ik ga echt niet ontkennen dat niks aan mij ligt, maar ik heb veel goeds ik te biedenquote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ergo, ik typ een verhaal waar bij alles aan de ander ligt.
Zo Fok!
@Keep_Walking is this you?quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:12 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik ga echt niet ontkennen dat niks aan mij ligt, maar ik heb veel goeds ik te bieden
waarvan ik zeker weet dat het opweegt tegen de minpunten
dit zeggen de vrouwen zelf namelijk ook en andere mensen die mij kennen
of hun moeten echt ALLEMAAL liegen...
maar uiteraard ben ik niet perfect, echter als ik zie wat de alternatieven voor hun zijn
wat ik bijvoorbeeld fout doe ik TEVEEL voor iemand doen
TE LIEF krijg ik vaak te horen tja ik vind het lastig om met voet op de rem te rijden!
ik heb dan ook teveel vrije tijd en dat zijn ze van andere mannen niet gewent
maar hoor ze daar niet over klagen als ze me wat vragen om te doen
want dan ben ik altijd beschikbaar....
VERDER ZO ENORM FOK DAT DE 1e REACTIE GELIJK ZO'N FIJNE IS HE!
Ik heb niet alles gelezen, maar heeft zij deze plus- en minpunten benoemd?quote:NIET VERDER
-ze wilt mij beschermen voor haar Ex
-ze wilt de advocaat van haar Ex geen munitie geven
-het niet handig is voor de stand van zaken omtrent Jeugdzorg / Veiligthuis
-ze wilt mij geen extra emotionele pijn aan doen
-ze wilt haar dochtertje niet nog meer aan mijn laten hechten
-de andere 2 kinderen heb ik nog niet ontmoet en vermoed dat dit heel stuk lastiger zal wezen
-ze wilt zelfstandig zijn na zo enorm lang huwelijk
-ze wilt eerst alles op een rijtje hebben (scheiding)
-ze wilt iemand vinden waar ze wel verliefd op is?
-ze schaamt zich voor de situatie (cultuur dingetje)
-plus dat ze haar vriendinnen al heeft verteld dat ze niet verder gaat
WEL VERDER
-ze mist het plezier
-ze mist de ondersteuning
-ze wilt graag zekerheid
-ze is bang mij kwijt te raken (ook als vriend)
-ze heeft eindelijk iemand die haar respecteert
-ze heeft eindelijk iemand die haar begrijpt (op meeste vlakken althans)
-ze heeft eindelijk iemand die haar accepteert (ondanks haar psycho ex + kinderen)
quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef g60forced het volgende:
Eerst even korte introductie over mijzelf: 42jr 1.86m 80-85kg goed lijf en uiterlijk (voor t gemak 7 van 10)
wie de BLEEP is 'keep_walking' ?? nee echt serieus wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 6 maart 2024 00:17 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
@:keep_walking is this you?
Typisch fok dat na 10 jaar het zelfmedelijden van de users nog niet is veranderd
Wat wil je hore!?
Kunnen we dat als comment geven zodat je weer lekker kan slapen 😘
jankbalquote:Op woensdag 6 maart 2024 06:52 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
TLDR, ga naar de hoeren, neuk er lekker op los, ga slapen, klaar.
Zo'n boekwerk typen zonder alinea's is domweg onleesbaar.
lol thnx voor die ChatGPT grappig ...quote:Op woensdag 6 maart 2024 06:56 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, maar heeft zij deze plus- en minpunten benoemd?
Het enige wat ik lees over haar is dat ze Friends with Benefits wil zijn en daar lijkt het ook gewoon op.
Tl;dr, chatgpt:
De tekst beschrijft een persoonlijke reflectie op verschillende aspecten van het leven, waaronder het overnemen van hypotheken, gevoelens voor een vrouw met een dochtertje, uitnodigingen voor verjaardagsfeestjes, en complexe overwegingen over de relatie met een ex-partner. De schrijver uit angst en hoop over zijn toekomst met de vrouw, maar worstelt met tegenstrijdige gevoelens over het al dan niet voortzetten van de relatie. Ze overweegt verschillende redenen om wel of niet verder te gaan, variërend van bescherming tegen haar ex-partner tot het missen van plezier en ondersteuning. De schrijver erkent de mogelijkheid om iemand anders te vinden, maar voelt ook angst en onzekerheid over het achterlaten van de vrouw en haar alleen te zien met een andere man. Het verhaal eindigt met een besef van de complexiteit van de situatie en de innerlijke strijd van de schrijver om de juiste beslissing te nemen.
ja advies zou fijn wezen, verder hielp het opschrijven ook wel....quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:05 schreef Xlarge het volgende:
Wast een lap tekst![]()
Ik heb wel alles gelezen, omdat ik niets te doen heb op mijn werk, Je bent in ieder geval wel lekker van de details.
Ik snap alleen niet precies wat je er mee wil, is het om van je af te schrijven ? Of wil je advis over de laatste Aziatische ?
oh het zal vast wel mijn schuld wezen maar als ik keer op keer dan vrouwen heb die er achteraf spijt van hebben en weer terugwillen komen, beseffen ze schijnbaar pas later dan ik echt wel goed voor ze was... dat ze zich stoorde aan kleinere dingetjes dat geloof ik best wel... toch waren dat dingen waar mee te leven viel, omdat ze anders niet nogmaals wilde proberen toch?quote:Op woensdag 6 maart 2024 07:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Vergeet de lange teksten.
Alles wat er in je leven gebeurt is jouw eigen schuld. Dat moet je onthouden.
misschien niks, maar ik dacht zo heel gek veel moeite kost het mij nietquote:Op woensdag 6 maart 2024 09:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Je maakt alles veel te zwaar man. Wat hebben in hemelsnaam al die vorige relaties te maken met de keuze die je nu maakt?
I know... maar denk dat t voornamelijk komt doordat ze mij zo enorm geholpen heeft om door mijn moeilijke periode te komen en daar wil ik graag wat voor terug doen, ik moet bekennen dat ik het heerlijk vind om haar te helpen met van alles en nogwat ben echt een people pleaser om het zo maar even te noemen... dat ik er wat voor terugkrijg ik enkel kers op de taart, los van t feit dat ik dan stiekem hoop dat ze van gedachten verandert...quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:36 schreef Lienekien het volgende:
Dus de vraag is of je een relatie moet voortzetten met een vrouw met een behoorlijk problematisch leven, omdat je het gevoel hebt dat je haar moet redden.
Dan is het simpel:quote:Op woensdag 6 maart 2024 09:58 schreef g60forced het volgende:
[..]
lol thnx voor die ChatGPT grappig ...
maar om je vraag te beantwoorden, ik heb geprobeert mij in haar schoenen te verplaatsen
op basis van wat ze door liet schermen en indruk die ik krijg gewoon geprobeert om redenen te zoeken
of ze kloppen weet ik uiteraard niet, maar persoonlijk kan ik me er wat bij voorstellen
Precies dit viel mij ook op.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:57 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ergo, ik typ een verhaal waar bij alles aan de ander ligt.
Zo Fok!
Hee, je hebt de spiegel gevonden! Goedzo, dat is alvast 1 succes vandaagquote:
oeps vergeten toe te voegen, die Vietnamees was hier geborenquote:Op woensdag 6 maart 2024 10:21 schreef Document1 het volgende:
Ik heb het geprobeerd, echt, maar die lap tekst is onleesbaar. Ik ben gestopt bij je Vietnamese slet van 24. Er is een rode draad zover ik kan ontcijferen en dat is dat je voor buitenlandse vrouwen gaat die hier op een visum zitten. Misschien daar eens wat aan doen.
ik snap waarom jij geen vrienden hebtquote:Op woensdag 6 maart 2024 12:29 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Hee, je hebt de spiegel gevonden! Goedzo, dat is alvast 1 succes vandaag![]()
Heb je al een idee wat je vandaag nog meer gaat doen waar je trots op kan zijn?
Ik denk dat dat net zo goed bijzaken zijn, en zeker alles voor wat betreft de voorgaande relaties. Je topic ontspoort langzaamaan omdat je zelf ook niet met een vraagstelling komt. Wat verwacht je hier? Je plempt je halve levensverhaal hier en verwacht dat we exact kunnen pinpointen wat je moet doen?quote:
hmmm de korte versie klopt op diverse punten niet...quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:25 schreef Grublit het volgende:
ChatGPT:
Kortere en leesbaardere versie:
Ik ben een 43-jarige man met een ingewikkeld liefdesleven. Na diverse relaties ontmoette ik een Thaise vrouw met drie kinderen. We hebben een gecompliceerde relatie door haar scheiding en problemen met Jeugdzorg. Ondanks alles proberen we te genieten van onze tijd samen.
Mijn moeder overleed vorig jaar, waardoor ik het huis overnam. Nu, na veel strijd, teken ik binnenkort de laatste hypotheekpapieren. Hierdoor voel ik me minder hopeloos, maar ik ben bang om te hopen op een toekomst samen met mijn Thaise vriendin, hoewel ik dat graag wil.
Ze heeft veel redenen om niet verder te gaan, zoals bescherming tegen haar ex en de complexe situatie met Jeugdzorg. Aan de andere kant mist ze het plezier, de ondersteuning en zoekt ze zekerheid.
Ik overweeg haar niet alleen te laten, omdat ze een sterke vrouw is. Het idee haar met een andere man te zien, vooral als die slecht voor haar is, maakt me bezorgd. Het is een complexe situatie met veel variabelen, en ik ben onzeker over de toekomst.
Ik:
wat zou jij de schrijver adviseren?
ChatGPT:
Hoewel ik geen persoonlijk advies kan geven, zijn hier enkele algemene overwegingen voor de schrijver:
Open communicatie: Probeer open en eerlijk te communiceren met de Thaise vrouw over jullie gevoelens, verwachtingen en zorgen. Het is belangrijk om begrip te hebben voor elkaars standpunten.
{zoals je wellicht merkt ben ik een open-boek dit ben ik ook naar haar toe}
{we weten alles van elkaar en ik probeer haar keuze te respecteren}
{dat zij de keuze maakt voor haarzelf, ze heeft tenslotte al 3 kinderen en is al lang genoeg samengeweest}
{misschien is ze gewoon bang om zich te binden, vooral nu maar mogelijk nogsteeds in de toekomst}
{of ze wilt helemaal geen officiele relatie meer want ze vind hoe het gaat wel lekker prima!}
Zelfreflectie: Denk na over wat je echt wilt in een relatie en of deze relatie aan jouw behoeften voldoet. Zorg ervoor dat je eigen welzijn niet uit het oog wordt verloren.
{het is 50/50 ik haal er enorm veel voldoening uit, het voelt voor mij als een soort lat-relatie}
{heb dit kunnen accepteren omdat voor mij de voordelen zwaarder wegen dan de nadelen}
{wil ik het anders en meer, JA echter kan ik wel begrijpen waarom dat is infeite niet in mijn handen}
{weet dat er risico's zijn zij of ik kunnen er elk moment mee stoppen zonder consequenties}
Professionele hulp: Overweeg om professionele hulp in te schakelen, zoals relatietherapie, om de complexe situatie beter te begrijpen en samen te werken aan mogelijke oplossingen.
{we hebben geen officiele relatie en ook tussen ons beide wilt/durft ze het niet zo te zien}
{ik zou het ervoor over hebben om samen met haar naar iemand te gaan om te praten}
(zelfs als ik hiervoor alle kosten moet dragen, probleem is dat ze nagenoeg geen tijd heeft}
{hoe kun je in godsnaam 'in haar ogen' op relatie-therapie terwijl er geen relatie is?}
Respect voor haar keuzes: Als de Thaise vrouw aangeeft dat ze op dit moment niet verder wil gaan, respecteer dan haar beslissing en geef haar de ruimte die ze nodig heeft.
{dat deed ik dus ook maar ze ging tenslotte zelf weer akkoord doordat ik haar wat extra rust geef}
Zelfzorg: Zorg goed voor jezelf en richt je op aspecten van je leven die je welzijn bevorderen. Zelfzorg is belangrijk, vooral in uitdagende situaties.
{over mijzelf maak ik me niet zo heel veel zorgen, vroeg of laat komt het allemaal goed}
{het succesvol overnemen van de woning is al een droom die werkelijkheid wordt}
Het is belangrijk om te onthouden dat deze overwegingen algemeen zijn, en de schrijver moet beslissingen nemen op basis van zijn eigen unieke situatie en gevoelens. Het kan ook nuttig zijn om met vrienden, familie of een professionele adviseur te praten om verschillende perspectieven te krijgen.
{familie is dus helaas geen optie, kan alleen met mijn beste vriend en zijn vrouw erover praten}
{hun kennen mijn situatie helemaal, maar ondanks ze zelf 3 kinderen hebben is het ook drama bij hun}
{apart van elkaar hebben ze mijn verteld niet meer samen te willen zijn, als de kinderen er niet waren}
{hoeveel waarde kan ik hechten aan advies van iemand die zelf zn zaakjes niet op orde heeft}
{ook reageren ze vaak te zwart/wit.... bijv. STOP ERMEE zoek lekker iemand anders}
{ik vermoed dat ondanks er een kern van waarheid in zit, dat eigenlijk gebasseerd is op wat ze zelf willen}
{maar niet kunnen vanwege hun kinderen, iemand anders zoeken is makkelijker gezegd dan gedaan}
bedankt dan maar hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:17 schreef MultiBanaan het volgende:
Lekker topique, beetje onduidelijk af en toe maar ik heb genoten
En ik snap ook waarom jij met dit topic komt. Je hebt aandacht nodig.quote:Op woensdag 6 maart 2024 12:39 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik snap waarom jij geen vrienden hebt
kijk hier kan ik wat mee....quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:06 schreef DjVero het volgende:
Ik dacht, ik ga proberen hier doorheen te worstelen, dus de eerste enorme wall of text doorgeploeterd, met allemaal zaken die er niet toe doen, en dan komt er NOG zo'n enorme wall of text. Daar gestopt.
Je schrijft echt beroerd, man, sorry. Doe wat aan je interpunctie, leesbaarheid (bijv. alinea-indeling) en die enorme lappen tekst, minstens 80% had je weg kunnen laten.
Om je toch inhoudelijk wat van advies te voorzien, want de laatste paar alinea's (niet echt alinea's, maar soit) heb ik nog wel gelezen: je hebt hier te maken met een (jong?) kind. Laat het lekker op z'n beloop en zie waar het schip strandt. Omwille van dat kind.
PS. ik heb ook een Thaise vrouw, met kind.
Vast.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef g60forced het volgende:
42jr 1.86m 80-85kg goed lijf en uiterlijk
succes met je ADDquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:09 schreef Jacy-Jacy het volgende:
Ik kan dat echt niet lezen met mijn ADD zonder alinea's.
Maar veel geluk!
Ik begrijp het punt wat je probeert te maken....quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:15 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat net zo goed bijzaken zijn, en zeker alles voor wat betreft de voorgaande relaties. Je topic ontspoort langzaamaan omdat je zelf ook niet met een vraagstelling komt. Wat verwacht je hier? Je plempt je halve levensverhaal hier en verwacht dat we exact kunnen pinpointen wat je moet doen?
je bent nummer 2 die het zegt... geen flauw idee wie dat is....quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef SemperLibertas het volgende:
Is dit niet @:Keep_Walking in een psychose?
bedankt voor de aai, was niet nodig...quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:22 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
En ik snap ook waarom jij met dit topic komt. Je hebt aandacht nodig.
* aai over de bol van g60forced geeft *
dat zou best kunnen, maar veel kan ik niet met jouw reactie...quote:Op woensdag 6 maart 2024 13:46 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Enige juiste conclusie in heel die lap tekst.
mijn voorkeuren staan daar los van... ik geef toen dat t soms makkelijker is, komt gewoon goed uitquote:Op woensdag 6 maart 2024 13:52 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Vast.![]()
Vandaar dat je het moet doen met 3e hands import uit Azië
ja waarom is dit forumdeel er eigenlijk... komt hier uberhaupt wel eens iets nuttigs uit?quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:10 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik wilde hier echt serieus reageren, maar kom echt niet door de enorme lap tekst vol onnodige details. Verder leest het ook niet echt lekker.
Maar sterkte ermee in ieder geval TS. Je hebt jouw leven zelf in de hand en kunt dus zelf actie ondernemen. Verder denk ik niet dat het je verder erg gaat helpen door dit op internetfora te posten.
Ja.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:14 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja waarom is dit forumdeel er eigenlijk... komt hier uberhaupt wel eens iets nuttigs uit?
We kunnen nog wel een heel topic vol lullen, maar het komt gewoon neer op dit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 10:24 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dan is het simpel:
Je gaat met haar in gesprek over al je genoemde redenen en maakt dan een keus aan de hand van de antwoorden die zij geeft. Niet wat jij denkt.
Klaar. Het gaat niet vanzelf. Niet wachten tot april of whatever reden. Jij moet verder, zij moet verder, klaar.
Heel goed advies, denk ik ook.quote:Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
Beschouw haar als een goede vriendin, steun haar en ga verder met je leven. Als die eerste twee het derde in de weg zitten, neem dan afstand.
Zij is, denk ik, gewoon bang voor complicaties. Dat jij wensen hebt, misschien wilt claimen, zoals meer tijd samen. Wat zij niet wil, want dat is niet HAAR EERSTE prioriteit.quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:20 schreef Vliegbaard het volgende:
Als in de conclusie zo lees: ze heeft je nodig als vriend, als steun in een voor haar lastige periode. Ze ziet dat jij meer wil en uit bent op een relatie en dat ziet ze zelf (nog) niet zitten.
Als ik het zo lees beschermt ze je voor je eigen gevoelens en breit er een eind aan omwille van jullie beide gevoelens die volgens haar toch niet gaan leiden tot een relatie. de enige reden waarom ze je niet laat vallen is omdat ze je nog nodig heeft als vriend. Aan jou de keus om daar in mee te gaan of niet.
hmmm goed puntquote:Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
Beschouw haar als een goede vriendin, steun haar en ga verder met je leven. Als die eerste twee het derde in de weg zitten, neem dan afstand.
heel heel goed punt... stiekem wist ik het al... maar was even de eye-opener die ik nodig hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:13 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Heel goed advies, denk ik ook.
En verder ... Tja, ik heb best wel wat ervaring met Aziatische mensen, Aziatische vrouwen, situaties en levens. En ook wat relaties met Aziatische vrouwen betreft.
Wat ik meen te zien en denk dat goed is om te benoemen is de situatie en vooral het leven dat Aziatische vrouwen vaak hebben. Velen komen uit de armoede. Het is daar vaak puur overleven en niet eens aan leven toekomen. Ook met kinderen! Op straat of een kamertje van 5 vierkante meter met een heel gezin, Of een moeder alleen met enkele kinderen. Want mannen (heb het zo vaak gezien en gehoord) zijn vaak verdwenen als hun "lief" 5 maanden zwanger is en je duidelijk kunt zien dat ze zwanger is. En ondersteunen, financieel? Forget it. Zelfs mensen met een baan of gezinnen waar twee werken kunnen niet rondkomen. Op een heel ander niveau als hier. Voedselbank? Haha, die zou geplunderd worden! Sociale Dienst, Wat? Zeker een derde van de mensen heeft, lijdt onder, honger. Ook de bewaker die 12 uren per dag zonder een dag vrij met zijn riod gun voor de deur staat (ergens, , tegen overvallers! Ze staan overal).
Een groot bord witte rijst, wat groente, heel weinig vlees of vis, dan heb je het al goed daar. Als je geluk hebt die dag nog een tweede, klein bordje rijst met wat waterige soep of wat saus.
Die vrouwen zijn dus zeer afhankelijk, hun hele leven al. En zien dat ook bij hun moeder, zussen, andere vrouwen. Vaak bedrogen, slechte relaties waarin ze veel geven en weinig terugkrijgen. Foute mannen,, vaak drinken of drugs of hoereren, Vaak huiselijk geweld.
Kortom, het hoogste goed voor zo een vrouw, geloof mij!, is iets van haar eigen, zekerheid. Dat gaat óók BOVEN een relatie uit. Want relaties kunnen kapot gaan, mannen kunnen je bedriegen, of ziek worden, sterven. geld verbrassen etc. Het hoogste goed is dat ze zelf, zonder hulp, kunnen leven en wonen en hun kinderen kunnen verzorgen. En die naar school kunnen sturen zodat hun kinderen het beter hebben straks EN haar kunnen steunen op haar oude dag. ook financieel uiteraard! En .. dat zij zelf haar ouders, broers en zussen en eventueel nog andere kinderen van haar, in de Filipijnen. En dat ze tevens de kinderen van haar broer en zussen en idem neven en nichten en die hun kinderen, kan steunen. Om te wonen. te eten, te studeren. DÁT is de eerste prioriteit in hun leven. een lieve goede man is dan meer een luxe. Fijn als je het hebt, maar niet de eerste prioriteit. Het zelf financieel zich kunnen redden, en hun familie zo goed als mogelijk, dat is de prioriteit. Over wegcijferen gesproken!
En als zij MOET kiezen tussen haar werk dus inkomen dus zelfstandigheid en familie helpen en anderzijds de liefde dan kiest ze niet voor de liefde. Familie is nr. 1! En dan begrijp je ook, dat bv. de Filipijnse mensen, zeker ook de vrouwen, zo graag werken. Als je per uur in West Europa, zelfs als kamermeisje, poetsen of keukenhulp, zoveel verdient als in twee dagen van 12 uren in de Filipijnen, en daarmee je hele familie redt van de armoede ... kun je er(werken, eigen geld, inkomen) niet genoeg van krijgen. Ik ken vrouwen van al een stuk in de 70 die minimaal 55 uren per week werken!
Dus, advies ... leef gewoon je leven. Doe waar je zin in hebt. Je mag een ander hebben, leef gewoon verder. Claim niet! Als je zand in je hand neemt, wanneer heb je het meeste zand? Als je je vingers open houdt, of als je knijpt? Als je knijpt hou je maar weinig zand over in je hand. Zo is het met relaties ook. Dus geniet van je "lat" relatie met haar of als je dat niet kan, zoek een andere. Het maakt niet uit. Echt, zo simpel is het. Succes ....
ok ja daar zit ook wel wat in...quote:Op woensdag 6 maart 2024 15:22 schreef DJKoster het volgende:
[..]
We kunnen nog wel een heel topic vol lullen, maar het komt gewoon neer op dit.
Ik denk dat het niet werkt. 1 voor je zelf en 2 wat zit er dan voor haar in?quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:46 schreef g60forced het volgende:
[..]
hmmm goed punt
trouwens zou je denken
dat als ik het vriendin gedeelte + steun intact laat
t seks gedeelte langzaam aan uitfaseer wanneer ik daar klaar voor ben
het misschien zelf extra toekomst kans met haar oplever
in tegenstelling tot het laten zoals het nu is?
omdat ik haar laat zien dat ik het los kan koppelen van de lusten
damn dat is best helder en stiekem heeft dat ook wel eens door mijn hoofd gespeeldquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:20 schreef Vliegbaard het volgende:
Als in de conclusie zo lees: ze heeft je nodig als vriend, als steun in een voor haar lastige periode. Ze ziet dat jij meer wil en uit bent op een relatie en dat ziet ze zelf (nog) niet zitten.
Als ik het zo lees beschermt ze je voor je eigen gevoelens en breit er een eind aan omwille van jullie beide gevoelens die volgens haar toch niet gaan leiden tot een relatie. de enige reden waarom ze je niet laat vallen is omdat ze je nog nodig heeft als vriend. Aan jou de keus om daar in mee te gaan of niet.
ja precies hier kan ik mij volledig in vinden....quote:Op woensdag 6 maart 2024 17:29 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Zij is, denk ik, gewoon bang voor complicaties. Dat jij wensen hebt, misschien wilt claimen, zoals meer tijd samen. Wat zij niet wil, want dat is niet HAAR EERSTE prioriteit.
Ja momenteel draagt ze zeker bij aan mijn gelukquote:Op woensdag 6 maart 2024 17:33 schreef Masberum het volgende:
Misschien wat minder om haar denken en wat meer om jezelf? Je moet toch je eigen geluk creëren, als ze daaraan bijdraagt dan dat gewoon doen maar anders afstand nemen.. Je kan niet iedereen blij maken is mijn ervaring..
Nou ja een relatie zonder seks is toch niks. Tenzij je het allebei wil maar dat is zelden. Dan ben je gewoon vrienden van elkaar, ongeacht hoe diep die vriendschap gaatquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:30 schreef g60forced het volgende:
[..]
Ja momenteel draagt ze zeker bij aan mijn geluk
en vind het ook geweldig als haar dochtertje erbij is
het gaat me dus absoluut niet alleen om de seks
al weet ik niet of ik helemaal zonder zou kunnen
Als je het doet met in je achterhoofd dat je zo je kansen behoudt, dan lijkt het me gedoemd te falen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 20:46 schreef g60forced het volgende:
[..]
hmmm goed punt
trouwens zou je denken
dat als ik het vriendin gedeelte + steun intact laat
t seks gedeelte langzaam aan uitfaseer wanneer ik daar klaar voor ben
het misschien zelf extra toekomst kans met haar oplever
in tegenstelling tot het laten zoals het nu is?
omdat ik haar laat zien dat ik het los kan koppelen van de lusten
ja t is knap lastig allemaal...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:05 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet werkt. 1 voor je zelf en 2 wat zit er dan voor haar in?
Ga gewoon op badoo op zoek naar de volgende Vietnamese vrouw joh.
ik merk dat t niet 10x moeilijker isquote:
nee maar bedoel weet niet of ik uberhaupt vrienden met haar kan zijnquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja een relatie zonder seks is toch niks. Tenzij je het allebei wil maar dat is zelden. Dan ben je gewoon vrienden van elkaar, ongeacht hoe diep die vriendschap gaat
ik heb geen idee maar je voorkeur voor niet westers lijkt te zorgen voor issues.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:42 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik merk dat t niet 10x moeilijker is
om tot het punt te komen
dat ze daadwerkelijk willen afspreken
(althans als ze aan mijn voorwaarden voldoen)
misschien heb ik ook wel onrealistische eisen
Dat wou ik ook zeggen maar ik durfde die kaart niet zo goed te trekkenquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar je voorkeur voor niet westers lijkt te zorgen voor issues.
shit ik begrijp wat je zegt...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je het doet met in je achterhoofd dat je zo je kansen behoudt, dan lijkt het me gedoemd te falen.
Ik snap dat het moeilijk is, maar ga verder met je leven. Er is nog zoveel mogelijk voor je. Waarom zou je die kansen voor jezelf verpesten door je vast te klampen aan iemand die heeft gezegd dat ze niet wil wat jij wil? Houd jezelf niet voor de gek.
het spijt me, ik dacht ook echt wel mijn best te hebben gedaanquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef Cupfighter het volgende:
TS , ooit van leestekens en hoofdletters gehoord,?
Er is bijna niet door te komen
Hou het op vriendschap en ga door met je levrn
daar lijkt het inderdaad sterk op... ben ook niet altijd blind hoor hahaquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb geen idee maar je voorkeur voor niet westers lijkt te zorgen voor issues.
dat mag je zeker zeggen, waar daar lijkt het verdomt veel op lolquote:Op woensdag 6 maart 2024 21:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat wou ik ook zeggen maar ik durfde die kaart niet zo goed te trekken
Als je gek bent op iemand, dan kun je in allerlei signalen bevestiging zien dat diegene je leuk vindt. Ik heb het zelf maar al te vaak gedaan toen ik jong en hopeloos verliefd was. De realiteit is dat mensen doorgaans menen wat ze zeggen, dat ze werk maken van het versieren van iemand die ze leuk vinden, dat ze als ze afhoudend zijn niet ineens tot een Groot Inzicht komen dat jij de ware bent.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:47 schreef g60forced het volgende:
[..]
shit ik begrijp wat je zegt...
het gekken is dat ik dan denk weet je als die kans met 10% toeneemt
dan moet ik het gewoon proberen!!!
ondanks het winkansen dan nogsteeds belabberd zijn...
bedoel in het casina zet ik ook liever in op ROOD of ZWART
dan een vast nummer, statistisch levert dan meer op maar kans is kleiner
Nou ja dan zou ik denken dat je beter het contact kan verbreken.quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:44 schreef g60forced het volgende:
[..]
nee maar bedoel weet niet of ik uberhaupt vrienden met haar kan zijn
(zonder seks) wetende dat ze dan misschien een andere vent daarvoor zoekt
omdat het dan NOG makkelijker voor haar is...
mij is ondersteuning en vriend... plus CHAD's neuken zonder zorgen
ten eerste gefeliciteerd...quote:Op woensdag 6 maart 2024 21:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als je gek bent op iemand, dan kun je in allerlei signalen bevestiging zien dat diegene je leuk vindt. Ik heb het zelf maar al te vaak gedaan toen ik jong en hopeloos verliefd was. De realiteit is dat mensen doorgaans menen wat ze zeggen, dat ze werk maken van het versieren van iemand die ze leuk vinden, dat ze als ze afhoudend zijn niet ineens tot een Groot Inzicht komen dat jij de ware bent.
Wil je in die wetenschap werkelijk op iemand gaan zitten wachten, zelfs als het ten koste gaat van je eigen kans op geluk? Ik ben blij dat ik vroeg tot inkeer ben gekomen. Nu ben ik even oud als jij en ben ik al ruim twintig jaar samen met mijn lief. Als ik daarvoor niet iemand anders had losgelaten, was dat niet gebeurd.
als ik stop met de seks en haar daarmee infeite dwing dat ergens anders te zoekenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja dan zou ik denken dat je beter het contact kan verbreken.
Klinkt voor mij niet op hoop houden. Klinkt toch gewoon alsof je haar kan en wil gebruikenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:14 schreef g60forced het volgende:
[..]
als ik stop met de seks en haar daarmee infeite dwing dat ergens anders te zoeken
ben er zelf toch enkel de dupe van? nu kan ik haar heerlijk neuken
en kost praktisch niks (behalve benzine)
intussen hou ik mijn ogen / oren open...
voor potentieel andere vrouwen
plus die kleine kans dat ze zich toch bedenkt
of dat ik veranderingen opmerkt
EDIT: met andere woorden stiekem blijf ik toch beetje hoop houden
Misschien zie ik het verkeerd. Ik krijg de indruk dat zij hem juist gebruikt. Mannen zijn zwak wat dat betreft, we hebben in TS het lichtende voorbeeld.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt voor mij niet op hoop houden. Klinkt toch gewoon alsof je haar kan gebruiken
ik weet het niet man...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef Vliegbaard het volgende:
En hoelang wil je dat spelletje dan volhouden? Het moment dat zij iemand anders vind en haar in haar poepekontje laat pakken?
Ik heb niet alles gelezen, dus ik mis informatie. Maar ik las van zijn post dat hij haar heerlijk kon neuken en dat het hem alleen maar benzine kostte. Dus klinkt voor mij alsof hij haar gebruiktquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien zie ik het verkeerd. Ik krijg de indruk dat zij hem juist gebruikt. Mannen zijn zwak wat dat betreft, we hebben in TS het lichtende voorbeeld.
Jack Kerouac had er anders aardig succes mee.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Praat je ook zo langdradig want dan snap ik ten eerste de keuze van vrouwen en ten tweede dat ze wegrennen wel.
het zou toch ook beide kunnen wezen?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt voor mij niet op hoop houden. Klinkt toch gewoon alsof je haar kan en wil gebruiken
tuurlijk heeft ze me met regelmaat gebruikt,quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Misschien zie ik het verkeerd. Ik krijg de indruk dat zij hem juist gebruikt. Mannen zijn zwak wat dat betreft, we hebben in TS het lichtende voorbeeld.
Ja, heel veel is mogelijk. Maar ik heb teveel alcohol gehad nu dus ik ga hier niet meer reageren want wat ik zeg is wellicht niet het beste advies terwijl dat het enige is wat ik wil aanbiedenquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:30 schreef g60forced het volgende:
[..]
het zou toch ook beide kunnen wezen?
hahaha een stuk minder.... weer gerustquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Praat je ook zo langdradig want dan snap ik ten eerste de keuze van vrouwen en ten tweede dat ze wegrennen wel.
ja godverdomme ik dacht dus dat je alles gelezen hadquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, dus ik mis informatie. Maar ik las van zijn post dat hij haar heerlijk kon neuken en dat het hem alleen maar benzine kostte. Dus klinkt voor mij alsof hij haar gebruikt
Maar dat was op meerdere fronten een aantrekkelijke man voor vrouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jack Kerouac had er anders aardig succes mee.
lol k bro... enjoy op woensdag WTFquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:32 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja, heel veel is mogelijk. Maar ik heb teveel alcohol gehad nu dus ik ga hier niet meer reageren want wat ik zeg is wellicht niet het beste advies terwijl dat het enige is wat ik wil aanbieden
dan heb je mijn zwoele stem nog niet gehoord...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar dat was op meerdere fronten een aantrekkelijke man voor vrouwen.
Als je iemand gebruikt heeft dat toch sowieso al een negatieve betekenis?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:34 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja godverdomme ik dacht dus dat je alles gelezen had
dan zou je mijn reactie beter begrijpen...
en ja puur op hoe ik dat zojust schreef leek het alsof ik haar gebruikte
maar infeite gebruiken we elkaar toch...
dat is toch beetje de definitie van Friends With Benefits??
ja als je het zo bekijkt...quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:36 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je iemand gebruikt heeft dat toch sowieso al een negatieve betekenis?
Is het een doordeweekse dag?quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:35 schreef g60forced het volgende:
[..]
lol k bro... enjoy op woensdag WTF
Fucking Fucking you long time for five dollar.quote:Op woensdag 6 maart 2024 22:35 schreef g60forced het volgende:
[..]
dan heb je mijn zwoele stem nog niet gehoord...
als ik enkel achter dr sta en in dr oren fluister wordt ze al nat
5bahtquote:Op woensdag 6 maart 2024 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fucking Fucking you long time for five dollar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |