Ja, dat geld zal voor een buitenproportioneel deel de reden zijn dat ze is begonnen met die inmiddels ex. Dat jij niet arm bent, is ook wel handig als ze luxe gewend is. Aan luxe wennen is niet zo moeilijk, van luxe afkicken des te moeilijker.quote:Op maandag 15 april 2024 14:37 schreef g60forced het volgende:
[..]
Ter info deze Thaise haar Ex had heel veel geld dus luxe is ze sowieso al gewent.
Ze is grootendeels met mij vanwege mijn goede karakter, maar ben gelukkig ook niet arm!
Ben best knap maar voor EU zou ik dan sneller een 7/10 vrouw kunnen krijgen terwijl de Aziatisch vrouwen 9/10 (en dat heb ik al tenminste 2x bewezen) punt is dat ik dus 2 punten hoger daar dan in EU dat betekend als ik lelijk was zoals de meeste EU mannen genoegen nemen met een Thaise 6 zouden ze hier maar een 4 kunnen krijgen, ja dan snap ik ze ook wel dat ze er gouden bergen voor over hebben. Ikzelf heb nog nooit 1 vandaag gehaald, heb ze allemaal hier leren kennen. Wie weet zal ik ooit eens daarheen moeten, maar ben bang dat ik me dan als een kind in een snoepwinkel ga voelen en niet meer normaal kan denken / kiezen!
als ze wat vraagt heeft ze t binnen 1maand terugbetaaldquote:Op maandag 15 april 2024 16:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat geld zal voor een buitenproportioneel deel de reden zijn dat ze is begonnen met die inmiddels ex. Dat jij niet arm bent, is ook wel handig als ze luxe gewend is. Aan luxe wennen is niet zo moeilijk, van luxe afkicken des te moeilijker.
Ja, je hebt zo een Thaise geregeld natuurlijk. Helemaal in Thailand. In Afrika, Zuid-Amerika e.d. lukt dat ook allemaal wel makkelijk.
Dat heeft natuurlijk een reden dat het daar veel makkelijker lukt dan in Zwitserland of Noorwegen.
Wat klinkt dit fout zeg, gewoon verkapte prostitutie ditquote:Op maandag 15 april 2024 17:42 schreef g60forced het volgende:
[..]
als ze wat vraagt heeft ze t binnen 1maand terugbetaald
het meeste wat ik aan haar spendeer is benzine (best wel veel stiekem)
tuurlijk geef ik dr af en toe mooie bloemen...
dat had hij volgens haar zeggen in bijna 20jaar nooit gedaan!
ook drinken we samen veel wijn en ja dat betaal ik ook
evenals de geribbelde condooms en gem. 1-2 maandelijk uiteten
vorig jaar zomen flink wat keertjes naar t strand geweest
dan betaal ik het parkeren ook, maar zo gek is dit allemaal niet toch?
(nouja ik zou t niet doen als we geen seks 'meer' hadden denk ik)
Meer Sugar Daddyquote:Op maandag 15 april 2024 18:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat klinkt dit fout zeg, gewoon verkapte prostitutie dit
vind je? bedoel ik heb t nu enkel over de keren dat IK wat voor haar doe...quote:Op maandag 15 april 2024 18:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Maar volgens de stelling van Pythagoras ben je dan weer oerlelijkquote:Op maandag 15 april 2024 14:37 schreef g60forced het volgende:
[..]
Ben best knap maar voor EU zou ik dan sneller een 7/10 vrouw kunnen krijgen terwijl de Aziatisch vrouwen 9/10 (en dat heb ik al tenminste 2x bewezen) punt is dat ik dus 2 punten hoger daar dan in EU dat betekend als ik lelijk was zoals de meeste EU mannen genoegen nemen met een Thaise 6 zouden ze hier maar een 4 kunnen krijgen,
Ze kan toch scheiding aanvragen? Of moet ze dan terug naar Thailand? En partneralimentatie zal ze ook wel recht op hebbenquote:Op maandag 15 april 2024 20:33 schreef g60forced het volgende:
[..]
vind je? bedoel ik heb t nu enkel over de keren dat IK wat voor haar doe...
ze heeft al diverse keren bij haar vriendin voor me gekookt
regelmatig krijg ik mooie Tshirts van d'r komen welliswaar uit de Kringloop
maar ze weet wel kwalitatief + kostbare uit te zoeken
vervolgens krijg ik 2x maandelijks heerlijk uitgebreid Thais eten
wellicht dat ik nog wel wat dingen vergeet
OK het is niet 50/50 maar dat komt door haar situatie
ik wil ook dat ze haar dochtertje prioriteit geeft
want haar financien zijn zwaar beperkt
doordat op papier nog getrouwd is doet de overheid verdomt weinig
om haar te helpen en dan maak ik het graag klein beetje dragelijker voor d'r
Tja ik weet niet blijf het dubieus vinden, ook met die zoektochten naar Aziatische vrouwen omdat die gemakkelijker blijken te krijgen dan Europesequote:Op maandag 15 april 2024 20:33 schreef g60forced het volgende:
[..]
vind je? bedoel ik heb t nu enkel over de keren dat IK wat voor haar doe...
ze heeft al diverse keren bij haar vriendin voor me gekookt
regelmatig krijg ik mooie Tshirts van d'r komen welliswaar uit de Kringloop
maar ze weet wel kwalitatief + kostbare uit te zoeken
vervolgens krijg ik 2x maandelijks heerlijk uitgebreid Thais eten
wellicht dat ik nog wel wat dingen vergeet
OK het is niet 50/50 maar dat komt door haar situatie
ik wil ook dat ze haar dochtertje prioriteit geeft
want haar financien zijn zwaar beperkt
doordat op papier nog getrouwd is doet de overheid verdomt weinig
om haar te helpen en dan maak ik het graag klein beetje dragelijker voor d'r
idd. Hij zegt ook dat hij niet meer veel gaat betalen als ze geen seks meer wil met hem. Dan heb je het niet over liefde iig als je er zo in staat en dan betaal je toch wel echt voor intimiteit.quote:Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja ik weet niet blijf het dubieus vinden, ook met die zoektochten naar Aziatische vrouwen omdat die gemakkelijker blijken te krijgen dan Europese
Er kan best wel (een beetje) liefde bij zitten aangezien ze het concept 'liefde' in die contreien anders ervaren cq. daarin andere verwachtingen hebben. Daar leeft nog echt het 'zorgen voor' in de breedste zin die neigt naar afhankelijkheid.quote:Op maandag 15 april 2024 21:59 schreef prunus het volgende:
[..]
idd. Hij zegt ook dat hij niet meer veel gaat betalen als ze geen seks meer wil met hem. Dan heb je het niet over liefde iig als je er zo in staat en dan betaal je toch wel echt voor intimiteit.
Ik krijg er eerder een beetje een triest gevoel bij, of zelf een beetje een vies gevoelquote:Op maandag 15 april 2024 18:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik snap dit antwoord niet.quote:Op maandag 15 april 2024 20:34 schreef g60forced het volgende:
[..]
zoveel suiker is t niet al lust ze wel zout
Maar dan hopelijk niet (te) zoutquote:
Dat begrijp ik volledigquote:Op maandag 15 april 2024 22:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik krijg er eerder een beetje een triest gevoel bij, of zelf een beetje een vies gevoel
dat loop dus al sinds 2022 tot 2x uitgesteld omdat er in heel NL maar 4 beedigt vertalers zijnquote:Op maandag 15 april 2024 21:03 schreef Smelfie het volgende:
[..]
Ze kan toch scheiding aanvragen? Of moet ze dan terug naar Thailand? En partneralimentatie zal ze ook wel recht op hebben
ik kan een waslijst van dingen noemen waarom ik hun beter vind,quote:Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja ik weet niet blijf het dubieus vinden, ook met die zoektochten naar Aziatische vrouwen omdat die gemakkelijker blijken te krijgen dan Europese
zij wilt zo graag FWB...quote:Op maandag 15 april 2024 21:59 schreef prunus het volgende:
[..]
idd. Hij zegt ook dat hij niet meer veel gaat betalen als ze geen seks meer wil met hem. Dan heb je het niet over liefde iig als je er zo in staat en dan betaal je toch wel echt voor intimiteit.
zie mijn andere reactie welke het een beetje toelichtquote:Op maandag 15 april 2024 22:32 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik krijg er eerder een beetje een triest gevoel bij, of zelf een beetje een vies gevoel
Smaken verschillen, ik vind ze over het algemeen niet aantrekkelijk plus dat ik met die dames vaak het idee heb dat ze je zien als een lopende pinpasquote:Op maandag 15 april 2024 23:30 schreef g60forced het volgende:
[..]
ik kan een waslijst van dingen noemen waarom ik hun beter vind,
maar t is voornamelijk gewoon waar ik dol op ben... dat heb ik minder met EU vrouwen
dus dan is het vrij simpel, weet niet of je t weet maar t is algemeen bekendt
dat bijv. Thaise vrouwen veel vrouwelijker zijn in het algemeen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |