quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeIk zal wel weer op een zwarte lijst staan.
Dat welquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb geen idee of dit een gat in de markt is. Maar ze hebben in elk geval een fijne plek gevonden.
Ja ik ga toch eens informatie vragen!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En vaginale doorluchting is sowieso prettig op zijn tijd.
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
Nou dat was gezellig jongens! Bedankt voor het kijken!
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:30 schreef H_T het volgende:
Nou is het een tijdje terug dat ik gazpacho heb gehad, maar dat had volgens mij niet de kleur en vooral niet de dikte van cocktailsaus
Ja, qua verhaal was het eigenlijk zelfs een behoorlijk saaie aflevering.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:32 schreef H_T het volgende:
Nou, dat was een stuk minder rampzalig dan ik van dit programma gewend ben
Ik kijk even niet en Ajax scoort. Dat stemt gunstig voor de tweede helft.quote:
Weet je wat, ik kijk ook niet meer, dan hebben ze dubbele kansenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk even niet en Ajax scoort. Dat stemt gunstig voor de tweede helft.
Dan lees ik morgen dat we 5-1 winnen en eerste in de poule worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, ik kijk ook niet meer, dan hebben ze dubbele kansen
Pakket wordt morgen bij mij bezorgdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Always discreet broekjes. Zijn dat niet gewoon luiers.
Prima.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Pakket wordt morgen bij mij bezorgd
Discreet verpakt?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Pakket wordt morgen bij mij bezorgd
Eigen doelpunt van Roma. Ajax nu eerste in de poule.quote:
Weten we het nog, een paar maanden geleden na de loting?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigen doelpunt van Roma. Ajax nu eerste in de poule.
Alledrie de thuiswedstrijden gewonnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Weten we het nog, een paar maanden geleden na de loting?
'Poule des doods, mogen blij zijn als ze een wedstrijd winnen'
Muchas Gracias Roma!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigen doelpunt van Roma. Ajax nu eerste in de poule.
Toch nog een extra doelpunt gevallen in de andere wedstrijd?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uiteindelijk tweede in de poule. Maar wel door naar de kwartfinale.
quote:
Moet jij niet allang slapen?quote:
Onderling resultaat is in evenwicht en en PSG heeft een beter doelsaldo?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toch nog een extra doelpunt gevallen in de andere wedstrijd?
Ah zo, had verder niet naar de stand gekeken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Onderling resultaat is in evenwicht en en PSG heeft een beter doelsaldo?
2-2 geworden, waardoor psgquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toch nog een extra doelpunt gevallen in de andere wedstrijd?
Ja, eigenlijk wel. Ik zou vroeg naar bed gaan vandaag.quote:
Ik zal het binnenkort misschien wel eens terugkijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
Ah ja dit is de wandeling naar de vuurtoren. Die wandeling begint vrij letterlijk naast mijn gebouw.
quote:
Ehm, maar misschien ook niet...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En vaginale doorluchting is sowieso prettig op zijn tijd.
Voor de grap? Dat gelooft niemand gezien jouw verleden hier in de SCquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:59 schreef Strani het volgende:
* Schopt voor de grap een lamp omver bij het verlaten van de SC
En als bedankje krijgt de coach een sterk verbeterd contract. Oh wachtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uiteindelijk tweede in de poule. Maar wel door naar de kwartfinale.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En als bedankje krijgt de coach een sterk verbeterd contract. Oh wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik snap ook niet waarom ze weg moet. Jaloezie waarschijnlijk. Dat het haar wel lukt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En als bedankje krijgt de coach een sterk verbeterd contract. Oh wacht
Geen idee wat je al geluisterd hebt, maar ik zou voor het laatste album van Within Tempation gaan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:18 schreef heywoodu het volgende:
Hallo, heeft iemand een suggestie (of meerderen) voor een nummer van een Nederlandse artiest/band, uitgebracht op of na 1 januari 2023? Uitzondering: een nummer mag als single uitgebracht zijn in de tweede helft van 2022, mits het dan wel voor het eerst op een album is uitgebracht op of na 1 januari 2023.
Jaar 89 dat ik dit vraag, ik weet het, maar ik hoor zo weinig muziek behalve de dingen die ik toch al leuk vind. Vorig jaar werd het Through The Looking Glass
Nederlandse muziek was dit jaar erg belabberdquote:Op woensdag 31 januari 2024 09:18 schreef heywoodu het volgende:
Hallo, heeft iemand een suggestie (of meerderen) voor een nummer van een Nederlandse artiest/band, uitgebracht op of na 1 januari 2023? Uitzondering: een nummer mag als single uitgebracht zijn in de tweede helft van 2022, mits het dan wel voor het eerst op een album is uitgebracht op of na 1 januari 2023.
Jaar 89 dat ik dit vraag, ik weet het, maar ik hoor zo weinig muziek behalve de dingen die ik toch al leuk vind. Vorig jaar werd het Through The Looking Glass
Misschien Son Mieux?quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:18 schreef heywoodu het volgende:
Je had het nog laat gemaakt in Bendidorm met mensen troosten ?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:41 schreef Strani het volgende:
Ik vind een call om 10 uur gewoon te vroeg. Zou niet toegestaan moeten zijn.
Zo vroeg uit bed, was er een maansverduistering ofzo?quote:Op woensdag 31 januari 2024 10:41 schreef Strani het volgende:
Ik vind een call om 10 uur gewoon te vroeg. Zou niet toegestaan moeten zijn.
Ik ben in elkaar geslagen door een stel Spaanse ESF-hooligans toen ik zei dat St. Pedro beter is dan Angyquote:Op woensdag 31 januari 2024 10:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je had het nog laat gemaakt in Bendidorm met mensen troosten ?
Ik vond het ook verschrikkelijk zwaarquote:Op woensdag 31 januari 2024 11:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zo vroeg uit bed, was er een maansverduistering ofzo?
quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb maandelijks een meeting om.... 8:30 uur....quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond het ook verschrikkelijk zwaar
Het mag in een spoiler hoor, maar wiens idee is dat in vredesnaam geweest!?quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:25 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb maandelijks een meeting om.... 8:30 uur....![]()
OP KANTOOR
Je moet ook niet zo’n rare dingen zeggen Straan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben in elkaar geslagen door een stel Spaanse ESF-hooligans toen ik zei dat St. Pedro beter is dan Angy
Ik haal @Momo erbij hoorquote:Op woensdag 31 januari 2024 13:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo’n rare dingen zeggen Straan.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Het mag in een spoiler hoor, maar wiens idee is dat in vredesnaam geweest!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar serieus, níks kan zo urgent zijn dat het om dat tijdstip moet en op kantoor.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
St. Pedro is beter, zelfs als hij als roze krokodil die touwtje springt gaat.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:55 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee maar serieus, níks kan zo urgent zijn dat het om dat tijdstip moet en op kantoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens!
Het is sowieso al niet de meest nuttige meeting
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:02 schreef Arizona het volgende:
[..]Het had met een mailtje gekund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens!
Het is sowieso al niet de meest nuttige meetingAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:02 schreef Arizona het volgende:
[..]Heb je dat ook voorzichtig aangegeven of ben je niet echt in een positie waarin dat een optie is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens!
Het is sowieso al niet de meest nuttige meeting
Jawelquote:Op woensdag 31 januari 2024 14:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je dat ook voorzichtig aangegeven of ben je niet echt in een positie waarin dat een optie is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:48 schreef Arizona het volgende:
[..]
JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustgevende tuin vs. stressgevende kat. Ik zie er een SBS6 concept in.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:52 schreef Arizona het volgende:
Ik heb zojuist eindelijk de Rustgevende Tuin afgemaakt!
Heel rustgevend waren de laatste bouw-momenten niet, de kat was supervervelend, zat de hele tijd legoblokjes te gappen![]()
Mijn volgende project staat al te wachten in de kast: de miniplantjes. Kleine cactussen
https://www.intertoys.nl/(...)VAA__uRoCROAQAvD_BwE
Er zaten van die blaadjes bij en die leken wel een beetje op de vorm van kleine vlindertjes / motvlindertjes. En daar jaagt hij altijd op als ze in huis of in de tuin vliegen, dus hij werd volgens mij gewoon geprikkeld door die steentjesquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:55 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Rustgevende tuin vs. stressgevende kat. Ik zie er een SBS6 concept in.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:53 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik had het makkelijker overleefd als het niet zo vroeg was
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
SPOILER: De dame in kwestieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja, zeker als je een specifiek stukje niet kan vinden, vind ik Lego al gauw niet zo rustgevend meerquote:Op woensdag 31 januari 2024 15:52 schreef Arizona het volgende:
Heel rustgevend waren de laatste bouw-momenten niet, de kat was supervervelend, zat de hele tijd legoblokjes te gappen![]()
Mijn volgende project staat al te wachten in de kast: de miniplantjes. Kleine cactussen
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:20 schreef H_T het volgende:
Influencer boos op luchtvaartmaatschappij: 'Is het mijn schuld dat ik zo'n stevig achterwerk heb?'Het is gewoon bijzettafelSPOILER: De dame in kwestieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Influencer boos op luchtvaartmaatschappij: 'Is het mijn schuld dat ik zo'n stevig achterwerk heb?'SPOILER: De dame in kwestieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die vraag kunnen we gerust met "ja, dat is jouw schuld (en die van je plastisch chirurg)!" beantwoorden
Jazekerquote:Op woensdag 31 januari 2024 16:13 schreef Arizona het volgende:
Zijn er nog meer mensen aan het lego-bouwen momenteel? @:yesse, @:agnesgru bijvoorbeeld?
Leuk! Waar ben je mee bezig?quote:
Misschien moet je even de lamp aandoen om te kijken waar het probleem zit. Oh nee dat kan ook al nietquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Waar ben je mee bezig?
Jongens weet iemand waarom het koffiezetapparaat het niet meer doet? Ik wilde net een bakje zetten, vind ik altijd zo lekker na het eten
De Lego City binnenstadquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk! Waar ben je mee bezig?
Jongens weet iemand waarom het koffiezetapparaat het niet meer doet? Ik wilde net een bakje zetten, vind ik altijd zo lekker na het eten
Ga je nu de hele SC slopen ? Rebel dat je bent.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef Strani het volgende:
* Trekt stiekem de stekker uit het koffiezetapparaat
Hem kennende kunnen we daar helaas wel zeker van zijn ja.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:06 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ga je nu de hele SC slopen ? Rebel dat je bent.
[ afbeelding ]
Even opgezocht, die ziet er echt heel leuk uit! Lekker veel stukjes ook, daar ben je mooi even zoet meequote:
Ik heb even de zaklamp van mijn telefoon gebruikt, maar de stekker was er uitquote:Op woensdag 31 januari 2024 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien moet je even de lamp aandoen om te kijken waar het probleem zit. Oh nee dat kan ook al niet
Dat Skicentrum is mooi, maar wel een beetje aan de prijs voor hoe mooi die is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even opgezocht, die ziet er echt heel leuk uit! Lekker veel stukjes ook, daar ben je mooi even zoet mee
Wat doe je ermee als je klaar bent, breek je hem dan weer af?
Uit de City-lijn wil ik nog het skicentrum, die past leuk bij mijn kerstdorp volgend jaar. Dat ik al heb omgedoopt tot winterdorp zodat ik hem de volgende keer langer kan laten staan![]()
Skicentrum is ook leuk ja, maar past bij minder ertussen, want heb vooral gebouwen (niet sneeuw of kerstgerelateerd). En zodra die klaar is dan laat ik m staan, mogelijk dan nog een keer anders indelen, want deze is modulair of combineren met een andere set in dat thema.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Even opgezocht, die ziet er echt heel leuk uit! Lekker veel stukjes ook, daar ben je mooi even zoet mee
Wat doe je ermee als je klaar bent, breek je hem dan weer af?
Uit de City-lijn wil ik nog het skicentrum, die past leuk bij mijn kerstdorp volgend jaar. Dat ik al heb omgedoopt tot winterdorp zodat ik hem de volgende keer langer kan laten staan![]()
Ja, 88 euro nogquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Skicentrum is mooi, maar wel een beetje aan de prijs voor hoe mooi die is.
Lekker op tijdquote:
Dingen combineren is inderdaad leuk! Van City heb je echt leuke huizen en appartementen, zag ik ook net staan op de site bij jouw binnenstad, die kunnen inderdaad mooi als aanvulling.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Skicentrum is ook leuk ja, maar past bij minder ertussen, want heb vooral gebouwen (niet sneeuw of kerstgerelateerd). En zodra die klaar is dan laat ik m staan, mogelijk dan nog een keer anders indelen, want deze is modulair of combineren met een andere set in dat thema.
Via Brickwatch of iets anders?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, 88 euro nog![]()
Ik hoop dat hij nog wat goedkoper wordt. Ik hou hem in de gaten.
Ik wilde voor je nakijken of ik het nog wel kon via ZiggoGo maar mijn ouders hebben het opgenomen dus ik kan je geen eerlijk antwoord gevenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:56 schreef H_T het volgende:
Ik kan de Heel Holland bakt van afgelopen zondag NU AL niet meer terugkijken via mijn Ziggobox. Ik dacht dat ik daar een week de tijd voor had
Vooral via brickwatch ja, maar ik typ hem soms ook gewoon in Google inquote:
Op NPO start kun je het nog wel terugkijkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:56 schreef H_T het volgende:
Ik kan de Heel Holland bakt van afgelopen zondag NU AL niet meer terugkijken via mijn Ziggobox. Ik dacht dat ik daar een week de tijd voor had
Ook als het niet de laagste prijs ooit is kan het (voor jou) nog steeds het geld waard zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooral via brickwatch ja, maar ik typ hem soms ook gewoon in Google in
Edit: hij was laatst een stuk goedkoper bij intertoys en ik was zo naief om te denken dat dat wel zo zou blijven. Maar komt vast wel weer en dan sla ik toe![]()
Ik dacht net ook al, 88 euro, dat was hij toch niet? Maar inderdaad, hij was 10 euro goedkoper bij Intertoys, zie ik op Brickwatch. En zelfs nog goedkoper op bolmaar dat heb ik helemaal gemist.
Dat ga ik doen, maar dan moet ik opstaan!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op NPO start kun je het nog wel terugkijken
Zekerquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook als het niet de laagste prijs ooit is kan het (voor jou) nog steeds het geld waard zijn
Ai, dat is wel heftig jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ga ik doen, maar dan moet ik opstaan!
Bol heeft vaak dagdeals. En ook Intertoys heeft acties. Dus meestal zijn die lagere prijzen tijdelijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooral via brickwatch ja, maar ik typ hem soms ook gewoon in Google in
Edit: hij was laatst een stuk goedkoper bij intertoys en ik was zo naief om te denken dat dat wel zo zou blijven. Maar komt vast wel weer en dan sla ik toe![]()
Ik dacht net ook al, 88 euro, dat was hij toch niet? Maar inderdaad, hij was 10 euro goedkoper bij Intertoys, zie ik op Brickwatch. En zelfs nog goedkoper op bolmaar dat heb ik helemaal gemist.
Smythe toys heeft ook mooie aanbiedingenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bol heeft vaak dagdeals. En ook Intertoys heeft acties. Dus meestal zijn die lagere prijzen tijdelijk
Klopt inderdaad. Ik ga naar Van der Laan & Woe.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Het zal niet Jochem Myjer zijn of jij of @:NailQueen zijn ver van huis.
Met sommige abonnementen kun je maar 2 dagen terugkijken. Denk dat ze dat veranderd hebben, want volgens mij was het altijd 7 dagen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:56 schreef H_T het volgende:
Influencer boos op luchtvaartmaatschappij: 'Is het mijn schuld dat ik zo'n stevig achterwerk heb?'Die heeft haar eigen skippybalSPOILER: De dame in kwestieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan te ver gaan Strani, het moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef Strani het volgende:
* Trekt stiekem de stekker uit het koffiezetapparaat
Ik heb het gered en ga nu kijkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ai, dat is wel heftig ja. Eerst maar rustig jezelf voorbereiden op die inspanning!
Je kan beter dan dit. Maar wacht nog even tot zaterdag.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Trekt stiekem de stekker uit Spanje
Op Marktplaats kan je soms ook geluk hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Smythe toys heeft ook mooie aanbiedingen
Edit: daar is het skicentrum nu 80 euro![]()
Op Uitzending Uitgesteld ((c) J. Derksen) kan je het later toch gewoon terugkijken?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met sommige abonnementen kun je maar 2 dagen terugkijken. Denk dat ze dat veranderd hebben, want volgens mij was het altijd 7 dagen.
Dat doe ik nuquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op Uitzending Uitgesteld ((c) J. Derksen) kan je het later toch gewoon terugkijken?
Ligt het aan mij of is Lego sowieso eigenlijk veel te duur voor wat het daadwerkelijk is?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, 88 euro nog![]()
Ik hoop dat hij nog wat goedkoper wordt. Ik hou hem in de gaten.
Er zal een flinke marge op zitten ja, want zo duur zullen plastic blokjes niet zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is Lego sowieso eigenlijk veel te duur voor wat het daadwerkelijk is?
Wat opeens beter?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Jongens weet iemand waarom Spanje het opeens beter doet?
Nee precies. En natuurlijk er komen andere dingen bij kijken maar zodra het ontwerp en zo klaar is dan is het verder gewoon massaproductie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zal een flinke marge op zitten ja, want zo duur zullen plastic blokjes niet zijn
SPOILER: Heel Holland baktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervanquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alles werkt opeens gewoon beter. Vreemd.
Vergeleken met parfum is dat niks!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
De marge voor Lego is blijkbaar ongeveer 69 procent.
Dat is waar maar de vrouwen die parfum moeten testen in Thaise sweatshops zijn duurder dan de kinderen die lego moeten testen.quote:
Bij Heel Holland bakt moeten ze financiers maken en wat ik van de omschrijving begreep is dat een soort Legogebak, want ze moeten er mee bouwenquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
De marge voor Lego is blijkbaar ongeveer 69 procent.
Ik heb weleens van die Lego-jelly gezien op YouTube. Dat was best grappig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Heel Holland bakt moeten ze financiers maken en wat ik van de omschrijving begreep is dat een soort Legogebak, want ze moeten er mee bouwen
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Jongens weet iemand waarom Spanje het opeens beter doet?
Waarschijnlijk omdat Catalonië de boel nu regelt, daar heb ik immers de stekker níet uitgetrokken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alles werkt opeens gewoon beter. Vreemd.
Logisch, Catalonië heeft geen eigen stekkers want het heeft illegaal kabels getrokken vanuit de rest van Spanjequote:Op woensdag 31 januari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk omdat Catalonië de boel nu regelt, daar heb ik immers de stekker níet uitgetrokken.
Lego maar dan eetbaar en zonder uitstulpseltjes, is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Heel Holland bakt moeten ze financiers maken en wat ik van de omschrijving begreep is dat een soort Legogebak, want ze moeten er mee bouwen
Gisteren met Ik Vertrek liep hij maar een minuut of 7 achter. Het gaat de verkeerde kant opquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:08 schreef Fred_B het volgende:
Wel leuk trouwens dat @:h_t live verslag doet van een programma van vorig weekend
Ja een kwartier achterlopen bij Ik Vertrek beviel zó goed dat ik er nog een schepje bovenop doe!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:08 schreef Fred_B het volgende:
Wel leuk trouwens dat @:h_t live verslag doet van een programma van vorig weekend
Slim van ze, beetje zoals ik bij de bu wacht laat ik die zin maar even niet afmaken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Logisch, Catalonië heeft geen eigen stekkers want het heeft illegaal kabels getrokken vanuit de rest van Spanje
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Slim van ze, beetje zoals ik bij de bu wacht laat ik die zin maar even niet afmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet quoten svp)
[ Bericht 12% gewijzigd door Em31 op 01-02-2024 19:23:56 ]
Sec bekeken is het duur ja, zoveel geld voor wat plastic blokjes. Maar het is wel ongelooflijk duurzaam, het gaat generaties lang meequote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is Lego sowieso eigenlijk veel te duur voor wat het daadwerkelijk is?
Nee die bestaan al, siliconen vorm van Lego blokjes/poppetjes etc. Maar dan is het bijvoorbeeld voor het maken van kaarsen of ijsblokjes, maar dit kan dan uiteraard ook gewoon.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:21 schreef Strani het volgende:
@:Em31 had je dan eerst malletjes gemaakt door echte lego te gebruiken?
Op Canal + na middernacht maar misschien ook even tot na middernacht wachten voor je er live verslag van gaat doen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:25 schreef H_T het volgende:
Aflevering HHB is klaar. Zou er afgelopen donderdag nog wat leuks op tv geweest zijn?
Heel erg gaaf!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee die bestaan al, siliconen vorm van Lego blokjes/poppetjes etc. Maar dan is het bijvoorbeeld voor het maken van kaarsen of ijsblokjes, maar dit kan dan uiteraard ook gewoon.
quote:
Oké vooruit dan maar!quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
O neee vergeef me en doe me dit niet aaaan!!
[ afbeelding ]
@Cee en Greys volgens mij sowiesoquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Na jaren verliefd te zijn op de Portugese voorronde, is het over iets meer dan een week dan eindelijk zo ver: ik ga voor het allereerst naar PortugalOm precies te zijn naar de hoofdstad Lissabon. Aanraders, tips, must-sees, must-tastes? Er is vast iemand van jullie ooit geweest, dus tell me!
Ja, maar dat was toen voor het ESF toch? Maar graag als ze daarbuiten ook nog dingetjes hebben geedaanquote:
Sieneke even PB'en.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Na jaren verliefd te zijn op de Portugese voorronde, is het over iets meer dan een week dan eindelijk zo ver: ik ga voor het allereerst naar PortugalOm precies te zijn naar de hoofdstad Lissabon. Aanraders, tips, must-sees, must-tastes? Er is vast iemand van jullie ooit geweest, dus tell me!
Had spijt van dat ik Luxemburg niet heb gekekenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:15 schreef Fred_B het volgende:
WIDM was wel een hele trage jaren '80 Sterrenslag aflevering deze week
Hele leuke stadquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Dank voor de tipsquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hele leuke stad![]()
Aanraders. De vele uitzichtpunten. Je moet dan even zoeken ter plaatse op Miradouros. Verder Belem met de Torre de Belem. Vooral veel door de stad slenteren, heuvelop, heuvelaf. Castelo Sao Jorge opgaan. Eventueel kun je ook nog de traditionele tram nemen.
Als je wat langer gaat dan ook vooral Sintra bezoeken voor het Palacio de Pena en het Castelo des Mouros. En/of naar Cabo de Roca en Cascais.
Uiteraard heel veel Pasteis de Nata eten
Ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was een leuke voorstelling. Binnenkort even Het verhaal van Oranje-Nassau terugkijken.
Ja, dat vond ik ook. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar dit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik ook erg benieuwd naarIk vond Het Verhaal van Nederland in elk geval leuk gedaan.
Nee. Maar Het verhaal van Oranje-Nassau was vanavond op tv, de eerste aflevering.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:42 schreef Strani het volgende:
Maar heeft de voorstelling iets met de Oranjes te maken?
Ach dat gebeurt mij ook wel eens. Net lekkere pasta met spinazie gemaakt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Maar Het verhaal van Oranje-Nassau was vanavond op tv, de eerste aflevering.
Ik was twee dingen doorelkaar aan het vertellen.
Ik ook!quote:
Oh ja dat is wel confronterend inderdaad als ze dan op zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook!
En ik heb net bolletje intense kruidnoten framboos opengemaakt. Best lekker, maar ook best onhandig om ze pas na sinterklaas open te maken, nu zijn ze nergens meer te krijgen
Ook mooi. Ik heb net wat Scholiertjes opgegeten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach dat gebeurt mij ook wel eens. Net lekkere pasta met spinazie gemaakt.
Dat zou wel een hoop posts schelen inderdaad. Water is overigens kletsnat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk veel handiger om in één post meteen twee dingen te behandelen, scheelt enorm veel tijd. Love on the Spectrum is echt een leuke serie
Daar moest ik wel om lachenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook mooi. Ik heb net wat Scholiertjes opgegeten.
Van die koekjes dus. Niet dat ze bij De Wegwijzer morgen opeens een onverklaarbaar lange absentielijst hebben.
Zeer specifiek, we wachten het nieuws van morgenochtend even af!quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook mooi. Ik heb net wat Scholiertjes opgegeten.
Van die koekjes dus. Niet dat ze bij De Wegwijzer morgen opeens een onverklaarbaar lange absentielijst hebben.
Nou, met die schoolnaam niet al te specifiek vermoed ik.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zeer specifiek, we wachten het nieuws van morgenochtend even af!
Dat klopt. Ik heb meteen even gekeken en het zijn er nogal wat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, met die schoolnaam niet al te specifiek vermoed ik.
Misschien is hij gewoon langs meerdere Wegwijzers gegaan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb meteen even gekeken en het zijn er nogal wat.
Toch valt het denk ik wel op als morgen opeens 10 kinderen van een school met die naam vermist worden.
Op zich slimmer om dan per school maar twee of drie scholiertjes op te eten. Dan valt het veel minder op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon langs meerdere Wegwijzers gegaan.
Ik vind de nummer 1 wel een beetje mwah.quote:De top 10 basisschoolnamen in 2021
1. De Regenboog (95)
2. De Wegwijzer (68)
3. Jozefschool (58)
4. Juliana (koningin/prinses of Van Stolberg) (46)
5. Het Kompas (43)
6. (koningin/prinses) Beatrix (38)
7. Eben Haezer (38)
8. Mariaschool (38)
9. (prins/koning) Willem Alexander (35)
10. De Bron (34)
Ik op een school die begin jaren '90 al een mensonterende fusienaam had, met "locatie huppeldepup" erin.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:02 schreef Strani het volgende:
Ik heb qua basisscholen op een Prins Bernhardschool gezeten en op een verdere naamloze School met de Bijbel.
Jeetje, wat een traumaquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik op een school die begin jaren '90 al een mensonterende fusienaam had, met "locatie huppeldepup" erin.
Basisschool de Zotte Zeeuw?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb op een basisschool gezeten met een naam die duidelijk van hier is, maar elders minder logisch zou zijn.
Het Peter Timofeeff Adoratie Lyceum, jawel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb op een basisschool gezeten met een naam die duidelijk van hier is, maar elders minder logisch zou zijn.
En terecht. Mijn 'School met de Bijbel heeft inmiddels geloof ik wel een naam maar destijds was het toch wat karig. Maar ja er was ook maar één school in mijn dorpje dus een naam was eigenlijk niet nodig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vond dat toen al wel oprecht stom hoor.
Heette die niet Basisschool De Dolfijn?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo heette mijn basisschool ook!
Jij hebt het boekwerk waar de naam op geïnspireerd was niet zo gek vaak opengeslagen hè?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
En terecht. Mijn 'School met de Bijbel heeft inmiddels geloof ik wel een naam maar destijds was het toch wat karig. Maar ja er was ook maar één school in mijn dorpje dus een naam was eigenlijk niet nodig.
Nee, daar gingen alle suffe kinderen heen!quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Heette die niet Basisschool De Dolfijn?
Hoezoquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij hebt het boekwerk waar de naam op geïnspireerd was niet zo gek vaak opengeslagen hè?
Hier hebben ze ook regelmatig Katholieke Godsdienstles hoor. Al is dat wel wat vrijer ingericht. Meer van "wie goed doet, goed ontmoet" enzo, zonder het geloof erin te rammen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoezo
Nou we hadden serieus elke ochtend eerst een half uur bidden/psalmen/bijbellezen. Alleen omdat ik thuis seculier werd opgevat nam ik het in tegenstelling tot mijn klasgenoten allemaal met een enorme korrel zout.
OBS Geen cent te veel?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah zo. Nee bij ons was het wel een beetje hel en verdoemenis. Maar tussendoor lekker voetballen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier hebben ze ook regelmatig Katholieke Godsdienstles hoor. Al is dat wel wat vrijer ingericht. Meer van "wie goed doet, goed ontmoet" enzo, zonder het geloof erin te rammen.
Nou ja, je kan er altijd nog Eftelingkenner van worden.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah zo. Nee bij ons was het wel een beetje hel en verdoemenis. Maar tussendoor lekker voetballen.
En troost vinden in de zachte beschermende armen van Doornroosjequote:Op woensdag 31 januari 2024 23:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, je kan er altijd nog Eftelingkenner van worden.
Oe, ik krijg er meteen nostalgische gevoelens van!quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah zo. Nee bij ons was het wel een beetje hel en verdoemenis. Maar tussendoor lekker voetballen.
Of gewoon iets saais als Basisschool de Kleine Kreek. Of de Duinrand. Of Nieuwland. Of een andere Walcherlijke naam.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:10 schreef H_T het volgende:
Basisschool De Dampende Bolus zou ook nog kunnen
Mooie tijd hèquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, ik krijg er meteen nostalgische gevoelens van!
Dat ze dat niet afwisselen met borduren en kantklossen is inderdaad niet meer van deze tijd.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooie tijd hè
Mijn school was ook nogal ouderwets. Bij mij was het net niet meer zo maar bij mijn drie jaar oudere broer hadden ze wekelijks een uur dat de jongens buiten gingen voetballen en de meisjes kregen dan breiles.
Boh, dat is wel heel erg ouderwets. Hoe oud ben je wel niet dat je dit bijna nog hebt meegemaakt? 60?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooie tijd hè
Mijn school was ook nogal ouderwets. Bij mij was het net niet meer zo maar bij mijn drie jaar oudere broer hadden ze wekelijks een uur dat de jongens buiten gingen voetballen en de meisjes kregen dan breiles.
Nee, maar ja, Speuld hè.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Boh, dat is wel heel erg ouderwets. Hoe oud ben je wel niet dat je dit bijna nog hebt meegemaakt? 60?
Inmiddels heb ik wel vernomen dat ze elkaar waarschijnlijk ontmoet hebbenquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:25 schreef Meke het volgende:
Zowel mijn basis- als middelbare school is vernoemd naar onderwijsvernieuwers uit de late 19e eeuw. Tot nu toe nooit bij stil gestaan(niet dezelfde)
quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:35 schreef Strani het volgende:
* verwisselt tien steentjes tussen de Lego setups van Arizona en Redefine.
Super leuk dat je naar Lissabon gaat molloot! Ik ben er vorig jaar op slag verliefd op geworden en ben er meteen een aantal maanden verbleven. Sluit me aan bij @Redefine .quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
* Haalt stiekem nog een paar steentjes uit de voorraad van beide en legt er off brand building blocks voor terug.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:35 schreef Strani het volgende:
Dit komt al in de buurt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of gewoon iets saais als Basisschool de Kleine Kreek. Of de Duinrand. Of Nieuwland. Of een andere Walcherlijke naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ha, je bent te laat, want die van mij had ik al afgebouwdquote:Op donderdag 1 februari 2024 00:35 schreef Strani het volgende:
Maakt niks uit. De meeste daarvan zijn (bijna) net zo goed als die van Legoquote:Op donderdag 1 februari 2024 04:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
* Haalt stiekem nog een paar steentjes uit de voorraad van beide en legt er off brand building blocks voor terug.
Ik ookquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ha, je bent te laat, want die van mij had ik al afgebouwd
Ter compensatie van de eindeloze januari hebben ze februari ook nog een dag langer gemaakt.quote:
Schoftenquote:Op donderdag 1 februari 2024 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ter compensatie van de eindeloze januari hebben ze februari ook nog een dag langer gemaakt.
En daardoor valt Koningsdag in het weekend.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ter compensatie van de eindeloze januari hebben ze februari ook nog een dag langer gemaakt.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hou die treurnis erin jongens!quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daardoor valt Koningsdag in het weekend.
Wel mooi zonnetje vandaag. Maar schijnt precies in mijn gezicht.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Hou die treurnis erin jongens!
Eerste Paasdag ook al. Het is schandalig.quote:Op donderdag 1 februari 2024 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daardoor valt Koningsdag in het weekend.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 01:30 schreef grazz het volgende:
[..]
Super leuk dat je naar Lissabon gaat molloot! Ik ben er vorig jaar op slag verliefd op geworden en ben er meteen een aantal maanden verbleven. Sluit me aan bij @:Redefine .Wauw, wat een lijst. Dankjewel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze waren misschien net zo goed, maar wel net een andere tint rood/groen/geel dan de gewone.quote:Op donderdag 1 februari 2024 08:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maakt niks uit. De meeste daarvan zijn (bijna) net zo goed als die van LegoNog even ervan dat het meeste wat ik heb staan niet van Lego is
Zwaar leven.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Damm, nu moet ik weer werken in het andere subforum
Toto Wolf is met spullen aan het smijten denk ik!quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Damm, nu moet ik weer werken in het andere subforum
De standaard flauwe F1 grappen weer van stal halen.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toto Wolf is met spullen aan het smijten denk ik!
Hangt af of je met F1TV moet inloggen met je Viaplay account of niet. Hou de Viaplay site in de gaten.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:31 schreef Em31 het volgende:
Weet jij dit trouwens @:ESF1Gamer, ik deelde altijd een Viaplay account maar dat mag niet meer. Je krijgt alleen straks ook F1TV erbij, dan kan ik daar toch gewoon kijken en de andere persoon gewoon via Viaplay?
Oké dankje. Het zou wel een hele makkelijke omzeiling zijn dus dat zal vast niet kunnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hangt af of je met F1TV moet inloggen met je Viaplay account of niet. Hou de Viaplay site in de gaten.
of dit topic:
F1 / [Viaplay] #22 Vinden we een geweldig bedrijf
Verder ik gebruik geen Viaplay, dus precieze details weet ik niet.
Moeten wij ook gaan doen, hier ook een gedeeld account.quote:Op donderdag 1 februari 2024 12:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké dankje. Het zou wel een hele makkelijke omzeiling zijn dus dat zal vast niet kunnen.Ik houd het in de gaten.
Wel balenquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moeten wij ook gaan doen, hier ook een gedeeld account.
Volgens wat ik heb gelezen kan het waarschijnlijk welquote:Op donderdag 1 februari 2024 12:31 schreef Em31 het volgende:
Weet jij dit trouwens @:ESF1Gamer, ik deelde altijd een Viaplay account maar dat mag niet meer. Je krijgt alleen straks ook F1TV erbij, dan kan ik daar toch gewoon kijken en de andere persoon gewoon via Viaplay?
Dat zou mooi zijnquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens wat ik heb gelezen kan het waarschijnlijk wel
Gewoon in het café komen kijken. Prima sfeer en ik hou een stoeltje voor je vrijquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel balenals het niet op deze manier kan dan ga ik alsnog maar F1TV proberen aangezien het nog wel goedkoper is.
Ja dat is vast nog goedkoper dan Viaplayquote:Op donderdag 1 februari 2024 13:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon in het café komen kijken. Prima sfeer en ik hou een stoeltje voor je vrij
Denk het wel en de koffie krijg je van mijquote:Op donderdag 1 februari 2024 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat is vast nog goedkoper dan Viaplay
Maar hopen dan dat St. Pedro wint.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Strani het volgende:
Nou spannend, vanavond weten we of St. Pedro er goed voor staat in Spanje. Als ze zaterdag niet winnen dan kom ik weer in Nederland wonen.
Door jouw opmerking heb ik hem opgezocht. Nu hoop ik het zelfde. Wat een lekker liedjequote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Strani het volgende:
Nou spannend, vanavond weten we of St. Pedro er goed voor staat in Spanje. Als ze zaterdag niet winnen dan kom ik weer in Nederland wonen.
Ik hoor iemand wild tekeer gaan op een toetsenbord, ik denk dat @Em31 bezig is het stemsysteem te hacken zodat ze zaterdag zeker gaan winnen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Strani het volgende:
Nu wordt het pas écht spannend. Álles staat op het spel zaterdag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoor iemand wild tekeer gaan op een toetsenbord, ik denk dat @:Em31 bezig is het stemsysteem te hacken zodat ze zaterdag zeker gaan winnen.![]()
En als ze zaterdag niet winnen dan heeft ze blijkbaar het systeem gehackt om jou naar Nederland te krijgen, doe met die info wat je wil.![]()
![]()
Dat zijn nog eens andere uitspraken dan ik neem een Ed Sheeran UI als Douwe Bob niet in het Masked Singer pak zit.quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:05 schreef Strani het volgende:
Nee precies, dat zijn allemaal van die laffe beloften.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens andere uitspraken dan ik neem een Ed Sheeran UI als Douwe Bob niet in het Masked Singer pak zit.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:39 schreef Arizona het volgende:
Even mijn hartje luchten hier. Ik had een vreselijke meeting vanmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even mijn hartje luchten hier. Ik had een vreselijke meeting vanmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:53 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:50 schreef Yesse het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ook daar kunnen @Arizona en ik prima mee omgaanquote:Op donderdag 1 februari 2024 11:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze waren misschien net zo goed, maar wel net een andere tint rood/groen/geel dan de gewone.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Even mijn hartje luchten hier. Ik had een vreselijke meeting vanmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is wel het jaar van de comebacks. Rolling Stones met een nieuw album, The Beatles met een nieuw nummer.
En nu heeft Billy Joel voor het eerst in jaren ook een nieuw nummer.
En wat een heerlijk nummer![]()
Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ik heb mijn Ali-lego wel strikt gescheiden opgeborgen van mijn echte Legoquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook daar kunnen @:Arizona en ik prima mee omgaan
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dit kan niet kloppen, je moet wel in de war zijn met iemand anders.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hoor iemand wild tekeer gaan op een toetsenbord, ik denk dat @:Em31 bezig is het stemsysteem te hacken zodat ze zaterdag zeker gaan winnen.![]()
En als ze zaterdag niet winnen dan heeft ze blijkbaar het systeem gehackt om jou naar Nederland te krijgen, doe met die info wat je wil.![]()
![]()
![]()
Hey, ik hield me aan de afspraak. Van die Spanjaard moeten we dat nog maar zienquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens andere uitspraken dan ik neem een Ed Sheeran UI als Douwe Bob niet in het Masked Singer pak zit.![]()
![]()
Bord stuk laten vallen. RIP bord, ik ga je nog missen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
En we zijn nog steeds dankbaar voor je Ed Sheeran UIquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hey, ik hield me aan de afspraak. Van die Spanjaard moeten we dat nog maar zien![]()
Maar zou jij durfen zeggen dat als Joost de top 10 niet haalt dat je dan naar Limburg verhuist ?Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:41 schreef H_T het volgende:
Bord stuk laten vallen. RIP bord, ik ga je nog missen
De mensen op weg naar Kleve moeten het maar uitzoeken
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Gaaf, heb hem ook. Denk dat ik van het weekend er aan ga beginnen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 15:52 schreef Arizona het volgende:
En zorgen dat er geen katten in de buurt zijnDie zijn ook leukquote:Mijn volgende project staat al te wachten in de kast: de miniplantjes. Kleine cactussen
Deze wil ik misschien:
https://www.intertoys.nl/(...)on-rozenboeket-10328Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Trouwens deze zaterdag gaat een lange Eurovisie dag worden.Om 17:00 beginnen we vroeg in Oekraïne met de finale van Vidbir en krijgen we meteen ook het nummer te horen wat een favoriet is voor de winst in Malmö. Vidbir zal tot 20:45 duren, met daar in een lange break om te stemmen. Om 19:50 begint de finale van MGP in Noorwegen, die duurt tot een uur of 22:00. Dat sluit mooi aan met Benidorm Fest finale in Spanje die om 22:00 uur begint. Daarnaast hebben we een finale in Malta (maar daar wint waarschijnlijk een man die over zijn grote banaan zingt).
Daarnaast zijn er nog heats/semi's in Zweden, Litouwen en Letland deze avond.![]()
Nee. Maar ik heb dan ook niets in Limburg te zoekenquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En we zijn nog steeds dankbaar voor je Ed Sheeran UI![]()
Maar zou jij durfen zeggen dat als Joost de top 10 niet haalt dat je dan naar Limburg verhuist ?![]()
![]()
Denk dat wij dan bij Viaplay blijven, vanwege darts.quote:Op donderdag 1 februari 2024 13:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel balenals het niet op deze manier kan dan ga ik alsnog maar F1TV proberen aangezien het nog wel goedkoper is.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Die semi’s zijn niet al te boeiend, dus dat maakt de keuze makkelijker. Al ben ik om 17 uur waarschijnlijk nog lang niet thuis, dus ik kijk wel wanneer ik ook aanschuif.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:50 schreef Momo het volgende:
Trouwens deze zaterdag gaat een lange Eurovisie dag worden.
[success]
Om 17:00 beginnen we vroeg in Oekraïne met de finale van Vidbir en krijgen we meteen ook het nummer te horen wat een favoriet is voor de winst in Malmö. Vidbir zal tot 20:45 duren, met daar in een lange break om te stemmen. Om 19:50 begint de finale van MGP in Noorwegen, die duurt tot een uur of 22:00. Dat sluit mooi aan met Benidorm Fest finale in Spanje die om 22:00 uur begint. Daarnaast hebben we een finale in Malta (maar daar wint waarschijnlijk een man die over zijn grote banaan zingt).
Daarnaast zijn er nog heats/semi's in Zweden, Litouwen en Letland deze avond.
[/success]De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Jawel, een nieuwe woning voor als dat gebeurtquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb dan ook niets in Limburg te zoeken
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Even mijn hartje luchten hier. Ik had een vreselijke meeting vanmiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
The Masters is een stom toernooi, kan je prima missen. En de finale is pas op zondagquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk dat wij dan bij Viaplay blijven, vanwege darts.Ik ben de kleur MAGENTA
Werkt nietquote:Op donderdag 1 februari 2024 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[success] test [/success]
Ik wist niet dat deze functie bestond eigenlijk.
[success] test 1-2-3 [/success]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb het Epiales gevraagd en hij is er ook van overtuigd dat jij het was.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit kan niet kloppen, je moet wel in de war zijn met iemand anders.![]()
Nu is het natuurlijk bekend dat hij en ik het niet vaak met elkaar eens zijn, dus dit zal dan toch echt wel kloppen denk ik.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: