Het is wel een andere formule die niet doet wat ik wil dat ie doet, dus in die zin zit er vooruitgang inquote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk zelfs het belangrijkste.
Jammer, dat het toch nog niet helemaal klopt.
Dan hadden we nog niet geweten dat je het over een andere had.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
En ik had nog "Jonathan de Israelische nicht" getypt.
Bohh beste gevoel in de wereldquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:53 schreef H_T het volgende:
Uren bezig geweest met een Excelformule om later wat minuten aan stom werk te besparen, maar ik denk dat ik er eindelijk uit ben
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Yes, moeilijke tijd achter de rug, dus weinig op socials en hier.
Maar 85329 notificaties zijn lastig te negeren.
Dit is bij mij bijna nooit zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 13:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al is soms wel de vraag of de tijd die je erin hebt gestoken om het helemaal werkend te krijgen opweegt tegen de tijd die het bespaart.
De monchoutaart staat in ieder geval klaar van mijn kant!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 14:39 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd @:Dave en @:Hamlapjes
Is er nu ook dubbel taart?
Ik had een paar dingen ook een stuk eenvoudiger kunnen doen dan ik nu gedaan hebquote:
Dat overkomt mij nou nooit!quote:
Was voor mij ook de eerste keer!quote:
Volgens Wiki ongeveer 380 inwoners, dus je hebt aan één auto genoeg om de bevolking met meer dan 1% te laten toenemenquote:
Voor welke zijn jullie gegaan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:45 schreef Arizona het volgende:
Heel mooie omgeving hier, we hebben zojuist gewandeld en straks gaan we uit eten. Ondanks de tips is het toch een ander restaurant geworden
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zojuist bevestigd gekregen dat ik volgende week een sollicitatiegesprek heb. Spannund!
[ afbeelding ]
Woohoo! Hup Cyan, hup Cyan!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zojuist bevestigd gekregen dat ik volgende week een sollicitatiegesprek heb. Spannund!
[ afbeelding ]
Wat goeeed!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, laten we hopen dat ze het meteen af weten te maken!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vanavond weer Nations League (halve finale dames) voor ticket Olympische Spelen.
Gewoon dreigen met ze vol op de mond te pakken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, laten we hopen dat ze het meteen af weten te maken!
Heb je dit weekend je bijzondere afspraak?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:29 schreef NailQueen het volgende:
Het leven is mooi. Het is weer vrijdag.
Dat is een tactiek, maar ik weet niet of het een goede tactiek isquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon dreigen met ze vol op de mond te pakken.
Gewoon minimaal een keer meer scoren dan de tegenstander. Dat lukte Ajax gisteren ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een tactiek, maar ik weet niet of het een goede tactiek is
Yesssssquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Succesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Er bestaat idd een kans dat ik Loredana in San Marino moet missen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je dit weekend je bijzondere afspraak?
Oh wat spannend. Maar je kunt het, hup Cyan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef BillDauterive het volgende:
Welkom in de omgeving
[..]
Voor welke zijn jullie gegaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was heel lekker! En attente bediening
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Jaaa mooi nieuws!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Ok geen date met een San Marinees dusquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er bestaat idd een kans dat ik Loredana in San Marino moet missen.
En ook niet met Loredanaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok geen date met een San Marinees dus
Die kans is sowieso al vrij kleinquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok geen date met een San Marinees dus
Ligt eraan, niet zo heel klein als je in San Marino woont denk ik.quote:
Daar is de kans zeker groter, maar ook daar blijven niet superveel mensen over als je iedereen wegstreept die voor jou te jong, te oud, te bezet, niet jouw type enz. zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ligt eraan, niet zo heel klein als je in San Marino woont denk ik.
Jaaaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:12 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Met andere woorden 'gewoon niet zo kieskeurig zijn en de kans is eigenlijk nog best grootquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar is de kans zeker groter, maar ook daar blijven niet superveel mensen over als je iedereen wegstreept die voor jou te jong, te oud, te bezet, niet jouw type enz. zijn
Ik was er een jaar of 10 één vanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens Wiki ongeveer 380 inwoners, dus je hebt aan één auto genoeg om de bevolking met meer dan 1% te laten toenemen
Met een verrekijker in tuinen gelegen, wat andersquote:
Leuk! Ik heb er ook een fijne jeugd gehad, inderdaad een omgeving die veel vrijheid biedtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met een verrekijker in tuinen gelegen, wat anders![]()
Nee, we hadden daar vlak in de buurt gewandeld, geparkeerd bij Boshuis Drie.
Echt mooi en rustig daar
Dat soort heidense plekken mijd ik als rechtschapen katholiek meisjequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Je hebt daar in het bos ook nog het Solse Gat hè, waar de legende is dat er ooit een klooster was waar de monniken erg losbandig leefden en dat het hele klooster toen als straf is opgeslokt in de aarde, met alleen een gat nog als bewijs. En volgens de legende hoor je soms om middernacht de monniken nog klaagzingen.
https://historiek.net/sol(...)drie-garderen/82391/
Het bos rondom het Solse Gat is zo machtig mooiquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Je hebt daar in het bos ook nog het Solse Gat hè, waar de legende is dat er ooit een klooster was waar de monniken erg losbandig leefden en dat het hele klooster toen als straf is opgeslokt in de aarde, met alleen een gat nog als bewijs. En volgens de legende hoor je soms om middernacht de monniken nog klaagzingen.
Als de Efteling nou iets dichter bij de Veluwe had gezeten he...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Knap hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen iedereen.![]()
Weer even creatief geweest. Mandala's haken zo verslavend en rustgevend en ja dat laatste heb ik zo nu en dan wel nodig.![]()
Ook is zo'n grote mandala goed tegen inkijk want het huis van de overbuurtjes is heel goed te zien (dus andersom ook).
Het is echt voortuin, smalle straat, voortuin.[ afbeelding ]
Wat een mooie dingen maak je toch.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
Weer even creatief geweest. Mandala's haken zo verslavend en rustgevend en ja dat laatste heb ik zo nu en dan wel nodig.![]()
Ook is zo'n grote mandala goed tegen inkijk want het huis van de overbuurtjes is heel goed te zien (dus andersom ook).
Mooi weer hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
Dat zou je zeggen want er is wel animo voor, maar die mandala's zijn te groot om te versturen via Post.nl. Dus dan moet je het versturen via een koerier, prijs daarvan ca. ¤ 17,50.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mooi weer hoor![]()
Waarom ga je ze niet verkopen? Win-win
Prachtig, zoals altijdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
San Marino duurt maar tot 00.45 uur? Vorig jaar gingen ze tot diep in de nacht door. Wat de buren kunnen, dat kunnen wij ook dachten ze toen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen, vanavond hebben we 1 finale show en 3 andere shows (heats/semis) in songfestivalland.
San Marino kiest hun inzending en hebben een best interessante internationale line up met onder andere Loredana Berte, Jalisse, Corona (die van The Rhythm of the Night).
quote:
Prachtig stemgeluid jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]![]()
De op één na beste kunstrijdster ooit van Nederland maar ik ken haar toch vooral van die herkenbare stem die tientallen jaren te horen was commentator.
Ik denk dat ze haar wel plaatst voor het WK sprintquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat ze aan de leiding bij het NK Allround?
Bij het NK Veldrijden, Tijdrijden, Ronderijden en Klassiekerrijden heeft ze in elk geval de 4e discipline gewonnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat ze aan de leiding bij het NK Allround?
Dat is wat de gids zegtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
San Marino duurt maar tot 00.45 uur? Vorig jaar gingen ze tot diep in de nacht door. Wat de buren kunnen, dat kunnen wij ook dachten ze toen.
San Marino is finale dus ik zit daar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wordt het vanavond de zweedse voorronde of die van san marino?
Ik volg jouquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
San Marino is finale dus ik zit daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of de website van Rtv San Marino het aankan als echt iedereen jouw daarnaartoe zou volgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor een mooiere wereld zouden meerdere mensen dat moeten doen!
Vooruit, dat is een goed punt. Voor vanavond mag iedereen nog wat voor zichzelf doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of de website van Rtv San Marino het aankan als echt iedereen jouw daarnaartoe zou volgen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
Ik had vandaag aubergineburgers gekocht en die gebruikt voor broodjes 'hamburger' maar dat was echt niet lekker. Viel heel zwaar ook. Zo zie je maar, je doet je best voor een betere wereld maar het wordt meteen afgestraft.
Oh lekker handigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had de veggie saté van Mora en die smaakte meer naar kip dan de kipversie.(die laatste hebben ze aangepast en het is net of je op een spons bijt)
Seitan, prima spul om voor zo iets te gebruiken ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh lekker handigIk moet zeggen, mijn moeder heeft ook best lekkere vervangers voor de saté. Saitan is het geloof ik?
Ah ja Seitanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Seitan, prima spul om voor zo iets te gebruiken ja.
En je kan het in principe ook gewoon zelf maken, wat ook niet van elke vleesvervanger gezegd kan worden.
Daar had ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh lekker handigIk moet zeggen, mijn moeder heeft ook best lekkere vervangers voor de saté. Saitan is het geloof ik?
Saitan op een rijstwafel, is dat wat?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open als je culinaire gesprekken hebt met mij
Ja, zeker als je echt vlees (en de smaak en textuur ervan) gewend bent en daar ook van houdt, dan kan vegan eten best wel een uitdaging zijn. De meeste vegan vleesvervangers zullen dan ook niet echt voldoen, omdat ze het toch allemaal net niet zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja SeitanJa is echt prima te doen! Gelukkig maar want in het begin toen ze vegan werd was ik iets minder te spreken over haar kookkunsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |