dat mag je zeker zeggen, waar daar lijkt het verdomt veel op lolquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen maar ik durfde die kaart niet zo goed te trekken
Als je gek bent op iemand, dan kun je in allerlei signalen bevestiging zien dat diegene je leuk vindt. Ik heb het zelf maar al te vaak gedaan toen ik jong en hopeloos verliefd was. De realiteit is dat mensen doorgaans menen wat ze zeggen, dat ze werk maken van het versieren van iemand die ze leuk vinden, dat ze als ze afhoudend zijn niet ineens tot een Groot Inzicht komen dat jij de ware bent.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:47 schreef g60forced het volgende:
[..]
shit ik begrijp wat je zegt...
het gekken is dat ik dan denk weet je als die kans met 10% toeneemt
dan moet ik het gewoon proberen!!!
ondanks het winkansen dan nogsteeds belabberd zijn...
bedoel in het casina zet ik ook liever in op ROOD of ZWART
dan een vast nummer, statistisch levert dan meer op maar kans is kleiner
Nou ja dan zou ik denken dat je beter het contact kan verbreken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef g60forced het volgende:
[..]
nee maar bedoel weet niet of ik uberhaupt vrienden met haar kan zijn
(zonder seks) wetende dat ze dan misschien een andere vent daarvoor zoekt
omdat het dan NOG makkelijker voor haar is...
mij is ondersteuning en vriend... plus CHAD's neuken zonder zorgen
ten eerste gefeliciteerd...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je gek bent op iemand, dan kun je in allerlei signalen bevestiging zien dat diegene je leuk vindt. Ik heb het zelf maar al te vaak gedaan toen ik jong en hopeloos verliefd was. De realiteit is dat mensen doorgaans menen wat ze zeggen, dat ze werk maken van het versieren van iemand die ze leuk vinden, dat ze als ze afhoudend zijn niet ineens tot een Groot Inzicht komen dat jij de ware bent.
Wil je in die wetenschap werkelijk op iemand gaan zitten wachten, zelfs als het ten koste gaat van je eigen kans op geluk? Ik ben blij dat ik vroeg tot inkeer ben gekomen. Nu ben ik even oud als jij en ben ik al ruim twintig jaar samen met mijn lief. Als ik daarvoor niet iemand anders had losgelaten, was dat niet gebeurd.
als ik stop met de seks en haar daarmee infeite dwing dat ergens anders te zoekenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja dan zou ik denken dat je beter het contact kan verbreken.
Klinkt voor mij niet op hoop houden. Klinkt toch gewoon alsof je haar kan en wil gebruikenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:14 schreef g60forced het volgende:
[..]
als ik stop met de seks en haar daarmee infeite dwing dat ergens anders te zoeken
ben er zelf toch enkel de dupe van? nu kan ik haar heerlijk neuken
en kost praktisch niks (behalve benzine)
intussen hou ik mijn ogen / oren open...
voor potentieel andere vrouwen
plus die kleine kans dat ze zich toch bedenkt
of dat ik veranderingen opmerkt
EDIT: met andere woorden stiekem blijf ik toch beetje hoop houden
Misschien zie ik het verkeerd. Ik krijg de indruk dat zij hem juist gebruikt. Mannen zijn zwak wat dat betreft, we hebben in TS het lichtende voorbeeld.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt voor mij niet op hoop houden. Klinkt toch gewoon alsof je haar kan gebruiken
ik weet het niet man...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef Vliegbaard het volgende:
En hoelang wil je dat spelletje dan volhouden? Het moment dat zij iemand anders vind en haar in haar poepekontje laat pakken?
Ik heb niet alles gelezen, dus ik mis informatie. Maar ik las van zijn post dat hij haar heerlijk kon neuken en dat het hem alleen maar benzine kostte. Dus klinkt voor mij alsof hij haar gebruiktquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien zie ik het verkeerd. Ik krijg de indruk dat zij hem juist gebruikt. Mannen zijn zwak wat dat betreft, we hebben in TS het lichtende voorbeeld.
Jack Kerouac had er anders aardig succes mee.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Praat je ook zo langdradig want dan snap ik ten eerste de keuze van vrouwen en ten tweede dat ze wegrennen wel.
het zou toch ook beide kunnen wezen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt voor mij niet op hoop houden. Klinkt toch gewoon alsof je haar kan en wil gebruiken
tuurlijk heeft ze me met regelmaat gebruikt,quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien zie ik het verkeerd. Ik krijg de indruk dat zij hem juist gebruikt. Mannen zijn zwak wat dat betreft, we hebben in TS het lichtende voorbeeld.
Ja, heel veel is mogelijk. Maar ik heb teveel alcohol gehad nu dus ik ga hier niet meer reageren want wat ik zeg is wellicht niet het beste advies terwijl dat het enige is wat ik wil aanbiedenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:30 schreef g60forced het volgende:
[..]
het zou toch ook beide kunnen wezen?
hahaha een stuk minder.... weer gerustquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Praat je ook zo langdradig want dan snap ik ten eerste de keuze van vrouwen en ten tweede dat ze wegrennen wel.
ja godverdomme ik dacht dus dat je alles gelezen hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, dus ik mis informatie. Maar ik las van zijn post dat hij haar heerlijk kon neuken en dat het hem alleen maar benzine kostte. Dus klinkt voor mij alsof hij haar gebruikt
Maar dat was op meerdere fronten een aantrekkelijke man voor vrouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jack Kerouac had er anders aardig succes mee.
lol k bro... enjoy op woensdag WTFquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, heel veel is mogelijk. Maar ik heb teveel alcohol gehad nu dus ik ga hier niet meer reageren want wat ik zeg is wellicht niet het beste advies terwijl dat het enige is wat ik wil aanbieden
dan heb je mijn zwoele stem nog niet gehoord...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat was op meerdere fronten een aantrekkelijke man voor vrouwen.
Als je iemand gebruikt heeft dat toch sowieso al een negatieve betekenis?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:34 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja godverdomme ik dacht dus dat je alles gelezen had
dan zou je mijn reactie beter begrijpen...
en ja puur op hoe ik dat zojust schreef leek het alsof ik haar gebruikte
maar infeite gebruiken we elkaar toch...
dat is toch beetje de definitie van Friends With Benefits??
ja als je het zo bekijkt...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je iemand gebruikt heeft dat toch sowieso al een negatieve betekenis?
Is het een doordeweekse dag?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:35 schreef g60forced het volgende:
[..]
lol k bro... enjoy op woensdag WTF
Fucking Fucking you long time for five dollar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:35 schreef g60forced het volgende:
[..]
dan heb je mijn zwoele stem nog niet gehoord...
als ik enkel achter dr sta en in dr oren fluister wordt ze al nat
5bahtquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fucking Fucking you long time for five dollar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |