Ja, 88 euro nogquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat Skicentrum is mooi, maar wel een beetje aan de prijs voor hoe mooi die is.
Lekker op tijdquote:
Dingen combineren is inderdaad leuk! Van City heb je echt leuke huizen en appartementen, zag ik ook net staan op de site bij jouw binnenstad, die kunnen inderdaad mooi als aanvulling.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Skicentrum is ook leuk ja, maar past bij minder ertussen, want heb vooral gebouwen (niet sneeuw of kerstgerelateerd). En zodra die klaar is dan laat ik m staan, mogelijk dan nog een keer anders indelen, want deze is modulair of combineren met een andere set in dat thema.
Via Brickwatch of iets anders?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, 88 euro nog![]()
Ik hoop dat hij nog wat goedkoper wordt. Ik hou hem in de gaten.
Ik wilde voor je nakijken of ik het nog wel kon via ZiggoGo maar mijn ouders hebben het opgenomen dus ik kan je geen eerlijk antwoord gevenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:56 schreef H_T het volgende:
Ik kan de Heel Holland bakt van afgelopen zondag NU AL niet meer terugkijken via mijn Ziggobox. Ik dacht dat ik daar een week de tijd voor had
Vooral via brickwatch ja, maar ik typ hem soms ook gewoon in Google inquote:
Op NPO start kun je het nog wel terugkijkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:56 schreef H_T het volgende:
Ik kan de Heel Holland bakt van afgelopen zondag NU AL niet meer terugkijken via mijn Ziggobox. Ik dacht dat ik daar een week de tijd voor had
Ook als het niet de laagste prijs ooit is kan het (voor jou) nog steeds het geld waard zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooral via brickwatch ja, maar ik typ hem soms ook gewoon in Google in
Edit: hij was laatst een stuk goedkoper bij intertoys en ik was zo naief om te denken dat dat wel zo zou blijven. Maar komt vast wel weer en dan sla ik toe![]()
Ik dacht net ook al, 88 euro, dat was hij toch niet? Maar inderdaad, hij was 10 euro goedkoper bij Intertoys, zie ik op Brickwatch. En zelfs nog goedkoper op bolmaar dat heb ik helemaal gemist.
Dat ga ik doen, maar dan moet ik opstaan!quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Op NPO start kun je het nog wel terugkijken
Zekerquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:09 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook als het niet de laagste prijs ooit is kan het (voor jou) nog steeds het geld waard zijn
Ai, dat is wel heftig jaquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat ga ik doen, maar dan moet ik opstaan!
Bol heeft vaak dagdeals. En ook Intertoys heeft acties. Dus meestal zijn die lagere prijzen tijdelijkquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vooral via brickwatch ja, maar ik typ hem soms ook gewoon in Google in
Edit: hij was laatst een stuk goedkoper bij intertoys en ik was zo naief om te denken dat dat wel zo zou blijven. Maar komt vast wel weer en dan sla ik toe![]()
Ik dacht net ook al, 88 euro, dat was hij toch niet? Maar inderdaad, hij was 10 euro goedkoper bij Intertoys, zie ik op Brickwatch. En zelfs nog goedkoper op bolmaar dat heb ik helemaal gemist.
Smythe toys heeft ook mooie aanbiedingenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bol heeft vaak dagdeals. En ook Intertoys heeft acties. Dus meestal zijn die lagere prijzen tijdelijk
Klopt inderdaad. Ik ga naar Van der Laan & Woe.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Leuk![]()
Het zal niet Jochem Myjer zijn of jij of @:NailQueen zijn ver van huis.
Met sommige abonnementen kun je maar 2 dagen terugkijken. Denk dat ze dat veranderd hebben, want volgens mij was het altijd 7 dagen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:56 schreef H_T het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:20 schreef H_T het volgende:
Influencer boos op luchtvaartmaatschappij: 'Is het mijn schuld dat ik zo'n stevig achterwerk heb?'Die heeft haar eigen skippybalSPOILER: De dame in kwestieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan te ver gaan Strani, het moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 31 januari 2024 17:44 schreef Strani het volgende:
* Trekt stiekem de stekker uit het koffiezetapparaat
Ik heb het gered en ga nu kijkenquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ai, dat is wel heftig ja. Eerst maar rustig jezelf voorbereiden op die inspanning!
Je kan beter dan dit. Maar wacht nog even tot zaterdag.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Trekt stiekem de stekker uit Spanje
Op Marktplaats kan je soms ook geluk hebben.quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Smythe toys heeft ook mooie aanbiedingen
Edit: daar is het skicentrum nu 80 euro![]()
Op Uitzending Uitgesteld ((c) J. Derksen) kan je het later toch gewoon terugkijken?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met sommige abonnementen kun je maar 2 dagen terugkijken. Denk dat ze dat veranderd hebben, want volgens mij was het altijd 7 dagen.
Dat doe ik nuquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op Uitzending Uitgesteld ((c) J. Derksen) kan je het later toch gewoon terugkijken?
Ligt het aan mij of is Lego sowieso eigenlijk veel te duur voor wat het daadwerkelijk is?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, 88 euro nog![]()
Ik hoop dat hij nog wat goedkoper wordt. Ik hou hem in de gaten.
Er zal een flinke marge op zitten ja, want zo duur zullen plastic blokjes niet zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is Lego sowieso eigenlijk veel te duur voor wat het daadwerkelijk is?
Wat opeens beter?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Jongens weet iemand waarom Spanje het opeens beter doet?
Nee precies. En natuurlijk er komen andere dingen bij kijken maar zodra het ontwerp en zo klaar is dan is het verder gewoon massaproductie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zal een flinke marge op zitten ja, want zo duur zullen plastic blokjes niet zijn
SPOILER: Heel Holland baktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervanquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alles werkt opeens gewoon beter. Vreemd.
Vergeleken met parfum is dat niks!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
De marge voor Lego is blijkbaar ongeveer 69 procent.
Dat is waar maar de vrouwen die parfum moeten testen in Thaise sweatshops zijn duurder dan de kinderen die lego moeten testen.quote:
Bij Heel Holland bakt moeten ze financiers maken en wat ik van de omschrijving begreep is dat een soort Legogebak, want ze moeten er mee bouwenquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
De marge voor Lego is blijkbaar ongeveer 69 procent.
Ik heb weleens van die Lego-jelly gezien op YouTube. Dat was best grappig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Heel Holland bakt moeten ze financiers maken en wat ik van de omschrijving begreep is dat een soort Legogebak, want ze moeten er mee bouwen
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Jongens weet iemand waarom Spanje het opeens beter doet?
Waarschijnlijk omdat Catalonië de boel nu regelt, daar heb ik immers de stekker níet uitgetrokken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alles werkt opeens gewoon beter. Vreemd.
Logisch, Catalonië heeft geen eigen stekkers want het heeft illegaal kabels getrokken vanuit de rest van Spanjequote:Op woensdag 31 januari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk omdat Catalonië de boel nu regelt, daar heb ik immers de stekker níet uitgetrokken.
Lego maar dan eetbaar en zonder uitstulpseltjes, is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Heel Holland bakt moeten ze financiers maken en wat ik van de omschrijving begreep is dat een soort Legogebak, want ze moeten er mee bouwen
Gisteren met Ik Vertrek liep hij maar een minuut of 7 achter. Het gaat de verkeerde kant opquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:08 schreef Fred_B het volgende:
Wel leuk trouwens dat @:h_t live verslag doet van een programma van vorig weekend
Ja een kwartier achterlopen bij Ik Vertrek beviel zó goed dat ik er nog een schepje bovenop doe!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:08 schreef Fred_B het volgende:
Wel leuk trouwens dat @:h_t live verslag doet van een programma van vorig weekend
Slim van ze, beetje zoals ik bij de bu wacht laat ik die zin maar even niet afmaken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Logisch, Catalonië heeft geen eigen stekkers want het heeft illegaal kabels getrokken vanuit de rest van Spanje
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Slim van ze, beetje zoals ik bij de bu wacht laat ik die zin maar even niet afmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet quoten svp)
[ Bericht 12% gewijzigd door Em31 op 01-02-2024 19:23:56 ]
Sec bekeken is het duur ja, zoveel geld voor wat plastic blokjes. Maar het is wel ongelooflijk duurzaam, het gaat generaties lang meequote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is Lego sowieso eigenlijk veel te duur voor wat het daadwerkelijk is?
Nee die bestaan al, siliconen vorm van Lego blokjes/poppetjes etc. Maar dan is het bijvoorbeeld voor het maken van kaarsen of ijsblokjes, maar dit kan dan uiteraard ook gewoon.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:21 schreef Strani het volgende:
@:Em31 had je dan eerst malletjes gemaakt door echte lego te gebruiken?
Op Canal + na middernacht maar misschien ook even tot na middernacht wachten voor je er live verslag van gaat doen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:25 schreef H_T het volgende:
Aflevering HHB is klaar. Zou er afgelopen donderdag nog wat leuks op tv geweest zijn?
Heel erg gaaf!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee die bestaan al, siliconen vorm van Lego blokjes/poppetjes etc. Maar dan is het bijvoorbeeld voor het maken van kaarsen of ijsblokjes, maar dit kan dan uiteraard ook gewoon.
quote:
Oké vooruit dan maar!quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
O neee vergeef me en doe me dit niet aaaan!!
[ afbeelding ]
@Cee en Greys volgens mij sowiesoquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Na jaren verliefd te zijn op de Portugese voorronde, is het over iets meer dan een week dan eindelijk zo ver: ik ga voor het allereerst naar PortugalOm precies te zijn naar de hoofdstad Lissabon. Aanraders, tips, must-sees, must-tastes? Er is vast iemand van jullie ooit geweest, dus tell me!
Ja, maar dat was toen voor het ESF toch? Maar graag als ze daarbuiten ook nog dingetjes hebben geedaanquote:
Sieneke even PB'en.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Na jaren verliefd te zijn op de Portugese voorronde, is het over iets meer dan een week dan eindelijk zo ver: ik ga voor het allereerst naar PortugalOm precies te zijn naar de hoofdstad Lissabon. Aanraders, tips, must-sees, must-tastes? Er is vast iemand van jullie ooit geweest, dus tell me!
Had spijt van dat ik Luxemburg niet heb gekekenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:15 schreef Fred_B het volgende:
WIDM was wel een hele trage jaren '80 Sterrenslag aflevering deze week
Hele leuke stadquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Dank voor de tipsquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hele leuke stad![]()
Aanraders. De vele uitzichtpunten. Je moet dan even zoeken ter plaatse op Miradouros. Verder Belem met de Torre de Belem. Vooral veel door de stad slenteren, heuvelop, heuvelaf. Castelo Sao Jorge opgaan. Eventueel kun je ook nog de traditionele tram nemen.
Als je wat langer gaat dan ook vooral Sintra bezoeken voor het Palacio de Pena en het Castelo des Mouros. En/of naar Cabo de Roca en Cascais.
Uiteraard heel veel Pasteis de Nata eten
Ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was een leuke voorstelling. Binnenkort even Het verhaal van Oranje-Nassau terugkijken.
Ja, dat vond ik ook. Daarom ben ik ook wel benieuwd naar dit.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben ik ook erg benieuwd naarIk vond Het Verhaal van Nederland in elk geval leuk gedaan.
Nee. Maar Het verhaal van Oranje-Nassau was vanavond op tv, de eerste aflevering.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:42 schreef Strani het volgende:
Maar heeft de voorstelling iets met de Oranjes te maken?
Ach dat gebeurt mij ook wel eens. Net lekkere pasta met spinazie gemaakt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Maar Het verhaal van Oranje-Nassau was vanavond op tv, de eerste aflevering.
Ik was twee dingen doorelkaar aan het vertellen.
Ik ook!quote:
Oh ja dat is wel confronterend inderdaad als ze dan op zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook!
En ik heb net bolletje intense kruidnoten framboos opengemaakt. Best lekker, maar ook best onhandig om ze pas na sinterklaas open te maken, nu zijn ze nergens meer te krijgen
Ook mooi. Ik heb net wat Scholiertjes opgegeten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ach dat gebeurt mij ook wel eens. Net lekkere pasta met spinazie gemaakt.
Dat zou wel een hoop posts schelen inderdaad. Water is overigens kletsnat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:52 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk veel handiger om in één post meteen twee dingen te behandelen, scheelt enorm veel tijd. Love on the Spectrum is echt een leuke serie
Daar moest ik wel om lachenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook mooi. Ik heb net wat Scholiertjes opgegeten.
Van die koekjes dus. Niet dat ze bij De Wegwijzer morgen opeens een onverklaarbaar lange absentielijst hebben.
Zeer specifiek, we wachten het nieuws van morgenochtend even af!quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook mooi. Ik heb net wat Scholiertjes opgegeten.
Van die koekjes dus. Niet dat ze bij De Wegwijzer morgen opeens een onverklaarbaar lange absentielijst hebben.
Nou, met die schoolnaam niet al te specifiek vermoed ik.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zeer specifiek, we wachten het nieuws van morgenochtend even af!
Dat klopt. Ik heb meteen even gekeken en het zijn er nogal wat.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, met die schoolnaam niet al te specifiek vermoed ik.
Misschien is hij gewoon langs meerdere Wegwijzers gegaan.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb meteen even gekeken en het zijn er nogal wat.
Toch valt het denk ik wel op als morgen opeens 10 kinderen van een school met die naam vermist worden.
Op zich slimmer om dan per school maar twee of drie scholiertjes op te eten. Dan valt het veel minder op.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien is hij gewoon langs meerdere Wegwijzers gegaan.
Ik vind de nummer 1 wel een beetje mwah.quote:De top 10 basisschoolnamen in 2021
1. De Regenboog (95)
2. De Wegwijzer (68)
3. Jozefschool (58)
4. Juliana (koningin/prinses of Van Stolberg) (46)
5. Het Kompas (43)
6. (koningin/prinses) Beatrix (38)
7. Eben Haezer (38)
8. Mariaschool (38)
9. (prins/koning) Willem Alexander (35)
10. De Bron (34)
Ik op een school die begin jaren '90 al een mensonterende fusienaam had, met "locatie huppeldepup" erin.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:02 schreef Strani het volgende:
Ik heb qua basisscholen op een Prins Bernhardschool gezeten en op een verdere naamloze School met de Bijbel.
Jeetje, wat een traumaquote:Op woensdag 31 januari 2024 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik op een school die begin jaren '90 al een mensonterende fusienaam had, met "locatie huppeldepup" erin.
Basisschool de Zotte Zeeuw?quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb op een basisschool gezeten met een naam die duidelijk van hier is, maar elders minder logisch zou zijn.
Het Peter Timofeeff Adoratie Lyceum, jawel.quote:Op woensdag 31 januari 2024 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb op een basisschool gezeten met een naam die duidelijk van hier is, maar elders minder logisch zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |