Ik was er een jaar of 10 één vanquote:Op vrijdag 23 februari 2024 16:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens Wiki ongeveer 380 inwoners, dus je hebt aan één auto genoeg om de bevolking met meer dan 1% te laten toenemen
Met een verrekijker in tuinen gelegen, wat andersquote:
Leuk! Ik heb er ook een fijne jeugd gehad, inderdaad een omgeving die veel vrijheid biedtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met een verrekijker in tuinen gelegen, wat anders![]()
Nee, we hadden daar vlak in de buurt gewandeld, geparkeerd bij Boshuis Drie.
Echt mooi en rustig daar
Dat soort heidense plekken mijd ik als rechtschapen katholiek meisjequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Je hebt daar in het bos ook nog het Solse Gat hè, waar de legende is dat er ooit een klooster was waar de monniken erg losbandig leefden en dat het hele klooster toen als straf is opgeslokt in de aarde, met alleen een gat nog als bewijs. En volgens de legende hoor je soms om middernacht de monniken nog klaagzingen.
https://historiek.net/sol(...)drie-garderen/82391/
Het bos rondom het Solse Gat is zo machtig mooiquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Je hebt daar in het bos ook nog het Solse Gat hè, waar de legende is dat er ooit een klooster was waar de monniken erg losbandig leefden en dat het hele klooster toen als straf is opgeslokt in de aarde, met alleen een gat nog als bewijs. En volgens de legende hoor je soms om middernacht de monniken nog klaagzingen.
Als de Efteling nou iets dichter bij de Veluwe had gezeten he...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef Strani het volgende:
Knap hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen iedereen.![]()
Weer even creatief geweest. Mandala's haken zo verslavend en rustgevend en ja dat laatste heb ik zo nu en dan wel nodig.![]()
Ook is zo'n grote mandala goed tegen inkijk want het huis van de overbuurtjes is heel goed te zien (dus andersom ook).
Het is echt voortuin, smalle straat, voortuin.[ afbeelding ]
Wat een mooie dingen maak je toch.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
Weer even creatief geweest. Mandala's haken zo verslavend en rustgevend en ja dat laatste heb ik zo nu en dan wel nodig.![]()
Ook is zo'n grote mandala goed tegen inkijk want het huis van de overbuurtjes is heel goed te zien (dus andersom ook).
Mooi weer hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
Dat zou je zeggen want er is wel animo voor, maar die mandala's zijn te groot om te versturen via Post.nl. Dus dan moet je het versturen via een koerier, prijs daarvan ca. ¤ 17,50.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:14 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Mooi weer hoor![]()
Waarom ga je ze niet verkopen? Win-win
Prachtig, zoals altijdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 08:58 schreef summer52 het volgende:
San Marino duurt maar tot 00.45 uur? Vorig jaar gingen ze tot diep in de nacht door. Wat de buren kunnen, dat kunnen wij ook dachten ze toen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 11:31 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen, vanavond hebben we 1 finale show en 3 andere shows (heats/semis) in songfestivalland.
San Marino kiest hun inzending en hebben een best interessante internationale line up met onder andere Loredana Berte, Jalisse, Corona (die van The Rhythm of the Night).
quote:
Prachtig stemgeluid jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 13:23 schreef sportfreak het volgende:
[..]![]()
De op één na beste kunstrijdster ooit van Nederland maar ik ken haar toch vooral van die herkenbare stem die tientallen jaren te horen was commentator.
Ik denk dat ze haar wel plaatst voor het WK sprintquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat ze aan de leiding bij het NK Allround?
Bij het NK Veldrijden, Tijdrijden, Ronderijden en Klassiekerrijden heeft ze in elk geval de 4e discipline gewonnen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gaat ze aan de leiding bij het NK Allround?
Dat is wat de gids zegtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 12:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
San Marino duurt maar tot 00.45 uur? Vorig jaar gingen ze tot diep in de nacht door. Wat de buren kunnen, dat kunnen wij ook dachten ze toen.
San Marino is finale dus ik zit daar.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wordt het vanavond de zweedse voorronde of die van san marino?
Ik volg jouquote:Op zaterdag 24 februari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
San Marino is finale dus ik zit daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of de website van Rtv San Marino het aankan als echt iedereen jouw daarnaartoe zou volgen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor een mooiere wereld zouden meerdere mensen dat moeten doen!
Vooruit, dat is een goed punt. Voor vanavond mag iedereen nog wat voor zichzelf doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of de website van Rtv San Marino het aankan als echt iedereen jouw daarnaartoe zou volgen.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
Ik had vandaag aubergineburgers gekocht en die gebruikt voor broodjes 'hamburger' maar dat was echt niet lekker. Viel heel zwaar ook. Zo zie je maar, je doet je best voor een betere wereld maar het wordt meteen afgestraft.
Oh lekker handigquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik had de veggie saté van Mora en die smaakte meer naar kip dan de kipversie.(die laatste hebben ze aangepast en het is net of je op een spons bijt)
Seitan, prima spul om voor zo iets te gebruiken ja.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh lekker handigIk moet zeggen, mijn moeder heeft ook best lekkere vervangers voor de saté. Saitan is het geloof ik?
Ah ja Seitanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Seitan, prima spul om voor zo iets te gebruiken ja.
En je kan het in principe ook gewoon zelf maken, wat ook niet van elke vleesvervanger gezegd kan worden.
Daar had ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh lekker handigIk moet zeggen, mijn moeder heeft ook best lekkere vervangers voor de saté. Saitan is het geloof ik?
Saitan op een rijstwafel, is dat wat?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 21:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open als je culinaire gesprekken hebt met mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |