Op Uitzending Uitgesteld ((c) J. Derksen) kan je het later toch gewoon terugkijken?quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Met sommige abonnementen kun je maar 2 dagen terugkijken. Denk dat ze dat veranderd hebben, want volgens mij was het altijd 7 dagen.
Dat doe ik nuquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op Uitzending Uitgesteld ((c) J. Derksen) kan je het later toch gewoon terugkijken?
Ligt het aan mij of is Lego sowieso eigenlijk veel te duur voor wat het daadwerkelijk is?quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, 88 euro nog![]()
Ik hoop dat hij nog wat goedkoper wordt. Ik hou hem in de gaten.
Er zal een flinke marge op zitten ja, want zo duur zullen plastic blokjes niet zijnquote:Op woensdag 31 januari 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is Lego sowieso eigenlijk veel te duur voor wat het daadwerkelijk is?
Wat opeens beter?quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Jongens weet iemand waarom Spanje het opeens beter doet?
Nee precies. En natuurlijk er komen andere dingen bij kijken maar zodra het ontwerp en zo klaar is dan is het verder gewoon massaproductie.quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Er zal een flinke marge op zitten ja, want zo duur zullen plastic blokjes niet zijn
SPOILER: Heel Holland baktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervanquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alles werkt opeens gewoon beter. Vreemd.
Vergeleken met parfum is dat niks!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
De marge voor Lego is blijkbaar ongeveer 69 procent.
Dat is waar maar de vrouwen die parfum moeten testen in Thaise sweatshops zijn duurder dan de kinderen die lego moeten testen.quote:
Bij Heel Holland bakt moeten ze financiers maken en wat ik van de omschrijving begreep is dat een soort Legogebak, want ze moeten er mee bouwenquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:01 schreef Strani het volgende:
De marge voor Lego is blijkbaar ongeveer 69 procent.
Ik heb weleens van die Lego-jelly gezien op YouTube. Dat was best grappig.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Heel Holland bakt moeten ze financiers maken en wat ik van de omschrijving begreep is dat een soort Legogebak, want ze moeten er mee bouwen
quote:Op woensdag 31 januari 2024 20:59 schreef Strani het volgende:
Jongens weet iemand waarom Spanje het opeens beter doet?
Waarschijnlijk omdat Catalonië de boel nu regelt, daar heb ik immers de stekker níet uitgetrokken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja alles werkt opeens gewoon beter. Vreemd.
Logisch, Catalonië heeft geen eigen stekkers want het heeft illegaal kabels getrokken vanuit de rest van Spanjequote:Op woensdag 31 januari 2024 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk omdat Catalonië de boel nu regelt, daar heb ik immers de stekker níet uitgetrokken.
Lego maar dan eetbaar en zonder uitstulpseltjes, is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij Heel Holland bakt moeten ze financiers maken en wat ik van de omschrijving begreep is dat een soort Legogebak, want ze moeten er mee bouwen
Gisteren met Ik Vertrek liep hij maar een minuut of 7 achter. Het gaat de verkeerde kant opquote:Op woensdag 31 januari 2024 21:08 schreef Fred_B het volgende:
Wel leuk trouwens dat @:h_t live verslag doet van een programma van vorig weekend
Ja een kwartier achterlopen bij Ik Vertrek beviel zó goed dat ik er nog een schepje bovenop doe!quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:08 schreef Fred_B het volgende:
Wel leuk trouwens dat @:h_t live verslag doet van een programma van vorig weekend
Slim van ze, beetje zoals ik bij de bu wacht laat ik die zin maar even niet afmaken.quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Logisch, Catalonië heeft geen eigen stekkers want het heeft illegaal kabels getrokken vanuit de rest van Spanje
quote:Op woensdag 31 januari 2024 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Slim van ze, beetje zoals ik bij de bu wacht laat ik die zin maar even niet afmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet quoten svp)
[ Bericht 12% gewijzigd door Em31 op 01-02-2024 19:23:56 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |