abonnement Unibet Coolblue
pi_212710461
Eerst even korte introductie over mijzelf: 42jr 1.86m 80-85kg goed lijf en uiterlijk (voor t gemak 7 van 10)

Had mijn eerste vriendin (+ sex) pas op 19jr en geloof dat we 1.5jaar samen waren (ze was nuchtere Hollandsche) waardoor we uit elkaar gingen en wie het besloot weet ik niet meer precies. (ik denk zij)

Toen volgde een paar korte relaties waarvan eentje met echt enorm veel drama in haar familie zoals: haar vader gescheiden van moeder omdat ie homo bleek te zijn en d'r zusje van 14 was zwanger maar wisten niet van wie (kortom genoeg reden voor mij om te kappen!)

Tot ik via Lexa een Bulgaarse leerde kennen die rechten-studie deed in Groningen. We waren 1-2jaar samen en het ging uit omdat ze psycho trekjes ging vertonen en zat daarvoor ook 6maanden in een kliniek, toen ze eindelijk terug kwam wilde ze 6maanden stage gaan lopen in Budapest. Dat was voor mij de druppel en heb het toen uitgemaakt, stiekem kwam het wel goed uit. (t zou pijnlijker wezen is als ik had gezegd vanwege dr ziekte)

Fast forward 2009-2010 had ik 2 zware rugoperaties (hierdoor erg veel vrije tijd, uiteindelijk herstelde ik tot het punt dat het zich stabiliseerde en ik gelukkig niet in een rolstoel belande, helaas nogsteeds 24/7 pijn van onderrug tot tenen) online daten was in mijn ogen nog in de kinderschoenen en leerde zo in 2011 een Fillipijnse kennen die maar 5jaar jonger was. Ze werkte als Aupair dus we konden elkaar sneller beter leren kennen, dan iemand met 9tot5 werk en geen telefoon mag gebruiken. Na paar weekjes was het duidelijk en verzocht haar 3maanden voor het verlopenvan haar visa, op een vrijdag na d'r werk naar mij toe te komen. Het was een fantastische dag en heb haar kunnen overtuigen om t/m zondag te blijven. Zoals jullie wellicht kunnen raden, was het een pittig en passievol weekend. Beide besloten we toen om alle weekenden samen door te brengen. Geen vuiltje aan de lucht en we gingen vrij snel research doen en via IND konden we 1jaar relatie (op proef) papieren voor haar regelen, kosten waren dacht ik iets van 250euro. Dit 1e jaar mocht ze nog niet werken en moest ik haar financieel kunnen dragen. Alles ging perfect, nooit ruzie en het leek alsof ze blij was ondanks het kleine stekkie waar ik leefde. Begane grond 1 grote woonkamer, grote keuken, grote badkamer, leuk tuintje en helaas maar 1 slaapkamer. Door de jaren heen heeft ze maar 2 verschillende vrienden uitgenodigd om bij ons te komen eten, het duurde voor mij best lang om te beseffen dat het was omdat ze zich schaamde voor onze kleine woonruimte (plus de manier waarop IK het had ingericht, achteraf geef ik toe het was meer een soort van ManCave) Terwijl we wel vaak naar veel verschillende vriendinnen van haar gingen, al hun mannen (meestal NL) hadden het veel beter voor elkaar financieel. Spijtig overleed in 2013 mijn vader (hij was van 1935) mijn Fillipijnse vriendin steunde mij en mijn moeder hiermee enorm. We konden ruimschoots optijd een 4jaar verlenging aanvragen, kosten hiervan waren +/- 1250euro. Bijkomend voordeel was na de eerste 3 extra jaren ze dus 5jaar onderbroken in NL was, waardoor zij aanspraak kon maken op Naturalisatie. Dit ging enorm goed en vlot, ik was dan ook enorm trots toen ik samen met mijn moeder op het gemeentehuis haar het NL volkslied hoorde zingen. Inmiddels werkte ze als Gastouder bij diverse Nederlandse gezinnen in onze omgeving. Ze gaf wel eens aan dat ze graag kinderen wilde, maar ik zei dat het vanwege mijn zwakke rug en kleine woonruimte niet verstandig was. (los van de extra kosten) Dat leek ze eigenlijk best wel te begrijpen. (persoonlijk vond ik het wel best zonder kids, maar vond het vreselijk om haar hier dus niet mee te kunnen helpen) Langzaam aan creerde het werken met kinderen meer ergernissen. Dit kwam voornamelijk door 1 familie, die op steenworp afstand in een miljoenenvilla woonde. Ze hadden 3 kinderen, waarvan 1 autistisch en ook nog een hond. Uiteindelijk werd mij duidelijk waarom het zo moeilijk was. Ze werd verzocht om ook ff het huishouden te doen, was te vouwen etc. ramen te lappen en hond uit te laten. Ook moest ze naar 2-3 verschillende scholen fietsen om de kinderen op te halen. De moeder bleek een alcoholist, die overal wijnflessen verstopte. Ze zag eruit als een lijk! Ik maakte mij zorgen om mijn vriendin en motiveerde of ze wellicht ander werk kon gaan doen. (had ik dit maar nooit gedaan??) Via een vriendin uit Amsterdam ging ze werken als kamermeisje in een Internationaal 5sterren Hotel. Zwaar fysiek werk, maar het beviel d'r goed. Na mate de tijd vervloog, ging ze steeds vaker bij een oudere Filipijnse vrouw slapen, dit is een cultuur dingetje ze begon haar als moeder te zien 80-90+ waarbij de gezondheid achteruit ging. Het eerste jaar in het Hotel, had ze een OV abbo en kwam ze elke dag naar huis. Echter in de laatste jaren, bleef ze steeds vaker in A'dam om voor die vrouw te zorgen. Dit kwam ook omdat ze inmiddels Teamleider was geworden en rtegelmatig een avond-shift had gevolgt door een ochtend-shift, dan is reizen naar mij toe gewoon haast niet te doen. Ik vond het vreselijk, maar probeerde haar te blijven steunen. De laatste 2jaar van de 10, waren gewoon drama ik zag haar 1x in de week en dan was ze gewoon compleet verrot. Het was wellicht egoistisch van mij maar ik wilde dan zoveel mogelijk tijd met haar en ja steeds vroeg ik om seks en dat mocht altijd wel. Echter langzaam aan zei ze dan steeds vaker, schiet eens op ik wil slapen. (wat ook wel te begrijpen was, maar de lol was er wel vanaf) De enige redding die ik zag, was dat ze daar zou stoppen met werken en dichterbij mij werk zou vinden. Spijtig genoeg is dit nooit geluk en heeft zij de relatie verbroken, omdat ze zag hij moeilijk ik het ermee had en ze kon zelf de extra stress door het schuldgevoel niet gebruiken. Ik kan nog eindeloos meer details melden, maar laat ik enkel zeggen dat ik in die jaren dat ze in Amsterdam werkte haar 4-5x stomdronken heb moeten gaan zoeken omdat ze niet meer wist waar ze was en hoe ze thuis moest komen. Het waren hartverscheurende momenten, die infeite veroorzaakt werden door collega's die vaak veel jonger waren dan haar (voornamelijk homo's) die slechte invloed op haar hadden. Want voorheen dronk en rookte ze nooit, kortom de risico's van de grote stad zullen we maar zeggen!

Ik heb daarna een jonge Vietnamese meid (toen 24) ontmoet, waarmee ik op de 2e date seks had. We begonnen op de bank en er was niks aan de hand. Tot ik met mijn stomme kop besloot haar mee te nemen naar de slaapkamer, eerst ging het goed want de lichten waren uit. Echter op een gegeven moment wilde ik haar goed kunnen zien. SUKKEL ik had de slaapkamer niet voldoende onderhanden genomen, waardoor ze direct een roze badjas zag hangen. Waarschijnlijk nog wel meer maar kan t me niet goed herinneren. Wat ik wel nog als de dag van gisteren weet, is dat ze direct in huilen uitbarste en ik de 'daad' verdomme niet kon afmaken. In plaats van haar naar het station te brengen, heb ik haar 30min verderop thuisgebracht. In de dagen die volgde werd het duidelijk dat ze mij niet meer wilde zien. Wel gebeurde er nog iets geks, dat toen ik mijn Ex hiervan vertelde wanneer ze bij mij was een weer wat meer spullen op te halen. Dat ze ineens weer sex met mij wilde, dit was de eerste keer in jaren dat het van haar uit initiatief was. Het voelde geweldig, maar al snel daarna maakte ze duidelijk dat het een vergissing was. *zucht vrouwen*

Ik weet niet meer precies hoeveel tijd ertussen zat, maar opnieuw leerde ik een Vietnamese kennen. Deze was 30jaar en had ook net als de vorige 2 Aziatische dames pas 1 vriend gehad. We hadden 7-8maanden echt enorm mooie tijden gehad. Vaak bleef ik soms 3-5dagen achter elkaar bij haar thuis, kreeg de sleutel als zij moest werken. Soms bleef ze ook een weekendje bij mij thuis. Echter wilde ze nooit een relatie met mij.

Hierbij de huidige situatie: Dit is om precies te zijn 1week na Valentijn 2023, want nadat ik mij compleet had uitgesloofd met een fantische uitje en daarna weer 4dagen bij haar was, stuurde de Vietnamese me weg met de melding 'het is beter als we elkaar nu helemaal niet meer zien' hoe pijnlijk het ook was, ik moest het maar accepteren dit leverde geen toekomst perspectief. Zeer kort daarna leerde een Thaise vrouw kennen die in hetzelfde jaar als ik was geboren. In haar profiel stond 3kinderen en schrok d'r een beetje van ze leek wel 25. Normaliter zou ik ver weg blijven van oudere vrouwen en al helemaal van moeders, maar om de 1 of andere reden was ik enorm nieuwsgierig en ik geef toe het zou een prima afleiding kunnen wezen. Na 2dagen chatten besloten we al om elkaar te zien. Ik had Sushi voor haar gemaakt en zou d'r ophalen bij het Station. Het was droog, maar erg warm was het niet dus de picknick op het bankje nabij het water was verre van optimaal. Tot ik d'r vroeg 'zullen we anders bij mij thuis film kijken?' Ze stemde er eigenlijk vrij snel mee in. De film was volgens mij die rare Sci-Fi over het universum met pratende stenen, iets met Everywhere at once. Tegen het einde zag ik dat ze last van haar rug had en vroeg haar om voor mij zitten dan masseer ik je. Nog geen 5-10min later zat ik al met mijn handen aan haar borsten en ze kreunde zo heerlijk, de rest lijkt me duidelijk. We hadden nog wat sessies die avond en volgende morgen bracht ik haar thuis. Direct bij het wegrijden vermoede ik het wel verpest te hebben door zo snel te wezen met alles! Niets bleek minder waar, de volgende week kwam ze weer bij mij. Vrij zeker dat we weer een film keken en na afloop gingen we redelijk vlot richting bed. Zo ging het zowat elke keer. Vanaf ongeveer 4tal afspraakjes (+ de chat in de dagen tot onze ontmoetingen) kwamen er steeds meer details boven water over de vader van haar kinderen. Lang heb ik erover nagedacht of het wel slim was informatie over hem te delen, maar ik heb geen keus als ik een zo goed mogelijke situatie-schets moet maken. Waardoor er denk ik ook beter advies gegeven kan worden. Het was haar eerste serieuze relatie en heeft hem op vakantie in Dubai leren kennen. Alles ging goed ook al waren zijn ouders totaal niet blij met het feit dat zij geen moslima was. In het buitenland werden de eerste twee kinderen geboren. De jongste werd hier 4jaar geleden in Nederland geboren. (als ik het goed begrepen heb woont ze hier inmiddels al 7jaar) hiervan zijn de laatste 2jaar apart van haar man, omdat hij haar het huis had uitgezet na een mega ruzie (tesamen met hun jongste dochter) ze werd opgevangen door goede vriendin en haar partner, die haar met alles steunde en hielp met het vertalen van documenten etc. Tot het moment dat ze via de gemeente in een speciaal apartement werd geplaatst voor mensen die in een moeilijk periode zitten omtrent hun partner. Alleen voor de jongste kreeg ze een omgangsregeling van ieder een halve week. Op een gegeven moment heeft hij haar opgewacht toen ze haar dochtertje kwam halen en van achteren aangevallen en als een beest op d'r ingeslagen. Heb maar een paar foto's gezien, meer was niet nodig. Bij wet is ze nog getrouwd omdat hij het vertikt om de papieren voor de scheiding te tekenen. Hierdoor is de hulp die ze krijg van onze overheid echt schandalig slecht. Want ze is officieel 'geen alleenstaande moeder' hiervoor loopt overigens al een rechtzaak, maar wordt al keer op keer uitgestelt door ziekte bij overheids instanties en de rechtbank! Inmiddels is ook de Jeugdzorg / VeiligThuis erbij betrokken, ondanks dat ook langzaam gaat komt daar nu (2024) een beetje schot in de zaak. OK nu terug naar 'ons' iedereen snapt wel dat dit niet makkelijk voor haar is, maar ook niet voor mij. Echter wanneer we samen zijn vergeten we alles om ons heen en proberen we lekker te genieten. OH ik vergeet bijna te vertellen, dat binnen de eerste 2maanden dat we elkaar kende helaas mijn moeder overleed (10jaar ervoor mn vader al verloren en ik heb geen andere familie meer) direct kwam er veel op mij af (veel dingen regelen om proberen het huis over te kunnen nemen), ze steunde mij enorm tijdens deze moeilijke periode. Inmiddels had ik haar jongste dochtertje al gezien en langzaam aan veranderde een aantal dingen bijv. van 1dag in de week dat we alleen samen waren, gingen we nu ook nog eens 1x per week met haar kind leuke dingen doen. Al gauw kwam ik bij al haar vriendinnen over de vloer. Ik deed werkelijk alles voor haar om het d'r zo prettig mogelijk te maken. Helaas kwam het 1x voor (denk na 4maanden) dat haar Ex ons in mijn auto zag toen we bij een tankstation stonden. Had zelf niks door tot ze ineens vertelde hij ons aan het filmen was. Ik reed rustig weg en hij begon meteen met volgen. Die dag zouden we naar Utrecht gaan om te winkelen, dus ik hoefde niet de andere kant op naar mijn plekkie. (toen nog de kleine woonruimte) hierdoor waren de afslagen op de snelweg wat verder uit elkaar en terwijl ze op het punt stond de Politie te bellen, gaf hij het bij de 2e afslag gelukkig op. Heel erg gezellig was die dag niet echt meer, logisch. Ik zal even een aantal onbelangrijke dingen weglaten omdat het veel lijkt op wat ik eerder had beschreven. Echter alle keren dat we samen ergens heengingen, besloten we het uitvoorzorg dus een klein beetje verderop te zoeken. Groot probleem heb ik dit nooit gevonden, want het was enkel om de kans op potentiele problemen te verkleinen. Inmiddels brak de periode van Kerst en Oud&Nieuw aan. Ik werd voor die tijd al steeds op verjaardagen van haar vriendinnen uitgenodigd en werd er close met 2 van hun. Om even een voorbeeld te noemen, degene die het dichste bij woont is ook een alleenstaande moeder (van 1tje zelfde leeftijd) heb haar diverse keren met dingetje in haar huis geholpen, meestal op eigen initiatief. We bleven er dan ook regelmatig eten en slapen. De andere vriendin woonde 30min met de auto verderop, voor haar deed ik wel eens boodschappen (grote pakketten voedsel omdat het op de route lag) en zo hoefde mijn date het niet mee te nemen in de trein. (kreeg direct mijn geld terug en als beloning werd er heerlijk voor mij gekookt) we hadden hier ook een mega eindejaarsfeest en mochten blijven slapen. In die periode ervoor werd miijn date steeds afstandiger. Ik moet bekennen dat er tot dit punt een 3tal gelijksoortige gesprekken tussen ons plaatsvonden. Korte versie: dat ze alles geweldig vond en de seks heerlijk omdat ze er geen genoeg van krijgen kon, maar ze was niet verliefd. Ze zag het dus als Friends With Benefits (maar het mag wel duidelijk wezen dat het echt wel meer is/was dan dit of ik ben stekeblind) Ik ging voorlopig akkoord, want wist dat ik tot April wel wat extra afleiding kon gebruiken. (namelijk het moment dat de 1e hypotheek van mijn moeder zou aflopen) Overigens had ik al 6sept de sleutels van mijn huurstekkie ingeleverd en inmiddels ingetrokken in mijn ouderlijk huis. Echter tijdens onze eerste ontmoeting van 2024 vertelde ze mij, dat ze zich schuldig begon te voelen omdat het duidelijk was dat ik meer voelde voor haar. Ondanks ik probeerde duidelijk te maken dat ik een grote jongen was en er wel mee om zou kunnen gaan. Hebben we elkaar toen bijna 1maand niet meer gezien en nauwelijks gesproken. Januari zou een vreselijk drukke maand voor haar zijn, veel dingen regelen en verjaardag van haar jongste dochter. Dit was helemaal aan het eind en ik had een mooi groot kado gekocht en besloot te bellen met de vraag of ik het aan haar mocht geven. Ze zei toen we zitten nu in de McDonalds als je wilt kun je komen, dus ik al een gek omkleden om het kado aan d'r dochtertje te kunnen geven. Die was zo blij en verrast, de glimlach op haar gezicht en die van haar moeder deden mijn hart smelten. Vrij kort daarna pakte we de draad weer op, ik deed dit op een andere manier dan voorheen. Merkte dat als ik afstand hield ze veel meer uitzichzelf contact met mij zocht, al was t maar om simpele dingetje te delen. Zoals een foto die ze in de ochtend op weg naar d'r werk maakt en zulks. Ook deelt ze af en toe leuke katten filmpjes (waar ik overigens dol op ben) Inmiddels kan ik nu lekker duidelijk zijn en er niet meer omheen draaien en zeggen ik heb zin in je 9van10x is het direct mogelijk haar te verleiden om af te spreken. Ze koopt af en toe ook erg leuke kleren voor mij, vaak goed in de uitverkoop en af en toe bij de wat duurdere Kringloop-winkels. Wat wellicht nog het vermelden waard is dat ik haar eigenlijk bijna elke vrijdag-ochtend help met het ophalen van spulllen bij de Voedselbank (althans wachtend in de auto) Deze komende 11maart ga ik bij de Notaris de allerlaatste handtekening zetten voor het overnemen van de Hypotheken (44K & 22K) + extra ivm erfbelasting (38K). Het is dus na bijna 1jaar vechten godzijdank toch gelukt. Hierdoor voel ik mijzelf een stuk minder hopeloos en zie genoeg mogelijkheden voor de toekomst, echter ben ik bang om te hopen dat het samen zal zijn met haar. (iets wat ik echt dolgraag zou willen) Nooit echt de wens gehad om zelf kinderen te hebben, maar haar dochtertje is echt een schatje en we hebben het altijd enorm leuk samen. Over ongeveer 1week word ik 43, heb die thaise vrouw en de 2 vriendinnen die ik erg vaak zie ook uitgenodigd. Het laatste wat ik melden wil dat ze via de Voedselbank vorige week 2 vrijkaartjes kreeg voor een musical dichtbij mij, toen zei ze dan kunnen we na afloop lekker rustig aan doen bij jou thuis. Dit is komende donderdag-avond en al sinds vrijdag kan ik aan niks anders denken!

Om af te sluiten, wil ik nog toevoegen dat de Vietnamees na het overlijden van mijn moeder had opgebiecht dat ze spijt had en eigenlijk wel had moeten proberen serieus te doen. Echter had ik mij toen al 100% gefocust op mijn nieuwe date en vond dat ze haar kansen had verspeeld, want vaak genoeg aangegeven dat ik meer wilde!

Excuses voor dit extreem lange verhaal en voor het chaotische eindstuk.
Er zijn zoveel variabelen, waarom ze wel of niet verder zou willen...
zal eens proberen of het lukt om zelf een lijstje te maken:

NIET VERDER
-ze wilt mij beschermen voor haar Ex
-ze wilt de advocaat van haar Ex geen munitie geven
-het niet handig is voor de stand van zaken omtrent Jeugdzorg / Veiligthuis
-ze wilt mij geen extra emotionele pijn aan doen
-ze wilt haar dochtertje niet nog meer aan mijn laten hechten
-de andere 2 kinderen heb ik nog niet ontmoet en vermoed dat dit heel stuk lastiger zal wezen
-ze wilt zelfstandig zijn na zo enorm lang huwelijk
-ze wilt eerst alles op een rijtje hebben (scheiding)
-ze wilt iemand vinden waar ze wel verliefd op is?
-ze schaamt zich voor de situatie (cultuur dingetje)
-plus dat ze haar vriendinnen al heeft verteld dat ze niet verder gaat

WEL VERDER
-ze mist het plezier
-ze mist de ondersteuning
-ze wilt graag zekerheid
-ze is bang mij kwijt te raken (ook als vriend)
-ze heeft eindelijk iemand die haar respecteert
-ze heeft eindelijk iemand die haar begrijpt (op meeste vlakken althans)
-ze heeft eindelijk iemand die haar accepteert (ondanks haar psycho ex + kinderen)

Ik snap dat het wellicht makkelijker zou wezen om haar te vergeten en iemand anders te zoeken!
Maar ik ben ook beetje bang haar alleen te laten, al zal ze zich best redden, vind haar een sterke vrouw
weet ook niet of ik het handelen kan als ik haar zou zien met een andere man...
vooral als het iemand zou zijn die slecht voor haar is
  dinsdag 5 maart 2024 @ 23:57:38 #2
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_212710486
Ergo, ik typ een verhaal waar bij alles aan de ander ligt.

Zo Fok!
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_212710583
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 23:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ergo, ik typ een verhaal waar bij alles aan de ander ligt.

Zo Fok!
ik ga echt niet ontkennen dat niks aan mij ligt, maar ik heb veel goeds ik te bieden
waarvan ik zeker weet dat het opweegt tegen de minpunten
dit zeggen de vrouwen zelf namelijk ook en andere mensen die mij kennen
of hun moeten echt ALLEMAAL liegen...

maar uiteraard ben ik niet perfect, echter als ik zie wat de alternatieven voor hun zijn

wat ik bijvoorbeeld fout doe ik TEVEEL voor iemand doen
TE LIEF krijg ik vaak te horen tja ik vind het lastig om met voet op de rem te rijden!
ik heb dan ook teveel vrije tijd en dat zijn ze van andere mannen niet gewent
maar hoor ze daar niet over klagen als ze me wat vragen om te doen
want dan ben ik altijd beschikbaar....

VERDER ZO ENORM FOK DAT DE 1e REACTIE GELIJK ZO'N FIJNE IS HE!
  woensdag 6 maart 2024 @ 00:17:08 #4
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_212710615
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 00:12 schreef g60forced het volgende:

[..]
ik ga echt niet ontkennen dat niks aan mij ligt, maar ik heb veel goeds ik te bieden
waarvan ik zeker weet dat het opweegt tegen de minpunten
dit zeggen de vrouwen zelf namelijk ook en andere mensen die mij kennen
of hun moeten echt ALLEMAAL liegen...

maar uiteraard ben ik niet perfect, echter als ik zie wat de alternatieven voor hun zijn

wat ik bijvoorbeeld fout doe ik TEVEEL voor iemand doen
TE LIEF krijg ik vaak te horen tja ik vind het lastig om met voet op de rem te rijden!
ik heb dan ook teveel vrije tijd en dat zijn ze van andere mannen niet gewent
maar hoor ze daar niet over klagen als ze me wat vragen om te doen
want dan ben ik altijd beschikbaar....

VERDER ZO ENORM FOK DAT DE 1e REACTIE GELIJK ZO'N FIJNE IS HE!
@Keep_Walking is this you?

Typisch fok dat na 10 jaar het zelfmedelijden van de users nog niet is veranderd

Wat wil je hore!?

Kunnen we dat als comment geven zodat je weer lekker kan slapen 😘
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_212711155
TLDR, ga naar de hoeren, neuk er lekker op los, ga slapen, klaar.

Zo'n boekwerk typen zonder alinea's is domweg onleesbaar.
pi_212711166
quote:
NIET VERDER
-ze wilt mij beschermen voor haar Ex
-ze wilt de advocaat van haar Ex geen munitie geven
-het niet handig is voor de stand van zaken omtrent Jeugdzorg / Veiligthuis
-ze wilt mij geen extra emotionele pijn aan doen
-ze wilt haar dochtertje niet nog meer aan mijn laten hechten
-de andere 2 kinderen heb ik nog niet ontmoet en vermoed dat dit heel stuk lastiger zal wezen
-ze wilt zelfstandig zijn na zo enorm lang huwelijk
-ze wilt eerst alles op een rijtje hebben (scheiding)
-ze wilt iemand vinden waar ze wel verliefd op is?
-ze schaamt zich voor de situatie (cultuur dingetje)
-plus dat ze haar vriendinnen al heeft verteld dat ze niet verder gaat

WEL VERDER
-ze mist het plezier
-ze mist de ondersteuning
-ze wilt graag zekerheid
-ze is bang mij kwijt te raken (ook als vriend)
-ze heeft eindelijk iemand die haar respecteert
-ze heeft eindelijk iemand die haar begrijpt (op meeste vlakken althans)
-ze heeft eindelijk iemand die haar accepteert (ondanks haar psycho ex + kinderen)
Ik heb niet alles gelezen, maar heeft zij deze plus- en minpunten benoemd?

Het enige wat ik lees over haar is dat ze Friends with Benefits wil zijn en daar lijkt het ook gewoon op.

Tl;dr, chatgpt:
De tekst beschrijft een persoonlijke reflectie op verschillende aspecten van het leven, waaronder het overnemen van hypotheken, gevoelens voor een vrouw met een dochtertje, uitnodigingen voor verjaardagsfeestjes, en complexe overwegingen over de relatie met een ex-partner. De schrijver uit angst en hoop over zijn toekomst met de vrouw, maar worstelt met tegenstrijdige gevoelens over het al dan niet voortzetten van de relatie. Ze overweegt verschillende redenen om wel of niet verder te gaan, variërend van bescherming tegen haar ex-partner tot het missen van plezier en ondersteuning. De schrijver erkent de mogelijkheid om iemand anders te vinden, maar voelt ook angst en onzekerheid over het achterlaten van de vrouw en haar alleen te zien met een andere man. Het verhaal eindigt met een besef van de complexiteit van de situatie en de innerlijke strijd van de schrijver om de juiste beslissing te nemen.
pi_212711176
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef g60forced het volgende:
Eerst even korte introductie over mijzelf: 42jr 1.86m 80-85kg goed lijf en uiterlijk (voor t gemak 7 van 10)
:')
pi_212711199
Wast een lap tekst :D

Ik heb wel alles gelezen, omdat ik niets te doen heb op mijn werk, Je bent in ieder geval wel lekker van de details. 14.gif
Ik snap alleen niet precies wat je er mee wil, is het om van je af te schrijven ? Of wil je advis over de laatste Aziatische ?
pi_212711236
Vergeet de lange teksten.
Alles wat er in je leven gebeurt is jouw eigen schuld. Dat moet je onthouden.
Vakman pur sang
pi_212712538
Je maakt alles veel te zwaar man. Wat hebben in hemelsnaam al die vorige relaties te maken met de keuze die je nu maakt?
  woensdag 6 maart 2024 @ 09:36:30 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_212712622
Dus de vraag is of je een relatie moet voortzetten met een vrouw met een behoorlijk problematisch leven, omdat je het gevoel hebt dat je haar moet redden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_212712871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 00:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]
@:keep_walking is this you?

Typisch fok dat na 10 jaar het zelfmedelijden van de users nog niet is veranderd

Wat wil je hore!?

Kunnen we dat als comment geven zodat je weer lekker kan slapen 😘
wie de BLEEP is 'keep_walking' ?? nee echt serieus wat heeft dat ermee te maken?
ik slaap elke nacht lekker nu ik met wat geluk een mooi huis heb...
pi_212712878
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 06:52 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
TLDR, ga naar de hoeren, neuk er lekker op los, ga slapen, klaar.

Zo'n boekwerk typen zonder alinea's is domweg onleesbaar.
jankbal
pi_212712910
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2024 06:56 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Ik heb niet alles gelezen, maar heeft zij deze plus- en minpunten benoemd?

Het enige wat ik lees over haar is dat ze Friends with Benefits wil zijn en daar lijkt het ook gewoon op.

Tl;dr, chatgpt:
De tekst beschrijft een persoonlijke reflectie op verschillende aspecten van het leven, waaronder het overnemen van hypotheken, gevoelens voor een vrouw met een dochtertje, uitnodigingen voor verjaardagsfeestjes, en complexe overwegingen over de relatie met een ex-partner. De schrijver uit angst en hoop over zijn toekomst met de vrouw, maar worstelt met tegenstrijdige gevoelens over het al dan niet voortzetten van de relatie. Ze overweegt verschillende redenen om wel of niet verder te gaan, variërend van bescherming tegen haar ex-partner tot het missen van plezier en ondersteuning. De schrijver erkent de mogelijkheid om iemand anders te vinden, maar voelt ook angst en onzekerheid over het achterlaten van de vrouw en haar alleen te zien met een andere man. Het verhaal eindigt met een besef van de complexiteit van de situatie en de innerlijke strijd van de schrijver om de juiste beslissing te nemen.
lol thnx voor die ChatGPT grappig ...

maar om je vraag te beantwoorden, ik heb geprobeert mij in haar schoenen te verplaatsen
op basis van wat ze door liet schermen en indruk die ik krijg gewoon geprobeert om redenen te zoeken
of ze kloppen weet ik uiteraard niet, maar persoonlijk kan ik me er wat bij voorstellen
pi_212712944
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2024 07:05 schreef Xlarge het volgende:
Wast een lap tekst :D

Ik heb wel alles gelezen, omdat ik niets te doen heb op mijn werk, Je bent in ieder geval wel lekker van de details. 14.gif
Ik snap alleen niet precies wat je er mee wil, is het om van je af te schrijven ? Of wil je advis over de laatste Aziatische ?
ja advies zou fijn wezen, verder hielp het opschrijven ook wel....

bedankt voor t compliment over de details.. tja het is soms beetje veel XD
pi_212712967
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 07:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Vergeet de lange teksten.
Alles wat er in je leven gebeurt is jouw eigen schuld. Dat moet je onthouden.
oh het zal vast wel mijn schuld wezen maar als ik keer op keer dan vrouwen heb die er achteraf spijt van hebben en weer terugwillen komen, beseffen ze schijnbaar pas later dan ik echt wel goed voor ze was... dat ze zich stoorde aan kleinere dingetjes dat geloof ik best wel... toch waren dat dingen waar mee te leven viel, omdat ze anders niet nogmaals wilde proberen toch?
pi_212712979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Je maakt alles veel te zwaar man. Wat hebben in hemelsnaam al die vorige relaties te maken met de keuze die je nu maakt?
misschien niks, maar ik dacht zo heel gek veel moeite kost het mij niet
dus wie weet zou het wat toe kunnen voegen...
pi_212713037
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Dus de vraag is of je een relatie moet voortzetten met een vrouw met een behoorlijk problematisch leven, omdat je het gevoel hebt dat je haar moet redden.
I know... maar denk dat t voornamelijk komt doordat ze mij zo enorm geholpen heeft om door mijn moeilijke periode te komen en daar wil ik graag wat voor terug doen, ik moet bekennen dat ik het heerlijk vind om haar te helpen met van alles en nogwat ben echt een people pleaser om het zo maar even te noemen... dat ik er wat voor terugkrijg ik enkel kers op de taart, los van t feit dat ik dan stiekem hoop dat ze van gedachten verandert...

bijv. 18april moet ze haar huidige woonruimte verlaten en heeft nu Urgentie, ze kijkt er enorm naar uit om eindelijk een plekje voor haarzelf te hebben en heeft het vaak over, dat we daar dan lekker kunnen eten en relaxen / feesten etc. ook ik ben erg benieuwt wat dit voor veranderingen met zich mee gaat brengen...

zal het eerste grote verandering wezen die ik meemaakt voor haar sinds 1jaar, dus wil het graag even aankijken en zien of dit voor mij wellicht gunstiger uit zal pakken. (misschien totaal het omgekeerde zou ook kunnen)
pi_212713127
Ik heb het geprobeerd, echt, maar die lap tekst is onleesbaar. Ik ben gestopt bij je Vietnamese slet van 24. Er is een rode draad zover ik kan ontcijferen en dat is dat je voor buitenlandse vrouwen gaat die hier op een visum zitten. Misschien daar eens wat aan doen.
pi_212713166
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:58 schreef g60forced het volgende:

[..]
lol thnx voor die ChatGPT grappig ...

maar om je vraag te beantwoorden, ik heb geprobeert mij in haar schoenen te verplaatsen
op basis van wat ze door liet schermen en indruk die ik krijg gewoon geprobeert om redenen te zoeken
of ze kloppen weet ik uiteraard niet, maar persoonlijk kan ik me er wat bij voorstellen
Dan is het simpel:
Je gaat met haar in gesprek over al je genoemde redenen en maakt dan een keus aan de hand van de antwoorden die zij geeft. Niet wat jij denkt.

Klaar. Het gaat niet vanzelf. Niet wachten tot april of whatever reden. Jij moet verder, zij moet verder, klaar.
  Moderator woensdag 6 maart 2024 @ 11:05:22 #21
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212713674
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 6 maart 2024 @ 11:25:10 #22
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_212713892
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 23:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ergo, ik typ een verhaal waar bij alles aan de ander ligt.

Zo Fok!
Precies dit viel mij ook op.
Daarnaast veel te lang verhaal wat onhandig leest.
Jammer dat 'de ander' overal de schuld van krijgt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Redactie Frontpage woensdag 6 maart 2024 @ 11:32:02 #23
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_212713973
Dat je begint met jezelf 'te scoren' is een flinke red flag.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_212714013
Lang verhaal maar wat moeten wij er mee eigenlijk?
pi_212714060
Ben je in het echt ook zo langdradig van stof zonder onderscheid in hoofd- en bijzaken?

Zo ja, hoe denk je dat dit overkomt op anderen?
pi_212714598
ChatGPT:
Kortere en leesbaardere versie:

Ik ben een 43-jarige man met een ingewikkeld liefdesleven. Na diverse relaties ontmoette ik een Thaise vrouw met drie kinderen. We hebben een gecompliceerde relatie door haar scheiding en problemen met Jeugdzorg. Ondanks alles proberen we te genieten van onze tijd samen.

Mijn moeder overleed vorig jaar, waardoor ik het huis overnam. Nu, na veel strijd, teken ik binnenkort de laatste hypotheekpapieren. Hierdoor voel ik me minder hopeloos, maar ik ben bang om te hopen op een toekomst samen met mijn Thaise vriendin, hoewel ik dat graag wil.

Ze heeft veel redenen om niet verder te gaan, zoals bescherming tegen haar ex en de complexe situatie met Jeugdzorg. Aan de andere kant mist ze het plezier, de ondersteuning en zoekt ze zekerheid.

Ik overweeg haar niet alleen te laten, omdat ze een sterke vrouw is. Het idee haar met een andere man te zien, vooral als die slecht voor haar is, maakt me bezorgd. Het is een complexe situatie met veel variabelen, en ik ben onzeker over de toekomst.

Ik:
wat zou jij de schrijver adviseren?

ChatGPT:

Hoewel ik geen persoonlijk advies kan geven, zijn hier enkele algemene overwegingen voor de schrijver:

Open communicatie: Probeer open en eerlijk te communiceren met de Thaise vrouw over jullie gevoelens, verwachtingen en zorgen. Het is belangrijk om begrip te hebben voor elkaars standpunten.

Zelfreflectie: Denk na over wat je echt wilt in een relatie en of deze relatie aan jouw behoeften voldoet. Zorg ervoor dat je eigen welzijn niet uit het oog wordt verloren.

Professionele hulp: Overweeg om professionele hulp in te schakelen, zoals relatietherapie, om de complexe situatie beter te begrijpen en samen te werken aan mogelijke oplossingen.

Respect voor haar keuzes: Als de Thaise vrouw aangeeft dat ze op dit moment niet verder wil gaan, respecteer dan haar beslissing en geef haar de ruimte die ze nodig heeft.

Zelfzorg: Zorg goed voor jezelf en richt je op aspecten van je leven die je welzijn bevorderen. Zelfzorg is belangrijk, vooral in uitdagende situaties.

Het is belangrijk om te onthouden dat deze overwegingen algemeen zijn, en de schrijver moet beslissingen nemen op basis van zijn eigen unieke situatie en gevoelens. Het kan ook nuttig zijn om met vrienden, familie of een professionele adviseur te praten om verschillende perspectieven te krijgen.
pi_212714652
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 09:56 schreef g60forced het volgende:

jankbal
Hee, je hebt de spiegel gevonden! Goedzo, dat is alvast 1 succes vandaag ^O^

Heb je al een idee wat je vandaag nog meer gaat doen waar je trots op kan zijn?
pi_212714785
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 10:21 schreef Document1 het volgende:
Ik heb het geprobeerd, echt, maar die lap tekst is onleesbaar. Ik ben gestopt bij je Vietnamese slet van 24. Er is een rode draad zover ik kan ontcijferen en dat is dat je voor buitenlandse vrouwen gaat die hier op een visum zitten. Misschien daar eens wat aan doen.
oeps vergeten toe te voegen, die Vietnamees was hier geboren
haar ouders waren vluchtelingen...

de Filipijnse had mij al na 4jaar in onze relatie kunnen verlaten (ivm paspoort)
desondanks bleef ze nog 3-4jaar zonder dat we problemen hadden

de thaise kan hier in NL blijven tot haar jongste dochter 18 is
plus dat ze straks nadat ze een nieuwe woning heeft gevonden
alvast zal beginnen met het NL inburgering (ja dat had ze eerder kunnen doen)

dus infeite hebben de meeste mij daarvoor niet nodig gehad
ik zie nu in dat ik de verkeerde impressie heb gewekt door ondanks mijn vele details
toch wat cruciale info ben vergeten, ik had me tevel op t relatie aspect losgelaten

wat betreft het niet kunnen lezen, sorry dat ligt echt een jou
ik ben geen profesioneel schrijven dat t niet optimaal is geloof ik best
maar dan geef je toch lekker op, waarom moeten mensen dan alsnog komen zeuren?
pi_212714790
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:29 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:

[..]
Hee, je hebt de spiegel gevonden! Goedzo, dat is alvast 1 succes vandaag ^O^

Heb je al een idee wat je vandaag nog meer gaat doen waar je trots op kan zijn?
ik snap waarom jij geen vrienden hebt
pi_212715124
Ik dacht, ik ga proberen hier doorheen te worstelen, dus de eerste enorme wall of text doorgeploeterd, met allemaal zaken die er niet toe doen, en dan komt er NOG zo'n enorme wall of text. Daar gestopt.

Je schrijft echt beroerd, man, sorry. Doe wat aan je interpunctie, leesbaarheid (bijv. alinea-indeling) en die enorme lappen tekst, minstens 80% had je weg kunnen laten.

Om je toch inhoudelijk wat van advies te voorzien, want de laatste paar alinea's (niet echt alinea's, maar soit) heb ik nog wel gelezen: je hebt hier te maken met een (jong?) kind. Laat het lekker op z'n beloop en zie waar het schip strandt. Omwille van dat kind.

PS. ik heb ook een Thaise vrouw, met kind. ;)
pi_212715163
Ik kan dat echt niet lezen met mijn ADD zonder alinea's.

Maar veel geluk!
pi_212715238
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:39 schreef g60forced het volgende:

[..]
cruciale info
Ik denk dat dat net zo goed bijzaken zijn, en zeker alles voor wat betreft de voorgaande relaties. Je topic ontspoort langzaamaan omdat je zelf ook niet met een vraagstelling komt. Wat verwacht je hier? Je plempt je halve levensverhaal hier en verwacht dat we exact kunnen pinpointen wat je moet doen?
pi_212715258
Lekker topique, beetje onduidelijk af en toe maar ik heb genoten
pi_212715276
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:25 schreef Grublit het volgende:
ChatGPT:
Kortere en leesbaardere versie:

Ik ben een 43-jarige man met een ingewikkeld liefdesleven. Na diverse relaties ontmoette ik een Thaise vrouw met drie kinderen. We hebben een gecompliceerde relatie door haar scheiding en problemen met Jeugdzorg. Ondanks alles proberen we te genieten van onze tijd samen.

Mijn moeder overleed vorig jaar, waardoor ik het huis overnam. Nu, na veel strijd, teken ik binnenkort de laatste hypotheekpapieren. Hierdoor voel ik me minder hopeloos, maar ik ben bang om te hopen op een toekomst samen met mijn Thaise vriendin, hoewel ik dat graag wil.

Ze heeft veel redenen om niet verder te gaan, zoals bescherming tegen haar ex en de complexe situatie met Jeugdzorg. Aan de andere kant mist ze het plezier, de ondersteuning en zoekt ze zekerheid.

Ik overweeg haar niet alleen te laten, omdat ze een sterke vrouw is. Het idee haar met een andere man te zien, vooral als die slecht voor haar is, maakt me bezorgd. Het is een complexe situatie met veel variabelen, en ik ben onzeker over de toekomst.

Ik:
wat zou jij de schrijver adviseren?

ChatGPT:

Hoewel ik geen persoonlijk advies kan geven, zijn hier enkele algemene overwegingen voor de schrijver:

Open communicatie: Probeer open en eerlijk te communiceren met de Thaise vrouw over jullie gevoelens, verwachtingen en zorgen. Het is belangrijk om begrip te hebben voor elkaars standpunten.
{zoals je wellicht merkt ben ik een open-boek dit ben ik ook naar haar toe}
{we weten alles van elkaar en ik probeer haar keuze te respecteren}
{dat zij de keuze maakt voor haarzelf, ze heeft tenslotte al 3 kinderen en is al lang genoeg samengeweest}
{misschien is ze gewoon bang om zich te binden, vooral nu maar mogelijk nogsteeds in de toekomst}
{of ze wilt helemaal geen officiele relatie meer want ze vind hoe het gaat wel lekker prima!}

Zelfreflectie: Denk na over wat je echt wilt in een relatie en of deze relatie aan jouw behoeften voldoet. Zorg ervoor dat je eigen welzijn niet uit het oog wordt verloren.
{het is 50/50 ik haal er enorm veel voldoening uit, het voelt voor mij als een soort lat-relatie}
{heb dit kunnen accepteren omdat voor mij de voordelen zwaarder wegen dan de nadelen}
{wil ik het anders en meer, JA echter kan ik wel begrijpen waarom dat is infeite niet in mijn handen}
{weet dat er risico's zijn zij of ik kunnen er elk moment mee stoppen zonder consequenties}

Professionele hulp: Overweeg om professionele hulp in te schakelen, zoals relatietherapie, om de complexe situatie beter te begrijpen en samen te werken aan mogelijke oplossingen.
{we hebben geen officiele relatie en ook tussen ons beide wilt/durft ze het niet zo te zien}
{ik zou het ervoor over hebben om samen met haar naar iemand te gaan om te praten}
(zelfs als ik hiervoor alle kosten moet dragen, probleem is dat ze nagenoeg geen tijd heeft}
{hoe kun je in godsnaam 'in haar ogen' op relatie-therapie terwijl er geen relatie is?}

Respect voor haar keuzes: Als de Thaise vrouw aangeeft dat ze op dit moment niet verder wil gaan, respecteer dan haar beslissing en geef haar de ruimte die ze nodig heeft.
{dat deed ik dus ook maar ze ging tenslotte zelf weer akkoord doordat ik haar wat extra rust geef}

Zelfzorg: Zorg goed voor jezelf en richt je op aspecten van je leven die je welzijn bevorderen. Zelfzorg is belangrijk, vooral in uitdagende situaties.
{over mijzelf maak ik me niet zo heel veel zorgen, vroeg of laat komt het allemaal goed}
{het succesvol overnemen van de woning is al een droom die werkelijkheid wordt}

Het is belangrijk om te onthouden dat deze overwegingen algemeen zijn, en de schrijver moet beslissingen nemen op basis van zijn eigen unieke situatie en gevoelens. Het kan ook nuttig zijn om met vrienden, familie of een professionele adviseur te praten om verschillende perspectieven te krijgen.
{familie is dus helaas geen optie, kan alleen met mijn beste vriend en zijn vrouw erover praten}
{hun kennen mijn situatie helemaal, maar ondanks ze zelf 3 kinderen hebben is het ook drama bij hun}
{apart van elkaar hebben ze mijn verteld niet meer samen te willen zijn, als de kinderen er niet waren}
{hoeveel waarde kan ik hechten aan advies van iemand die zelf zn zaakjes niet op orde heeft}
{ook reageren ze vaak te zwart/wit.... bijv. STOP ERMEE zoek lekker iemand anders}
{ik vermoed dat ondanks er een kern van waarheid in zit, dat eigenlijk gebasseerd is op wat ze zelf willen}
{maar niet kunnen vanwege hun kinderen, iemand anders zoeken is makkelijker gezegd dan gedaan}

hmmm de korte versie klopt op diverse punten niet...
juist omdat het zo kort is, geven deze fouten een vertekend beeld van de situatie
hierdoor vermoed ik dat er zelfs verkeerd advies komt omdat mensen mijn tekst skippen
en alleen de samenvatting van ChatGPT... dus ik waardeer je hulp
maar ben niet perse blij met de resultaten
(wilt niet zeggen dat t advies van ChatGPT slechter is dan advies van FOK'ers)

zie wel dingen waar ik wat mee kan overigens... zal ze highlighten en toelichten
(onder de highlight voeg ik mijn reactie erop)
pi_212715280
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:17 schreef MultiBanaan het volgende:
Lekker topique, beetje onduidelijk af en toe maar ik heb genoten
bedankt dan maar haha
pi_212715307
Is dit niet @Keep_Walking in een psychose?
pi_212715310
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 12:39 schreef g60forced het volgende:

[..]
ik snap waarom jij geen vrienden hebt
En ik snap ook waarom jij met dit topic komt. Je hebt aandacht nodig.
* aai over de bol van g60forced geeft *
pi_212715556
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef g60forced het volgende:
of ik ben stekeblind
Enige juiste conclusie in heel die lap tekst.
pi_212715591
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:06 schreef DjVero het volgende:
Ik dacht, ik ga proberen hier doorheen te worstelen, dus de eerste enorme wall of text doorgeploeterd, met allemaal zaken die er niet toe doen, en dan komt er NOG zo'n enorme wall of text. Daar gestopt.

Je schrijft echt beroerd, man, sorry. Doe wat aan je interpunctie, leesbaarheid (bijv. alinea-indeling) en die enorme lappen tekst, minstens 80% had je weg kunnen laten.

Om je toch inhoudelijk wat van advies te voorzien, want de laatste paar alinea's (niet echt alinea's, maar soit) heb ik nog wel gelezen: je hebt hier te maken met een (jong?) kind. Laat het lekker op z'n beloop en zie waar het schip strandt. Omwille van dat kind.

PS. ik heb ook een Thaise vrouw, met kind. ;)
kijk hier kan ik wat mee....
een klacht over mijn schrrijfstijl
en toch de moeite nemen om inhoudelijk wat toe te voegen
zie je wel... het moet van 2 kanten komen :)
pi_212715629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef g60forced het volgende:
42jr 1.86m 80-85kg goed lijf en uiterlijk
Vast. :')

Vandaar dat je het moet doen met 3e hands import uit Azië
pi_212715692
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:09 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik kan dat echt niet lezen met mijn ADD zonder alinea's.

Maar veel geluk!
succes met je ADD ;)
pi_212715852
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef Justinn het volgende:

[..]
Ik denk dat dat net zo goed bijzaken zijn, en zeker alles voor wat betreft de voorgaande relaties. Je topic ontspoort langzaamaan omdat je zelf ook niet met een vraagstelling komt. Wat verwacht je hier? Je plempt je halve levensverhaal hier en verwacht dat we exact kunnen pinpointen wat je moet doen?
Ik begrijp het punt wat je probeert te maken....
maar ja het is toch ook niet alleen RELATIES hier
ook Psychologie en dan is toch juist van belang
om een goed advies of inzicht te krijgen
juist zoveel mogelijk informatie te hebben?
pi_212715863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef SemperLibertas het volgende:
Is dit niet @:Keep_Walking in een psychose?
je bent nummer 2 die het zegt... geen flauw idee wie dat is....
pi_212715872
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:

[..]
En ik snap ook waarom jij met dit topic komt. Je hebt aandacht nodig.
* aai over de bol van g60forced geeft *
bedankt voor de aai, was niet nodig...
nee geen aandacht maar advies
dat staat letterlijk in de titel
is dat al te moeilijk voor je?
pi_212715882
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:46 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Enige juiste conclusie in heel die lap tekst.
dat zou best kunnen, maar veel kan ik niet met jouw reactie...
vind je jezelf niet een beetje dom zo?
  woensdag 6 maart 2024 @ 14:10:23 #46
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_212715896
Ik wilde hier echt serieus reageren, maar kom echt niet door de enorme lap tekst vol onnodige details. Verder leest het ook niet echt lekker.
Maar sterkte ermee in ieder geval TS. Je hebt jouw leven zelf in de hand en kunt dus zelf actie ondernemen. Verder denk ik niet dat het je verder erg gaat helpen door dit op internetfora te posten.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_212715929
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 13:52 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Vast. :')

Vandaar dat je het moet doen met 3e hands import uit Azië
mijn voorkeuren staan daar los van... ik geef toen dat t soms makkelijker is, komt gewoon goed uit
als je net een ferarri kunt betalen maar geen geld meer hebt voor benzine
zou ik liever een andere sportauto kopen waar je lekker met kunt scheuren
pi_212715953
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik wilde hier echt serieus reageren, maar kom echt niet door de enorme lap tekst vol onnodige details. Verder leest het ook niet echt lekker.
Maar sterkte ermee in ieder geval TS. Je hebt jouw leven zelf in de hand en kunt dus zelf actie ondernemen. Verder denk ik niet dat het je verder erg gaat helpen door dit op internetfora te posten.
ja waarom is dit forumdeel er eigenlijk... komt hier uberhaupt wel eens iets nuttigs uit?
  Moderator woensdag 6 maart 2024 @ 14:18:11 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212716018
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:14 schreef g60forced het volgende:

[..]
ja waarom is dit forumdeel er eigenlijk... komt hier uberhaupt wel eens iets nuttigs uit?
Ja.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212716222
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ja.
oO<
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')