quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:23 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeIk zal wel weer op een zwarte lijst staan.
Dat welquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb geen idee of dit een gat in de markt is. Maar ze hebben in elk geval een fijne plek gevonden.
Ja ik ga toch eens informatie vragen!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En vaginale doorluchting is sowieso prettig op zijn tijd.
Bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:29 schreef Strani het volgende:
Nou dat was gezellig jongens! Bedankt voor het kijken!
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:30 schreef H_T het volgende:
Nou is het een tijdje terug dat ik gazpacho heb gehad, maar dat had volgens mij niet de kleur en vooral niet de dikte van cocktailsaus
Ja, qua verhaal was het eigenlijk zelfs een behoorlijk saaie aflevering.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:32 schreef H_T het volgende:
Nou, dat was een stuk minder rampzalig dan ik van dit programma gewend ben
Ik kijk even niet en Ajax scoort. Dat stemt gunstig voor de tweede helft.quote:
Weet je wat, ik kijk ook niet meer, dan hebben ze dubbele kansenquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kijk even niet en Ajax scoort. Dat stemt gunstig voor de tweede helft.
Dan lees ik morgen dat we 5-1 winnen en eerste in de poule worden.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je wat, ik kijk ook niet meer, dan hebben ze dubbele kansen
Pakket wordt morgen bij mij bezorgdquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Always discreet broekjes. Zijn dat niet gewoon luiers.
Prima.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Pakket wordt morgen bij mij bezorgd
Discreet verpakt?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Pakket wordt morgen bij mij bezorgd
Eigen doelpunt van Roma. Ajax nu eerste in de poule.quote:
Weten we het nog, een paar maanden geleden na de loting?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigen doelpunt van Roma. Ajax nu eerste in de poule.
Alledrie de thuiswedstrijden gewonnen.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Weten we het nog, een paar maanden geleden na de loting?
'Poule des doods, mogen blij zijn als ze een wedstrijd winnen'
Muchas Gracias Roma!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eigen doelpunt van Roma. Ajax nu eerste in de poule.
Toch nog een extra doelpunt gevallen in de andere wedstrijd?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uiteindelijk tweede in de poule. Maar wel door naar de kwartfinale.
quote:
Moet jij niet allang slapen?quote:
Onderling resultaat is in evenwicht en en PSG heeft een beter doelsaldo?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toch nog een extra doelpunt gevallen in de andere wedstrijd?
Ah zo, had verder niet naar de stand gekeken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 23:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Onderling resultaat is in evenwicht en en PSG heeft een beter doelsaldo?
2-2 geworden, waardoor psgquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:59 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toch nog een extra doelpunt gevallen in de andere wedstrijd?
Ja, eigenlijk wel. Ik zou vroeg naar bed gaan vandaag.quote:
Ik zal het binnenkort misschien wel eens terugkijken.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
Ah ja dit is de wandeling naar de vuurtoren. Die wandeling begint vrij letterlijk naast mijn gebouw.
quote:
Ehm, maar misschien ook niet...quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En vaginale doorluchting is sowieso prettig op zijn tijd.
Voor de grap? Dat gelooft niemand gezien jouw verleden hier in de SCquote:Op woensdag 31 januari 2024 00:59 schreef Strani het volgende:
* Schopt voor de grap een lamp omver bij het verlaten van de SC
En als bedankje krijgt de coach een sterk verbeterd contract. Oh wachtquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uiteindelijk tweede in de poule. Maar wel door naar de kwartfinale.
quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En als bedankje krijgt de coach een sterk verbeterd contract. Oh wacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik snap ook niet waarom ze weg moet. Jaloezie waarschijnlijk. Dat het haar wel lukt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 07:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
En als bedankje krijgt de coach een sterk verbeterd contract. Oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |