quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[success] test [/success]
Ik wist niet dat deze functie bestond eigenlijk.
Volgens mij bestaat dit functie normaal ook niet voor mensen met onze kleur.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Werkt niet
[success] test 1-2-3 [/success]
Ik ben tegen racisme.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij bestaat dit functie normaal ook niet voor mensen met onze kleur.
Maar dat was toch duidelijk een stukje modcultural appropriation.quote:
Jij hebt duidelijk minder mensen hoog in de FOK!-toren omgekocht dan ons Fredjequote:Op donderdag 1 februari 2024 20:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Werkt niet
[success] test 1-2-3 [/success]
quote:De 60-jarige Fred Helmstrijd uit Schagen is helemaal gek van het Eurovisie Songfestival. Zijn huis in Schagen ligt vol met cd's, boeken en petten van het jaarlijkse spektakel. De afgelopen jaren reisde hij heel Europa door om liveshows bij te wonen. Maar tot Fred zijn grote verdriet zal hij Joost, de inzending van Nederland van dit jaar, niet live kunnen bekijken. Daarom doet hij een oproep: wie helpt Fred aan een kaartje?
En ik maar denken dat churro's uitdelen zou werkenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk minder mensen hoog in de FOK!-toren omgekocht dan ons Fredje
Ze hebben me niet door gelukkigquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:14 schreef usagi414 het volgende:
Als we het dan toch over Fred hebben (niet de onze)
Oooh ff Get Your Guide kijken jaquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:06 schreef Meke het volgende:
@:molloot200 ik heb deze ook nog in m'n favorieten, en staan wel meer leuke activiteiten op die site zag ik![]()
https://www.getyourguide.(...)r-met-diner-t461708/
(maar ik heb het nog nooit gedaan, was meer voor als wij naar Lissabon zouden gaan, maar dat wordt waarschijnlijk Londen)
Leuk! Heb je al concrete plannen?quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh ff Get Your Guide kijken ja
Londen, ook leuk! Ga ik in november nog een keer heen
Oh ik kende het nog helemaal nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:05 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oooh ff Get Your Guide kijken ja
Londen, ook leuk! Ga ik in november nog een keer heen
Nee, nog niet zo zeer. Sterker nog, dit is amper een week geleden geboektquote:
Hahaha, nee, ik ga dit jaar voor het eerst niet echt op "grote" zomervakantie. Ik heb vooral veel verschillende weekendjes met veel verschillende mensen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 21:22 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ik kende het nog helemaal nietMaar is sowieso wel een aanrader dus?
Leuk manEn dan zeker ook nog op grote zomervakantie?
Komt vast goed, genoeg leuks en interessants te doen daarquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, nog niet zo zeer. Sterker nog, dit is amper een week geleden geboektVrij spontaan omdat mijn broertje wat vrije dagen heeft van z'n studie (carnaval in en rondom Nijmegen, maar dat vieren wij toch niet echt). En ik kon wonder boven wonder nog vrij krijgen op mijn eigen werk.
Ik heb geleerd dat zelfs alleen rondlopen daar al leuk genoeg isquote:Op donderdag 1 februari 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Komt vast goed, genoeg leuks en interessants te doen daar
Eindelijk een handige actie.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:47 schreef Strani het volgende:
* verwisselt de bordjes van deze SC met die van de KPD-SC.
Je hebt het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:47 schreef Strani het volgende:
Ah mooi, dan kan ik meteen een vervanger kiezen voor mijn kapotte bord!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 04:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eindelijk een handige actie.![]()
Elke keer dat hier in de SC een Griekse inzending gedraaid wordt is er wel iemand die het, na een gratis ouzotje of twee, nodig vindt om met een luid 'OPA' een paar borden kapot te gooien. Werd dus wel eens tijd dat we nieuwe kregen.
Chaos. Het doel is altijd chaos.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook ergens af met welk doel.
Die oude waren ook wel aan vervanging toe.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:52 schreef NailQueen het volgende:
Hey, wie heeft er nieuwe bordjes gekocht?
42 dan?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vind ik een ietwat saai antwoord.
De plaatselijke gaybar heeft geen smaak.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Top 5 Eurovisiesongfestival muziek, gedraaid bij de plaatselijke gay bar, tot en met 01-02:
1. Super Rob and Erika Norwich - My AI
Ik verwacht dat er binnen een maand wel meer gedraaid wordt :p
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Top 5 Eurovisiesongfestival muziek 2024, gedraaid bij de plaatselijke gay bar, tot en met 01-02:
√1764quote:
Als je chaos wou, dan had je gisteren in het F1 subforum moeten zijnquote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:47 schreef Strani het volgende:
Is Here To Stay van Sofia Coll niet een betere optie?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:49 schreef BillDauterive het volgende:
Top 5 Eurovisiesongfestival muziek 2024, gedraaid bij de plaatselijke gay bar, tot en met 01-02:
Ja, goeie. Die zal ik de komende maand wel een keer opzetten.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is Here To Stay van Sofia Coll niet een betere optie?
Hij denkt ons zo te kunnen ontregelen ofzo. Terwijl wij allen ons schouders ophalen en weer doorgaan met de waan van de dagquote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vraag me ook ergens af met welk doel.
Dan moet je toch wat beter je best gaan doenquote:
Dat. Of Victor Reinier. Of Vis een optie?quote:
Dat niveau is zelfs voor @Strani nog te laag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je chaos wou, dan had je gisteren in het F1 subforum moeten zijn
De echte waarheid is veel te donker om hier te delen Cyanquote:Op vrijdag 2 februari 2024 10:59 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat vind ik een ietwat saai antwoord.
Nah dat is te voorspelbaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als je chaos wou, dan had je gisteren in het F1 subforum moeten zijn
Ja zoiets dacht ik al. Vooral omdat het KPD is.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:25 schreef Strani het volgende:
[..]
De echte waarheid is veel te donker om hier te delen Cyan
Ja oké dat is wel gewoon een persoonlijke voorkeur natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik al. Vooral omdat het KPD is.
Niet als jij had meegedaanquote:
Jij wel soms van jezelf slaan over woorden?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dat is waar, ik meestal van mezelf niet eens wat ik ga doen.
Ja waarom moeilijk maken makkelijk kan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij wel soms van jezelf slaan over woorden?
Uiteraard, ik niet oneensquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waarom moeilijk maken makkelijk kan.
Ookquote:
Keiharde Paella. Ja dat heeft wel jouw voorkeur uiteraard.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké dat is wel gewoon een persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Kijk die korst onderop hoort natuurlijk gewoon, maar als het keihard is heeft het echt te lang opgestaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Keiharde Paella. Ja dat heeft wel jouw voorkeur uiteraard.
Of niet lang genoeg en de rijst is nog rauw.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk die korst onderop hoort natuurlijk gewoon, maar als het keihard is heeft het echt te lang opgestaan.
Dat klinkt als een drukke maar vermakelijke dag, zaterdag!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:09 schreef Fred_B het volgende:
Tevens is deze zaterdag gepland voor de bibliotheek, de slager, de supermarkt, de bakker, het zwembad en de ESF-voorrondes. Zondag is het WK Veldrijden, ook altijd vermakelijk.
Absoluut, ga jij nog iets leuks doen? Selfies met de sterren proberen te scoren in Benidorm ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt als een drukke maar vermakelijke dag, zaterdag!
Haha nee daar blijf ik ver van weg. Morgen wordt denk ik vrij rustig, alleen misschien naar de kapper want dat is wel weer nodig. En zondag misschien naar Alicante weer eens, is alweer een paar weken geledenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Absoluut, ga jij nog iets leuks doen? Selfies met de sterren proberen te scoren in Benidorm ofzo?
Krentenbollen halen voor morgen. Dan morgen heel de dag toernooi. Zondag uitrusten van toernooi.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:51 schreef Strani het volgende:
Maarrr het is vrijdag mensen! Wat zijn de plannen voor het weekend, inclusief natuurlijk de vrijmibo?
Goh Roger, heb je nog wat leuks te vertellen over dat jaar?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 11:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
√1764
Betrek je er meteen nog een leuk geschiedenisjaar bij, en ook nog eens muziekgerelateerd.
Eerst vandaag nog even redden (voelt erg lang). Morgen vrijwilligen, wat ESF-dingen kijken en verder niet veel bijzonders.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 12:51 schreef Strani het volgende:
Maarrr het is vrijdag mensen! Wat zijn de plannen voor het weekend, inclusief natuurlijk de vrijmibo?
Goed bezig! Hier is eerder deze week de laatste Speculaas-Sinterklaas het spijsverteringsproces ingegaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:29 schreef H_T het volgende:
@:Fred_B na 10 minuten achterlopen bij Ik vertrek en een paar dagen bij HHB kan ik nu melden dat de Bastognekruidnoten die ik vanmiddag heb geopend best lekker zijn
Maar blijkbaar is dat voor hem wel zeer gewenstquote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kijk die korst onderop hoort natuurlijk gewoon, maar als het keihard is heeft het echt te lang opgestaan.
Ik vind paella niet eens lekkerquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar blijkbaar is dat voor hem wel zeer gewenst
Is het ook niet. Je kan veel beter nasi hebbenquote:
Absoluutquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Is het ook niet. Je kan veel beter nasi hebben
HIJ STAAT! HIJ STAAAAT!!quote:
Oeh, goed dat je het zegt. Ik was zelf niet van plan de stad in te gaan dit weekend, dus ga niet weer ergens op me staan wachten, dat zou niet handig zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 13:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee daar blijf ik ver van weg. Morgen wordt denk ik vrij rustig, alleen misschien naar de kapper want dat is wel weer nodig. En zondag misschien naar Alicante weer eens, is alweer een paar weken geleden
Wel, naast wat ik er in het bijbehorende topic al over schreef (ik ga ervan uit dat iedereen dit nog wel weet, dus ik zal niet in herhaling vallenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Goh Roger, heb je nog wat leuks te vertellen over dat jaar?
Waren Fred en Katrien familie?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 15:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel, naast wat ik er in het bijbehorende topic al over schreef (ik ga ervan uit dat iedereen dit nog wel weet, dus ik zal niet in herhaling vallen) is 1764 natuurlijk ook gewoon het jaar waarin Wolfgang Amadeus Mozart zijn Symfonie nr. 1 zou componeren toen hij slechts acht jaar oud was.
En natuurlijk werd dit jaar een verdrag getekend tussen Rusland en Pruisen, wat in het Engels toch gewoon leuker klinkt.
'A treaty between Prussia and Russia, signed by Frederick the Great and Catherine the Great.' Hilariteit alom natuurlijk.
Gewoon wat chorizo toevoegen, misschien dat je het dan wel lekker vindt.quote:
Daar gaat nog best een behoorlijke theorie over eigenlijk.quote:
Ik ben blij dat Kink nu op fm zit in delen van het landquote:
Geer weet ook al dat NL de inzending al heeft gekozen?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 16:41 schreef GeorgeM het volgende:
Geer zegt bij Edwin in de uitzending dat Marcel naar het Songfestival moet![]()
En Marcel is er nog
Er komen nog meer edities van het Songfestival waar Nederland aan mee doet hopelijkquote:Op vrijdag 2 februari 2024 17:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geer weet ook al dat NL de inzending al heeft gekozen?
Wat een slechte planning van haar.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:29 schreef heywoodu het volgende:
Nog geen keuze gemaakt voor het nummer dat ik namens Nederland ga kiezen dit jaar, maar alvast bedankt voor de tips, ze staan in een playlist om eens voor te gaan zitten straks!
En ik kom nu achter twee dingen:
1. SERA is een Nederlandse artiest
2. Een van mijn favoriete nummers van de afgelopen twee jaar ofzo, SERA's Head Held High, is van 30 december 2022, twee dagen te vroeg![]()
![]()
Een broodje bal is lekkerder inderdaad. Gelukkig is dat aan de Costa’s ook prima te krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest die #Lief Dagboek niet boeit: is er vanavond (tot 22:00 uur) nog iets boeiends om te kijken?
Fuck the EBU
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:40 schreef Yesse het volgende:
Voor iemand die zin heeft in een verhaal over hoe je bij jezelf moet blijven, ook tijdens het zoeken/boeken van vakanties een kort verhaaltje:Er is nu schaatsen op NPO3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest die #Lief Dagboek niet boeit: is er vanavond (tot 22:00 uur) nog iets boeiends om te kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Die Canadeze schoolkinderen hebben wel de dag van hun levenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:10 schreef Em31 het volgende:
Vind schaatsen op de achtergrond ook altijd wel prettig, maar je hoort nu allemaal schreeuwende kinderen.
Enthousiast zijn ze wel jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die Canadeze schoolkinderen hebben wel de de dag van hun leven
Het valt Martin ook op.
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:40 schreef Yesse het volgende:
Voor iemand die zin heeft in een verhaal over hoe je bij jezelf moet blijven, ook tijdens het zoeken/boeken van vakanties een kort verhaaltje:Veel plezier alvast! De tv vanavond leek me niks, dus ik pak er een game bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest die #Lief Dagboek niet boeit: is er vanavond (tot 22:00 uur) nog iets boeiends om te kijken?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Welke game gaat het worden/is het geworden?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier alvast! De tv vanavond leek me niks, dus ik pak er een game bij
Ik heb me even gewaagd aan PalWorld, maar het hoe en wat van het spel is me nog niet duidelijk. Nu geen zin dat verder uit te zoeken, dus straks of wat anders of een filmquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Welke game gaat het worden/is het geworden?
Ben zelf de laatste dagen met XCom 2 bezig, maar dat vind ik dan weer niks voor 's avonds als ik moe ben.
Volgens mij had een collega van me het daar laatst ook over, maar niet in voldoende detail dat ik je nu het hoe en wat zou kunnen uitleggen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb me even gewaagd aan PalWorld, maar het hoe en wat van het spel is me nog niet duidelijk. Nu geen zin dat verder uit te zoeken, dus straks of wat anders of een film
Ik zou zelfs zover willen gaan als te zeggen 'Juist'.quote:
Op zich wel, alleen last van wind die door kozijn heen komt, daar?quote:
Wind valt hier best wel meequote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen last van wind die door kozijn heen komt, daar?
Als er bij mij wind door een kozijn naar binnen komt is dat meestal wel te verhelpen door het raam dicht te doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op zich wel, alleen last van wind die door kozijn heen komt, daar?
Het komt door het kozijn heen waar het raam niet open kan. En door het raam zelf komt het niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als er bij mij wind door een kozijn naar binnen komt is dat meestal wel te verhelpen door het raam dicht te doen.
Heb je dat al geprobeerd?
Ben je nu nog aan het werk dan, laat begonnen of gewoon een lange dag?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wind valt hier best wel mee
Zin in weekend, ben werk zat
En er zit ook geen open deur in het kozijn onder het raam wat niet open kan?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het komt door het kozijn heen waar het raam niet open kan. En door het raam zelf komt het niet.
Nee, ook niet. Het komt gewoon door het hout heen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En er zit ook geen open deur in het kozijn onder het raam wat niet open kan?
Slechte timingquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je nu nog aan het werk dan, laat begonnen of gewoon een lange dag?
Tevens was je een seconde te vroeg met posten.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je nu nog aan het werk dan, laat begonnen of gewoon een lange dag?
Tevens was je een seconde te vroeg met posten.![]()
Hm, in dat geval kan ik je alleen maar adviseren daar voortaan geen gaten meer in te boren.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ook niet. Het komt gewoon door het hout heen.
Ah, in dat geval, schenk jezelf wat in en doe alsof je thuis bent.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Slechte timing
Nee hoor werk al lang niet meer maar was het zat
proostquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, in dat geval, schenk jezelf wat in en doe alsof je thuis bent.
slaapse kerelquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga richting bed. Weltrusten allemaal. Nog een fijne avond
Dat doen de bijen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, in dat geval kan ik je alleen maar adviseren daar voortaan geen gaten meer in te boren.
Zeg ze dan daarmee op te houden!quote:
Gewoon ja knikken en glimlachen bij deze.quote:
ze is wel gelijk stilquote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon ja knikken en glimlachen bij deze.
Ja, dat gebeurt wel eens. Tot je over haar grote liefde Ed Sheeran begint natuurlijk, dan is ze niet meer te houden.quote:
Tot zover lijkt het op een mix tussen Minecraft en Pokemon, maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om hun variant van een Pokeball te maken, laat staan een beest te vangen. En mijn karakter heeft nu honger, dus ik moet ook nog liefst een beetje snel uitvogelen hoe je aan eten komtquote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgens mij had een collega van me het daar laatst ook over, maar niet in voldoende detail dat ik je nu het hoe en wat zou kunnen uitleggen.
wat een zooitje weer.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
* Steekt een paar platen asbest in brand op de A1
Asbest staat er toch juist om bekend dat het niet fikt?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:36 schreef Strani het volgende:
* Steekt een paar platen asbest in brand op de A1
het is een hoaxquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Asbest staat er toch juist om bekend dat het niet fikt?
Volgens de politie welquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Asbest staat er toch juist om bekend dat het niet fikt?
Bij brand kan wel asbest vrijkomen, maar ik dacht dat het er juist in zat vanwege brandwerende eigenschappenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens de politie welnou ja het zijn platen waar wellicht asbest in zit.
* Parkeert een paar tractors over de breedte van de A12.
Ja oké ik weet het ook niet maar alles staat in de fik nu. Totale chaos.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij brand kan wel asbest vrijkomen, maar ik dacht dat het er juist in zat vanwege brandwerende eigenschappen
Als ik me niet vergis kun je de beesten die je vangt eten, je schijnt ook mensen te kunnen vangen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Tot zover lijkt het op een mix tussen Minecraft en Pokemon, maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om hun variant van een Pokeball te maken, laat staan een beest te vangen. En mijn karakter heeft nu honger, dus ik moet ook nog liefst een beetje snel uitvogelen hoe je aan eten komt
Kan @Meke weer wat pizza's komen brengen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké ik weet het ook niet maar alles staat in de fik nu. Totale chaos.
Ohh nou dat zou goed uitkomen, ik en de andere jongens hebben best hongerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Kan @:Meke weer wat pizza's komen brengen?
Pizza met ansjovis en champignons goed?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh nou dat zou goed uitkomen, ik en de andere jongens hebben best honger
Niet mijn favoriet, maar krijg ik prima wegquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pizza met ansjovis en champignons goed?
Ik sluit me bij het eerste gedeelte aan. Zijn er andere opties @Roger_Epiales ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet mijn favoriet, maar krijg ik prima weg
Flink wat rode pepersaus erop en gaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet mijn favoriet, maar krijg ik prima weg
Sorry, ik werd ineens bevangen door een flinke dosis smaaknostalgie en heb al het geld in het SC huishoudpotje gebruikt om een lading van specifiek deze pizza's te bestellen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik sluit me bij het eerste gedeelte aan. Zijn er andere opties @:roger_epiales ?
Wat geen cocktail is, ook al zou je dat misschien wel verwachten als je de naam zag.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:20 schreef H_T het volgende:
Ik heb ansjovis ook wel eens gehad als onderdeel van een Martino in het land van Fred_B
Nee, vernoemd naar een voetballer met een kater in een snackbar volgens de legendequote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat geen cocktail is, ook al zou je dat misschien wel verwachten als je de naam zag.
Ik heb wel ansjovis uit glazen pot gehad maar voor zover ik weet nooit uit blikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind ansjovis echt heerlijk. Als ingrediënt in sauzen, als smaakmaker met kappertjes (en soms rozijnen), op pizza natuurlijk niet te versmaden, of gewoon zo direct uit het blik.
Altijd weer die voetballers.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, vernoemd naar een voetballer met een kater in een snackbar volgens de legende
In glazen potjes zit het ook veel, maar ik ken het toch vooral in blikjes. Van die rechthoekige blikjes met afgeronde hoeken en een roldekseltje. En dan vaak de filets liggend of opgerold met een kappertje erin.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb wel ansjovis uit glazen pot gehad maar voor zover ik weet nooit uit blik
Ja ik geloofde je welquote:
Oh, ik dacht niet dat je het niet geloofde hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja ik geloofde je welAlleen heb ik die zelf nog niet gehad. Ik weet ook dat leverworst in pot bestaat, maar ook dat heb ik zelf nooit gehad
Jammer dat Oekraïne zo vroeg is, ik ben daar best benieuwd naar maar ik weet niet of ik die tijd ga kunnen redden.quote:
Drukke avond zo!quote:
Heel misschien kan ik een staartje meepakken van Benidorm Fest, maar de rest moet ik helaas missen.quote:
Dat hebben we allemaal wel eensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:45 schreef Strani het volgende:
En sorry nog van gisterenavond met die asbest en blokkades. Ik werd gewoon een beetje emotioneel.
Dat was een wedstrijd wie het eerst goedemorgen kon zeggen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd gewonnen. 🥳
Wij waren het eerst wakker.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd wie het eerst goedemorgen kon zeggen?
Optredens van de kandidaten zijn ook begin van Vidbir, ze hebben dan een best lange show daarna nog met veel gastoptredens van alle vorige winnaars ondertussen. Dus denk dat we alle optredens in Oekraïne, Noorwegen en Spanje live kunnen zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Net zoals de vorige jaren zijn Noorwegen en Spanje weer mooi op elkaar afgesteld
Welke gastoptredens? Komt Verka weer optreden?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Optredens van de kandidaten zijn ook begin van Vidbir, ze hebben dan een best lange show daarna nog met veel gastoptredens van alle vorige winnaars ondertussen. Dus denk dat we alle optredens in Oekraïne, Noorwegen en Spanje live kunnen zien.
Ja, zal wel even plaatsen in het topic, hij is ook jurylid.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Welke gastoptredens? Komt Verka weer optreden?
Nee toch, niet wéér hèquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Verka is er helaas altijd bij.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat wordt weer naar de sportpsycholoog morgenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Finale kansloos verloren. Geen moment in de wedstrijd gekomen.
Waar was je dan, toch niet aan de zijlijn hoop ik?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb dat ook altijd als ik krentenbollen eet. Zonde zeg! Maar wel knap dat je in de finale gekomen bent.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Idd.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat wordt weer naar de sportpsycholoog morgen
Ja, dat we de finale haalden was al boven verwachting.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd als ik krentenbollen eet. Zonde zeg! Maar wel knap dat je in de finale gekomen bent.
Goed gedaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat we de finale haalden was al boven verwachting.
Wat was het eigenlijk voor format? Doubles?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je ook krentenbollen mee voor je team als traktatie ?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal een statement, ik zou dat zelf toch heel erg laten afhangen van waar ik op dat moment mee bezig ben.quote:
Herendubbel. En nu bezig met de mix.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat was het eigenlijk voor format? Doubles?
Ja, dankjewelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 16:31 schreef usagi414 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag geloof ik![]()
Zolang het maar niet bij het ESF zelf is vind ik het prima.quote:
Dankjewelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh wacht, gefeliciteerd @:Luctor.et.Emergo
Dankjewelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:24 schreef BillDauterive het volgende:
JaaaHet staat in het topic. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Luctor!
Dankjewelquote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:17 schreef summer52 het volgende:
Lieve @:Luctor.et.Emergo van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Nummer 1 ruim het dubbele van de nummer 2.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef Cyan9 het volgende:
Uw januari ranking du jour. Spaanse overmacht gespot.
1 1122 Strani
2 474 H_T
3 371 Em31
4 322 Redefine
5 279 Luctor.et.Emergo
6 257 Arizona
7 248 Fred_B
8 210 Roger_Epiales
9 202 NailQueen
10 200 ESF1Gamer
11 181 Cyan9
12 157 BillDauterive
13 121 GeorgeM
14 116 Koen66
15 102 Momo
16 85 Meke
17 81 ijs_beer
18 60 Yesse
19 47 AgnesGru
20 42 usagi414
21 36 molloot200
22 35 Moira
23 23 Kippendij
24 20 zorro28
25 19 Hamlapjes
26 18 sportfreak
27 17 TheVulture
28 13 Meridiaan
29 11 Guanabana
30 10 summer52
Zoals gezegd, aan mij lag het niet, het lag aan julliequote:Op zaterdag 3 februari 2024 18:46 schreef Cyan9 het volgende:
Uw januari ranking du jour. Spaanse overmacht gespot.
1 1122 Strani
2 474 H_T
3 371 Em31
4 322 Redefine
5 279 Luctor.et.Emergo
6 257 Arizona
7 248 Fred_B
8 210 Roger_Epiales
9 202 NailQueen
10 200 ESF1Gamer
11 181 Cyan9
12 157 BillDauterive
13 121 GeorgeM
14 116 Koen66
15 102 Momo
16 85 Meke
17 81 ijs_beer
18 60 Yesse
19 47 AgnesGru
20 42 usagi414
21 36 molloot200
22 35 Moira
23 23 Kippendij
24 20 zorro28
25 19 Hamlapjes
26 18 sportfreak
27 17 TheVulture
28 13 Meridiaan
29 11 Guanabana
30 10 summer52
Oeiiii....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:02 schreef Strani het volgende:
Dit is trouwens waarom ik dat zeg:
1 1179 Strani
2 848 Em31
3 828 Redefine
4 819 Luctor.et.Emergo
5 639 Arizona
Dit waren de scores van januari 2022. Ik ben stabiel gebleven, de rest niet
Dat geeft me hoop dat het deze maand beter zal gaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oeiiii....
Ik ben wel heel teleurgesteld in mezelf nu
Wil je zeggen dat de meesten hier op jou geen stabiele indruk maken?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:02 schreef Strani het volgende:
1 1179 Strani
2 848 Em31
3 828 Redefine
4 819 Luctor.et.Emergo
5 639 Arizona
In de ESF-SC? Retorisch, neem ik aan?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de meesten hier op jou geen stabiele indruk maken?
hallo! Ik ben ook stabiel gebleven hoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:02 schreef Strani het volgende:
1 1179 Strani
2 848 Em31
3 828 Redefine
4 819 Luctor.et.Emergo
5 639 Arizona
Dat is waar, maar stabiel in de Tweede Divisie is natuurlijk nog altijd niet erg indrukwekkend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
hallo! Ik ben ook stabiel gebleven hoor
Wees jij er maar trots op dat je hoog bovenaan staat in de Mickey Mouse-competitie.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is waar, maar stabiel in de Tweede Divisie is natuurlijk nog altijd niet erg indrukwekkend.
Die zijn nog onderweg.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:07 schreef Arizona het volgende:
@:Luctor.et.emergo heb je nog kadootjes gekregen en zo ja, wat?
Heel trots ben ik er niet opquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wees jij er maar trots op dat je hoog bovenaan staat in de Mickey Mouse-competitie.
Ik ben niet scherp vanavondquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Waar ben jij mee bezig vanavond joh
Oké even rustig ademhalen Em.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:31 schreef Em31 het volgende:
Zie nu ook weer, die andere zin had ik door moeten strepen.
Wel even wakker worden Strani.quote:
Zelfs als iemand zit te slapen is het alsnog jouw foutquote:
Volgens mij had je het gewoon verkeerd gelezenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfs als iemand zit te slapen is het alsnog jouw fout
Nee. Anders had ik de naam er niet bijgezet hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij had je het gewoon verkeerd gelezen
Ik weet het niet ik ben druk Redefinequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Anders had ik de naam er niet bijgezet he
U riep?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wees jij er maar trots op dat je hoog bovenaan staat in de Mickey Mouse-competitie.
Dat bepalen we zelf wel jaquote:
Ik durf dit in twijfel te trekken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Zoals gezegd, aan mij lag het niet, het lag aan jullie
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk dat zij dat bepaalt, anders zou ik haar nooit zo irriteren.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bepaald alleen wat @:Strani doet he. Niet van anderen
Zie nou wat je gedaan hebt Billiequote:
Ik zeg ook niet dat ze het goed doet hequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk dat zij dat bepaalt, anders zou ik haar nooit zo irriteren.
Doe 's gek en kijk gewoon met ons mee naar Noorwegen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:01 schreef Redefine het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik WIDM nog ga kijken. Misschien dat ik het morgen inhaal of toch nog zo ga kijken.
Computer says noquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe 's gek en kijk gewoon met ons mee naar Noorwegen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer, is best gezellig daar
Zelfs @:Em31 en ik gaan er harmonieus met elkaar om.
Wat een dom gelul weerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Daarom kijk ik niet mee. Anders is het niet gezellig meerquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja oké dat is wel een valide punt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daarom kijk ik niet mee. Anders is het niet gezellig meer
Ik ben idd niet stabiel gebleven, ik ben juist enorm gegroeid. Van 46 posts in januari '22 naar 210 posts dit jaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:02 schreef Strani het volgende:
1 1179 Strani
2 848 Em31
3 828 Redefine
4 819 Luctor.et.Emergo
5 639 Arizona
Trots op je.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben idd niet stabiel gebleven, ik ben juist enorm gegroeid. Van 46 posts in januari '22 naar 210 posts dit jaar.
Ik denk dat het juist aan jou ligtquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal uitkijken, beetje 500 posts minder plaatsenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist aan jou ligt
Er zijn ook mensen die wel gewoon werken jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal uitkijken, beetje 500 posts minder plaatsen
Ja je werkte twee jaar geleden toch ookquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel gewoon werken ja
Deze instelling is de oorzaak van alle ellende in de wereldquote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar toen werkte ik vaker thuisquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja je werkte twee jaar geleden toch ook
Ah. En inmiddels mag je weer op de zaak komen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar toen werkte ik vaker thuis
Hij gaat gewoon, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah. En inmiddels mag je weer op de zaak komen?
Andere werkgeverquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah. En inmiddels mag je weer op de zaak komen?
Ik ben hard achteruit gegaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:02 schreef Strani het volgende:
1 1179 Strani
2 848 Em31
3 828 Redefine
4 819 Luctor.et.Emergo
5 639 Arizona
Hahahahaha, nee.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:58 schreef molloot200 het volgende:
Ik ga vanavond WIDM weer verkiezen boven ESF voorrondes dus beter wordt het een oké uitzending
Nee nog niet. Ik ben vanmorgen vroeg weg gegaan en ben nu nog niet thuis.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:07 schreef Arizona het volgende:
@:Luctor.et.emergo heb je nog kadootjes gekregen en zo ja, wat?
Dankjewel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:11 schreef NailQueen het volgende:
Gefeliciteerd Luctor! Dat gaan we vanavond na Spanje eens goed vieren!
Absoluut ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben hard achteruit gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Absoluut ja.Allebei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
Je bent je postaantal voor februari alvast aan het opvijzelen?
Heel goed, houden zo.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:23 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft WIDMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel pijnlijk om dat wanbeleid te zien, de verdediging is al het derde seizoen op rij het zorgenkindje. Er zijn de rest van het seizoen 3 centrale verdedigers beschikbaar en we spelen tegenwoordig met 3 centrale verdedigers in de basis. Dan gaat er iets niet goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gelukkig, het wordt daar onderin een beetje te spannend.
Ik snap ook niet wat ze met Van de Looi moetenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:53 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wel pijnlijk om dat wanbeleid te zien, de verdediging is al het derde seizoen op rij het zorgenkindje. Er zijn de rest van het seizoen 3 centrale verdedigers beschikbaar en we spelen tegenwoordig met 3 centrale verdedigers in de basis. Dan gaat er iets niet goed.
En als het nou goede cv's waren, maar ze kunnen er geen houtje touwtje van
Nico-Jan Hoogma kende hem nog van z'n tijd bij de KNVB, dus dan krijg je een belletje.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ze met Van de Looi moeten![]()
Jullie mogen Van Wonderen wel hebben, dat is ook een wonder dat die er nog steeds zit.
De aflevering was een groot dieptepunt. Het is echt te hopen dat een nieuwe regisseur ook zorgt voor nieuwe energie in het programma, want anders kunnen we het programma binnen een paar jaar gaan opdoekenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerste opdracht was echt dieptepunt van dit seizoen.
Klinkt niet veel belovend om terug te kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Eerste opdracht was echt dieptepunt van dit seizoen.
Ik zou normaal willen zeggen "misschien vind jij het wel leuk", maar na zoveel kritiek zou dat klinken als een belediging.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Klinkt niet veel belovend om terug te kijken
Heb ik ioch nog iets cultureels geïnitieerd deze avond.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:26 schreef Strani het volgende:
@:ijs_beer hier een willekeurig stukje uit Van den vos Reynaerde, in middelnederlands. Prachtig hè. Grotendeels onbegrijpelijk ook.
Daer si niet meer of ne weten
Dan ic doe, hoe datsi heeten
Die nu in Babilonien leven.
Daden si wel, si soudens begheven.
Dat en segghic niet dor minen wille:
Mijns dichtens ware een ghestille,
Ne hads mi eene niet ghebeden
Die in groeter hovesscheden
Gherne keert hare saken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |