En terecht denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die ene had zoiets van, 'oh god, waar ben ik nu weer beland'
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
En terecht denk ik
Hollandse club ben ik ook nog nooit geweest.
Ja ik had ook niet direct iets van 'jee hier wil ik graag slapen'.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:11 schreef H_T het volgende:
Knap ook dat de gloednieuwe gastenkamer er alsnog ruim 40 jaar oud uit ziet
Eens.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:15 schreef Strani het volgende:
Wel mooi, maar ik had liever een zwembad gehad
Ze doen ook iets niet helemaal goed denk ik want dit is inderdaad wel gewoon een gebied voor citroen en sinaasappels en zoquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iets te weinig water voor de plantjes.
Dat moet je toch ook niet willen, lijkt me.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:17 schreef Strani het volgende:
Oh man ik hoop voor ze dat het lukt uiteindelijk want met geld van familie en vrienden je droom realiseren is wel enorm riskant.
Miranda? of die andere?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
En die vrouw met het blonde krulhaar en de tattoos zit ik regelmatig mee op het terras.
quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:19 schreef Strani het volgende:
Ah ja dit is de wandeling naar de vuurtoren. Die wandeling begint vrij letterlijk naast mijn gebouw.
Die andere geloof ik dat het was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net niet geloof ik!quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dus jouw huis was in beeld?
Het zou me erg verbazen als dat zo wasquote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Staat Strani hier ook tussen?
Jij mocht niet bij de opening zijn?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Het zou me erg verbazen als dat zo was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |