Preciesquote:Op donderdag 22 februari 2024 15:52 schreef summer52 het volgende:
[..]
Ach ja een man mag wel alles eten maar niet alles weten.
Dan is het tijd om die wasmachine in te ruilen voor een ismachinequote:Op donderdag 22 februari 2024 15:30 schreef Arizona het volgende:
Zelfs New Mexico kan het niet repareren, dan weet je dat het écht mis is.
Ik zou zelf geen ismachine willen hebben, voor je het weet zit je met een nieuw kalifaat in je achterkamer.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan is het tijd om die wasmachine in te ruilen voor een ismachine
Oh ja, heb je weer een kalifaatwasser nodig en allesquote:Op donderdag 22 februari 2024 16:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou zelf geen ismachine willen hebben, voor je het weet zit je met een nieuw kalifaat in je achterkamer.
Dat dus, en dat wordt duur, want voor dat soort precisiemachines blazen ze altijd de prijs enorm op.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, heb je weer een kalifaatwasser nodig en alles
Helaas.quote:
Kali, ik mis je Kali. Mooiste vaatwasser van mijn dromen. Ik hou van jou.quote:Op donderdag 22 februari 2024 16:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh ja, heb je weer een kalifaatwasser nodig en alles
Dat is ook jouw oplossing voor werkelijk alles hequote:Op donderdag 22 februari 2024 14:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel eens met de mijne maar na een beetje duwen en zo lukt het dan altijd wel.
Ik vind het een vreselijk nummer maar heb wel gelachen om deze grapquote:Op donderdag 22 februari 2024 18:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kali, ik mis je Kali. Mooiste vaatwasser van mijn dromen. Ik hou van jou.
Hoeveel geluk kun je als een club hebbenquote:
Dan kan eigenlijk niet goed blijven gaan nee.quote:Op donderdag 22 februari 2024 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het ze niet volhouden.
Zou het gif nu eindelijk op zijn?quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:08 schreef Redefine het volgende:
Ah het geluk bij Ajax is nog niet op
Ik had jou vandaag verwacht in het F1 Testdagen Live Topicquote:
Louis gaf vooral veel regen. Maar de wind viel nogal mee.quote:
Hier merk ik nog niet echt wat van hemquote:
Ik was op kantoor, dus kon niet kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2024 20:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had jou vandaag verwacht in het F1 Testdagen Live Topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |