Ik ben ook op zoek naar een nieuwe wasmachine (+ droger).quote:Op donderdag 22 februari 2024 14:49 schreef Arizona het volgende:
Mijn wasmachine is stuk.![]()
De deursensor denkt dat de deur niet goed dicht zit en daardoor wil het ding niet gaan wassen.
Terwijk de deur wel goed dicht zit![]()
Nu is de wasmachine alweer 13 jaar oud dus ik denk dat ik maar een nieuwe ga uitzoeken zondag. (We gaan eerst nog lekker uitwaaien en wegregenen op de Veluwe dit weekend)
Ik neig momenteel naar deze: https://www.coolblue.nl/p(...)6cb86-powercare.htmlquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe wasmachine (+ droger).
Ik hoor graag hoe je onderzoek is gegaan.
Voor 15 euro kan je die gok prima nemen als je een beetje handig bentquote:Op donderdag 22 februari 2024 21:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik neig momenteel naar deze: https://www.coolblue.nl/p(...)6cb86-powercare.html
Maar NM gaat eerst toch nog kijken of hij de oude kan repareren, hij heeft een nieuw deurslot besteld. Voor die 15 euro waagt hij een poging, lost dit het niet op dan bestellen we die andere.
Ziet er heftig uit idd. Was nog een redelijk nieuw gebouw als ik het zo lees, daar zal nog wel een aardig onderzoekje op te doen zijn mbt bouwvoorschriften en brandveiligheid en zo. Je zou denken dat zo'n groot gebouw niet in zo'n korte tijd volledig in de fik moet kunnen komen te staan.quote:Op donderdag 22 februari 2024 23:31 schreef Strani het volgende:
Bah heftige beelden van die brand in Valencia. Inclusief doden ook al, lees ik
Lijkt op hetzelfde verhaal als de Grenfell tower een tijd terug. Gevelbekleding die zeer brandbaar is. Toen is in Nederland de boel nog extra aangescherptquote:Op vrijdag 23 februari 2024 04:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ziet er heftig uit idd. Was nog een redelijk nieuw gebouw als ik het zo lees, daar zal nog wel een aardig onderzoekje op te doen zijn mbt bouwvoorschriften en brandveiligheid en zo. Je zou denken dat zo'n groot gebouw niet in zo'n korte tijd volledig in de fik moet kunnen komen te staan.
Volgens het radionieuws was precies dit het gevalquote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lijkt op hetzelfde verhaal als de Grenfell tower een tijd terug. Gevelbekleding die zeer brandbaar is. Toen is in Nederland de boel nog extra aangescherpt
Bij die brand hier in Nederland in Dordrecht een week of wat geleden zag ik trouwens ook dat de brand naar boven was gegaan door brandbare bekleding van het trappenhuis. Dat vond ik ook al zoiets.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lijkt op hetzelfde verhaal als de Grenfell tower een tijd terug. Gevelbekleding die zeer brandbaar is. Toen is in Nederland de boel nog extra aangescherpt
Ja dat zal het inderdaad zijn geweest, in combinatie met de krachtige wind van gisterenavond. Ik weet niet hoe het nu in Nederland is maar hier zijn er zo veel gebouwen met zulke gevelbekleding. Het ziet er heel modern uit natuurlijk maar ja... Ben benieuwd wat ze nu met de gebouwen gaan doen die ook zulke bekleding hebben. Of ze zoiets kunnen behandelen of dat de hele bekleding vervangen moet worden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 07:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hoera voor @Dave en voor @Hamlapjes want als iemand opvallend goed weet wanneer een ander jarig is, is het zeker de moeite even een profiel te bekijken!quote:
Netjesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 11:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoera voor @:Dave en voor @:Hamlapjes want als iemand opvallend goed weet wanneer een ander jarig is, is het zeker de moeite even een profiel te bekijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |