quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:47 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik voor het topic sluit een bekentenis doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We slepen je er wel doorheen NQ!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Laat ik voor het topic sluit een bekentenis doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:09 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We slepen je er wel doorheen NQ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Als zij daar op dat moment behoefte aan heeft dan zijn wij er voor haar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Kunnen we dan niet beter meteen aanschuiven?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als zij daar op dat moment behoefte aan heeft dan zijn wij er voor haar!
Goed idee! Ben benieuwd wat we gaan doenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter meteen aanschuiven?
Lijkt me een stuk praktischer, hoeft NQ ook niet steeds de telefoon te pakken om te lezen wat wij denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter zitten jullie een paar tafeltjes verder verstopt achter een grote krant met twee gaten erinquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter meteen aanschuiven?
Lijkt me een stuk praktischer, hoeft NQ ook niet steeds de telefoon te pakken om te lezen wat wij denken.
Weinig inclusieve droom helaas.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:18 schreef H_T het volgende:
En ze droomde van een witte prins op een knap paard
En dan keihard commentaar geven uiteraardquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter zitten jullie een paar tafeltjes verder verstopt achter een grote krant met twee gaten erin
Ik kan het meisje met de eierstokjes moeilijk opdringen waar ze over droomtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Dit klinkt als een leuk nieuw Eftelingsprookje.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan het meisje met de eierstokjes moeilijk opdringen waar ze over droomt
Even toestemming vragen aan Floris-Jan van Zuijderwijk en het komt vast goedquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt als een leuk nieuw Eftelingsprookje.
Komt goed, we gaan zo ongelooflijk onopvallend zijn dat jullie er nog jaren over na zullen praten!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter zitten jullie een paar tafeltjes verder verstopt achter een grote krant met twee gaten erin
SPOILER: NailQueenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:37 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo we wachten op je met Among Us / Goose Goose Duck
Die komen altijd om het slechtste moment.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik een klein vlekje op mijn wang heb (door een flinke puist). Die is nog niet helemaal weg en ik ben bang dat je die dus heel goed ziet. Wat niet zo is
Haha, heel herkenbaar, in je hoofd kunnen dat heel grote dingen worden terwijl het in de realiteit helemaal niets voorsteltquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik een klein vlekje op mijn wang heb (door een flinke puist). Die is nog niet helemaal weg en ik ben bang dat je die dus heel goed ziet. Wat niet zo is
Daar is toch concealer voor uitgevonden?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Hier spreekt een kennerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar is toch concealer voor uitgevonden?
Ik heb dat niet nodigquote:
Laat ik voor het topic sluit een bekentenis doenDat is spannend ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk wordt het heel erg gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:37 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo we wachten op je met Among Us / Goose Goose Duck
Ik moet straks iemand bellen en feliciteren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe je ook mee? we zijn met 8!
De vader van Cyan? Dan ben je een dag te laatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet straks iemand bellen en feliciteren.
Mijn schoonvader? Dan ben je een dag te laatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet straks iemand bellen en feliciteren.
VAR.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is spannend ja!
Hopelijk wordt het heel erg gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YESquote:
Blauwe kaart straks.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef GeorgeM het volgende:
Dat gezeik tegen die scheidsrechter. Echt
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkklacht(je).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkklacht(je).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:54 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Strani op 21-02-2024 11:10:46 ]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:56 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Ah kijk, dat is dan weer de logica waar ik geen rekening mee had gehouden, mijn schuld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er moet natuurlijk ook maar net een vroeger castlid van The Office beschikbaar zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is dan weer de logica waar ik geen rekening mee had gehouden, mijn schuld!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:32 schreef H_T het volgende:
[..]
En er moet natuurlijk ook maar net een vroeger castlid van The Office beschikbaar zijn
Ik weet niet wie het is, maar ik hou je niet tegen!quote:
De HR-vrouw die Toby na een aantal seizoenen tijdelijk vervangt in The Officequote:Op woensdag 21 februari 2024 13:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, maar ik hou je niet tegen!
Aangezien ik er nog nooit een hele aflevering van heb gezien helpt dit niet zoveel als je wellicht denktquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
De HR-vrouw die Toby na een aantal seizoenen tijdelijk vervangt in The OfficeHolly Flax.
Helpt dit?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Aangezien ik er nog nooit een hele aflevering van heb gezien helpt dit niet zoveel als je wellicht denkt
JAAAAAA!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:16 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag beste mensen!
Het gaat weer lekker stormen en regenen, hebben jullie er ook zo’n zin in?
Ik kan niet wáchten op weer 1,5 dag regen en wind!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:16 schreef Em31 het volgende:
1,5 dag? Ik dacht de rest van de week.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan niet wáchten op weer 1,5 dag regen en wind!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
JAAAAAA!![]()
Ik ben net binnen, dus let’s gooooo!
Goed om te lezen dat jullie er beide zin in hebben!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan niet wáchten op weer 1,5 dag regen en wind!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkklacht(je).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ah, is dat de same picture-dame?quote:
Oeiquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat deze
[ afbeelding ]
Ik moet bekennen dat ik het ook niet helemaal helder voor de geest heb, het was ook mijn serie niet.quote:
Kunnen we gewoon wilde suggesties doen, of is het wel handig als het iets is wat je al in huis hebt?quote:Over nog niet weten gesproken... ik heb nog geen idee wat ik zal gaan eten vanavond. Iemand een suggestie?
Wel graag iets dat waarschijnlijk in een Nederlandse supermarkt te koop is en niet al te lang duurt om te makenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het ook niet helemaal helder voor de geest heb, het was ook mijn serie niet.![]()
Ik hoop dan ook dat @:strani nog opheldering gaat geven.
[..]
Kunnen we gewoon wilde suggesties doen, of is het wel handig als het iets is wat je al in huis hebt?
Oh, dus de gestoofde zebrastaart voor bij die bieten kan ik doorstrepen?quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel graag iets dat waarschijnlijk in een Nederlandse supermarkt te koop is en niet al te lang duurt om te makenPulled panda wordt wat lastig
Graagquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dus de gestoofde zebrastaart voor bij die bieten kan ik doorstrepen?
Hm, dan wordt het wel wat lastiger. Kolibriefiletjes zullen dan ook wel onhandig zijn en Tibetaanse boterthee is alleen snel te doen als je toevallig een yak in de tuin hebt staan.quote:
Technisch gezien heb ik dat groen nog niet weggegooidquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dan wordt het wel wat lastiger. Kolibriefiletjes zullen dan ook wel onhandig zijn en Tibetaanse boterthee is alleen snel te doen als je toevallig een yak in de tuin hebt staan.
Misschien toch maar gewoon veilig wat tempeh opbakken, zou ook goed gaan met dat bloemkoolgroen wat je na mijn post van laatst ongetwijfeld bewaard hebt.
Oei, dit klinkt niet heel erg veelbelovend voor de bruikbaarheid ervan.quote:Op woensdag 21 februari 2024 17:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Technisch gezien heb ik dat groen nog niet weggegooid
Wie weet, als ik het dan wel wil roerbakken en niet kokenquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oei, dit klinkt niet heel erg veelbelovend voor de bruikbaarheid ervan.![]()
Als het al twee dagen in de compostbak zit zou ik het daar toch maar laten zitten.
Al hoop ik natuurlijk wel op verbetering bij eventuele toekomstige bloemkolen.
Ja heel veel zin in!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:16 schreef Em31 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dat ben ik inderdaad niet van je gewend Beer!quote:
Nog een geluk dat het geen pijpenstelen regende. Dat was een stuk minder lekker geweestquote:Op woensdag 21 februari 2024 18:13 schreef H_T het volgende:
Op weg naar de auto vond ik het een beetje snertweer en toen bedacht ik dat ik nog erwtensoep in de vriezer hadOpgelost!
Nee dit kan nietquote:
Met pindakaas?quote:Op woensdag 21 februari 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb vandaag geleerd dat je tosti banaan kan maken en dat het lekker is
Nee, met Nutellaquote:
Je leert wat tijdens F1 testdagenquote:
The king of the swingers!quote:
Gooi dus straks in de supermarkt je rugzak goed vol met grote dingen, kleine dingen, groot of geel of blauw! Alles wat je nodig hebt en alles is voor jou!quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:34 schreef Momo het volgende:
Hallo ESF-ers, vanavond is de eerste halve finale in Kroatie; Dora! Het begint om 20:15.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Tja @H_T begon over The Office en het leek ook vrij specifiek omdat er in HR ook daadwerkelijk wat veranderingen waren in die serie. Dus ik dacht dat het veilig was om een stapje verder te gaanquote:Op woensdag 21 februari 2024 17:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik het ook niet helemaal helder voor de geest heb, het was ook mijn serie niet.![]()
Ik hoop dan ook dat @:strani nog opheldering gaat geven.
[..]
Kunnen we gewoon wilde suggesties doen, of is het wel handig als het iets is wat je al in huis hebt?
Als er maar geen slachtoffers vallen of heel veel schadequote:
Strani dit forum is een veilige plek, maar zó veilig nou ook weer niet!quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja @:H_T begon over The Office en het leek ook vrij specifiek omdat er in HR ook daadwerkelijk wat veranderingen waren in die serie. Dus ik dacht dat het veilig was om een stapje verder te gaan
Oké dan ga ik wel weer terug naar gewoon handtastelijk doen en zoquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Strani dit forum is een veilige plek, maar zó veilig nou ook weer niet!
Nee, dat wil ik natuurlijk ook nietquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als er maar geen slachtoffers vallen of heel veel schade
Ik kijk jou hier ook niet op aan, als ik er meer van geweten zou hebben zou ik ook gedacht hebben dat zo'n stapje verder wel kon.quote:Op donderdag 22 februari 2024 10:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Tja @:H_T begon over The Office en het leek ook vrij specifiek omdat er in HR ook daadwerkelijk wat veranderingen waren in die serie. Dus ik dacht dat het veilig was om een stapje verder te gaan
Ze moeten er gewoon niet overheen rijden, probleem opgelost.quote:Op donderdag 22 februari 2024 11:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
De ochtend sessie F1 testdag werd abrupt afgebroken door een loszittend putdeksel. Kunnen ze die dingen nooit goed vast lassen😡
Vooral datquote:Op donderdag 22 februari 2024 11:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon niet overheen rijden, probleem opgelost.
Stelletje amateurcoureurs.
quote:Op donderdag 22 februari 2024 12:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe merk je dit in je dagelijks leven?
Hij is dan naar z’n werkquote:Op donderdag 22 februari 2024 12:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft je man hier geen moeite mee?
quote:Op donderdag 22 februari 2024 09:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Gooi dus straks in de supermarkt je rugzak goed vol met grote dingen, kleine dingen, groot of geel of blauw! Alles wat je nodig hebt en alles is voor jou!Zwieber niet stelen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Als je ergens wezen moet, kijk dan eerst eens even goedquote:
Oh dat heb ik ook wel eens met de mijne maar na een beetje duwen en zo lukt het dan altijd wel.quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:49 schreef Arizona het volgende:
Mijn wasmachine is stuk.![]()
De deursensor denkt dat de deur niet goed dicht zit en daardoor wil het ding niet gaan wassen.
Terwijk de deur wel goed dicht zit![]()
Nu is de wasmachine alweer 13 jaar oud dus ik denk dat ik maar een nieuwe ga uitzoeken zondag. (We gaan eerst nog lekker uitwaaien en wegregenen op de Veluwe dit weekend)
Dat soort onbenullige problemen zijn irritant inderdaad. Hopelijk heb je een huisje met een wasmachine gehuurd!quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:49 schreef Arizona het volgende:
De deursensor denkt dat de deur niet goed dicht zit en daardoor wil het ding niet gaan wassen.
Nu is de wasmachine alweer 13 jaar oud dus ik denk dat ik maar een nieuwe ga uitzoeken zondag. (We gaan eerst nog lekker uitwaaien en wegregenen op de Veluwe dit weekend)
Dat werkte eerst even wel, dan ging ik als zo’n rugbyspeler tegen de deur hangen. Maar dat werkt nu ook niet meerquote:Op donderdag 22 februari 2024 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens met de mijne maar na een beetje duwen en zo lukt het dan altijd wel.
Een hotelkamerquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort onbenullige problemen zijn irritant inderdaad. Hopelijk heb je een huisje met een wasmachine gehuurd!
Preciesquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ach ja een man mag wel alles eten maar niet alles weten.
Dan is het tijd om die wasmachine in te ruilen voor een ismachinequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:30 schreef Arizona het volgende:
Zelfs New Mexico kan het niet repareren, dan weet je dat het écht mis is.
Ik zou zelf geen ismachine willen hebben, voor je het weet zit je met een nieuw kalifaat in je achterkamer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is het tijd om die wasmachine in te ruilen voor een ismachine
Oh ja, heb je weer een kalifaatwasser nodig en allesquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou zelf geen ismachine willen hebben, voor je het weet zit je met een nieuw kalifaat in je achterkamer.
Dat dus, en dat wordt duur, want voor dat soort precisiemachines blazen ze altijd de prijs enorm op.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, heb je weer een kalifaatwasser nodig en alles
Helaas.quote:
Kali, ik mis je Kali. Mooiste vaatwasser van mijn dromen. Ik hou van jou.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, heb je weer een kalifaatwasser nodig en alles
Dat is ook jouw oplossing voor werkelijk alles hequote:Op donderdag 22 februari 2024 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens met de mijne maar na een beetje duwen en zo lukt het dan altijd wel.
Ik vind het een vreselijk nummer maar heb wel gelachen om deze grapquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kali, ik mis je Kali. Mooiste vaatwasser van mijn dromen. Ik hou van jou.
Hoeveel geluk kun je als een club hebbenquote:
Dan kan eigenlijk niet goed blijven gaan nee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het ze niet volhouden.
Zou het gif nu eindelijk op zijn?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:08 schreef Redefine het volgende:
Ah het geluk bij Ajax is nog niet op
Ik had jou vandaag verwacht in het F1 Testdagen Live Topicquote:
Louis gaf vooral veel regen. Maar de wind viel nogal mee.quote:
Hier merk ik nog niet echt wat van hemquote:
Ik was op kantoor, dus kon niet kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had jou vandaag verwacht in het F1 Testdagen Live Topic
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe wasmachine (+ droger).quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:49 schreef Arizona het volgende:
Ik neig momenteel naar deze: https://www.coolblue.nl/p(...)6cb86-powercare.htmlquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe wasmachine (+ droger).
Ik hoor graag hoe je onderzoek is gegaan.
Voor 15 euro kan je die gok prima nemen als je een beetje handig bentquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik neig momenteel naar deze: https://www.coolblue.nl/p(...)6cb86-powercare.html
Maar NM gaat eerst toch nog kijken of hij de oude kan repareren, hij heeft een nieuw deurslot besteld. Voor die 15 euro waagt hij een poging, lost dit het niet op dan bestellen we die andere.
Ziet er heftig uit idd. Was nog een redelijk nieuw gebouw als ik het zo lees, daar zal nog wel een aardig onderzoekje op te doen zijn mbt bouwvoorschriften en brandveiligheid en zo. Je zou denken dat zo'n groot gebouw niet in zo'n korte tijd volledig in de fik moet kunnen komen te staan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:31 schreef Strani het volgende:
Bah heftige beelden van die brand in Valencia. Inclusief doden ook al, lees ik
Lijkt op hetzelfde verhaal als de Grenfell tower een tijd terug. Gevelbekleding die zeer brandbaar is. Toen is in Nederland de boel nog extra aangescherptquote:Op vrijdag 23 februari 2024 04:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ziet er heftig uit idd. Was nog een redelijk nieuw gebouw als ik het zo lees, daar zal nog wel een aardig onderzoekje op te doen zijn mbt bouwvoorschriften en brandveiligheid en zo. Je zou denken dat zo'n groot gebouw niet in zo'n korte tijd volledig in de fik moet kunnen komen te staan.
Volgens het radionieuws was precies dit het gevalquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lijkt op hetzelfde verhaal als de Grenfell tower een tijd terug. Gevelbekleding die zeer brandbaar is. Toen is in Nederland de boel nog extra aangescherpt
Bij die brand hier in Nederland in Dordrecht een week of wat geleden zag ik trouwens ook dat de brand naar boven was gegaan door brandbare bekleding van het trappenhuis. Dat vond ik ook al zoiets.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lijkt op hetzelfde verhaal als de Grenfell tower een tijd terug. Gevelbekleding die zeer brandbaar is. Toen is in Nederland de boel nog extra aangescherpt
Ja dat zal het inderdaad zijn geweest, in combinatie met de krachtige wind van gisterenavond. Ik weet niet hoe het nu in Nederland is maar hier zijn er zo veel gebouwen met zulke gevelbekleding. Het ziet er heel modern uit natuurlijk maar ja... Ben benieuwd wat ze nu met de gebouwen gaan doen die ook zulke bekleding hebben. Of ze zoiets kunnen behandelen of dat de hele bekleding vervangen moet worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoera voor @Dave en voor @Hamlapjes want als iemand opvallend goed weet wanneer een ander jarig is, is het zeker de moeite even een profiel te bekijken!quote:
Netjesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoera voor @:Dave en voor @:Hamlapjes want als iemand opvallend goed weet wanneer een ander jarig is, is het zeker de moeite even een profiel te bekijken!
Netjes. Denk je dat je badmintonvereniging er klaar voor is?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tegen Aston Villa. Mooi affiche.
Ja, zekerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tegen Aston Villa. Mooi affiche.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:24 schreef BillDauterive het volgende:
Is Jonathan morgen weer bij San Marino? Ik vind hem verschrikkelijk, maar dat zou wel een reden zijn om de hele show te kijken.
Die Israeliër die dat programma presenteert hè. Hij is op een bepaalde manier nichterig dat ik het wel weer grappig vind.quote:
Ja, denk het wel. Ik heb ze nog nooit zien badmintonnen, dus geen idee hoe sterk ze zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Netjes. Denk je dat je badmintonvereniging er klaar voor is?
Hmm oké maar dan nogquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die Israeliër die dat programma presenteert hè. Hij is op een bepaalde manier nichterig dat ik het wel weer grappig vind.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, denk het wel. Ik heb ze nog nooit zien badmintonnen, dus geen idee hoe sterk ze zijn.
Ik denk dat ze met de shuttle trein naar Engeland gaanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Netjes. Denk je dat je badmintonvereniging er klaar voor is?
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met de shuttle trein naar Engeland gaan![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met de shuttle trein naar Engeland gaan![]()
![]()
![]()
Altijd goed je hier weer even te zien, ook al is het 'alleen' maar om verjaardagswensen in ontvangst te nemenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:05 schreef Dave het volgende:
Haha, bedankt iedereen!
En jij ook gefeliciteerd @:Hamlapjes !
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:24 schreef BillDauterive het volgende:
Is Jonathan morgen weer bij San Marino? Ik vind hem verschrikkelijk, maar dat zou wel een reden zijn om de hele show te kijken.
Yes, moeilijke tijd achter de rug, dus weinig op socials en hier.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Altijd goed je hier weer even te zien, ook al is het 'alleen' maar om verjaardagswensen in ontvangst te nemen
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:53 schreef H_T het volgende:
Uren bezig geweest met een Excelformule om later wat minuten aan stom werk te besparen, maar ik denk dat ik er eindelijk uit ben
Ik had er meer verwacht.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Yes, moeilijke tijd achter de rug, dus weinig op socials en hier.
Maar 85329 notificaties zijn lastig te negeren.
En ik had nog "Jonathan de Israelische nicht" getypt, maar wilde geen controversiële posts maken en had dat laatste weggehaald... Dju, dat was geen handige keuzequote:
Ik vond het al best pijnlijk dat je me Israelisch noemdequote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ik had nog "Jonathan de Israelische nicht" getypt, maar wilde geen controversiële posts maken en had dat laatste weggehaald... Dju, dat was geen handige keuze
Het spaart nu in elk geval een stom klusje uit waar ik een hekel aan hebquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Altijd leuk om beetje in Excel te knutselen om processen die je anders periodiek steeds opnieuw moet doen, nu sneller kan doen.
Al is soms wel de vraag of de tijd die je erin hebt gestoken om het helemaal werkend te krijgen opweegt tegen de tijd die het bespaart.
Oei! Wel fijn dat het nu achter de rug is lijkt mequote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk zelfs het belangrijkste.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Het spaart nu in elk geval een stom klusje uit waar ik een hekel aan hebDe vreugde was overigens van korte duur, want iets dat ik dacht al goed te hebben blijkt toch niet te kloppen
Het is wel een andere formule die niet doet wat ik wil dat ie doet, dus in die zin zit er vooruitgang inquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk zelfs het belangrijkste.
Jammer, dat het toch nog niet helemaal klopt.
Dan hadden we nog niet geweten dat je het over een andere had.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ik had nog "Jonathan de Israelische nicht" getypt.
Bohh beste gevoel in de wereldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:53 schreef H_T het volgende:
Uren bezig geweest met een Excelformule om later wat minuten aan stom werk te besparen, maar ik denk dat ik er eindelijk uit ben
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit is bij mij bijna nooit zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al is soms wel de vraag of de tijd die je erin hebt gestoken om het helemaal werkend te krijgen opweegt tegen de tijd die het bespaart.
De monchoutaart staat in ieder geval klaar van mijn kant!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:39 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd @:Dave en @:Hamlapjes
Is er nu ook dubbel taart?
Ik had een paar dingen ook een stuk eenvoudiger kunnen doen dan ik nu gedaan hebquote:
Dat overkomt mij nou nooit!quote:
Was voor mij ook de eerste keer!quote:
Volgens Wiki ongeveer 380 inwoners, dus je hebt aan één auto genoeg om de bevolking met meer dan 1% te laten toenemenquote:
Voor welke zijn jullie gegaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:45 schreef Arizona het volgende:
Heel mooie omgeving hier, we hebben zojuist gewandeld en straks gaan we uit eten. Ondanks de tips is het toch een ander restaurant geworden
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zojuist bevestigd gekregen dat ik volgende week een sollicitatiegesprek heb. Spannund!
[ afbeelding ]
Woohoo! Hup Cyan, hup Cyan!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zojuist bevestigd gekregen dat ik volgende week een sollicitatiegesprek heb. Spannund!
[ afbeelding ]
Wat goeeed!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, laten we hopen dat ze het meteen af weten te maken!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond weer Nations League (halve finale dames) voor ticket Olympische Spelen.
Gewoon dreigen met ze vol op de mond te pakken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, laten we hopen dat ze het meteen af weten te maken!
Heb je dit weekend je bijzondere afspraak?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:29 schreef NailQueen het volgende:
Het leven is mooi. Het is weer vrijdag.
Dat is een tactiek, maar ik weet niet of het een goede tactiek isquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon dreigen met ze vol op de mond te pakken.
Gewoon minimaal een keer meer scoren dan de tegenstander. Dat lukte Ajax gisteren ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een tactiek, maar ik weet niet of het een goede tactiek is
Yesssssquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Er bestaat idd een kans dat ik Loredana in San Marino moet missen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je dit weekend je bijzondere afspraak?
Oh wat spannend. Maar je kunt het, hup Cyan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef BillDauterive het volgende:
Welkom in de omgeving
[..]
Voor welke zijn jullie gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was heel lekker! En attente bediening
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Jaaa mooi nieuws!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Ok geen date met een San Marinees dusquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er bestaat idd een kans dat ik Loredana in San Marino moet missen.
En ook niet met Loredanaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok geen date met een San Marinees dus
Die kans is sowieso al vrij kleinquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok geen date met een San Marinees dus
Ligt eraan, niet zo heel klein als je in San Marino woont denk ik.quote:
Daar is de kans zeker groter, maar ook daar blijven niet superveel mensen over als je iedereen wegstreept die voor jou te jong, te oud, te bezet, niet jouw type enz. zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ligt eraan, niet zo heel klein als je in San Marino woont denk ik.
Jaaaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Met andere woorden 'gewoon niet zo kieskeurig zijn en de kans is eigenlijk nog best grootquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar is de kans zeker groter, maar ook daar blijven niet superveel mensen over als je iedereen wegstreept die voor jou te jong, te oud, te bezet, niet jouw type enz. zijn
Ik was er een jaar of 10 één vanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens Wiki ongeveer 380 inwoners, dus je hebt aan één auto genoeg om de bevolking met meer dan 1% te laten toenemen
Met een verrekijker in tuinen gelegen, wat andersquote:
Leuk! Ik heb er ook een fijne jeugd gehad, inderdaad een omgeving die veel vrijheid biedtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met een verrekijker in tuinen gelegen, wat anders![]()
Nee, we hadden daar vlak in de buurt gewandeld, geparkeerd bij Boshuis Drie.
Echt mooi en rustig daar
Dat soort heidense plekken mijd ik als rechtschapen katholiek meisjequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Je hebt daar in het bos ook nog het Solse Gat hè, waar de legende is dat er ooit een klooster was waar de monniken erg losbandig leefden en dat het hele klooster toen als straf is opgeslokt in de aarde, met alleen een gat nog als bewijs. En volgens de legende hoor je soms om middernacht de monniken nog klaagzingen.
https://historiek.net/sol(...)drie-garderen/82391/
Het bos rondom het Solse Gat is zo machtig mooiquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Je hebt daar in het bos ook nog het Solse Gat hè, waar de legende is dat er ooit een klooster was waar de monniken erg losbandig leefden en dat het hele klooster toen als straf is opgeslokt in de aarde, met alleen een gat nog als bewijs. En volgens de legende hoor je soms om middernacht de monniken nog klaagzingen.
Als de Efteling nou iets dichter bij de Veluwe had gezeten he...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Knap hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen iedereen.![]()
Weer even creatief geweest. Mandala's haken zo verslavend en rustgevend en ja dat laatste heb ik zo nu en dan wel nodig.![]()
Ook is zo'n grote mandala goed tegen inkijk want het huis van de overbuurtjes is heel goed te zien (dus andersom ook).
Het is echt voortuin, smalle straat, voortuin.[ afbeelding ]
Wat een mooie dingen maak je toch.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
Weer even creatief geweest. Mandala's haken zo verslavend en rustgevend en ja dat laatste heb ik zo nu en dan wel nodig.![]()
Ook is zo'n grote mandala goed tegen inkijk want het huis van de overbuurtjes is heel goed te zien (dus andersom ook).
Mooi weer hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
Dat zou je zeggen want er is wel animo voor, maar die mandala's zijn te groot om te versturen via Post.nl. Dus dan moet je het versturen via een koerier, prijs daarvan ca. ¤ 17,50.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mooi weer hoor![]()
Waarom ga je ze niet verkopen? Win-win
Prachtig, zoals altijdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
San Marino duurt maar tot 00.45 uur? Vorig jaar gingen ze tot diep in de nacht door. Wat de buren kunnen, dat kunnen wij ook dachten ze toen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen, vanavond hebben we 1 finale show en 3 andere shows (heats/semis) in songfestivalland.
San Marino kiest hun inzending en hebben een best interessante internationale line up met onder andere Loredana Berte, Jalisse, Corona (die van The Rhythm of the Night).
quote:
Prachtig stemgeluid jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]![]()
De op één na beste kunstrijdster ooit van Nederland maar ik ken haar toch vooral van die herkenbare stem die tientallen jaren te horen was commentator.
Ik denk dat ze haar wel plaatst voor het WK sprintquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat ze aan de leiding bij het NK Allround?
Bij het NK Veldrijden, Tijdrijden, Ronderijden en Klassiekerrijden heeft ze in elk geval de 4e discipline gewonnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat ze aan de leiding bij het NK Allround?
Dat is wat de gids zegtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
San Marino duurt maar tot 00.45 uur? Vorig jaar gingen ze tot diep in de nacht door. Wat de buren kunnen, dat kunnen wij ook dachten ze toen.
San Marino is finale dus ik zit daar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wordt het vanavond de zweedse voorronde of die van san marino?
Ik volg jouquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
San Marino is finale dus ik zit daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of de website van Rtv San Marino het aankan als echt iedereen jouw daarnaartoe zou volgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor een mooiere wereld zouden meerdere mensen dat moeten doen!
Vooruit, dat is een goed punt. Voor vanavond mag iedereen nog wat voor zichzelf doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of de website van Rtv San Marino het aankan als echt iedereen jouw daarnaartoe zou volgen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
Ik had vandaag aubergineburgers gekocht en die gebruikt voor broodjes 'hamburger' maar dat was echt niet lekker. Viel heel zwaar ook. Zo zie je maar, je doet je best voor een betere wereld maar het wordt meteen afgestraft.
Oh lekker handigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had de veggie saté van Mora en die smaakte meer naar kip dan de kipversie.(die laatste hebben ze aangepast en het is net of je op een spons bijt)
Seitan, prima spul om voor zo iets te gebruiken ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh lekker handigIk moet zeggen, mijn moeder heeft ook best lekkere vervangers voor de saté. Saitan is het geloof ik?
Ah ja Seitanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Seitan, prima spul om voor zo iets te gebruiken ja.
En je kan het in principe ook gewoon zelf maken, wat ook niet van elke vleesvervanger gezegd kan worden.
Daar had ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh lekker handigIk moet zeggen, mijn moeder heeft ook best lekkere vervangers voor de saté. Saitan is het geloof ik?
Saitan op een rijstwafel, is dat wat?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open als je culinaire gesprekken hebt met mij
Ja, zeker als je echt vlees (en de smaak en textuur ervan) gewend bent en daar ook van houdt, dan kan vegan eten best wel een uitdaging zijn. De meeste vegan vleesvervangers zullen dan ook niet echt voldoen, omdat ze het toch allemaal net niet zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja SeitanJa is echt prima te doen! Gelukkig maar want in het begin toen ze vegan werd was ik iets minder te spreken over haar kookkunsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |