abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213086393
UPDATE:
Ze had mijn hulp nodig voor t helpen en kijken naar een woning. Dat kon in de middag dan hadden we maar 2-3uurtjes, dus ik stelde voor het dan maar na haar diner-afspraak te doen vanaf 19uur. Dacht bij mijzelf dan pakken we daarna wel filmpje en kan ze weer blijven slapen.

Zojuist meld ze voordat ze richting diner gaat, wat ga je na t huiskijken doen? Ik zeg heb geen plannen. Zegt ze ik heb nog andere dingen te doen. Wist dus al dat ze wilde dat ik haar dan meteen thuis zou brengen. Zonder dat overigens letterlijk te zeggen, echter voegde ze er nog wat aan toe. Zegt ik wil niet altijd met mensen zijn, heb personal space nodig. Volkomen te begrijpen, ik interpeteer het even als ze ziet mij al vaak zat (en dat klopt)

Toch blijft ze om van alles en nog wat vragen, help haar namelijk Online ook erg veel. Met emails en vertalingen, ken dus exact haar complete situatie. Precies zoals haar advocaat / Kinderbescherming / Wijkagent en Veilig Thuis dat ook weten. Heb alle die emails gelezen, dat mocht van haar. (was natuurlijk ook wel handig, omdat ik dan beter kan helpen... was overigens niet makkelijk om te lezen wat haar EX d'r allemaal geflikt had) Ze vertrouwd mij 100% ik weet haar wachtwoorden en pincode van de telefoon, die ik ook vaak zat in handen krijg. Dat komt soms beter uit als ik snel voor haar een berichtje beantwoord.

Anyways ik ga d'r vanavond dus netjes thuisbrengen zonder nog wat ervan te verwachten, aangezien mijn geduld toch wel beloond wordt volgende week. Plus ik zie haar morgenochtend weer voor de hulp bij de Voedselbank.

Mijn excuses aan de mensen, die dit allemaal maar onnodig vinden...
ik stel voor aan deze, om dit topic dan niet meer te volgen!

EDIT: mijn dank aan degene die wel netjes deelnemen hier :@

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2024 18:05:28 ]
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 05:44:54 #177
57816 crew  Mijk
BAM
pi_213118119
Alinea's men ;(
As above, so below.
pi_213118196
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 00:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]
@:keep_walking is this you?

Typisch fok dat na 10 jaar het zelfmedelijden van de users nog niet is veranderd

Wat wil je hore!?

Kunnen we dat als comment geven zodat je weer lekker kan slapen 😘
TS is geen Keep_Walking
  Moderator zondag 7 april 2024 @ 08:53:32 #179
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_213119793
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 06:44 schreef TheProdigySon het volgende:

[..]
TS is geen Keep_Walking
TS niet nee.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 7 april 2024 @ 10:05:39 #180
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213120728
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 06:44 schreef TheProdigySon het volgende:

[..]
TS is geen Keep_Walking
TS inderdaad niet nee. Iemand anders in dit topic wel O-)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213130311
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
TS inderdaad niet nee. Iemand anders in dit topic wel O-)
Ohh??? :wtf:
pi_213132329
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 18:04 schreef g60forced het volgende:
UPDATE:
Ze had mijn hulp nodig voor t helpen en kijken naar een woning. Dat kon in de middag dan hadden we maar 2-3uurtjes, dus ik stelde voor het dan maar na haar diner-afspraak te doen vanaf 19uur. Dacht bij mijzelf dan pakken we daarna wel filmpje en kan ze weer blijven slapen.

Zojuist meld ze voordat ze richting diner gaat, wat ga je na t huiskijken doen? Ik zeg heb geen plannen. Zegt ze ik heb nog andere dingen te doen. Wist dus al dat ze wilde dat ik haar dan meteen thuis zou brengen. Zonder dat overigens letterlijk te zeggen, echter voegde ze er nog wat aan toe. Zegt ik wil niet altijd met mensen zijn, heb personal space nodig. Volkomen te begrijpen, ik interpeteer het even als ze ziet mij al vaak zat (en dat klopt)

Toch blijft ze om van alles en nog wat vragen, help haar namelijk Online ook erg veel. Met emails en vertalingen, ken dus exact haar complete situatie. Precies zoals haar advocaat / Kinderbescherming / Wijkagent en Veilig Thuis dat ook weten. Heb alle die emails gelezen, dat mocht van haar. (was natuurlijk ook wel handig, omdat ik dan beter kan helpen... was overigens niet makkelijk om te lezen wat haar EX d'r allemaal geflikt had) Ze vertrouwd mij 100% ik weet haar wachtwoorden en pincode van de telefoon, die ik ook vaak zat in handen krijg. Dat komt soms beter uit als ik snel voor haar een berichtje beantwoord.

Anyways ik ga d'r vanavond dus netjes thuisbrengen zonder nog wat ervan te verwachten, aangezien mijn geduld toch wel beloond wordt volgende week. Plus ik zie haar morgenochtend weer voor de hulp bij de Voedselbank.

Mijn excuses aan de mensen, die dit allemaal maar onnodig vinden...
ik stel voor aan deze, om dit topic dan niet meer te volgen!

EDIT: mijn dank aan degene die wel netjes deelnemen hier :@
Zo te lezen heeft ze aan jou een prima sekspartner en klusjes sloof man.
Als dat voldoende voor je is zie ik het probleem niet echt.

Als ik het zou zijn zou ik me gebruikt voelen.

Terwijl jij ook raar bezig bent. Met je onveilige ‘veilige seks’ methode en vermijden van onderzoek naar je vruchtbaarheid.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213132528
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zo te lezen heeft ze aan jou een prima sekspartner en klusjes sloof man.
Als dat voldoende voor je is zie ik het probleem niet echt.

Als ik het zou zijn zou ik me gebruikt voelen.

Terwijl jij ook raar bezig bent. Met je onveilige ‘veilige seks’ methode en vermijden van onderzoek naar je vruchtbaarheid.
Nouja is het echt raar om als man geen onderzoek te willen naar je vruchtbaarheid...
kan mij voorstellen (aangezien je de 2e bent) dat vrouwen hier een andere kijk op hebben
dat is natuurlijk vrij normaal, dan zou ik haast zeggen hoe denken andere mannen hierover?
bedoel ik heb toch vrij duidelijk uitgelegd wat de voor en nadelen zijn
zelfde als met bijv. kanker snap ik dat als je er optijd bij bent je +kansen groter zijn
maar mijn moeder heeft na haar borstamputie na 5jaar nooit geen control meer gedaan
omdat ze bang was voor de resultaten (uiteindelijk onverwachts overleden, geen oorzaak)

Ja ik voel me deels gebruikt, maar zoals gezegd krijg ik er ook genoeg voor terug...
niet alleen de seks maar de omgang met haar en via haar leer ik ook andere kennen
kom ik ineens flink vaak op feestjes ben ik veel vaker van huis weg uit mijn saaie leven
vervolgens mag ik alles doen bij haar wat ik wil en zitten daar nagenoeg geen consequenties aan
daar zit veel expiriment werk bij die ik bij mijn 10jarige relatie alleen van kon dromen!

ze heeft t 2-3x eerder gehad over een goede vriendin van haar en die vriend daarvan
beide hebben ze 2kinderen uit eerder huwelijk en wonen na 7jaar nu nogsteeds gescheiden
dat vooruitzicht bevalt haar wel krijg ik het idee...
dus zou kunnen dat ik mijn droom om samen met iemand te women moet opgeven
als wij serieus een relatie zouden kunnen/mogen hebben maar elk een eigen woning behoudt
terwijl ik dit typ heb ik het mij nooit voorgesteld, maar als dit een voorwaarde zou zijn voor haar
ging ik daar absoluut mee akkoord, afhankelijk van wat er gebeuren gaat
wanneer ik de 2 andere kinderen zou ontmoeten!

ze heeft mij trouwens tesamen met haar beste vriendin (dezelfde waar we vaak komen en sliepen)
uitgenodig om mee te gaan naar Thailand... het kan natuurlijk eens test van haar wezen
om te zien of ik mij in kan houden, want ben natuurlijk gek op Aziatische vrouwen
en dat is dan net als een kind in een snoepwinkel hahah

EXTRA:
afgelopen vrijdag avond haar om 00:10 opgehaald van CS
(ze kwam bij vriendin vandaag, geholpen met eten koken etc.)
daarna naar mijn huis, vrijwel direct gingen we naar boven
ik had t bed snel opgemaakt... zij haar toiletdingetjes doen!
toen kwam ze melden dat ze zojuist ongesteld was geworden
moe was ze daarvoor al, dus bood aan haar beter direct naar huis te brengen
komende week komt toch wel weer een herkansing...
deze soort van zekerheid bevalt em zo enorm goed, no string attached
dat ik het ook totaal niet erg vind of telleurgesteld ben
als het dan een keertje niet kan/mag
want ik heb infeite gewoon weinig te klagen!
zoals al eerder gezegd tuurlijk wil ik meer, maar dat kan nu ook gewoonweg niet

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2024 23:46:53 ]
pi_213133337
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 23:37 schreef g60forced het volgende:

[..]
Nouja is het echt raar om als man geen onderzoek te willen naar je vruchtbaarheid...
kan mij voorstellen (aangezien je de 2e bent) dat vrouwen hier een andere kijk op hebben
dat is natuurlijk vrij normaal, dan zou ik haast zeggen hoe denken andere mannen hierover?
bedoel ik heb toch vrij duidelijk uitgelegd wat de voor en nadelen zijn
zelfde als met bijv. kanker snap ik dat als je er optijd bij bent je +kansen groter zijn
maar mijn moeder heeft na haar borstamputie na 5jaar nooit geen control meer gedaan
omdat ze bang was voor de resultaten (uiteindelijk onverwachts overleden, geen oorzaak)

Ja ik voel me deels gebruikt, maar zoals gezegd krijg ik er ook genoeg voor terug...
niet alleen de seks maar de omgang met haar en via haar leer ik ook andere kennen
kom ik ineens flink vaak op feestjes ben ik veel vaker van huis weg uit mijn saaie leven
vervolgens mag ik alles doen bij haar wat ik wil en zitten daar nagenoeg geen consequenties aan
daar zit veel expiriment werk bij die ik bij mijn 10jarige relatie alleen van kon dromen!

ze heeft t 2-3x eerder gehad over een goede vriendin van haar en die vriend daarvan
beide hebben ze 2kinderen uit eerder huwelijk en wonen na 7jaar nu nogsteeds gescheiden
dat vooruitzicht bevalt haar wel krijg ik het idee...
dus zou kunnen dat ik mijn droom om samen met iemand te women moet opgeven
als wij serieus een relatie zouden kunnen/mogen hebben maar elk een eigen woning behoudt
terwijl ik dit typ heb ik het mij nooit voorgesteld, maar als dit een voorwaarde zou zijn voor haar
ging ik daar absoluut mee akkoord, afhankelijk van wat er gebeuren gaat
wanneer ik de 2 andere kinderen zou ontmoeten!

ze heeft mij trouwens tesamen met haar beste vriendin (dezelfde waar we vaak komen en sliepen)
uitgenodig om mee te gaan naar Thailand... het kan natuurlijk eens test van haar wezen
om te zien of ik mij in kan houden, want ben natuurlijk gek op Aziatische vrouwen
en dat is dan net als een kind in een snoepwinkel hahah

EXTRA:
afgelopen vrijdag avond haar om 00:10 opgehaald van CS
(ze kwam bij vriendin vandaag, geholpen met eten koken etc.)
daarna naar mijn huis, vrijwel direct gingen we naar boven
ik had t bed snel opgemaakt... zij haar toiletdingetjes doen!
toen kwam ze melden dat ze zojuist ongesteld was geworden
moe was ze daarvoor al, dus bood aan haar beter direct naar huis te brengen
komende week komt toch wel weer een herkansing...
deze soort van zekerheid bevalt em zo enorm goed, no string attached
dat ik het ook totaal niet erg vind of telleurgesteld ben
als het dan een keertje niet kan/mag
want ik heb infeite gewoon weinig te klagen!
zoals al eerder gezegd tuurlijk wil ik meer, maar dat kan nu ook gewoonweg niet
Ja, ik vind het raar dat je kn jouw situatie als man geen vruchtbaarheidsonderzoek doet. In jouw geval omdat jullie aan onveilige seks doen en jullie volgens mij geen kinderwens samen hebben. Met een zwangerschap kun je het je niet veroorloven om de ‘dat zien we dan wel weer’ houding te hebben. En abortus is géén voorbehoedsmiddel. Daar lijk jij erg makkelijk over te denken. Maar ja, niet jouw probleem, jij hoeft dat dan niet te ondergaan…. Natuurlijk is je sekspartner er zelf bij, die gaat ook erg slordig met haar welzijn om.

Als je er, naast het gebruikt voelen, genoeg voor terugkrijgt, wat is dan je probleem?
Op dit moment is dit topic meer een soort van dagboek voor je. In het begin leek je om advies te vragen, nu zijn het vooral ellenlange verhalen over jullie (seks)leven. Die hoef ik niet per se te lezen, als je geen behoefte (meer) hebt aan meedenken en advies. Maar zeg dat dan even, ook voor andere lezers.
Dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of hij je topic al dan niet links laat liggen en je lekker laat doorschrijven, evt alleen voor jezelf.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213133822
Ik vind dat je zo obsessief bezig bent met seks. Waarom?
pi_213134006
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 07:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ja, ik vind het raar dat je kn jouw situatie als man geen vruchtbaarheidsonderzoek doet. In jouw geval omdat jullie aan onveilige seks doen en jullie volgens mij geen kinderwens samen hebben. Met een zwangerschap kun je het je niet veroorloven om de ‘dat zien we dan wel weer’ houding te hebben. En abortus is géén voorbehoedsmiddel. Daar lijk jij erg makkelijk over te denken. Maar ja, niet jouw probleem, jij hoeft dat dan niet te ondergaan…. Natuurlijk is je sekspartner er zelf bij, die gaat ook erg slordig met haar welzijn om.

Als je er, naast het gebruikt voelen, genoeg voor terugkrijgt, wat is dan je probleem?
Op dit moment is dit topic meer een soort van dagboek voor je. In het begin leek je om advies te vragen, nu zijn het vooral ellenlange verhalen over jullie (seks)leven. Die hoef ik niet per se te lezen, als je geen behoefte (meer) hebt aan meedenken en advies. Maar zeg dat dan even, ook voor andere lezers.
Dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of hij je topic al dan niet links laat liggen en je lekker laat doorschrijven, evt alleen voor jezelf.
Ho ho niet mijn probleem, nou NEE het is meer omdat zij het accepteerd...
ik heb in mijn vorige relatie met die Filipijnse nagenoeg 10jaar enkel met condoom gedaan
dat deed ik niet voor mijzelf maar omdat zij het wilde!
Kortom als deze Thaise ook enkel met condoom zou willen vanaf dat we beginnen
heb ik dat ook maar te accepteren, tuurlijk snap ik wel dat abortus wel heel extreem is
Wellicht in haar positie had ik gewoon 100% voor condoom gekozen
verder besef ik dondersgoed dat wat we doen risicovol is :@

maar je begrijpt toch ook wel dat ik het stiekem niet wil weten
ik weet nu al dat als t blijkt dat ik geen kinderen krijgen kan
enorm schuldig ga voelen als ik dan toch een vrouw date
waarvan ik weet dat ze kinderen wilt...
het voelt dan alsof ik tegen haar aan het liegen ben
doordat ik het NIET (zeker) weet hoef ik mij daar minder schuldig om te voelen

jouw laatste punt kan ik ook wel beetje begrijpen
degene die t niet lezen willen, tja die doen dat maar niet
het is gewoon een lastige situatie...

kortom jouw advies van laat je testen begrijp ik wel hoor
het is niet dat ik het slecht advies vind want ik zie de voordelen ervan wel
maar helaas wegen die niet op tegen die nadelen voor mijzelf
althans zo ziet ik het dus en dat heb ik nu paar keer proberen uit te leggen
misschien zullen vrouwen dit gewoon nooit begrijpen :{
pi_213134110
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 09:06 schreef prunus het volgende:
ja ik begrijp je punt wel...
maar dat is het enige moment
waarop ik even over NIKS meer hoef na te denken
de hele wereld staat dat stil, heerlijk genieten
ik voel mij herboren en voel mij weer eens helemaal gezond
(mijn pijnlijk rug en uitstralingen van heup tot tenen lijk ik even te vergeten)
het belangrijkste is dat ik mij dan heel dicht bij haar voel
dat is natuurlijk logisch, alsof alles ineens perfect is en klopt
zonder mij af te vragen hoe de toekomst voor ons eruit ziet
ik kan en mag dan naar haar kijken en strelen doen wat mijn hartje begeert
dat doe ik soms uren terwijl zij al klaargekomen is en compleet knockout is
vaak daarna zelfs al slaapt wanneer ik weer uit de douche kom

dus als we niet in bed liggen, beneden op de bank of waar dan ook
zou zij hier enorm ongemakkelijk van zou worden O-)
pi_213135937
Post je hier voor advies of om je verhaal te vertellen?
pi_213136470
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 09:06 schreef prunus het volgende:
En ik kan me daardoor haast niet voorstellen dat we hier met een veertiger te maken hebben.
pi_213150482
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 12:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Post je hier voor advies of om je verhaal te vertellen?
nouja inmiddels beide handige voor mij is dat alles op 1plek staat... excuses!
pi_213150532
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 13:15 schreef Samhain het volgende:

[..]
En ik kan me daardoor haast niet voorstellen dat we hier met een veertiger te maken hebben.
toch is het echt zo!
stiekem hoop ik dat nog wel even vol te kunnen houden 50-60
kijk als ik samen met haar kan blijven en t wordt officieel
wil ik het best een beetje afbouwen, voornamelijk omdat ik vermoed
dat we dan vaker de (haar) kinderen in de buurt hebben
denk dat het bare-minimum 1x weekelijk prima te hanteren valt
pi_213150699
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:10 schreef g60forced het volgende:

[..]
toch is het echt zo!
stiekem hoop ik dat nog wel even vol te kunnen houden 50-60
kijk als ik samen met haar kan blijven en t wordt officieel
wil ik het best een beetje afbouwen, voornamelijk omdat ik vermoed
dat we dan vaker de (haar) kinderen in de buurt hebben
denk dat het bare-minimum 1x weekelijk prima te hanteren valt
Oh, niet dat ik vind dat je het veel doet voor een veertiger ofzo, maar meer om de manier waarop je erover praat.
pi_213152064
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef Samhain het volgende:

[..]
Oh, niet dat ik vind dat je het veel doet voor een veertiger ofzo, maar meer om de manier waarop je erover praat.
geef toe dat ik erover lul alsof ik pas 20 ben
ik weet helaas niet beter....
komt wel doordat ik er eigenlijk vanuit ga
dat het volk wat hier leest toch jonger is dan ik :D

EDIT: op andere site waar ik veel chat, is bijna niemand ouder dan 20
ook de online games die ik veel speelde was altijd de oudste :@

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2024 20:44:11 ]
pi_213154324
Ik zou haar sowieso eerst maar eens de shit met haar ex op laten lossen.

Verder geldt ook hier wel de ongeschreven wet dat hoe langer de OP is, hoe groter de kans is dat het niet goed komt.
pi_213158729
Niet alles gelezen, maar het verhaal wat betreft aziatische vrouwen herkenbaar hier. Zelf ervaring met Vietnamese vrouw en Thaise vrouwen.

Kan uit mijn ervaring alleen maar zeggen, kies voor jezelf en laat je niet leven. Aziatische vrouwen zijn heel goed in manipuleren, je bespelen, je gebruiken en drama maken. Tegenover elke goede aziatische vrouw staan 50 slechte. Je moet echt een goede treffen, is mij nog niet gelukt.

Een relatie moet soepel gaan, tuurlijk kan het soms stroef lopen, maar het moet geen chronische drama worden.

Ondanks mijn gebruikersnaam, ben ik overigens gewoon een blanke kaaskop.
pi_213169170
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 23:19 schreef Halcon het volgende:
Ik zou haar sowieso eerst maar eens de shit met haar ex op laten lossen.

Verder geldt ook hier wel de ongeschreven wet dat hoe langer de OP is, hoe groter de kans is dat het niet goed komt.
Ik ben bereidt te wachten tot alles voorbij is en op de huidige manier verder te gaan, het enige risico is de verloren tijd waarin ik dus niemand anders kan ontmoeten omdat ik niet actief aan het zoeken ben (behalve het flirten met 1 aziatisch dame in een Oosterse Toko, waar wellicht wat uit kan ontstaan) weet nu al dat het zal gaan voelen als een breakup, maar infeite nu het al 1jaar zo gaat verwacht ik niet dat het EXTRA pijnlijk zal zijn na bijv. 2jaar

wat ik daarmee bedoel te zeggen dat ik toch te lang door ben gegaan om pijnloos ermee te stoppen,
het voelt alsof dat maximum punt van eventuele pijn toch al wel bereikt is!
pi_213169318
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:07 schreef babipangang het volgende:
Niet alles gelezen, maar het verhaal wat betreft aziatische vrouwen herkenbaar hier. Zelf ervaring met Vietnamese vrouw en Thaise vrouwen.

Kan uit mijn ervaring alleen maar zeggen, kies voor jezelf en laat je niet leven. Aziatische vrouwen zijn heel goed in manipuleren, je bespelen, je gebruiken en drama maken. Tegenover elke goede aziatische vrouw staan 50 slechte. Je moet echt een goede treffen, is mij nog niet gelukt.

Een relatie moet soepel gaan, tuurlijk kan het soms stroef lopen, maar het moet geen chronische drama worden.

Ondanks mijn gebruikersnaam, ben ik overigens gewoon een blanke kaaskop.
555 hallo mede-kaaskop :D

Oh dat snap ik wel... (ken genoeg horrorverhalen)
maar als we samen zijn gaat alles echt perfect, ik voel me bij niemand beter dan haar
regelmatig zelfs beter dan de eerste jaren van mijn officiele 10jarige relatie
en dat was van iemand die heel erg veel van mij hield
het enige dat ik dus nooit 100% zal weten is of ze zo in omgang met al haar 'vrienden' is
ook al is dat moeilijk te vergelijken want ze heeft 'nu' geen mannelijke vrienden
(hooguit de partners van haar vriendinnen)
los van het feit dat de sex langzaamaan veel intiemer wordt en meer passie krijgt
vooral gisteren heb ik weer een punt bereikt waarvan ik kan zeggen
het is nog nooit zo geweldig geweest tussen ons...
zonder dit keer in details te treden over het genot etc.
was dit na een zeer zonning bezoek aan have in de buurt
waar we lekker visje gingen eten en foto's maken (van haar voor d'r Instagram)
daarna paar Kringloop winkels bezocht en als ze dan kleding gaat passen
komt ze mij altijd even roepen om te keuren (kan je vertellen veel sexy spulletjes)
het grappig was gisteren een zeer kort rokje ze zei het is wat te kort
toen ik zei nee dat kan nog veel korter, besloot ze dat het acceptabel was haha
pi_213170822
UPDATE: toevoeging 10april2024

Zoals hierboven in een reactie van mij al te lezen viel...

Gisteren een fantastisch dag gehad, het voelde voor mij als:
1. een zeer uitgebreide geslaagde date
2. als een leuk dagje uit met je geliefde
In mijn belevenis niet iets wat je zomaar met een 'normale' vriend/vriendin doet. (in onze situatie)
Mogelijk is dit voor vrouwen denk ik wel anders, dit had ze ook met een vrouwelijke vriendin kunnen doen.
Ik al man zijnde zou dit nooit met een 'mannelijke' vriend ondernemen.

Wat we deden:
De initiele planning was om tulpenvelden te bezoeken en van haar mooie foto's maken voornamelijk voor op haar instagram. Na wat online research via Google kwam ik op een site terrecht daar stond tulpen-advies 30%. Na 14april tot 5mei was dat een beter tijdstip, dus waren we het er samen over eens dat uit te stellen. We waren dichtbij Spakenburg/Bunschoten en het weer was heerlijk en ze was toch al zomers gekleed, dus stelde ik voor om daar in de haven foto's te maken.

Het was een groot succes enorm veel mooie foto's gemaakt. Toen even kort gezeten om een visje te eten. Rond 15uur adviseerde ik om in die regio Kringloop-winkels te bezoeken. Dit vinden we beiden leuk en doen we regelmatig als we ergens komen waar we nog niet eerder samen zijn geweest. Ze vond wat sexy kleding en riep mij steeds om het te komen keuren. Grappig was met een zeer kort rokje, waarvan ze zei dat het te kort was. Ik antwoorde dat het best nog korter zou kunnen en dit gaf voor haar de doorslag om het wel te nemen.

Rond 16:30 kreeg ze honger (ik had iets meer gegeten) en ik stelde voor bij mij thuis te BBQ'n er was tenslotte nog genoeg zon. We reden langs een Islamitische Toko om vlees te halen. Ze heeft toen alles voorbereidt, marinades / salade etc. Ik hoefde enkel het vuur aan te maken en het voedsel klaar te maken voor consumptie. Heerlijk gegeten en genoten van de wijntjes. De wind werd steeds frisser en stelde ze voor naar binnen te gaan. Een ervoor gaf ze aan een goede massage nodig te hebben, alleen was er toen niet veel tijd meer. We wisten dat vandaag een betere dag zou wezen en we dan niet hoefde te haasten. Toen ze binnen op de bank zat stelde ik direct voor haar goed te masseren en zonder te protesteren ze ging liggen.

SPOILER voor degene die het erotische gedeelte liever niet lezen.

Ik heb niet exact bijgehouden hoelang de massage duurde, maar kan wel een inschatting maken. Begon met haar voeten vermoedelijk zo'n 10-15min. Daarna haar kuiten 5min. / Bovenbenen 5-10m. / Onderrug 10-15m. Toen ik van daaruit richting haar schouders ging, maakte ik haar BH los en zelf deed ze haar trui-shirt omhoog. Haar billen sloeg ik even over, weet uit ervaring wel weet hoe dat eindigt en wilde haar eerst zo goed mogelijk masseren. D'r schouders en nek waren zeer pijnlijk en ze genoot er aanzienlijk van gedurende de volgende 15-20min.

Het was nu tijd voor de billen en ik trok eerst rustig haar sportbroekje naar beneden en toen haar string, waarbij het stof de vagina nog bleef bedekken, wel kon ik haar mooie anus al goed zien. (Vergeten was te melden dat ik massage-olie gebruik, daarvoor moest ik natuurlijk zoveel mogelijk kleding uit de weg helpen) Ik gebruikte vele verschillende technieken en na ruim 10minuten was ze zowel compleet relaxed als enorm opgewonden. Toen trok ik het broekje en ondergoed tot halverwege haar bovenbenen en zag dat haar kutje al extreem nat was. Besloot desondanks nog ongeveer 5minuten haar billen te masseren en zag toen dat ze haar benen een beetje uitelkaar deed, ver kon ze dit natuurlijk niet door de belemmering van haar broekje.

Dit was voor mij het signaal van goedkeuring, dus begon ik de buitenkant van haar kut te masseren. Ze werd er helemaal wilt van en kreunde hard. Besefde mij dat het achterraam naar de tuin toe open stond. Ook de lamellen waren helemaal open, maargoed zolang niemand over de schutting kijkt valt er niks te zien. Ik stopt al vrij snel 2 vingers bij haar naar binnen en voor de eerste keer in mijn leven voegde ik er een 3e vinger bij. Ze vond het fantastisch en besloot de gok te wagen en er nog een 4e bij te doen. Verbaasde mij eigenlijk hoe makkelijk het ging en de diepte werd nu enkel beperkt door mijn duim. Kon haar zelfs een beetje optillen als een soort handvat en deze dominantie beviel haar zo te merken prima. Voor mijzelf moest ik nog even inhouden. Ook al had die duim er best bij gekund, wist natuurlijk niet of ze erop zat te wachten om er een complete vuist in te hebben. Moet beknnen dat ik nu wel heel erg nieuwsgierig was, maar dacht beter even te beperken misschien kan dat een volgende keer nog wel als we daarvoor in de stemming zijn. Haalde mijn vingers eruit en drukte uiteraard zonder problemen mijn lul naar binnen. Ondanks ze goed genieten kon van de dikte van die 4vingers naast elkaar, maakte mijn lengte duidelijk meer indruk op haar en kwam ze heel snel klaar.

Hierna vroeg ik haar of ze mee naar boven wilde komen om verder te gaan. Heel onderdanig keek ze mij aan, had d'r nog nooit zo naar mij zien kijken en ik vond het helemaal geweldig. Normaal gesproken loopt ze altijd achter mij aan de trap op, dit keer liepen we beide compleet naakt inmiddels naar boven. Speels gaf ik halverwege de trap een tik op haar prachtige getrainde billen, waarna een schattige 'Ahhh' te horen was. Nog geen 1seconden nadat de slaapkamer deur open was duwde ik haar bovenlichaam tegen het matras en nam ik haar van achter terwijl we nog stonden. (dit is niet altijd even makkelijk, want ik ben 1.86m en zij is 1.55m) vrij kort daarna rolde ik haar op d'r rug en hebben toen flinke poos missionaris gedaan. Toen besloot ik een speciale Durex ribbel-condoom om te doen, ik ging op mijn rug liggen en vroeg haar om op mij te komen zitten. Zonder twijfel sprong ze er zowat bovenop en het ging enorm innig en sensueel tekeer. Denk dat ze binnen 1minuut weer klaar kwam en normaal gesproken moet ze dan even een korte pauze en klinkt er dan af. Dit keer hield ik haar tegen en begon als een bezetene snel en hard te stoten, waarna ik ook binnen 1minuut extreem lekker klaarkwam.

Ze viel meteen inslaap, waarna ik even rustig ging douchen en op adem kon komen. Ben daarna voorzichtig naast haar gekropen, vind het altijd zo schattig als ze snurkt. Dit is overigens nooit storend, omdat ik t alleen horen kan als ik mijn gehoorapparaten in heb. Hou ze btw ook in tijdens de seks om beter in te schatten wat ze lekker vind. Na een behoorlijk tijdje te hebben gelegen, heb ik weer eens poos naar haar gekeken. Wat een mooie vrouw en schattig koppie. Werd er ook weer geil van en heb haar wakker gemaakt door tussen haar benen te strelen. Aangezien ze nog erg moe was er inmiddels 23:00 geweest, maar aan haar merkte dat ze wel meer wilde. Heb ik het haar wat makkelijker gemaakt door met haar kontje omhoog op een kussen te leggen. Vind het altijd zo geil om te zien hoe stevig ze het matras vastgrijpt alsof d'r leven er vanaf hangt! Het duurde wel eventjes voordat ik klaar kom komen, heb tussentijds haar nog even laten klaarkomen dmv een hele bijzondere vibrator/dildo te verwennen. Weet even niet meer hoe deze heet en welk type, maar hij koste iets van 125euro en is zeer sterk. Wat betreft de afmeting dezelfde dikte als die ikzelf heb en hooguit een paar centimeter langer, het voordeel voor haar is de zwaar geribbelde opbouw van dun naar dik en de gebogen punt. Daarna had ik nog even rustig de tijd voor mijzelf om te doen met haar wat ik wilde en inmiddels droop mijn zweet haar complete rug onder, toen ik klaarkwam zoals nog nooit eerder. Voelde alsof mijn lul explodeerde, maar op een goede manier hahah.

Kort nadat ik weer even had gedoucht vroeg ze mij rond 00:30 om haar thuis te brengen. Ze gaf aan echt goede slaap nodig te hebben, was waarschijnlijk bang dat ik haar nog een keertje zou wakker maken. Zo gezegd zo gedaan en ze bedankte mij ervoor en ik haar voor alles.

Afsluiter:
Ik merk dat ze nu al lange tijd niet meer achteraf ergens over begint, zoals ze dat vele maanden geleden deed door mij te herinneren 'hey we hebben weer een leuke tijd gehad maar wordt aub niet verliefd op mij' of iets in die strekking. Van eigenlijk alles wat er speelt weet ik zowel positieve als negatieve redenaties te bedenken.
  donderdag 11 april 2024 @ 16:21:39 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213170839
Echt, wat móeten wij nou met dit soort uitgebreide verslagen, inclusief al die details van je seksleven?
The love you take is equal to the love you make.
pi_213170847
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2024 14:07 schreef babipangang het volgende:

Ik beaam dit. Ze hebben vaak geen of minder onderwijs genoten, dus het ontbeert ze aan algemene vaardigheden die wij onze jongeren aanleren, met name op het gebied van zelfreflectie. Ook worden pubers daar veelal aan hun lot overgelaten en krijgen ze niet de (intensieve) begeleiding die wij hier genieten, dus dat sijpelt door in de rest van hun volwassen leven. Maak het zo nu en dan mee met mijn vrouw.

Keep in mind, puur mijn observatie, en het zal ook deels karakter zijn, maar ik hoor dit zó vaak. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')