SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkklacht(je).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkklacht(je).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:54 schreef H_T het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Strani op 21-02-2024 11:10:46 ]
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:56 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 11:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Ah kijk, dat is dan weer de logica waar ik geen rekening mee had gehouden, mijn schuld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En er moet natuurlijk ook maar net een vroeger castlid van The Office beschikbaar zijnquote:Op woensdag 21 februari 2024 13:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah kijk, dat is dan weer de logica waar ik geen rekening mee had gehouden, mijn schuld!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:32 schreef H_T het volgende:
[..]
En er moet natuurlijk ook maar net een vroeger castlid van The Office beschikbaar zijn
Ik weet niet wie het is, maar ik hou je niet tegen!quote:
De HR-vrouw die Toby na een aantal seizoenen tijdelijk vervangt in The Officequote:Op woensdag 21 februari 2024 13:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is, maar ik hou je niet tegen!
Aangezien ik er nog nooit een hele aflevering van heb gezien helpt dit niet zoveel als je wellicht denktquote:Op woensdag 21 februari 2024 14:00 schreef Strani het volgende:
[..]
De HR-vrouw die Toby na een aantal seizoenen tijdelijk vervangt in The OfficeHolly Flax.
Helpt dit?quote:Op woensdag 21 februari 2024 14:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Aangezien ik er nog nooit een hele aflevering van heb gezien helpt dit niet zoveel als je wellicht denkt
JAAAAAA!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:16 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag beste mensen!
Het gaat weer lekker stormen en regenen, hebben jullie er ook zo’n zin in?
Ik kan niet wįchten op weer 1,5 dag regen en wind!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:16 schreef Em31 het volgende:
Goedemiddag beste mensen!
Het gaat weer lekker stormen en regenen, hebben jullie er ook zo’n zin in?
1,5 dag? Ik dacht de rest van de week.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan niet wįchten op weer 1,5 dag regen en wind!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
JAAAAAA!![]()
Ik ben net binnen, dus let’s gooooo!
Goed om te lezen dat jullie er beide zin in hebben!quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan niet wįchten op weer 1,5 dag regen en wind!
quote:Op woensdag 21 februari 2024 10:45 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werkklacht(je).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ah, is dat de same picture-dame?quote:
Oeiquote:Op woensdag 21 februari 2024 16:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat deze
[ afbeelding ]
Ik moet bekennen dat ik het ook niet helemaal helder voor de geest heb, het was ook mijn serie niet.quote:
Kunnen we gewoon wilde suggesties doen, of is het wel handig als het iets is wat je al in huis hebt?quote:Over nog niet weten gesproken... ik heb nog geen idee wat ik zal gaan eten vanavond. Iemand een suggestie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |