Dat hij op d'r buik klaar kwam.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:07 schreef Claudia_x het volgende:
En wat is nu precies de update? Klinkt alsof er niets is veranderd.
ja man dat was stukken beter dan 2x in haar waardoor ze een morningafter moest halenquote:Op dinsdag 2 april 2024 21:00 schreef FYazz het volgende:
[..]
Dat hij op d'r buik klaar kwam.
Hoe kun je dit belangrijke detail nou missen
Voor het geval deze saga onverhoopt echt is en niet een of andere fantasie: voor het zingen de kerk uit is niet een 100% betrouwbare methode zeker niet als je daarvoor al eens bent klaar gekomen en in de tussentijd niet hebt geplast.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:03 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja man dat was stukken beter dan 2x in haar waardoor ze een morningafter moest halen
I know thanks for the tip...quote:Op woensdag 3 april 2024 17:11 schreef Sweet_Jane het volgende:
[..]
Voor het geval deze saga onverhoopt echt is en niet een of andere fantasie: voor het zingen de kerk uit is niet een 100% betrouwbare methode zeker niet als je daarvoor al eens bent klaar gekomen en in de tussentijd niet hebt geplast.
Ja, wat extra details zou dit verhaal zeker kunnen gebruiken!quote:Op dinsdag 5 maart 2024 23:53 schreef g60forced het volgende:
Ik kan nog eindeloos meer details melden
Je gaat een ander bed kopen voor iemand die jou niet als relatie materiaal ziet?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:27 schreef g60forced het volgende:
[..]
I know thanks for the tip...
we beginnen altijd zonder, dan gem. 30min later doe ik wel condoom om
de keren dat het mis ging, was 1 we waren erg dronken en was meen ik t 2e rondje
tweede keer was al ronde 3, terwijl ik normaliter vrij zelden een 2e keer klaarkom
maar we gaan dan door voor de lol en kijken of het lukt om haar extra te laten komen
om t even gek te noemen dacht ik wel dat ik leeg was
wbt de saga tja het is toch echt waar, t was makkelijk geweest als ik eerder had opgegeven
omdat er toch best een grote kans is dat het tzt ten einde komt en ik het daar moeilijk mee ga hebben
ik zou t al heel erg fijn vinden als ze mij na een aantal grote belangrijke momenten
toch eens 'officieel' een kans geeft, dan zal ik toch op bepaalde dingen anders kunnen reageren
bijv. vandaag waren we weer langdurig shoppen in Utrecht...
dan zou ik t toch leuk vinden om haar af en toe te knuffelen of kus geven
wellicht hier en daar handje vast houden...
of het echt nodig wellicht niet maar nu durf ik niet de eerste stap te zetten
omdat ik bang ben dan ze er niet van gediend is
als ik dus dingen doe dat ze niet wilt, dan kan ik de seks sowieso op mn buik schrijven
PS: ik typ dit na weer een heerlijke avond (nacht deels)
heb haar net thuis gebracht zodat ze goed kan slapen
mijn bed ik haar te zacht (ik ga een andere kopen)
Als dit een idee geeft over jullie kennis over veilig vrijen en vermijden van een zwangerschap, dan maak ik mij ernstige zorgenquote:Op donderdag 4 april 2024 02:27 schreef g60forced het volgende:
[..]
I know thanks for the tip...
we beginnen altijd zonder, dan gem. 30min later doe ik wel condoom om
de keren dat het mis ging, was 1 we waren erg dronken en was meen ik t 2e rondje
tweede keer was al ronde 3, terwijl ik normaliter vrij zelden een 2e keer klaarkom
maar we gaan dan door voor de lol en kijken of het lukt om haar extra te laten komen
om t even gek te noemen dacht ik wel dat ik leeg was
Jij niet als enigequote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als dit een idee geeft over jullie kennis over veilig vrijen en vermijden van een zwangerschap, dan maak ik mij ernstige zorgen
quote:Op donderdag 4 april 2024 05:30 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Ja, wat extra details zou dit verhaal zeker kunnen gebruiken!
ik woon hier pas officieel sinds 6sept het staat al vanaf dag1 op de planningquote:Op donderdag 4 april 2024 07:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Je gaat een ander bed kopen voor iemand die jou niet als relatie materiaal ziet?
Ze wilt je voor de seks, meer niet.
nee we weten het dondersgoed hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 10:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als dit een idee geeft over jullie kennis over veilig vrijen en vermijden van een zwangerschap, dan maak ik mij ernstige zorgen
maak je geen zorgen doen wij ook niet...quote:
nee, ik maak me zorgen omdát jullie je geen zorgen maken.quote:Op donderdag 4 april 2024 10:45 schreef g60forced het volgende:
[..]
maak je geen zorgen doen wij ook niet...
ze zit in deze situatie ECHT NIET op een extra kind te wachten
met andere woorden als t moet zou ze wel een abortus doen
(dat hoeft overigens niet van mij, want ik zou haar blijven steunen)
maar het zou haar situatie compleet op zijn kop zetten
Ja dat snap ik en is ook wel terrecht hoor...quote:Op donderdag 4 april 2024 10:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
nee, ik maak me zorgen omdát jullie je geen zorgen maken.
Is het dan misschien niet eens tijd om dat te laten testen? Is zo gedaan hoor!quote:Op donderdag 4 april 2024 10:44 schreef g60forced het volgende:
[..]
nee we weten het dondersgoed hoor
ik heb stiekem het idee dat ik onvruchtbaar ben
in 20jaar tijd al zoveel 'fout' gegaan zonder resultaat
eigenlijk komt dat stiekem wel goed uit maar t zou minder leuk zijn
als ik in de toekomst samen ben met een vrouw die kinderen met mij wilt
ECHT NIET zou bij mij betekenen dat ik 0 risico zou nemen. En jullie nemen non stop risico zo te lezenquote:Op donderdag 4 april 2024 10:45 schreef g60forced het volgende:
ze zit in deze situatie ECHT NIET op een extra kind te wachten
met andere woorden als t moet zou ze wel een abortus doen
ja en nee...quote:Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is het dan misschien niet eens tijd om dat te laten testen? Is zo gedaan hoor!
ja IK doe hier inderdaad te makkelijk over (abortus dan)quote:Op donderdag 4 april 2024 10:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
ECHT NIET zou bij mij betekenen dat ik 0 risico zou nemen. En jullie nemen non stop risico zo te lezen![]()
Abortus is trouwens niet zomaar een anticonceptie he?
Jullie doen hier echt iets te makkelijk over.
Vind je het dan wel beter om jaren met zo een meisje te gaan, wetende dat de kans bestaat dat je onvruchtbaar bent en dan na jaren beloven ineens een nee te moeten verkopen? Is dat niet nog erger? Je neemt ook vruchtbare jaren van zo een vrouw af.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:11 schreef g60forced het volgende:
[..]
ja en nee...
aan de ene kant zeg ik wil het wel weten
de andere kant als t resultaat is dat ik geen kinderen krijgen kan
dat moeilijker te verkopen is als ik het OFFICIEEL al weet
tegenover mijn toekomstige vriendin/vouw??
bijv. via datingsite als er dan een klik is met iemand
die dolgraag kinderen wilt, dan hou ik haar direct al voor de gek
of moet ik het niet zo bekijken omdat er nog genoeg
andere methodes zijn om zwanger te worden (donor etc)
Ik zal niet zeggen dat het bij iedereen zo is maar onderschat niet wat een abortus met een vrouw doet. En dan heb ik het nog niet eens alleen over het fysieke (wat ook geen pretje is)quote:Op donderdag 4 april 2024 11:14 schreef g60forced het volgende:
ja IK doe hier inderdaad te makkelijk over (abortus dan)
EDIT: oeps ik reageer 2x op dezelfde reactie (maar deze is duidelijk denk ik)quote:Op donderdag 4 april 2024 10:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Is het dan misschien niet eens tijd om dat te laten testen? Is zo gedaan hoor!
ook hier kan ik niet anders dan 100% mee eens wezen,quote:Op donderdag 4 april 2024 11:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat het bij iedereen zo is maar onderschat niet wat een abortus met een vrouw doet. En dan heb ik het nog niet eens alleen over het fysieke (wat ook geen pretje is)
Nuja kijk, daar doe je mee wat je wil he?quote:Op donderdag 4 april 2024 11:31 schreef g60forced het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik ook wel hoor dat t fluitje van een cent is
en voor mijzelf zou ik het best willen weten...
maar zoals ik het al probeerde uit te leggen, is het WETEN van een Negatieve uitkomst
mogelijk een issue als ik een nieuwe vrouw leer kennen
1 die 100% met mij kinderen zou willen
hoe moet ik die dan gaan vertellen dat ik al wist dat het niet kan?
met die redenatie is HET NIET WETEN misschien beter
dan hoef ik mijzelf niet schuldig te voelen
en gaan we daarna wel opzoek naar alternatieven
maar zit er niet op te wachten om vanaf het begin iemand te belazeren
aan de andere kant, kan ik ook moeilijk in mijn profiel of tijdens het 1e gesprek
zeggen HEY mijn zaad is kut!
nouja ik weet niks zeker maar ben het mij in de loop der jaren gewoon gaan afvragenquote:Op donderdag 4 april 2024 11:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Vind je het dan wel beter om jaren met zo een meisje te gaan, wetende dat de kans bestaat dat je onvruchtbaar bent en dan na jaren beloven ineens een nee te moeten verkopen? Is dat niet nog erger? Je neemt ook vruchtbare jaren van zo een vrouw af.
En voor de gek houden is al helemaal fout ja!
En ja er zijn nog andere methodes natuurlijk.
dit is een goed punt en heb ik overnagedacht...quote:Op donderdag 4 april 2024 11:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja kijk, daar doe je mee wat je wil he?
In je huidige situatie zou ik er wel vanuit gaan dat je vruchtbaar bent en je vriendin is het zeker dus ik zou wel iets voorzichtiger met jullie seksleven beginnen om te gaan.
Kan het zijn dat je mss onbewust/stiekem wil dat ze zwanger raakt zodat ze bij je blijft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |