quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:47 schreef NailQueen het volgende:
Laat ik voor het topic sluit een bekentenis doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We slepen je er wel doorheen NQ!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Laat ik voor het topic sluit een bekentenis doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:09 schreef Arizona het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We slepen je er wel doorheen NQ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Als zij daar op dat moment behoefte aan heeft dan zijn wij er voor haar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Kunnen we dan niet beter meteen aanschuiven?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als zij daar op dat moment behoefte aan heeft dan zijn wij er voor haar!
Goed idee! Ben benieuwd wat we gaan doenquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter meteen aanschuiven?
Lijkt me een stuk praktischer, hoeft NQ ook niet steeds de telefoon te pakken om te lezen wat wij denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:05 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter zitten jullie een paar tafeltjes verder verstopt achter een grote krant met twee gaten erinquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen we dan niet beter meteen aanschuiven?
Lijkt me een stuk praktischer, hoeft NQ ook niet steeds de telefoon te pakken om te lezen wat wij denken.
Weinig inclusieve droom helaas.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:18 schreef H_T het volgende:
En ze droomde van een witte prins op een knap paard
En dan keihard commentaar geven uiteraardquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter zitten jullie een paar tafeltjes verder verstopt achter een grote krant met twee gaten erin
Ik kan het meisje met de eierstokjes moeilijk opdringen waar ze over droomtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Dit klinkt als een leuk nieuw Eftelingsprookje.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan het meisje met de eierstokjes moeilijk opdringen waar ze over droomt
Even toestemming vragen aan Floris-Jan van Zuijderwijk en het komt vast goedquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit klinkt als een leuk nieuw Eftelingsprookje.
Komt goed, we gaan zo ongelooflijk onopvallend zijn dat jullie er nog jaren over na zullen praten!quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Beter zitten jullie een paar tafeltjes verder verstopt achter een grote krant met twee gaten erin
SPOILER: NailQueenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:37 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo we wachten op je met Among Us / Goose Goose Duck
Die komen altijd om het slechtste moment.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik een klein vlekje op mijn wang heb (door een flinke puist). Die is nog niet helemaal weg en ik ben bang dat je die dus heel goed ziet. Wat niet zo is
Haha, heel herkenbaar, in je hoofd kunnen dat heel grote dingen worden terwijl het in de realiteit helemaal niets voorsteltquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik een klein vlekje op mijn wang heb (door een flinke puist). Die is nog niet helemaal weg en ik ben bang dat je die dus heel goed ziet. Wat niet zo is
Daar is toch concealer voor uitgevonden?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:45 schreef NailQueen het volgende:
Hier spreekt een kennerquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar is toch concealer voor uitgevonden?
Ik heb dat niet nodigquote:
Laat ik voor het topic sluit een bekentenis doenDat is spannend ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk wordt het heel erg gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:37 schreef BillDauterive het volgende:
@:luctor.et.emergo we wachten op je met Among Us / Goose Goose Duck
Ik moet straks iemand bellen en feliciteren.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe je ook mee? we zijn met 8!
De vader van Cyan? Dan ben je een dag te laatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet straks iemand bellen en feliciteren.
Mijn schoonvader? Dan ben je een dag te laatquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet straks iemand bellen en feliciteren.
VAR.quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat is spannend ja!
Hopelijk wordt het heel erg gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YESquote:
Blauwe kaart straks.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:16 schreef GeorgeM het volgende:
Dat gezeik tegen die scheidsrechter. Echt
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:13 schreef NailQueen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |