Sec bekeken is het duur ja, zoveel geld voor wat plastic blokjes. Maar het is wel ongelooflijk duurzaam, het gaat generaties lang meequote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is Lego sowieso eigenlijk veel te duur voor wat het daadwerkelijk is?
Nee die bestaan al, siliconen vorm van Lego blokjes/poppetjes etc. Maar dan is het bijvoorbeeld voor het maken van kaarsen of ijsblokjes, maar dit kan dan uiteraard ook gewoon.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:21 schreef Strani het volgende:
@:Em31 had je dan eerst malletjes gemaakt door echte lego te gebruiken?
Op Canal + na middernacht maar misschien ook even tot na middernacht wachten voor je er live verslag van gaat doen.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:25 schreef H_T het volgende:
Aflevering HHB is klaar. Zou er afgelopen donderdag nog wat leuks op tv geweest zijn?
Heel erg gaaf!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee die bestaan al, siliconen vorm van Lego blokjes/poppetjes etc. Maar dan is het bijvoorbeeld voor het maken van kaarsen of ijsblokjes, maar dit kan dan uiteraard ook gewoon.
quote:
Oké vooruit dan maar!quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
O neee vergeef me en doe me dit niet aaaan!!
[ afbeelding ]
@Cee en Greys volgens mij sowiesoquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Na jaren verliefd te zijn op de Portugese voorronde, is het over iets meer dan een week dan eindelijk zo ver: ik ga voor het allereerst naar PortugalOm precies te zijn naar de hoofdstad Lissabon. Aanraders, tips, must-sees, must-tastes? Er is vast iemand van jullie ooit geweest, dus tell me!
Ja, maar dat was toen voor het ESF toch? Maar graag als ze daarbuiten ook nog dingetjes hebben geedaanquote:
Sieneke even PB'en.quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Na jaren verliefd te zijn op de Portugese voorronde, is het over iets meer dan een week dan eindelijk zo ver: ik ga voor het allereerst naar PortugalOm precies te zijn naar de hoofdstad Lissabon. Aanraders, tips, must-sees, must-tastes? Er is vast iemand van jullie ooit geweest, dus tell me!
Had spijt van dat ik Luxemburg niet heb gekekenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:15 schreef Fred_B het volgende:
WIDM was wel een hele trage jaren '80 Sterrenslag aflevering deze week
Hele leuke stadquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:05 schreef molloot200 het volgende:
Goedenavond!
Dank voor de tipsquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hele leuke stad![]()
Aanraders. De vele uitzichtpunten. Je moet dan even zoeken ter plaatse op Miradouros. Verder Belem met de Torre de Belem. Vooral veel door de stad slenteren, heuvelop, heuvelaf. Castelo Sao Jorge opgaan. Eventueel kun je ook nog de traditionele tram nemen.
Als je wat langer gaat dan ook vooral Sintra bezoeken voor het Palacio de Pena en het Castelo des Mouros. En/of naar Cabo de Roca en Cascais.
Uiteraard heel veel Pasteis de Nata eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |