abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213185895
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:16 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het uiterste maximum wat je hier over seks mag schrijven: we hebben daarna seks gehad. Geen enkel detail.
Je dagboek is ook twijfelachtig want dan kan iedereen hier wel dagelijks komen melden waar ze naartoe zijn geweest, wat ze gegeten hebben enz.
We hebben niet voor niets subfora, net om alles overzichtelijk te maken. Zo werkt het gewoon hier.
Als het niet over je twijfels gaat, je zorgen, enz...gaat, dan mag je dagboek over ditjes en datjes naar VER: daar is dat subforum voor uitgevonden.
sorry dat ik t vraag wat is VER?
pi_213185913
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:29 schreef Masberum het volgende:
Maar seks gaat toch ook via je hersenen en daarmee is het psychologie..
vooral de complexheid die ik aankaart, maargoed het mag niet van de baas...
heb mij d'r maar aan te houden zullen we maar zeggen :@
pi_213185927
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Lol… aap komt uit de mouw. Je wil het niet (meer?) hebben over je relatie en je zoektocht en twijfels daarin. Maar je wilde een platform om je seksverhalen op te plempen -> SEX of KPD

Ga je vast zeggen dat je het niet zo bedoelt maar zo staat het er wel. Heb je zelf geschreven.
Nee het is bij mij alles of niets... dat heb je toch wel gemerkt?
Dus je aannames zijn onjuist, ik vind gewoon dat het er wel bij hoort maargoed :lijstje:
pi_213185928
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:52 schreef g60forced het volgende:

[..]
sorry dat ik t vraag wat is VER?
De Vergaarbak

In de index kun je alle subfora en bijbehorende afkortingen vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213186016
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
De Vergaarbak

In de index kun je alle subfora en bijbehorende afkortingen vinden.
ok bedankt...

even zien hoe morgen uitpakt dan ga ik haar weer langer zien
sterker nog heb haar net 5min geleden thuis afgezet
nadat we eigenlijk plannen hadden maar ze was te moe
(wel onhandig want ze had net zogoed de bus kunnen pakken)
wel ga ik haar morgen om 5:00 weer ophalen
dan kan ze haar oudste dochter even uitzwaaien
voor haar exchange programma naar t buitenland
vanuit daar is de planning naar mij toe (voor wat fun)
of direct naar haar vriendin waar ze die dag werkt
(wss ga ik de man van haar vriendin helpen met opbouwen)
lekker koffie en ontbijt en begin van de middag hebben voor onzelf
nu dus hopelijk vroeg slapen, energie sparen voor morgen!
pi_213186034
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:38 schreef Cockwhale het volgende:
Als deze wall of text in Game of Thrones had gestaan, had de Night King nooit een voet in Westeros gezet.
De bouwt dan gewoon een teleporter, want GOT is fictie maat! :7
pi_213186330
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 22:54 schreef g60forced het volgende:

[..]
Nee het is bij mij alles of niets...
Zeg dat ook eens tegen die scharrel van je dan.
pi_213200989
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2024 23:37 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]
Zeg dat ook eens tegen die scharrel van je dan.
Nee (nog niet) want zolang ik niet erover klaag levert het iig goede seks op...
zojuist heb ik haar weer een fantastisch beurt gegeven en netjes thuisgebracht
zodat ze lekker kan uitrusten als ze morgen haar dochtertje krijgt
de hele dag waren we samen met haar vriendin en man was echt superchill
pi_213202257
/liefdagboek :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213203220
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 01:26 schreef g60forced het volgende:

[..]
Kortom, je komt hier niet voor relatieadvies want je neemt niets aan en hebt al lang bepaald dat je de situatie voorlopig zo laat omwille van de sex.

Dus blijft over, niets meer dan ordinaire sexpraatjes.
pi_213203346
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 01:26 schreef g60forced het volgende:

[..]
Wat is dan nog het doel van dit topic? Echt 100% lief dagboek, ja. Was je bij het openen van dit topic überhaupt van plan om adviezen tot je te nemen en er iets mee te doen?

Je kan niet aangeven dat je het een relatie wil noemen, want je bent bang dat je haar kwijtraakt. Daarna heb je het erover om haar te testen. Dit zijn puberale spelletjes. Is toch niet nog jaren vol te houden?

En wat denk je dat er gebeurt als ze iemand tegenkomt voor wie ze wel vol gaat? Sta je daar :') Want 9 van de 10 keer is geen relatie willen, geen relatie willen tot de juiste persoon voorbij komt. En dat ben jij schijnbaar niet voor haar. Kun je nog zo veel wippen.
pi_213203472
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:03 schreef MegaKonijn het volgende:

[..]
Wat is dan nog het doel van dit topic? Echt 100% lief dagboek, ja. Was je bij het openen van dit topic überhaupt van plan om adviezen tot je te nemen en er iets mee te doen?

Je kan niet aangeven dat je het een relatie wil noemen, want je bent bang dat je haar kwijtraakt. Daarna heb je het erover om haar te testen. Dit zijn puberale spelletjes. Is toch niet nog jaren vol te houden?

En wat denk je dat er gebeurt als ze iemand tegenkomt voor wie ze wel vol gaat? Sta je daar :') Want 9 van de 10 keer is geen relatie willen, geen relatie willen tot de juiste persoon voorbij komt. En dat ben jij schijnbaar niet voor haar. Kun je nog zo veel wippen.
hier ben t ik het ook echt wel mee eens want dat wilt ze ook voor mij...
toch denk ik dat er een grote kans bestaat dat wanneer ze iemand vind
mij daarvoor dus aan de kant zet ze verdomt snel realiseert
hoe goed ze het had met mij, dan kan ze wel leuk ff weer een badboy scoren
maar vroeg of laat zal ze met iemand willen zijn zoals ik
daarvoor prima kunnen leven dat ik niet 100% haar droomman ben
bedoel zij ik ook niet mijn droomvrouw, vanwege de kinderen en drama Ex
toch is ze meer dan leuk genoeg om voor de rest van mijn leven met haar te zijn
(althans zo is mijn gedachte nu)

welke serieuze advisen kreeg ik dan, kan jij ze opnoemen? ik herinner met 0

voor mijzelf is het eigenlijk wel zo goed als een relatie
want ik doe echt niet zoveel voor een vrouw als t enkel een neukertje is

ja het dagboek-stijl help me wel een beetje met deze situation omgaan eerlijk gezegd
pi_213203483
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 09:55 schreef FYazz het volgende:

[..]
Kortom, je komt hier niet voor relatieadvies want je neemt niets aan en hebt al lang bepaald dat je de situatie voorlopig zo laat omwille van de sex.

Dus blijft over, niets meer dan ordinaire sexpraatjes.
ja en nee... momenteel wel
tot er zichtbaren of noemenswaardige veranderen optreden, dat is logisch toch

ook hier ... welke adviseren dan? ik ben oprecht benieuwt
pi_213204921
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 10:17 schreef g60forced het volgende:

[..]
ja en nee... momenteel wel
tot er zichtbaren of noemenswaardige veranderen optreden, dat is logisch toch

ook hier ... welke adviseren dan? ik ben oprecht benieuwt
Zie post 20, 51, 53 en voor de rest van het topic mag je je eigen huiswerk doen. Let wel: het gaat om de gegeven adviezen. En NIET of het adviezen zijn waar jij iets mee kan.

Dat in die eerste 50 posts verder weinig adviezen kwamen kwam door je schrijfstijl… niet doorheen te komen. Dus als ‘compacter schrijven’ ook als advies telt had je er sowieso al een stuk of 10 bij in die eerste 50 posts.
pi_213205053
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zie post 20, 51, 53 en voor de rest van het topic mag je je eigen huiswerk doen. Let wel: het gaat om de gegeven adviezen. En NIET of het adviezen zijn waar jij iets mee kan.

Dat in die eerste 50 posts verder weinig adviezen kwamen kwam door je schrijfstijl… niet doorheen te komen. Dus als ‘compacter schrijven’ ook als advies telt had je er sowieso al een stuk of 10 bij in die eerste 50 posts.
ik waardeer serieus die genomen moeite dus ik zal ze even goed bekijken
(althans degene die niet over schrijfstijl gaan)
pi_213205347
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2024 12:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zie post 20, 51, 53 *knip*
Ik zal met nieuwe info en tijd die er sindsdien is verstreken opnieuw even naar kijken(luisteren)

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 14:51 schreef Claudia_x het volgende:
Beschouw haar als een goede vriendin, steun haar en ga verder met je leven. Als die eerste twee het derde in de weg zitten, neem dan afstand.
Ik vind dat zeer zeker geen slecht advies, bedoel in principe ben ik ook een goede vriend van haar zo ziet zij het uiteraard ook. Daarom hebben we het altijd leuk wanneer we samen zijn (ook als er andere bij zijn en het die dag niks met seks te maken heeft, ivm vriendinnen of dochter) Momenteel is dit ook hoe ik kies om verder te gaan met mijn leven, zonder dat ik 100% weet wat er komen gaat al neig ik meer naar de negatieve kant van het spectrum.

Kan altijd nog proberen of het lukt er voor haar te zijn als er helemaal geen seks meer is. Of ik dat kan blijven doen uit mijzelf dat zullen we dan vanzelf wel zien. Maar als ik dan met iemand anders ga daten, gaat die het ECHT niet leuk vinden als ik nogsteeds zoveel contact met haar heb lijkt me!?

quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2024 10:24 schreef DJKoster het volgende:

[..]
Dan is het simpel:
Je gaat met haar in gesprek over al je genoemde redenen en maakt dan een keus aan de hand van de antwoorden die zij geeft. Niet wat jij denkt.

Klaar. Het gaat niet vanzelf. Niet wachten tot april of whatever reden. Jij moet verder, zij moet verder, klaar.
Ik moet inderdaad moed vinden om dit te doen, vooral omdat ik bang ben voor het antwoord in de huidige situatie zal het statistisch gezien NEE wezen (althans dat vermoed ik). Veel liever stel ik haar die vraag als ze in wat rustiger vaarwater komt. (mits ze me ruimschoots voor die tijd al wegduwd of ik iemand anders ontmoet ofzoiets)
In tegenstelling tot eerder wil ik mijzelf geen tijd/datum-ultimatum meer geven zoals ik dat eerst wel deed. Inmiddels zijn die verstreken en wil ik er nogsteeds mee doorgaan, wel heb opnieuw meer vrede met de situatie.

quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 17:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]
Heel goed advies, denk ik ook.

En verder ... Tja, ik heb best wel wat ervaring met Aziatische mensen, Aziatische vrouwen, situaties en levens. En ook wat relaties met Aziatische vrouwen betreft.
Wat ik meen te zien en denk dat goed is om te benoemen is de situatie en vooral het leven dat Aziatische vrouwen vaak hebben. Velen komen uit de armoede. Het is daar vaak puur overleven en niet eens aan leven toekomen. Ook met kinderen! Op straat of een kamertje van 5 vierkante meter met een heel gezin, Of een moeder alleen met enkele kinderen. Want mannen (heb het zo vaak gezien en gehoord) zijn vaak verdwenen als hun "lief" 5 maanden zwanger is en je duidelijk kunt zien dat ze zwanger is. En ondersteunen, financieel? Forget it. Zelfs mensen met een baan of gezinnen waar twee werken kunnen niet rondkomen. Op een heel ander niveau als hier. Voedselbank? Haha, die zou geplunderd worden! Sociale Dienst, Wat? Zeker een derde van de mensen heeft, lijdt onder, honger. Ook de bewaker die 12 uren per dag zonder een dag vrij met zijn riod gun voor de deur staat (ergens, , tegen overvallers! Ze staan overal).
Een groot bord witte rijst, wat groente, heel weinig vlees of vis, dan heb je het al goed daar. Als je geluk hebt die dag nog een tweede, klein bordje rijst met wat waterige soep of wat saus.
Die vrouwen zijn dus zeer afhankelijk, hun hele leven al. En zien dat ook bij hun moeder, zussen, andere vrouwen. Vaak bedrogen, slechte relaties waarin ze veel geven en weinig terugkrijgen. Foute mannen,, vaak drinken of drugs of hoereren, Vaak huiselijk geweld.

Kortom, het hoogste goed voor zo een vrouw, geloof mij!, is iets van haar eigen, zekerheid. Dat gaat óók BOVEN een relatie uit. Want relaties kunnen kapot gaan, mannen kunnen je bedriegen, of ziek worden, sterven. geld verbrassen etc. Het hoogste goed is dat ze zelf, zonder hulp, kunnen leven en wonen en hun kinderen kunnen verzorgen. En die naar school kunnen sturen zodat hun kinderen het beter hebben straks EN haar kunnen steunen op haar oude dag. ook financieel uiteraard! En .. dat zij zelf haar ouders, broers en zussen en eventueel nog andere kinderen van haar, in de Filipijnen. En dat ze tevens de kinderen van haar broer en zussen en idem neven en nichten en die hun kinderen, kan steunen. Om te wonen. te eten, te studeren. DÁT is de eerste prioriteit in hun leven. een lieve goede man is dan meer een luxe. Fijn als je het hebt, maar niet de eerste prioriteit. Het zelf financieel zich kunnen redden, en hun familie zo goed als mogelijk, dat is de prioriteit. Over wegcijferen gesproken!

En als zij MOET kiezen tussen haar werk dus inkomen dus zelfstandigheid en familie helpen en anderzijds de liefde dan kiest ze niet voor de liefde. Familie is nr. 1! En dan begrijp je ook, dat bv. de Filipijnse mensen, zeker ook de vrouwen, zo graag werken. Als je per uur in West Europa, zelfs als kamermeisje, poetsen of keukenhulp, zoveel verdient als in twee dagen van 12 uren in de Filipijnen, en daarmee je hele familie redt van de armoede ... kun je er(werken, eigen geld, inkomen) niet genoeg van krijgen. Ik ken vrouwen van al een stuk in de 70 die minimaal 55 uren per week werken!

Dus, advies ... leef gewoon je leven. Doe waar je zin in hebt. Je mag een ander hebben, leef gewoon verder. Claim niet! Als je zand in je hand neemt, wanneer heb je het meeste zand? Als je je vingers open houdt, of als je knijpt? Als je knijpt hou je maar weinig zand over in je hand. Zo is het met relaties ook. Dus geniet van je "lat" relatie met haar of als je dat niet kan, zoek een andere. Het maakt niet uit. Echt, zo simpel is het. Succes ....
Dit is zo ontzettend waar, als ik terug denk aan alle relaties kneep ik veel meer dan nu
heb geleerd van mijn fouten met de Filipijnse en Vietnamees
optimaal is het nogsteeds niet met de Thaise...
maar 1 ding kan ik je verzekeren, als ik net zo kneep als toen
dan was ze al na de eerste maanden foetsie geweest
of misschien haat ze het en is nogsteeds teveel, maar acceptabel voor haar
omdat ziet ze dat ik nog genoeg te bieden heb:
veel goede seks en zeer regelmatig heerlijk dineren en goed voor haar zorg(steunt)
beetje hetzelfde als voor mij ik zie de slechte dingen heus wel de RODE VLAGGEN
maar vind die GROENE VLAGGEN veel groter en ze wapperen zo mooi in de wind!
pi_213205783
Zelf ook wel buitenlandse dames als partner gehad hoor, maar de kans dat het dan mislukt is gewoon een stuk groter.
pi_213207647
Heb nog niet veel topics gelezen met zoveel nietszeggend gezeik. Jeetje wat een gelul. Als je zo hele avonden op de bank zit met dit, snap ik wel dat ze geen relatie wil.
pi_213211291
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 13:30 schreef Halcon het volgende:
Zelf ook wel buitenlandse dames als partner gehad hoor, maar de kans dat het dan mislukt is gewoon een stuk groter.
mijn gevoel zegt juist dat t makkelijker gaat, maar ik kies dus de verkeerde lol
aangezien het met Europese dames helemaal een drama was...
vooral om uberhaupt tot dat punt te kunnen komen, hun eisen zijn compleet onrealistich!

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2024 20:33:54 ]
pi_213211304
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 15:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Heb nog niet veel topics gelezen met zoveel nietszeggend gezeik. Jeetje wat een gelul. Als je zo hele avonden op de bank zit met dit, snap ik wel dat ze geen relatie wil.
huh wat heeft dat hele avond op de bank zitten ermee te maken...
dat doe ik dus alleen als ze (of hun in t algemeen) er niet zijn!
pi_213214304
Wilde nog even wat toevoegen, ze heeft mij voor mijn verjaardag 3 mooie armbandjes gegeven.
Sinds begin Maart draag ik ze dagelijks en doe ze eigenlijk nooit af (enkel met douchen).
Zelf heb ik haar een zeer mooi harten hangertje gegeven die van mijn moeder is geweest.
Gaf t haar op Valentijn ze vond dit eventjes heel moeilijk en wilde het teruggeven.
Heb toen gezegd dat het meerdere betekenissen heeft, 1 ervan uiteraard is dat ik gek op haar ben.
Maar ook voor de hulp en steun die ze mij geboden heeft verdient ze het.
Zodoende maakte ik het haar makkelijker om het te accepteren.
Want ik weet zeker vriendinnen van haar gaan het vragen.
Als ze dan weet dat ik het enkel geef omdat ik verliefd ben of van haar hou,
zou ze tegen hun moeten liegen omdat ze zich mogelijk schuldig voelt.
Nu kan ze zonder zich zorgen te maken, iemand die erom vraagt uitleg geven.
Ik zie het dagelijks op foto's en video's op Insta etc. ben blij het steeds te zien,
vooral als we samen alleen zijn nog mooier wanneer we in een groep gaan.
Als ik dan naar haar kijk en die hanger zie geeft mij meteen een euforisch gevoel.
Ook weet ik dat ze ermee slaapt en elke keer dat ze in de spiegel kijkt,
wordt ze aan mij herinnert dat idee bevalt mij ook zeer goed!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2024 08:33:56 ]
pi_213214340
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2024 06:52 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
TLDR, ga naar de hoeren, neuk er lekker op los, ga slapen, klaar.

Zo'n boekwerk typen zonder alinea's is domweg onleesbaar.
Dit dus. Ik ben niet verder gekomen dan de dood van TS zijn vader.
Zo'n enorme lap tekst zonder een witregel.
pi_213214494
Ik vind het een rommelig topic en zie niet in waarom deze rommel op dit forum in R&P open blijft
pi_213216891
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2024 20:31 schreef g60forced het volgende:

[..]
mijn gevoel zegt juist dat t makkelijker gaat, maar ik kies dus de verkeerde lol
aangezien het met Europese dames helemaal een drama was...
vooral om uberhaupt tot dat punt te kunnen komen, hun eisen zijn compleet onrealistich!
Ja, ze zijn misschien makkelijker te krijgen (zeker als er welvaartsverschil is tussen Nederland en het land waar de dame vandaan komt), maar daarna is het moeilijker.

Het is niet voor niets dat de mannen die een Thaise scoren niet zo makkelijk een Zwitserse of Noorse scoren...
pi_213217326
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 13:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, ze zijn misschien makkelijker te krijgen (zeker als er welvaartsverschil is tussen Nederland en het land waar de dame vandaan komt), maar daarna is het moeilijker.

Het is niet voor niets dat de mannen die een Thaise scoren niet zo makkelijk een Zwitserse of Noorse scoren...
Ter info deze Thaise haar Ex had heel veel geld dus luxe is ze sowieso al gewent.
Ze is grootendeels met mij vanwege mijn goede karakter, maar ben gelukkig ook niet arm!

Ben best knap maar voor EU zou ik dan sneller een 7/10 vrouw kunnen krijgen terwijl de Aziatisch vrouwen 9/10 (en dat heb ik al tenminste 2x bewezen) punt is dat ik dus 2 punten hoger daar dan in EU dat betekend als ik lelijk was zoals de meeste EU mannen genoegen nemen met een Thaise 6 zouden ze hier maar een 4 kunnen krijgen, ja dan snap ik ze ook wel dat ze er gouden bergen voor over hebben. Ikzelf heb nog nooit 1 vandaag gehaald, heb ze allemaal hier leren kennen. Wie weet zal ik ooit eens daarheen moeten, maar ben bang dat ik me dan als een kind in een snoepwinkel ga voelen en niet meer normaal kan denken / kiezen!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2024 14:40:22 ]
pi_213218165
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 14:37 schreef g60forced het volgende:

[..]
Ter info deze Thaise haar Ex had heel veel geld dus luxe is ze sowieso al gewent.
Ze is grootendeels met mij vanwege mijn goede karakter, maar ben gelukkig ook niet arm!

Ben best knap maar voor EU zou ik dan sneller een 7/10 vrouw kunnen krijgen terwijl de Aziatisch vrouwen 9/10 (en dat heb ik al tenminste 2x bewezen) punt is dat ik dus 2 punten hoger daar dan in EU dat betekend als ik lelijk was zoals de meeste EU mannen genoegen nemen met een Thaise 6 zouden ze hier maar een 4 kunnen krijgen, ja dan snap ik ze ook wel dat ze er gouden bergen voor over hebben. Ikzelf heb nog nooit 1 vandaag gehaald, heb ze allemaal hier leren kennen. Wie weet zal ik ooit eens daarheen moeten, maar ben bang dat ik me dan als een kind in een snoepwinkel ga voelen en niet meer normaal kan denken / kiezen!
Ja, dat geld zal voor een buitenproportioneel deel de reden zijn dat ze is begonnen met die inmiddels ex. Dat jij niet arm bent, is ook wel handig als ze luxe gewend is. Aan luxe wennen is niet zo moeilijk, van luxe afkicken des te moeilijker.

Ja, je hebt zo een Thaise geregeld natuurlijk. Helemaal in Thailand. In Afrika, Zuid-Amerika e.d. lukt dat ook allemaal wel makkelijk.

Dat heeft natuurlijk een reden dat het daar veel makkelijker lukt dan in Zwitserland of Noorwegen.
pi_213219044
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 16:15 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dat geld zal voor een buitenproportioneel deel de reden zijn dat ze is begonnen met die inmiddels ex. Dat jij niet arm bent, is ook wel handig als ze luxe gewend is. Aan luxe wennen is niet zo moeilijk, van luxe afkicken des te moeilijker.

Ja, je hebt zo een Thaise geregeld natuurlijk. Helemaal in Thailand. In Afrika, Zuid-Amerika e.d. lukt dat ook allemaal wel makkelijk.

Dat heeft natuurlijk een reden dat het daar veel makkelijker lukt dan in Zwitserland of Noorwegen.
als ze wat vraagt heeft ze t binnen 1maand terugbetaald
het meeste wat ik aan haar spendeer is benzine (best wel veel stiekem)
tuurlijk geef ik dr af en toe mooie bloemen...
dat had hij volgens haar zeggen in bijna 20jaar nooit gedaan!
ook drinken we samen veel wijn en ja dat betaal ik ook
evenals de geribbelde condooms en gem. 1-2 maandelijk uiteten
vorig jaar zomen flink wat keertjes naar t strand geweest
dan betaal ik het parkeren ook, maar zo gek is dit allemaal niet toch?
(nouja ik zou t niet doen als we geen seks 'meer' hadden denk ik)
pi_213220132
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 17:42 schreef g60forced het volgende:

[..]
als ze wat vraagt heeft ze t binnen 1maand terugbetaald
het meeste wat ik aan haar spendeer is benzine (best wel veel stiekem)
tuurlijk geef ik dr af en toe mooie bloemen...
dat had hij volgens haar zeggen in bijna 20jaar nooit gedaan!
ook drinken we samen veel wijn en ja dat betaal ik ook
evenals de geribbelde condooms en gem. 1-2 maandelijk uiteten
vorig jaar zomen flink wat keertjes naar t strand geweest
dan betaal ik het parkeren ook, maar zo gek is dit allemaal niet toch?
(nouja ik zou t niet doen als we geen seks 'meer' hadden denk ik)
Wat klinkt dit fout zeg, gewoon verkapte prostitutie dit
pi_213220256
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 18:57 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Meer Sugar Daddy ;)

En zij klaagt niet.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_213220272
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:05 schreef Sally het volgende:

[..]
Meer Sugar Daddy ;)

En zij klaagt niet.
Ja klopt inderdaad
pi_213221867
quote:

[..]
vind je? bedoel ik heb t nu enkel over de keren dat IK wat voor haar doe...
ze heeft al diverse keren bij haar vriendin voor me gekookt
regelmatig krijg ik mooie Tshirts van d'r komen welliswaar uit de Kringloop
maar ze weet wel kwalitatief + kostbare uit te zoeken
vervolgens krijg ik 2x maandelijks heerlijk uitgebreid Thais eten
wellicht dat ik nog wel wat dingen vergeet
OK het is niet 50/50 maar dat komt door haar situatie
ik wil ook dat ze haar dochtertje prioriteit geeft
want haar financien zijn zwaar beperkt
doordat op papier nog getrouwd is doet de overheid verdomt weinig
om haar te helpen en dan maak ik het graag klein beetje dragelijker voor d'r
pi_213221874
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 19:05 schreef Sally het volgende:

[..]
Meer Sugar Daddy ;)

En zij klaagt niet.
zoveel suiker is t niet al lust ze wel zout O-)
  maandag 15 april 2024 @ 20:50:49 #283
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213222076
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 14:37 schreef g60forced het volgende:

[..]
Ben best knap maar voor EU zou ik dan sneller een 7/10 vrouw kunnen krijgen terwijl de Aziatisch vrouwen 9/10 (en dat heb ik al tenminste 2x bewezen) punt is dat ik dus 2 punten hoger daar dan in EU dat betekend als ik lelijk was zoals de meeste EU mannen genoegen nemen met een Thaise 6 zouden ze hier maar een 4 kunnen krijgen,
Maar volgens de stelling van Pythagoras ben je dan weer oerlelijk :{
Le Diable
pi_213222241
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 20:33 schreef g60forced het volgende:

[..]
Ze kan toch scheiding aanvragen? Of moet ze dan terug naar Thailand? En partneralimentatie zal ze ook wel recht op hebben
pi_213222356
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 20:33 schreef g60forced het volgende:

[..]
Tja ik weet niet blijf het dubieus vinden, ook met die zoektochten naar Aziatische vrouwen omdat die gemakkelijker blijken te krijgen dan Europese
pi_213222949
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Tja ik weet niet blijf het dubieus vinden, ook met die zoektochten naar Aziatische vrouwen omdat die gemakkelijker blijken te krijgen dan Europese
idd. Hij zegt ook dat hij niet meer veel gaat betalen als ze geen seks meer wil met hem. Dan heb je het niet over liefde iig als je er zo in staat en dan betaal je toch wel echt voor intimiteit.
pi_213223082
:

[ Bericht 98% gewijzigd door Vliegbaard op 15-04-2024 22:19:50 ]
  maandag 15 april 2024 @ 22:28:49 #288
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_213223170
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 21:59 schreef prunus het volgende:

[..]
idd. Hij zegt ook dat hij niet meer veel gaat betalen als ze geen seks meer wil met hem. Dan heb je het niet over liefde iig als je er zo in staat en dan betaal je toch wel echt voor intimiteit.
Er kan best wel (een beetje) liefde bij zitten aangezien ze het concept 'liefde' in die contreien anders ervaren cq. daarin andere verwachtingen hebben. Daar leeft nog echt het 'zorgen voor' in de breedste zin die neigt naar afhankelijkheid.
Le Diable
  Moderator maandag 15 april 2024 @ 22:32:59 #289
441859 crew  Lenny77
pi_213223198
quote:

[..]
Ik krijg er eerder een beetje een triest gevoel bij, of zelf een beetje een vies gevoel :@
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_213223273
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 20:34 schreef g60forced het volgende:

[..]
zoveel suiker is t niet al lust ze wel zout O-)
Ik snap dit antwoord niet. :{
  maandag 15 april 2024 @ 22:43:53 #291
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213223288
quote:
9s.gif Op maandag 15 april 2024 22:42 schreef Sally het volgende:

[..]
Ik snap dit antwoord niet. :{
Ze zal wel slikken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213223294
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 22:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ze zal wel slikken.
Maar dan hopelijk niet (te) zout :')
pi_213223322
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 22:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik krijg er eerder een beetje een triest gevoel bij, of zelf een beetje een vies gevoel :@
Dat begrijp ik volledig
pi_213223591
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2024 22:44 schreef Sally het volgende:

[..]
Maar dan hopelijk niet (te) zout :')
ze is ook helemaal dol op Oesters, dus .. JA :7
pi_213223596
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 22:48 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Dat begrijp ik volledig
wat een wijsheid :')
pi_213223630
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 21:03 schreef Smelfie het volgende:

[..]
Ze kan toch scheiding aanvragen? Of moet ze dan terug naar Thailand? En partneralimentatie zal ze ook wel recht op hebben
dat loop dus al sinds 2022 tot 2x uitgesteld omdat er in heel NL maar 4 beedigt vertalers zijn
ze mag sowieso blijven tot haar jongste dochter 18 is want die is in NL geboren
zelf is ze nu begin met NL lessen zodat ze ook haar NL inburgering kan gaan halen
ze heeft hier al werk in NL vastcontract voor 10-15uur...
dat is niet veel meer kan uitgebreid worden zodra ze haar shit op orde heeft
het bedrijf steunt haar enorm!

uiteindelijk zal ze op veel dingen recht hebben...
mogelijk zelf 50 van alles wat hij heeft, maargoed eens zien hoe dat loopt
pi_213223643
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
ik kan een waslijst van dingen noemen waarom ik hun beter vind,
maar t is voornamelijk gewoon waar ik dol op ben... dat heb ik minder met EU vrouwen
dus dan is het vrij simpel, weet niet of je t weet maar t is algemeen bekendt
dat bijv. Thaise vrouwen veel vrouwelijker zijn in het algemeen!
pi_213223655
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 21:59 schreef prunus het volgende:

[..]
zij wilt zo graag FWB...
daarom is er voor mij minder behoefte om een andere vrouw te zoeken
als de seks wegvalt, zal ik die toch bij een andere moeten vinden
die gaat het echt niet accepteren dat ik een andere vrouw blijf betalen (zoals jij het noemt)

dat je dit niet snap zeg :'(

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2024 23:33:25 ]
pi_213223682
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 22:32 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
zie mijn andere reactie welke het een beetje toelicht :lijstje:
pi_213223687
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 23:30 schreef g60forced het volgende:

[..]
ik kan een waslijst van dingen noemen waarom ik hun beter vind,
maar t is voornamelijk gewoon waar ik dol op ben... dat heb ik minder met EU vrouwen
dus dan is het vrij simpel, weet niet of je t weet maar t is algemeen bekendt
dat bijv. Thaise vrouwen veel vrouwelijker zijn in het algemeen!
Smaken verschillen, ik vind ze over het algemeen niet aantrekkelijk plus dat ik met die dames vaak het idee heb dat ze je zien als een lopende pinpas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')