Hee, je hebt de spiegel gevonden! Goedzo, dat is alvast 1 succes vandaagquote:
oeps vergeten toe te voegen, die Vietnamees was hier geborenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:21 schreef Document1 het volgende:
Ik heb het geprobeerd, echt, maar die lap tekst is onleesbaar. Ik ben gestopt bij je Vietnamese slet van 24. Er is een rode draad zover ik kan ontcijferen en dat is dat je voor buitenlandse vrouwen gaat die hier op een visum zitten. Misschien daar eens wat aan doen.
ik snap waarom jij geen vrienden hebtquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:29 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Hee, je hebt de spiegel gevonden! Goedzo, dat is alvast 1 succes vandaag![]()
Heb je al een idee wat je vandaag nog meer gaat doen waar je trots op kan zijn?
Ik denk dat dat net zo goed bijzaken zijn, en zeker alles voor wat betreft de voorgaande relaties. Je topic ontspoort langzaamaan omdat je zelf ook niet met een vraagstelling komt. Wat verwacht je hier? Je plempt je halve levensverhaal hier en verwacht dat we exact kunnen pinpointen wat je moet doen?quote:
hmmm de korte versie klopt op diverse punten niet...quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:25 schreef Grublit het volgende:
ChatGPT:
Kortere en leesbaardere versie:
Ik ben een 43-jarige man met een ingewikkeld liefdesleven. Na diverse relaties ontmoette ik een Thaise vrouw met drie kinderen. We hebben een gecompliceerde relatie door haar scheiding en problemen met Jeugdzorg. Ondanks alles proberen we te genieten van onze tijd samen.
Mijn moeder overleed vorig jaar, waardoor ik het huis overnam. Nu, na veel strijd, teken ik binnenkort de laatste hypotheekpapieren. Hierdoor voel ik me minder hopeloos, maar ik ben bang om te hopen op een toekomst samen met mijn Thaise vriendin, hoewel ik dat graag wil.
Ze heeft veel redenen om niet verder te gaan, zoals bescherming tegen haar ex en de complexe situatie met Jeugdzorg. Aan de andere kant mist ze het plezier, de ondersteuning en zoekt ze zekerheid.
Ik overweeg haar niet alleen te laten, omdat ze een sterke vrouw is. Het idee haar met een andere man te zien, vooral als die slecht voor haar is, maakt me bezorgd. Het is een complexe situatie met veel variabelen, en ik ben onzeker over de toekomst.
Ik:
wat zou jij de schrijver adviseren?
ChatGPT:
Hoewel ik geen persoonlijk advies kan geven, zijn hier enkele algemene overwegingen voor de schrijver:
Open communicatie: Probeer open en eerlijk te communiceren met de Thaise vrouw over jullie gevoelens, verwachtingen en zorgen. Het is belangrijk om begrip te hebben voor elkaars standpunten.
{zoals je wellicht merkt ben ik een open-boek dit ben ik ook naar haar toe}
{we weten alles van elkaar en ik probeer haar keuze te respecteren}
{dat zij de keuze maakt voor haarzelf, ze heeft tenslotte al 3 kinderen en is al lang genoeg samengeweest}
{misschien is ze gewoon bang om zich te binden, vooral nu maar mogelijk nogsteeds in de toekomst}
{of ze wilt helemaal geen officiele relatie meer want ze vind hoe het gaat wel lekker prima!}
Zelfreflectie: Denk na over wat je echt wilt in een relatie en of deze relatie aan jouw behoeften voldoet. Zorg ervoor dat je eigen welzijn niet uit het oog wordt verloren.
{het is 50/50 ik haal er enorm veel voldoening uit, het voelt voor mij als een soort lat-relatie}
{heb dit kunnen accepteren omdat voor mij de voordelen zwaarder wegen dan de nadelen}
{wil ik het anders en meer, JA echter kan ik wel begrijpen waarom dat is infeite niet in mijn handen}
{weet dat er risico's zijn zij of ik kunnen er elk moment mee stoppen zonder consequenties}
Professionele hulp: Overweeg om professionele hulp in te schakelen, zoals relatietherapie, om de complexe situatie beter te begrijpen en samen te werken aan mogelijke oplossingen.
{we hebben geen officiele relatie en ook tussen ons beide wilt/durft ze het niet zo te zien}
{ik zou het ervoor over hebben om samen met haar naar iemand te gaan om te praten}
(zelfs als ik hiervoor alle kosten moet dragen, probleem is dat ze nagenoeg geen tijd heeft}
{hoe kun je in godsnaam 'in haar ogen' op relatie-therapie terwijl er geen relatie is?}
Respect voor haar keuzes: Als de Thaise vrouw aangeeft dat ze op dit moment niet verder wil gaan, respecteer dan haar beslissing en geef haar de ruimte die ze nodig heeft.
{dat deed ik dus ook maar ze ging tenslotte zelf weer akkoord doordat ik haar wat extra rust geef}
Zelfzorg: Zorg goed voor jezelf en richt je op aspecten van je leven die je welzijn bevorderen. Zelfzorg is belangrijk, vooral in uitdagende situaties.
{over mijzelf maak ik me niet zo heel veel zorgen, vroeg of laat komt het allemaal goed}
{het succesvol overnemen van de woning is al een droom die werkelijkheid wordt}
Het is belangrijk om te onthouden dat deze overwegingen algemeen zijn, en de schrijver moet beslissingen nemen op basis van zijn eigen unieke situatie en gevoelens. Het kan ook nuttig zijn om met vrienden, familie of een professionele adviseur te praten om verschillende perspectieven te krijgen.
{familie is dus helaas geen optie, kan alleen met mijn beste vriend en zijn vrouw erover praten}
{hun kennen mijn situatie helemaal, maar ondanks ze zelf 3 kinderen hebben is het ook drama bij hun}
{apart van elkaar hebben ze mijn verteld niet meer samen te willen zijn, als de kinderen er niet waren}
{hoeveel waarde kan ik hechten aan advies van iemand die zelf zn zaakjes niet op orde heeft}
{ook reageren ze vaak te zwart/wit.... bijv. STOP ERMEE zoek lekker iemand anders}
{ik vermoed dat ondanks er een kern van waarheid in zit, dat eigenlijk gebasseerd is op wat ze zelf willen}
{maar niet kunnen vanwege hun kinderen, iemand anders zoeken is makkelijker gezegd dan gedaan}
bedankt dan maar hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:17 schreef MultiBanaan het volgende:
Lekker topique, beetje onduidelijk af en toe maar ik heb genoten
En ik snap ook waarom jij met dit topic komt. Je hebt aandacht nodig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:39 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik snap waarom jij geen vrienden hebt
kijk hier kan ik wat mee....quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:06 schreef DjVero het volgende:
Ik dacht, ik ga proberen hier doorheen te worstelen, dus de eerste enorme wall of text doorgeploeterd, met allemaal zaken die er niet toe doen, en dan komt er NOG zo'n enorme wall of text. Daar gestopt.
Je schrijft echt beroerd, man, sorry. Doe wat aan je interpunctie, leesbaarheid (bijv. alinea-indeling) en die enorme lappen tekst, minstens 80% had je weg kunnen laten.
Om je toch inhoudelijk wat van advies te voorzien, want de laatste paar alinea's (niet echt alinea's, maar soit) heb ik nog wel gelezen: je hebt hier te maken met een (jong?) kind. Laat het lekker op z'n beloop en zie waar het schip strandt. Omwille van dat kind.
PS. ik heb ook een Thaise vrouw, met kind.
Vast.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef g60forced het volgende:
42jr 1.86m 80-85kg goed lijf en uiterlijk
succes met je ADDquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:09 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik kan dat echt niet lezen met mijn ADD zonder alinea's.
Maar veel geluk!
Ik begrijp het punt wat je probeert te maken....quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net zo goed bijzaken zijn, en zeker alles voor wat betreft de voorgaande relaties. Je topic ontspoort langzaamaan omdat je zelf ook niet met een vraagstelling komt. Wat verwacht je hier? Je plempt je halve levensverhaal hier en verwacht dat we exact kunnen pinpointen wat je moet doen?
je bent nummer 2 die het zegt... geen flauw idee wie dat is....quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef SemperLibertas het volgende:
Is dit niet @:Keep_Walking in een psychose?
bedankt voor de aai, was niet nodig...quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
En ik snap ook waarom jij met dit topic komt. Je hebt aandacht nodig.
* aai over de bol van g60forced geeft *
dat zou best kunnen, maar veel kan ik niet met jouw reactie...quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:46 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Enige juiste conclusie in heel die lap tekst.
mijn voorkeuren staan daar los van... ik geef toen dat t soms makkelijker is, komt gewoon goed uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:52 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Vast.![]()
Vandaar dat je het moet doen met 3e hands import uit Azië
ja waarom is dit forumdeel er eigenlijk... komt hier uberhaupt wel eens iets nuttigs uit?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik wilde hier echt serieus reageren, maar kom echt niet door de enorme lap tekst vol onnodige details. Verder leest het ook niet echt lekker.
Maar sterkte ermee in ieder geval TS. Je hebt jouw leven zelf in de hand en kunt dus zelf actie ondernemen. Verder denk ik niet dat het je verder erg gaat helpen door dit op internetfora te posten.
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:14 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja waarom is dit forumdeel er eigenlijk... komt hier uberhaupt wel eens iets nuttigs uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |