TS is geen Keep_Walkingquote:Op woensdag 6 maart 2024 00:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
@:keep_walking is this you?
Typisch fok dat na 10 jaar het zelfmedelijden van de users nog niet is veranderd
Wat wil je hore!?
Kunnen we dat als comment geven zodat je weer lekker kan slapen 😘
TS inderdaad niet nee. Iemand anders in dit topic welquote:
Ohh???quote:Op zondag 7 april 2024 10:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TS inderdaad niet nee. Iemand anders in dit topic wel
Zo te lezen heeft ze aan jou een prima sekspartner en klusjes sloof man.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:04 schreef g60forced het volgende:
UPDATE:
Ze had mijn hulp nodig voor t helpen en kijken naar een woning. Dat kon in de middag dan hadden we maar 2-3uurtjes, dus ik stelde voor het dan maar na haar diner-afspraak te doen vanaf 19uur. Dacht bij mijzelf dan pakken we daarna wel filmpje en kan ze weer blijven slapen.
Zojuist meld ze voordat ze richting diner gaat, wat ga je na t huiskijken doen? Ik zeg heb geen plannen. Zegt ze ik heb nog andere dingen te doen. Wist dus al dat ze wilde dat ik haar dan meteen thuis zou brengen. Zonder dat overigens letterlijk te zeggen, echter voegde ze er nog wat aan toe. Zegt ik wil niet altijd met mensen zijn, heb personal space nodig. Volkomen te begrijpen, ik interpeteer het even als ze ziet mij al vaak zat (en dat klopt)
Toch blijft ze om van alles en nog wat vragen, help haar namelijk Online ook erg veel. Met emails en vertalingen, ken dus exact haar complete situatie. Precies zoals haar advocaat / Kinderbescherming / Wijkagent en Veilig Thuis dat ook weten. Heb alle die emails gelezen, dat mocht van haar. (was natuurlijk ook wel handig, omdat ik dan beter kan helpen... was overigens niet makkelijk om te lezen wat haar EX d'r allemaal geflikt had) Ze vertrouwd mij 100% ik weet haar wachtwoorden en pincode van de telefoon, die ik ook vaak zat in handen krijg. Dat komt soms beter uit als ik snel voor haar een berichtje beantwoord.
Anyways ik ga d'r vanavond dus netjes thuisbrengen zonder nog wat ervan te verwachten, aangezien mijn geduld toch wel beloond wordt volgende week. Plus ik zie haar morgenochtend weer voor de hulp bij de Voedselbank.
Mijn excuses aan de mensen, die dit allemaal maar onnodig vinden...
ik stel voor aan deze, om dit topic dan niet meer te volgen!
EDIT: mijn dank aan degene die wel netjes deelnemen hier![]()
Nouja is het echt raar om als man geen onderzoek te willen naar je vruchtbaarheid...quote:Op zondag 7 april 2024 23:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo te lezen heeft ze aan jou een prima sekspartner en klusjes sloof man.
Als dat voldoende voor je is zie ik het probleem niet echt.
Als ik het zou zijn zou ik me gebruikt voelen.
Terwijl jij ook raar bezig bent. Met je onveilige ‘veilige seks’ methode en vermijden van onderzoek naar je vruchtbaarheid.
Ja, ik vind het raar dat je kn jouw situatie als man geen vruchtbaarheidsonderzoek doet. In jouw geval omdat jullie aan onveilige seks doen en jullie volgens mij geen kinderwens samen hebben. Met een zwangerschap kun je het je niet veroorloven om de ‘dat zien we dan wel weer’ houding te hebben. En abortus is géén voorbehoedsmiddel. Daar lijk jij erg makkelijk over te denken. Maar ja, niet jouw probleem, jij hoeft dat dan niet te ondergaan…. Natuurlijk is je sekspartner er zelf bij, die gaat ook erg slordig met haar welzijn om.quote:Op zondag 7 april 2024 23:37 schreef g60forced het volgende:
[..]
Nouja is het echt raar om als man geen onderzoek te willen naar je vruchtbaarheid...
kan mij voorstellen (aangezien je de 2e bent) dat vrouwen hier een andere kijk op hebben
dat is natuurlijk vrij normaal, dan zou ik haast zeggen hoe denken andere mannen hierover?
bedoel ik heb toch vrij duidelijk uitgelegd wat de voor en nadelen zijn
zelfde als met bijv. kanker snap ik dat als je er optijd bij bent je +kansen groter zijn
maar mijn moeder heeft na haar borstamputie na 5jaar nooit geen control meer gedaan
omdat ze bang was voor de resultaten (uiteindelijk onverwachts overleden, geen oorzaak)
Ja ik voel me deels gebruikt, maar zoals gezegd krijg ik er ook genoeg voor terug...
niet alleen de seks maar de omgang met haar en via haar leer ik ook andere kennen
kom ik ineens flink vaak op feestjes ben ik veel vaker van huis weg uit mijn saaie leven
vervolgens mag ik alles doen bij haar wat ik wil en zitten daar nagenoeg geen consequenties aan
daar zit veel expiriment werk bij die ik bij mijn 10jarige relatie alleen van kon dromen!
ze heeft t 2-3x eerder gehad over een goede vriendin van haar en die vriend daarvan
beide hebben ze 2kinderen uit eerder huwelijk en wonen na 7jaar nu nogsteeds gescheiden
dat vooruitzicht bevalt haar wel krijg ik het idee...
dus zou kunnen dat ik mijn droom om samen met iemand te women moet opgeven
als wij serieus een relatie zouden kunnen/mogen hebben maar elk een eigen woning behoudt
terwijl ik dit typ heb ik het mij nooit voorgesteld, maar als dit een voorwaarde zou zijn voor haar
ging ik daar absoluut mee akkoord, afhankelijk van wat er gebeuren gaat
wanneer ik de 2 andere kinderen zou ontmoeten!
ze heeft mij trouwens tesamen met haar beste vriendin (dezelfde waar we vaak komen en sliepen)
uitgenodig om mee te gaan naar Thailand... het kan natuurlijk eens test van haar wezen
om te zien of ik mij in kan houden, want ben natuurlijk gek op Aziatische vrouwen
en dat is dan net als een kind in een snoepwinkel hahah
EXTRA:
afgelopen vrijdag avond haar om 00:10 opgehaald van CS
(ze kwam bij vriendin vandaag, geholpen met eten koken etc.)
daarna naar mijn huis, vrijwel direct gingen we naar boven
ik had t bed snel opgemaakt... zij haar toiletdingetjes doen!
toen kwam ze melden dat ze zojuist ongesteld was geworden
moe was ze daarvoor al, dus bood aan haar beter direct naar huis te brengen
komende week komt toch wel weer een herkansing...
deze soort van zekerheid bevalt em zo enorm goed, no string attached
dat ik het ook totaal niet erg vind of telleurgesteld ben
als het dan een keertje niet kan/mag
want ik heb infeite gewoon weinig te klagen!
zoals al eerder gezegd tuurlijk wil ik meer, maar dat kan nu ook gewoonweg niet
Ho ho niet mijn probleem, nou NEE het is meer omdat zij het accepteerd...quote:Op maandag 8 april 2024 07:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, ik vind het raar dat je kn jouw situatie als man geen vruchtbaarheidsonderzoek doet. In jouw geval omdat jullie aan onveilige seks doen en jullie volgens mij geen kinderwens samen hebben. Met een zwangerschap kun je het je niet veroorloven om de ‘dat zien we dan wel weer’ houding te hebben. En abortus is géén voorbehoedsmiddel. Daar lijk jij erg makkelijk over te denken. Maar ja, niet jouw probleem, jij hoeft dat dan niet te ondergaan…. Natuurlijk is je sekspartner er zelf bij, die gaat ook erg slordig met haar welzijn om.
Als je er, naast het gebruikt voelen, genoeg voor terugkrijgt, wat is dan je probleem?
Op dit moment is dit topic meer een soort van dagboek voor je. In het begin leek je om advies te vragen, nu zijn het vooral ellenlange verhalen over jullie (seks)leven. Die hoef ik niet per se te lezen, als je geen behoefte (meer) hebt aan meedenken en advies. Maar zeg dat dan even, ook voor andere lezers.
Dan kan iedereen voor zichzelf bepalen of hij je topic al dan niet links laat liggen en je lekker laat doorschrijven, evt alleen voor jezelf.
ja ik begrijp je punt wel...quote:Op maandag 8 april 2024 09:06 schreef prunus het volgende:
Ik vind dat je zo obsessief bezig bent met seks. Waarom?
En ik kan me daardoor haast niet voorstellen dat we hier met een veertiger te maken hebben.quote:Op maandag 8 april 2024 09:06 schreef prunus het volgende:
Ik vind dat je zo obsessief bezig bent met seks. Waarom?
nouja inmiddels beide handige voor mij is dat alles op 1plek staat... excuses!quote:Op maandag 8 april 2024 12:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Post je hier voor advies of om je verhaal te vertellen?
toch is het echt zo!quote:Op maandag 8 april 2024 13:15 schreef Samhain het volgende:
[..]
En ik kan me daardoor haast niet voorstellen dat we hier met een veertiger te maken hebben.
Oh, niet dat ik vind dat je het veel doet voor een veertiger ofzo, maar meer om de manier waarop je erover praat.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:10 schreef g60forced het volgende:
[..]
toch is het echt zo!
stiekem hoop ik dat nog wel even vol te kunnen houden 50-60
kijk als ik samen met haar kan blijven en t wordt officieel
wil ik het best een beetje afbouwen, voornamelijk omdat ik vermoed
dat we dan vaker de (haar) kinderen in de buurt hebben
denk dat het bare-minimum 1x weekelijk prima te hanteren valt
geef toe dat ik erover lul alsof ik pas 20 benquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:22 schreef Samhain het volgende:
[..]
Oh, niet dat ik vind dat je het veel doet voor een veertiger ofzo, maar meer om de manier waarop je erover praat.
Ik ben bereidt te wachten tot alles voorbij is en op de huidige manier verder te gaan, het enige risico is de verloren tijd waarin ik dus niemand anders kan ontmoeten omdat ik niet actief aan het zoeken ben (behalve het flirten met 1 aziatisch dame in een Oosterse Toko, waar wellicht wat uit kan ontstaan) weet nu al dat het zal gaan voelen als een breakup, maar infeite nu het al 1jaar zo gaat verwacht ik niet dat het EXTRA pijnlijk zal zijn na bijv. 2jaarquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:19 schreef Halcon het volgende:
Ik zou haar sowieso eerst maar eens de shit met haar ex op laten lossen.
Verder geldt ook hier wel de ongeschreven wet dat hoe langer de OP is, hoe groter de kans is dat het niet goed komt.
555 hallo mede-kaaskopquote:Op woensdag 10 april 2024 14:07 schreef babipangang het volgende:
Niet alles gelezen, maar het verhaal wat betreft aziatische vrouwen herkenbaar hier. Zelf ervaring met Vietnamese vrouw en Thaise vrouwen.
Kan uit mijn ervaring alleen maar zeggen, kies voor jezelf en laat je niet leven. Aziatische vrouwen zijn heel goed in manipuleren, je bespelen, je gebruiken en drama maken. Tegenover elke goede aziatische vrouw staan 50 slechte. Je moet echt een goede treffen, is mij nog niet gelukt.
Een relatie moet soepel gaan, tuurlijk kan het soms stroef lopen, maar het moet geen chronische drama worden.
Ondanks mijn gebruikersnaam, ben ik overigens gewoon een blanke kaaskop.
Ik beaam dit. Ze hebben vaak geen of minder onderwijs genoten, dus het ontbeert ze aan algemene vaardigheden die wij onze jongeren aanleren, met name op het gebied van zelfreflectie. Ook worden pubers daar veelal aan hun lot overgelaten en krijgen ze niet de (intensieve) begeleiding die wij hier genieten, dus dat sijpelt door in de rest van hun volwassen leven. Maak het zo nu en dan mee met mijn vrouw.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:07 schreef babipangang het volgende:
Niet alles gelezen, maar het verhaal wat betreft aziatische vrouwen herkenbaar hier. Zelf ervaring met Vietnamese vrouw en Thaise vrouwen.
Kan uit mijn ervaring alleen maar zeggen, kies voor jezelf en laat je niet leven. Aziatische vrouwen zijn heel goed in manipuleren, je bespelen, je gebruiken en drama maken. Tegenover elke goede aziatische vrouw staan 50 slechte. Je moet echt een goede treffen, is mij nog niet gelukt.
Een relatie moet soepel gaan, tuurlijk kan het soms stroef lopen, maar het moet geen chronische drama worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |