Dat geloof ik gelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dit is geen kloon van mij. Ik heb de OP niet geschreven en de TS is niet een kloon van Keep_Walking.
Ja ik weet niet of ik dan kan, maar begrijp de kritiek wel...quote:Op woensdag 6 maart 2024 23:57 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik kan niet echt advies geven, maar ik vond het wel vermakelijk om het verhaal te lezen. Helaas moet ik zeggen dat ik het eens ben met de kritiek op de schrijfstijl. Je zou er echt goed aan doen om zo'n verhaal beter te structureren. Als je het een beetje herschrijft zodat het een stuk leesbaarder wordt, dan kan het zo in de Mijn Geheim of in de Intiem.
Overigens vraag ik me af, waar kom je die dames toch allemaal tegen?
Ja mij leek dat ook wel duidelijk, want heb geen flauw idee wie jij bent...quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Even voor de duidelijkheid, dit is geen kloon van mij. Ik heb de OP niet geschreven en de TS is niet een kloon van Keep_Walking.
wacht even ... denk je dat ik dyslexie heb of begrijp ik je verkeerd?quote:Op donderdag 7 maart 2024 11:24 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk.
Dyslexie kan je niet faken.
Dat is toch hetzelfde dan in dit geval?quote:Op donderdag 7 maart 2024 12:15 schreef g60forced het volgende:
[..]
wacht even ... denk je dat ik dyslexie heb of begrijp ik je verkeerd?
Is het van je tweelingbroer wellicht?quote:Op donderdag 7 maart 2024 00:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn eerste gedachte ook, hoezo is dat van belangquote:
Ik kan niet anders dan concluderen dat TS een kleine lul heeft, want anders had hij het aantal centimeters ook wel trots genoemdquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte ook, hoezo is dat van belangVerder kon ik er echt niet doorheen komen, iets met heel veel aziatische vrouwen.
Vandaar ook de Aziatische dames?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:50 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan concluderen dat TS een kleine lul heeft, want anders had hij het aantal centimeters ook wel trots genoemd
que?quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde dan in dit geval?
neenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:40 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Is het van je tweelingbroer wellicht?
ik heb mijn eigen tekst ondanks t niet makkelijk is wel 4x doorgelezenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte ook, hoezo is dat van belangVerder kon ik er echt niet doorheen komen, iets met heel veel aziatische vrouwen.
Interpunctie is jou dus, evenals het gebruik van hoofdletters, totaal vreemd?quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:26 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen tekst ondanks t niet makkelijk is wel 4x doorgelezen
en verbeteringen toegepast....
ik kom tot conclusie dat ik vele malen beter ben ik lezen dan jullie! thnx
ben enorm tevreden met mijn lul + dat ik het keer op keer ruim een uur kan volhoudenquote:Op vrijdag 8 maart 2024 16:50 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan concluderen dat TS een kleine lul heeft, want anders had hij het aantal centimeters ook wel trots genoemd
dat ontken ik helemaal niet...quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:29 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Interpunctie is jou dus, evenals het gebruik van hoofdletters, totaal vreemd?
Ja, hallo. Het is je eigen tekst. Jij weet dus al wat er staat.quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:26 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik heb mijn eigen tekst ondanks t niet makkelijk is wel 4x doorgelezen
en verbeteringen toegepast....
ik kom tot conclusie dat ik vele malen beter ben ik lezen dan jullie! thnx
je mist mijn sarcasme, hiermee bedoelde ik te zeggen dat jullie (degene die klagen) , niet fatsoenlijk kunnen lezen of misschien kunnen jullie het wel maar vertikken het, omdat de schrijfstijl niet aan jullie eisen voldoet!quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, hallo. Het is je eigen tekst. Jij weet dus al wat er staat.
Ik zeg verder niks over je leesvaardigheid, maar ‘begrijpelijk schrijven voor publiek’…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |