouw probleem, jij hoeft dat dan niet te ondergaan…. Natuurlijk is je sekspartner er zelf bij, die gaat ook erg slordig met haar welzijn om.

Als je er, naast het gebruikt voelen, genoeg voor terugkrijgt, wat is dan je probleem?
Op dit moment is dit topic meer een soort van dagboek voor je. In het begin leek je om advies te vragen, nu zijn het vooral ellenlange verhalen over jullie (seks)leven. Die hoef ik niet per se te lezen, als je geen behoefte (meer) hebt aan meedenken en advies. Maar zeg dat dan even, ook voor andere lezers.
Dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of hij je topic al dan niet links laat liggen en je lekker laat doorschrijven, evt alleen voor jezelf.
pi_213133822
Ik vind dat je zo obsessief bezig bent met seks. Waarom?
pi_213134006
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 07:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, ik vind het raar dat je kn jouw situatie als man geen vruchtbaarheidsonderzoek doet. In jouw geval omdat jullie aan onveilige seks doen en jullie volgens mij geen kinderwens samen hebben. Met een zwangerschap kun je het je niet veroorloven om de ‘dat zien we dan wel weer’ houding te hebben. En abortus is géén voorbehoedsmiddel. Daar lijk jij erg makkelijk over te denken. Maar ja, niet jouw probleem, jij hoeft dat dan niet te ondergaan…. Natuurlijk is je sekspartner er zelf bij, die gaat ook erg slordig met haar welzijn om.

Als je er, naast het gebruikt voelen, genoeg voor terugkrijgt, wat is dan je probleem?
Op dit moment is dit topic meer een soort van dagboek voor je. In het begin leek je om advies te vragen, nu zijn het vooral ellenlange verhalen over jullie (seks)leven. Die hoef ik niet per se te lezen, als je geen behoefte (meer) hebt aan meedenken en advies. Maar zeg dat dan even, ook voor andere lezers.
Dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of hij je topic al dan niet links laat liggen en je lekker laat doorschrijven, evt alleen voor jezelf.
Ho ho niet mijn probleem, nou NEE het is meer omdat zij het accepteerd...
ik heb in mijn vorige relatie met die Filipijnse nagenoeg 10jaar enkel met condoom gedaan
dat deed ik niet voor mijzelf maar omdat zij het wilde!
Kortom als deze Thaise ook enkel met condoom zou willen vanaf dat we beginnen
heb ik dat ook maar te accepteren, tuurlijk snap ik wel dat abortus wel heel extreem is
Wellicht in haar positie had ik gewoon 100% voor condoom gekozen
verder besef ik dondersgoed dat wat we doen risicovol is :@

maar je begrijpt toch ook wel dat ik het stiekem niet wil weten
ik weet nu al dat als t blijkt dat ik geen kinderen krijgen kan
enorm schuldig ga voelen als ik dan toch een vrouw date
waarvan ik weet dat ze kinderen wilt...
het voelt dan alsof ik tegen haar aan het liegen ben
doordat ik het NIET (zeker) weet hoef ik mij daar minder schuldig om te voelen

jouw laatste punt kan ik ook wel beetje begrijpen
degene die t niet lezen willen, tja die doen dat maar niet
het is gewoon een lastige situatie...

kortom jouw advies van laat je testen begrijp ik wel hoor
het is niet dat ik het slecht advies vind want ik zie de voordelen ervan wel
maar helaas wegen die niet op tegen die nadelen voor mijzelf
althans zo ziet ik het dus en dat heb ik nu paar keer proberen uit te leggen
misschien zullen vrouwen dit gewoon nooit begrijpen :{
pi_213134110
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 09:06 schreef prunus het volgende:
ja ik begrijp je punt wel...
maar dat is het enige moment
waarop ik even over NIKS meer hoef na te denken
de hele wereld staat dat stil, heerlijk genieten
ik voel mij herboren en voel mij weer eens helemaal gezond
(mijn pijnlijk rug en uitstralingen van heup tot tenen lijk ik even te vergeten)
het belangrijkste is dat ik mij dan heel dicht bij haar voel
dat is natuurlijk logisch, alsof alles ineens perfect is en klopt
zonder mij af te vragen hoe de toekomst voor ons eruit ziet
ik kan en mag dan naar haar kijken en strelen doen wat mijn hartje begeert
dat doe ik soms uren terwijl zij al klaargekomen is en compleet knockout is
vaak daarna zelfs al slaapt wanneer ik weer uit de douche kom

dus als we niet in bed liggen, beneden op de bank of waar dan ook
zou zij hier enorm ongemakkelijk van zou worden O-)
pi_213135937
Post je hier voor advies of om je verhaal te vertellen?
pi_213136470
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 09:06 schreef prunus het volgende:
En ik kan me daardoor haast niet voorstellen dat we hier met een veertiger te maken hebben.
pi_213150482
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 12:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Post je hier voor advies of om je verhaal te vertellen?
nouja inmiddels beide handige voor mij is dat alles op 1plek staat... excuses!
pi_213150532
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 13:15 schreef Samhain het volgende:

[..]
En ik kan me daardoor haast niet voorstellen dat we hier met een veertiger te maken hebben.
toch is het echt zo!
stiekem hoop ik dat nog wel even vol te kunnen houden 50-60
kijk als ik samen met haar kan blijven en t wordt officieel
wil ik het best een beetje afbouwen, voornamelijk omdat ik vermoed
dat we dan vaker de (haar) kinderen in de buurt hebben
denk dat het bare-minimum 1x weekelijk prima te hanteren valt
pi_213150699
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:10 schreef g60forced het volgende:

[..]
toch is het echt zo!
stiekem hoop ik dat nog wel even vol te kunnen houden 50-60
kijk als ik samen met haar kan blijven en t wordt officieel
wil ik het best een beetje afbouwen, voornamelijk omdat ik vermoed
dat we dan vaker de (haar) kinderen in de buurt hebben
denk dat het bare-minimum 1x weekelijk prima te hanteren valt
Oh, niet dat ik vind dat je het veel doet voor een veertiger ofzo, maar meer om de manier waarop je erover praat.
pi_213152064
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef Samhain het volgende:

[..]
Oh, niet dat ik vind dat je het veel doet voor een veertiger ofzo, maar meer om de manier waarop je erover praat.
geef toe dat ik erover lul alsof ik pas 20 ben
ik weet helaas niet beter....
komt wel doordat ik er eigenlijk vanuit ga
dat het volk wat hier leest toch jonger is dan ik :D

EDIT: op andere site waar ik veel chat, is bijna niemand ouder dan 20
ook de online games die ik veel speelde was altijd de oudste :@

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2024 20:44:11 ]
pi_213154324
Ik zou haar sowieso eerst maar eens de shit met haar ex op laten lossen.

Verder geldt ook hier wel de ongeschreven wet dat hoe langer de OP is, hoe groter de kans is dat het niet goed komt.
pi_213158729
Niet alles gelezen, maar het verhaal wat betreft aziatische vrouwen herkenbaar hier. Zelf ervaring met Vietnamese vrouw en Thaise vrouwen.

Kan uit mijn ervaring alleen maar zeggen, kies voor jezelf en laat je niet leven. Aziatische vrouwen zijn heel goed in manipuleren, je bespelen, je gebruiken en drama maken. Tegenover elke goede aziatische vrouw staan 50 slechte. Je moet echt een goede treffen, is mij nog niet gelukt.

Een relatie moet soepel gaan, tuurlijk kan het soms stroef lopen, maar het moet geen chronische drama worden.

Ondanks mijn gebruikersnaam, ben ik overigens gewoon een blanke kaaskop.
pi_213169170
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 23:19 schreef Halcon het volgende:
Ik zou haar sowieso eerst maar eens de shit met haar ex op laten lossen.

Verder geldt ook hier wel de ongeschreven wet dat hoe langer de OP is, hoe groter de kans is dat het niet goed komt.
Ik ben bereidt te wachten tot alles voorbij is en op de huidige manier verder te gaan, het enige risico is de verloren tijd waarin ik dus niemand anders kan ontmoeten omdat ik niet actief aan het zoeken ben (behalve het flirten met 1 aziatisch dame in een Oosterse Toko, waar wellicht wat uit kan ontstaan) weet nu al dat het zal gaan voelen als een breakup, maar infeite nu het al 1jaar zo gaat verwacht ik niet dat het EXTRA pijnlijk zal zijn na bijv. 2jaar

wat ik daarmee bedoel te zeggen dat ik toch te lang door ben gegaan om pijnloos ermee te stoppen,
het voelt alsof dat maximum punt van eventuele pijn toch al wel bereikt is!
pi_213169318
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:07 schreef babipangang het volgende:
Niet alles gelezen, maar het verhaal wat betreft aziatische vrouwen herkenbaar hier. Zelf ervaring met Vietnamese vrouw en Thaise vrouwen.

Kan uit mijn ervaring alleen maar zeggen, kies voor jezelf en laat je niet leven. Aziatische vrouwen zijn heel goed in manipuleren, je bespelen, je gebruiken en drama maken. Tegenover elke goede aziatische vrouw staan 50 slechte. Je moet echt een goede treffen, is mij nog niet gelukt.

Een relatie moet soepel gaan, tuurlijk kan het soms stroef lopen, maar het moet geen chronische drama worden.

Ondanks mijn gebruikersnaam, ben ik overigens gewoon een blanke kaaskop.
555 hallo mede-kaaskop :D

Oh dat snap ik wel... (ken genoeg horrorverhalen)
maar als we samen zijn gaat alles echt perfect, ik voel me bij niemand beter dan haar
regelmatig zelfs beter dan de eerste jaren van mijn officiele 10jarige relatie
en dat was van iemand die heel erg veel van mij hield
het enige dat ik dus nooit 100% zal weten is of ze zo in omgang met al haar 'vrienden' is
ook al is dat moeilijk te vergelijken want ze heeft 'nu' geen mannelijke vrienden
(hooguit de partners van haar vriendinnen)
los van het feit dat de sex langzaamaan veel intiemer wordt en meer passie krijgt
vooral gisteren heb ik weer een punt bereikt waarvan ik kan zeggen
het is nog nooit zo geweldig geweest tussen ons...
zonder dit keer in details te treden over het genot etc.
was dit na een zeer zonning bezoek aan have in de buurt
waar we lekker visje gingen eten en foto's maken (van haar voor d'r Instagram)
daarna paar Kringloop winkels bezocht en als ze dan kleding gaat passen
komt ze mij altijd even roepen om te keuren (kan je vertellen veel sexy spulletjes)
het grappig was gisteren een zeer kort rokje ze zei het is wat te kort
toen ik zei nee dat kan nog veel korter, besloot ze dat het acceptabel was haha
pi_213170822
UPDATE: toevoeging 10april2024

Zoals hierboven in een reactie van mij al te lezen viel...

Gisteren een fantastisch dag gehad, het voelde voor mij als:
1. een zeer uitgebreide geslaagde date
2. als een leuk dagje uit met je geliefde
In mijn belevenis niet iets wat je zomaar met een 'normale' vriend/vriendin doet. (in onze situatie)
Mogelijk is dit voor vrouwen denk ik wel anders, dit had ze ook met een vrouwelijke vriendin kunnen doen.
Ik al man zijnde zou dit nooit met een 'mannelijke' vriend ondernemen.

Wat we deden:
De initiele planning was om tulpenvelden te bezoeken en van haar mooie foto's maken voornamelijk voor op haar instagram. Na wat online research via Google kwam ik op een site terrecht daar stond tulpen-advies 30%. Na 14april tot 5mei was dat een beter tijdstip, dus waren we het er samen over eens dat uit te stellen. We waren dichtbij Spakenburg/Bunschoten en het weer was heerlijk en ze was toch al zomers gekleed, dus stelde ik voor om daar in de haven foto's te maken.

Het was een groot succes enorm veel mooie foto's gemaakt. Toen even kort gezeten om een visje te eten. Rond 15uur adviseerde ik om in die regio Kringloop-winkels te bezoeken. Dit vinden we beiden leuk en doen we regelmatig als we ergens komen waar we nog niet eerder samen zijn geweest. Ze vond wat sexy kleding en riep mij steeds om het te komen keuren. Grappig was met een zeer kort rokje, waarvan ze zei dat het te kort was. Ik antwoorde dat het best nog korter zou kunnen en dit gaf voor haar de doorslag om het wel te nemen.

Rond 16:30 kreeg ze honger (ik had iets meer gegeten) en ik stelde voor bij mij thuis te BBQ'n er was tenslotte nog genoeg zon. We reden langs een Islamitische Toko om vlees te halen. Ze heeft toen alles voorbereidt, marinades / salade etc. Ik hoefde enkel het vuur aan te maken en het voedsel klaar te maken voor consumptie. Heerlijk gegeten en genoten van de wijntjes. De wind werd steeds frisser en stelde ze voor naar binnen te gaan. Een ervoor gaf ze aan een goede massage nodig te hebben, alleen was er toen niet veel tijd meer. We wisten dat vandaag een betere dag zou wezen en we dan niet hoefde te haasten. Toen ze binnen op de bank zat stelde ik direct voor haar goed te masseren en zonder te protesteren ze ging liggen.

SPOILER voor degene die het erotische gedeelte liever niet lezen.

Ik heb niet exact bijgehouden hoelang de massage duurde, maar kan wel een inschatting maken. Begon met haar voeten vermoedelijk zo'n 10-15min. Daarna haar kuiten 5min. / Bovenbenen 5-10m. / Onderrug 10-15m. Toen ik van daaruit richting haar schouders ging, maakte ik haar BH los en zelf deed ze haar trui-shirt omhoog. Haar billen sloeg ik even over, weet uit ervaring wel weet hoe dat eindigt en wilde haar eerst zo goed mogelijk masseren. D'r schouders en nek waren zeer pijnlijk en ze genoot er aanzienlijk van gedurende de volgende 15-20min.

Het was nu tijd voor de billen en ik trok eerst rustig haar sportbroekje naar beneden en toen haar string, waarbij het stof de vagina nog bleef bedekken, wel kon ik haar mooie anus al goed zien. (Vergeten was te melden dat ik massage-olie gebruik, daarvoor moest ik natuurlijk zoveel mogelijk kleding uit de weg helpen) Ik gebruikte vele verschillende technieken en na ruim 10minuten was ze zowel compleet relaxed als enorm opgewonden. Toen trok ik het broekje en ondergoed tot halverwege haar bovenbenen en zag dat haar kutje al extreem nat was. Besloot desondanks nog ongeveer 5minuten haar billen te masseren en zag toen dat ze haar benen een beetje uitelkaar deed, ver kon ze dit natuurlijk niet door de belemmering van haar broekje.

Dit was voor mij het signaal van goedkeuring, dus begon ik de buitenkant van haar kut te masseren. Ze werd er helemaal wilt van en kreunde hard. Besefde mij dat het achterraam naar de tuin toe open stond. Ook de lamellen waren helemaal open, maargoed zolang niemand over de schutting kijkt valt er niks te zien. Ik stopt al vrij snel 2 vingers bij haar naar binnen en voor de eerste keer in mijn leven voegde ik er een 3e vinger bij. Ze vond het fantastisch en besloot de gok te wagen en er nog een 4e bij te doen. Verbaasde mij eigenlijk hoe makkelijk het ging en de diepte werd nu enkel beperkt door mijn duim. Kon haar zelfs een beetje optillen als een soort handvat en deze dominantie beviel haar zo te merken prima. Voor mijzelf moest ik nog even inhouden. Ook al had die duim er best bij gekund, wist natuurlijk niet of ze erop zat te wachten om er een complete vuist in te hebben. Moet beknnen dat ik nu wel heel erg nieuwsgierig was, maar dacht beter even te beperken misschien kan dat een volgende keer nog wel als we daarvoor in de stemming zijn. Haalde mijn vingers eruit en drukte uiteraard zonder problemen mijn lul naar binnen. Ondanks ze goed genieten kon van de dikte van die 4vingers naast elkaar, maakte mijn lengte duidelijk meer indruk op haar en kwam ze heel snel klaar.

Hierna vroeg ik haar of ze mee naar boven wilde komen om verder te gaan. Heel onderdanig keek ze mij aan, had d'r nog nooit zo naar mij zien kijken en ik vond het helemaal geweldig. Normaal gesproken loopt ze altijd achter mij aan de trap op, dit keer liepen we beide compleet naakt inmiddels naar boven. Speels gaf ik halverwege de trap een tik op haar prachtige getrainde billen, waarna een schattige 'Ahhh' te horen was. Nog geen 1seconden nadat de slaapkamer deur open was duwde ik haar bovenlichaam tegen het matras en nam ik haar van achter terwijl we nog stonden. (dit is niet altijd even makkelijk, want ik ben 1.86m en zij is 1.55m) vrij kort daarna rolde ik haar op d'r rug en hebben toen flinke poos missionaris gedaan. Toen besloot ik een speciale Durex ribbel-condoom om te doen, ik ging op mijn rug liggen en vroeg haar om op mij te komen zitten. Zonder twijfel sprong ze er zowat bovenop en het ging enorm innig en sensueel tekeer. Denk dat ze binnen 1minuut weer klaar kwam en normaal gesproken moet ze dan even een korte pauze en klinkt er dan af. Dit keer hield ik haar tegen en begon als een bezetene snel en hard te stoten, waarna ik ook binnen 1minuut extreem lekker klaarkwam.

Ze viel meteen inslaap, waarna ik even rustig ging douchen en op adem kon komen. Ben daarna voorzichtig naast haar gekropen, vind het altijd zo schattig als ze snurkt. Dit is overigens nooit storend, omdat ik t alleen horen kan als ik mijn gehoorapparaten in heb. Hou ze btw ook in tijdens de seks om beter in te schatten wat ze lekker vind. Na een behoorlijk tijdje te hebben gelegen, heb ik weer eens poos naar haar gekeken. Wat een mooie vrouw en schattig koppie. Werd er ook weer geil van en heb haar wakker gemaakt door tussen haar benen te strelen. Aangezien ze nog erg moe was er inmiddels 23:00 geweest, maar aan haar merkte dat ze wel meer wilde. Heb ik het haar wat makkelijker gemaakt door met haar kontje omhoog op een kussen te leggen. Vind het altijd zo geil om te zien hoe stevig ze het matras vastgrijpt alsof d'r leven er vanaf hangt! Het duurde wel eventjes voordat ik klaar kom komen, heb tussentijds haar nog even laten klaarkomen dmv een hele bijzondere vibrator/dildo te verwennen. Weet even niet meer hoe deze heet en welk type, maar hij koste iets van 125euro en is zeer sterk. Wat betreft de afmeting dezelfde dikte als die ikzelf heb en hooguit een paar centimeter langer, het voordeel voor haar is de zwaar geribbelde opbouw van dun naar dik en de gebogen punt. Daarna had ik nog even rustig de tijd voor mijzelf om te doen met haar wat ik wilde en inmiddels droop mijn zweet haar complete rug onder, toen ik klaarkwam zoals nog nooit eerder. Voelde alsof mijn lul explodeerde, maar op een goede manier hahah.

Kort nadat ik weer even had gedoucht vroeg ze mij rond 00:30 om haar thuis te brengen. Ze gaf aan echt goede slaap nodig te hebben, was waarschijnlijk bang dat ik haar nog een keertje zou wakker maken. Zo gezegd zo gedaan en ze bedankte mij ervoor en ik haar voor alles.

Afsluiter:
Ik merk dat ze nu al lange tijd niet meer achteraf ergens over begint, zoals ze dat vele maanden geleden deed door mij te herinneren 'hey we hebben weer een leuke tijd gehad maar wordt aub niet verliefd op mij' of iets in die strekking. Van eigenlijk alles wat er speelt weet ik zowel positieve als negatieve redenaties te bedenken.
  donderdag 11 april 2024 @ 16:21:39 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213170839
Echt, wat móeten wij nou met dit soort uitgebreide verslagen, inclusief al die details van je seksleven?
pi_213170847
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:07 schreef babipangang het volgende:

Ik beaam dit. Ze hebben vaak geen of minder onderwijs genoten, dus het ontbeert ze aan algemene vaardigheden die wij onze jongeren aanleren, met name op het gebied van zelfreflectie. Ook worden pubers daar veelal aan hun lot overgelaten en krijgen ze niet de (intensieve) begeleiding die wij hier genieten, dus dat sijpelt door in de rest van hun volwassen leven. Maak het zo nu en dan mee met mijn vrouw.

Keep in mind, puur mijn observatie, en het zal ook deels karakter zijn, maar ik hoor dit zó vaak. :D
pi_213171148
Die Durex ribbel-condooms zijn wel echt goed inderdaad
pi_213171265
quote:
82s.gif Op donderdag 11 april 2024 16:21 schreef Lienekien het volgende:
Echt, wat móeten wij nou met dit soort uitgebreide verslagen, inclusief al die details van je seksleven?
Dit dus ook, deze details zijn niet nodig en hoef ik ook niet te lezen. Deze verhalen kun je beter op een ero-verhalensite delen. Ik begin bijna te denken dat TS wel enige hulp nodig met zijn psyche..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')